Jump to content

Geoltean

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Geoltean

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1997
  • Nr. Inmatr.
    DJ-61-NAC
  1. Sal'tare! Mi s-a rupt scaunul soferului la al meu Cielo. Stie cineva de unde pot lua altul second hand, din Craiova? Eventual o oferta de pret? Pleeease!!!
  2. salut! am o problema destul de aiurea! astazi, in mers a inceput sa o ia razna acul turometrului, mai exact se ducea la maximum de ture, fara insa ca si motorul sa se tureze. dupa ce mi s-a oprit de cateva ori in mers, am ajuns acasa. in final, la relanti, simptomele sunt urmatoarele: acul turometrului sare ca nebunul, turatia motorului are variatii de aprox 4-500 de ture, clantane un releu suparator in bord, se aprinde check-ul si in final motorul se opreste. am verificat fise, delcou, schimbat fisa principala, insa nu mai am idei! sa fie senzorul de acceleratie sau altceva? multumesc pentru ajutor! A, am uitat sa precizez. masine este un espero ohc 1,8.
  3. Va multumesc pentru ajutor, am rezolvat problema. Era garnitura de chiulasa plus alte cateva nimicuri, plus completare antigel si vreo doua bujii. S-a rezolvat la Service RIV din Craiova nesperat de ieftin: doar 2 milioane (din care 1,2 milioane manopera). Si eu, care ma speriasem rau de tot ca ma usuca la portofel...
  4. Completez la postul de mai sus pentru a preciza ca, de dimineata, cand am pornit masina, a inceput sa iasa un fum alb din compartimentul motor, de undeva de sub galeriile de esapament, mai jos de garnitura de chiulasa. Asta doar pana s-a incalzit motorul, pentru ca atunci fumul a disparut. De unde sa fie fumul?????????? Mentionez ca nu mi-a mai piedut apa (in 10 km nici nu prea avea cum, ce-i drept), iar fumul alb (nu foarte mult) scos pe esapament ma face sa cred ca e garnitura de chiulasa. Dar de unde fumul din compartimentul motor?????
  5. VA ROG SA MA AJUTATI! Problema sta cam asa: Cielo 1,5 din '97, 105.000 km reali, GPL omologat. Acu' vreo trei ani am patit beleaua cu caloriferul crăpat, m-a costat in service la Bebe Popescu (Craiova) vreo 14 sau 17 milioane (ax cu came si alte chestii, plus ulei, plus lichid racire, plus manopera). De vreo trei zile imi cam merge in trei cand o pornesc dimineata (cand e rece motorul). Ba, daca dau sa plec, parca aud un soi de suierat cand calc acceleratia, ce dispare dupa ce se incalzeste motorul. M-am gandit ca o fi vreo bujie sau vreo fisa cu probleme, dar de vreo doua zile parca scoate cam mult fum alb. Cum am avut acu' trei ani neplacerea sa aflu ce inseamna, m-am uitat azi-dimineata in vasul de expansiune. Surpriza, antigel ciu-ciu! Niste urme, pe fundul vasului! Am completat cu ce aveam pe acasa si apoi am cumparat, completand din nou. Cred ca am pus azi in ea cam 1,5 l de antigel. Asta seara, cand am plecat de la serviciu, m-am uitat din nou in vas si parca nu mai lipsea antigel, dar mi s-a parut ca vad aburi in compartimentul motor cam prin zona bujiilor (era bezna, n-am vazut precis, iar cand s-a incalzit motorul nu mai era nimic). Acu vine intrebarea: CE CREDETI CA ARE? Cumva garnitura de chiulasa? Ca parca scoata un pic cam mult fum... Dac asta e, cam cat credeti ca ma costa lucrarea? Sa fie altceva? Uleiul este la nivel, deci n-ar prea intra antigel in el, zic eu... HELP ME, PLEEEEEEEEEEASEEEEEEE!!!!!!!!
  6. La al meu Cielo am schimbat saptamana trecuta kitul de ambreiaj si timoneria. Problema e ca de vreo cateva zile imi intra mai greu într-a II-a... Ce sa fie? Sa fie de vina mecanicii (vai de capul lor) de la Service Daewoo (acum Ford) din Craiova? Sau sa fie de vina uleiul insuficient din cutia de viteze (mecanicul mi-a spus ca ar mai trebui sa-i pun vreo 300 ml, ceea ce o sa fac, pentru ca l-am si cumparat)? Sa fie de vina articulatia sferica (negresata) a schimbatorului? Lamuriti-ma, va rog, sa stiu si eu ce caut!!!!!!!!!!!!!!
  7. am si eu nevoie de ajutor!!! este vorba de un espero 1,8 din '97. pb au inceput cu lipsa semnalizarii. am fost la un service si mi-a tras un nene un fir intre tabloul de sigurante si releu care a rezolvat problema. dupa aceea, dupa o saptamana aprox, s-a intamplat o chestie ciudata. cand sa opresc masina nu s-a putut. am scos cheia din contact si masina mergea. am fost la un alt mester care a verificat contactul si, in final, a zis ca sunt probleme pe circuitul de alimantare de la casetofon pt ca a scos siguranta pe care este si acesta si problema nu a mai persistat. dupa aceea am pus siguranta ca sa verific si masina mergea normal dpdv electric, insa peste cateva zile a reaparut problema. acum acesta chestie apare si dispare insa cu anumite semnale. de pilda cand actionez avariile nu mai pot opri motorul. de asemenea, alarma porneste aiurea, iar cand ma duc sa o opresc vad ca s-a aprins si bordul ca si cum contactul ar fi pus. sunt in
  8. Astazi am cumparat din Selgros Craiova un set de bujii Bosch WR 8 de ce pentru al meu Cielo SOHC '97. Pretul mi s-a parut bun: 28,55 RON setul. Problema este ca pe net, in catalogul Bosch se recomanda pentru masina mea WR 8 de ce, dar cu gap 0,8 mm si cu codul produsului 0 242 229 538. Cele cumparate de mine au codul 0 242 229 801 si au gap 0,9 mm. Ce sugerati sa fac? Sa le montez asa?
  9. aduc stelele..:)

 

×
×
  • Create New...