Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/24/21 in all areas

  1. 3 points
    Un fel de "The End" pentru povestea legata de incidentul de pe A1 ... Selectasem multe postari la care incercam sa raspund, m-a fentat CMSul si a decis sa raspund mai mult din amintiri ... Pentru inceput, am vrut sa il bodoganesc pe @Dj Dark pentru ca "m-a sustinut" teribil in teama mea legata de raritatea pieselor pentru modelul Nalucii. Asa a fost, reparatia a durat f. mult pentru ca bugetul de la asigurari nu acoperea costul pieselor "de noi", iar pentru SH sau furnizori uzuali din Ro timpul parca a fost din Star Trek "Sarirea" airbagurilor nu este neaparat motiv de "dauna totala" ! Este o regula nescrisa care poate fi discutata ... de retinut, desi nu as vrea sa aud de oameni care dau cu capul de airbag. La final, asa cum am mai zis, toata reparatia s-a facut cu piese de origine, SH sau noi. Prin urmare, nu m-am asteptat la probleme de asamblare, chiar daca anterior s-au putut observa mici imperfectiuni. Nasoleala majora a venit de la vopsea, insa s-a remediat si a iesti ... "de fabrica". Pe scurt, dupa ultimele interventii, nu ai cum sa iti dai seama ca masina a fost reparata ! Apreciez service-ul si ma bucur sa constat ca se poate face treaba buna atunci cand exista interes. Incadrarea in bugetul revizuit nu s-a facut la limita ... au ramas banuti ! Cam asa arata Naluca astazi, in momentul in care am preluat-o de la service: - zero probleme la partea frontala - zero probleme cu lufturile la aripi - zero probleme cu lufturile de la capota si faruri - zero probleme cu lufturile aripa-usa "Uzualele" poze de pe A2 Bun ... Ca de obicei, sa fim obiectivi !!! Exista si mici probleme. Cu toate ca oamenii de la service au lucrat super super bine din punct de vedere tehnic, tot au ramas urme de labute pe tapiterie, tavan, etc. Clar este necesara o curatenie "ca la carte" ... Totusi, sunt super multumit de faptul ca nu au aparut "greierasi" si absolut totul functioneaza ca inainte !!! Cea mai mare problema nu vine de pe urma reparatilor in sine ci din cauza timpului indelungat in care Naluca a "stat pe bara" precum si a efectelor secundare ale extinctorului pe care l-am golit imediat dupa impact. NU REGRET ca am facut asta, insa e clar ca nu doar a ajutat, ci si a daunat !!! Mai exact, m-am trezit cu un Check Engine aprins la 15 minute dupa ce am plecat din service. Am facut rapid o diagnoza si a rezultat o problema cu senzorul axelor cu came. Observasem si inainte ca motorul era cam bleg si consumul era cam mare ... diagnoza a confirmat. Am dus Naluca pe A2 ca sa consum benzina aflata in rezervor din Iunie 2020. Motorul super lesinat ... Cu greu am sarit de 2XX ... Am bagat benzina proaspata si lucrurile s-au schimbat pe loc. Totusi, a ramas problema mentionat mai sus (P0010), ramane sa investighez daca nu cumva e vorba de un contact imperfect generat de continutul extinctorului. Sunt cam 85% sigur ca asa stau lucrurile, ramane sa ma conving. In rest, nimic spectaculos. Testele de drum au aratat ca franele nu mai sunt cum le stiam (discuri rugininite, etc.) insa maine urmeaza un drum lung si sunt convins ca isi vor reveni) A/C, racire, instalatie electrica, totul se comporta OK. Revin cu update dupa ce mai consum ceva benzina πŸ™‚ PS: Garantez ca lufturile sunt perfecte, in poze e posibil sa apara mici deformari de perspectiva !
  2. 1 point
    Cateva poze cu Eva si la final cu sora ei: Si prima poza pe anul asta, spalata la -8 grade: P.S. Masina asta nu a probleme cu inghetat de broaste sau altele πŸ™‚
  3. 1 point
    Si ultima interventie pana in revelion.. etrier spate stanga gripat. Cu toate ca am upgrade a sistemul de franare de Epica (discuri, etrieri, pompa frana si abs) pe spate am schimbat doar portetrierul, etrierul fiind acelasi, in concluzie nu am umblat nicioadata la ei pana acum. Ideea este ca pana acum cand am tot pus placute si impingeam pistonasul intra fara probleme. Aparent problema era cand trebuia sa iasa (garnitura antipraf era iesit un pic si a ruginit inelul de metal de sub ganitura si nu permitea pistonului sa iasa, dar pistonul este ok, fara rugina). Am curatat etrierul si pus garnitura corect iar bonus am desfacut si curatat ceilalati etrieri for siguranta (ca tot era masina pe elevator) aerisit franele, inlocuit placutele spate si gata. P.S. se vede in poze cu sa inrosit discul iar placutele (puse noi in august) s-au macinat. Daca tot am prins masina pe elevator am schimbat si bucsa dreapta de la bascula (pe care nu am apucat sa o schimba in august pe motiv de oboseala si nu a vrut sa iasa) + pivotul de pe stanga (pentru ca am schimbat dreapta de nevoie si imi place sa fie pereche)
  4. 1 point
    Proiectul 3: Montarea vas lichid parbriz de Epica - se pare ca Epica are senzor nivel lichid parbriz, iar Evanda nu.. Ca o mica istorie, Magnusul avea aceasta echipare standard, dar se pare ca la Evanda au redus costurile, daaaar aveam preechipare de la bec in instalatie, pana la o mufa (ve-ti vedea in poze). Eu doar a trebuie sa cumpar un vas cu senzor si mufa, tras 2 fire (unul la masa iar celalalt la mufa unde aveam deja preechiparea si voila)
  5. 1 point
    Proiectul 2: inclocuirea parbrizului - al meu avea crapatura de fo 2/3 ani si am avut rabdare pana am gasit unul OEM de Chevrolet Evanda care in plus senzor de ploaie si incalzire pe banda neagra de jos unde stau stergatoarele. In acest moment am legat doar incalzirea (am reprodus schema oem cu un releu si inlocuit butonul vechi cu cel de chevrolet care are si inscriptia parbrizului). De mentionat faptul ca era parbrizul original al masinii din 2003 πŸ™‚ si multumiri speciale lui Lucian (cel care se uita urat la mine si detinator de Evanda) P.S. chederul a iesit intreg si a fost refolosit. P.S.2 Pentru senzor, inca ma mai gandesc daca sa-l fac sau nu, dar oricum trebuie o colaborare cu @DjDark pentru acest proiect.
  6. 1 point
    Salutare, Un mic update pe final de 2020 si cateva proiecte finalizate: Incepem cu cedarea vasului de expansiune (a cedat teava traseului spre radiator) - 105 lei OEM la Radacini (stiu, noroc πŸ™‚ ) Proiect 1: Incalzire bancheta spate. Am folosit un kit oem dacia/renault (il aveam de mult)
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
Β 

×
×
  • Create New...