Jump to content

eugen_pustiu

Membru
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About eugen_pustiu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Nubira 1
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    b18uas
  1. Salutare!Am un espero din '96 si am o problema la el:cand merg constantcu peste 2000 rpm cu el mai mult de cateva minute apoi il pun pe liber ramane la 1500 rpm turat.Am schimbat senzorul IAC.De la ce poate fi?Multumesc anticipat Am uitat :motorul este 1.5 16 v,masina are 270000
  2. Am rezolvat!Am citit 183 pagini si a fost ok,am mai aflat si lucruri noi.Am montat distributia si mi am dat seama ca la nubira mea distributia nu e pusa bine."Mecanicul" mi a intins cureaua din pompa de apa si acul la intinzator nu conteaza.Nu stiam de ce face asa urat si "harsaie" .Azi o desfac si dau si axele jos pentru curatat tachetii.MultumescPS cum verific daca tachetii mai sunt buni caci,clantane de vreo 2 ani si care e defect .
  3. Salutare!Ma poate ajuta cineva cu o schema la distributia de leganza?am citit destule pagini si nu am gasit inca.Va multumesc!
  4. Multumesc pentru raspunsuri!Saptamana care vine o sa i dau injectorul jos so i sa l inversez cu altul sa vad ce se intampla.Bujiile le am schimbat intre ele si tot acelasi piston nu functioneaza cu o bujie functionala.Ma mai gandesc la tacheti poate ...daca sunt ca la matiz trebuie sa fie mecanici si se regleaza...app distanta o stie cineva de la tacheti??Despre "jagoman" am cautat si am gasit pe net numarul lui de tel(ptr colegul stefanudrea):0726149049.Inca nu am sunat ca e tarziu:d
  5. Salutare!De curand am cumaparat un Kalos cu motor de 1.2 8 v pe gpl,acesta fiind montat de fabrica(masina e adusa din Italia),si instalatia de gpl nu functioneaza.Butonul de gpl este in bord,si nu aplicat(o sa pun si o poza curand) dar nu se aprinde nimic la el.Masina functioneaza pe benzina dar in 3 pistoane,cel de langa cutia de viteze nefunctionand.Calculatorul instalatiei este FLY si reductorul BRC.Se gaseste tester pentru acest calculator??La motoarele astea de 1.2 au fost probleme cu supapele??Motorul are 57000.Va multumesc anticipat si dupa ce scot masina (e putin lovita) o sa postez si poze la sectiunea "Masina mea".
  6. Nimeni nu stie???Am mai citit pe aici ca ar fi probleme si cu supapele dar la 1.4.Sa fie si la 1.2 la fel?Nu vreau sa ma duc inca in service ca ma aburesc mecanicii lu' peste ca ar fi aia sau cealalta si sa cumpar 1/2 masina.
  7. Salutare!Sunt noul posesor al unui Chevrolet Kalos.Masina e din 2006 adusa din italia la 17000 km si inmatriculata in Romania in 2009.Masina am cumparat o lovita superficial in fata si putin mai tare in spate.Totul se rezolva.Acum probleme:masina are GPL segvential din fabrica si nu functioneaza...nu se aprinde deloc butonul.Motorul merge in 3 pistoane...nu merge pistonul dinspre cutia de viteze.Am schimbat doua bujii intre ele si tot nu merge.Scanteie ii da.Am pus un cablu cu 2 fire la + si - de la baterie si am incercat injectorul:ticaie dar nu stiu daca si functioneaza.Tachetii sunt hidraulici sau mecanici??Poate sunt dereglati rau la pistonul 1.Va multumesc si o sa pun si poze curand la sectiunea "masina mea".
  8. Salutare!Un prieten si a luat o leganza din 99 cu 250000 km.Masina merge bine numai ca are o problema:nu merge caldura.Acul sta 3 mm sub jumate,si nu functioneaza nici la reglajele din interior(fata,parbriz,picioare etc).Am desfacut masca de la consola si am vazut ca nu trage aer pe la vacumurile alea.Am mers la motor:acolo am scos furtunasul care intra in "plasticul" de la filtrul de polen si care vine de la motor.Surpriza:acolo face vacum decat cand accelerez in rest pot sa suflu si sa trag pe el fara sa opuna nici o rezistenta.Pe galeria de admisie sub clapeta de acceleratie mai e un furtunas care duce la regulatorul de presiune.Acolo face vacum si se schimba mersul motorului cand scot furtunul.De ce nu face vacum si pe furtunasul care intra in filtrul de polen??Multumesc si sper ca m am facut inteles...inca ceva:e normal sa porneasca amandoua electroventilatoarele cand se incalzeste motorul?
  9. Salut!Se potriveste termostat de opel la nubira??Am schimbat 3 ,2 noi noute din acelea din plastic si unu second am zis ca o fi mai de calitate.Unul din cele noi este original GM-95 ron, celalalt nu stiu ce marca e ,am dat 65 ron pe el.Creste apa greu si afara din oras sta cu 2-3 mm mai jos decat trebuie.(adica 6 mm de la jumate spre zero).M-a disperat,se poate sa fie altceva decat termostatul??
  10. Salut!Eu am rezolvat prin tragerea unui fir de la borna - la caroserie.Cand porneam motorul dupa 3-4 sec se stingea martorul apoi in mers la 8-10 km/h se aprindea din nou.M am chinuit 2 ani asa pana am depistat:nu avea masa caroseria cum trebuie.PS verifica si masa de la Abs ,este la tabloul de sigurante!
  11. Salutare!Nubira mea se incalzeste foarte greu motorul.Am schimbat termostatul si tot asa face.In oras sta cat de cat constanta temperatura dupa ce se incalzeste apa si din radiator.In afara scade,creste si tot asa.Sa fie termostatul stricat de nou???Am un prieten cu o nubira la fel si la el se incalzeste imediat si are si caldura mai buna decat la mine(aerul este fierbinte).Ce termostat recomandati???Eu aveam inainte termostat din AL din 2 piese,acum am de plastic si termostatul prins in mijlocul carcasei.Multumesc!
  12. Salutare!Am o bataie pe dreapta fata numai atunci cand iau viraj spre stanga,chiar si la 40 km/h, daca trag de volan se aude bataia.Bieletele antiruliu sunt noi ,capul de bara pe dreapta e nou.Stiu ca la dacie aveam o bucsa de teflon la caseta de directie.Exista asa ceva si la nubira??Se poate sa fie de la rulmentul de la amortizor??M-a disperat bataia asta si face din ce in ce mai des si se aude mai tare dar trag de roata si totul e perfect.Va multumec!
  13. Am rezolvat problema.Ba mergea,ba nu mergea,cand porneam trebuia sa accelerez putin sa se stinga becul pana cand iar nu s a mai aprins becul la baterie si nu mai incarca iar.In final dupa 80 km de mers pe baterie am ajuns acasa si am vrut sa l schimb.Cand sa pornesc cu cabluri am vazut ca iar se aprinde becul si dupaia incarca.Am schimbat alternatorul .Acum se stinge "la sfert".Multumesc pentru sfaturi.
  14. Am gasit unde este problema.Ieri mi a facut din nou,nu se mai aprindea becul la baterie.Am tras de firul de alimentare la alternator si s-a aprins dar slab.Am mai miscat de el si acum se vede mai bine.Am citit pe forum si dl Ovi jer ne sfatuia sa schimbam firele de alimentare ceea ce o sa si fac.Ii pun niste cablu de la aparatul de sudura cu papuci cositoriti.Bafta!
  15. Mda.Azi cand sa montez alt alternator am zis sa pornesc sa duc masina in spatele blocului.Surpriza!Becul la baterie se aprinde pornesc se stinge imediat.Pun aparatul de masura:la relanti 13.9 si in turatie 14,2.Dau drumul la caldura,stergatoare si lumini si 13,7 in turatie.Nu am mai schimbat alternatorul mergand pe premiza"mai merge"deoarece imi trecuse cheful.Acum sper sa fi fost de la baltile prin care am trecut si sa nu ma lase pe undeva mai departe.
 

×
×
  • Create New...