Jump to content

diablo

Membru
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About diablo

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    craiova
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    aveo
  • An
    2007
  1. ..filtrul de polen ,indiferent de marca ,are o denivelare pe o laterala care intra in capac si nu este la mijloc...deci nu se poate pune oricum.
  2. Salut..sa nu mai deschid alt topic cer un sfat aici.Cum se schimba filtrul de benzina la AVEO 1,2(2007).Am citit pe alte site-uri ca exista doua cleme pe care se apasa si se trage de furtun.Am vazut cum arata si cum se procedeaza la mai multe masini dar la AVEO nu gasesc.La mine nu exista acele capete de cleme pe care sa apas insa la cele doua coturi care se baga pe filtru exista o clema care nu stiu daca trebuie apasata s-au trasa afara.Cum se procedeaza ? ..rezolvare.. ...iar pentru scoaterea acestor cleme trebuie impins de cot spre interior si tinut asa pana acestea ies afara.Daca nu se face aceasta operatie nu se vor putea scoate .
  3. Salut..azi m-am apucat sa schimb uleiul.Am pus cheia pe buson si nici nu am inceput sa-l desfac ca mi-a cazut busonul.L-am verificat la filet ,la fel si piulita din baie,si nu au filetul dus.Am strans busonul de mai multe ori cu garnitura-fara garnitura ,am incercat sa-l trag afara dupa fiecare filet si acesta tine fara probleme.Se poate strange fara sa treaca peste filet..Care sa fie explicatia ca eu nu pot sa-mi dau seama de ce a cazut busonul?.Busonul erea strans si are cam 6 filete si nu putea trece peste toate . Am sunat un mecanic (lucreaza la autobaza)si a vorbit cu mai multi colegi si mi-a dat urmatorul raspuns:cand am tras cu cheia si a scapat de pe buson acesta din inertie sa desfacut...o parere este binevenita.
  4. Salut...cand vorbim de "model vechi" ne referim la design,adica aceeasi caroserie pe exterior,dar s-au schimbat multe de cand a iesit pe piata.AVEO fabricat din 2010 nu mai este la fel ca cel din 2007. S-au adus imbunatatiri la siguranta ,motoare de 1,2\16valve\84cp---1,4\16valve\101cp ,radiatoarele nu mai au aceeasi prindere sa se sparga,discurile nu se mai ovalizeaza,rulmentul de presiune nu mai urla dupa cateva mii.. etc...La orice marca exista si probleme de fabricatie.Eu am un Aveo din 2007 si acum cand urc in masina ma incanta interiorul,nu vad nici cea mai mica urma de trecere a timpului peste ea,toate sunt la locul lor, nu sunt distantate crapate ,nu scartaie nu si-au modificat culoarea .Chiar daca nu sunt de calitate ,acelasi lucru nu poti spune la alte marci.Asta este impresia mea despre aceasta marca ,cu toate ca si eu am avut cateva probleme la inceput de "drum" dar s-au rezolvat si acum sunt multumit de alegere. Sper sa te ajute.
  5. Salut..ce masini ai condus pana acum si cati km. ai la activ...chiar nu poti sa-ti dai seama daca masina asta face banii ?..nu ai mai incercat si alte marci ? Dca nu poti sa te hotarasti singur mai ia pe cineva cu tine, faci drive test cu mai multe marci(in functie de cat esti dispus sa dai)si apoi vezi care iti place...cost-optiuni-consum si etc.
  6. Salut ..nu poti sa treci aceste dimensiuni pentru ca nu sunt acceptate de dealer si nu sunt date nici de fabricant.Anvelope utilizate si acceptate sunt: 155\80\13 185\60\14 185\55\15 195\45\16-acestea le am trecute in certificat optionale...Eu am certificat vechi si am trecute ultimele trei variante,dar acum am inteles ca in certificatul nou nu mai sunt trecute dimensiunile,asa ca poti folosi una din aceste variante fara probleme..
  7. diablo

    Uriasa Mea

    Anul trecut nu mai stiu in ce luna a fost furtuna in Craiova cu grindina si a fost afectata caroseria--plafon,capota fata si spate, aripi dreapta,usi dreapta.Costul reparatiei si vopsitul lor (fara partea stanga) a ajuns la 7000 lei la reprezentanta...In banii astia am schimbat capota motor ca erea prea afectata...
  8. diablo

    Uriasa Mea

    Salut.am o dilema...masina ta este alba cu negru ori neagra cu alb... arata bine asa dar cum spun colegii daca nu o vopsesti nu apuci primavara cu ea...
  9. SERVICE RUCOM CRAIOVA Nu am inteles de ce atunci cand duci masina la un service si faci o reparatie pe casco cei din service se comporta ca si cum ei ar platii reparatia si tu trebuie sa taci si toate defectele aparute in timpul stationarii in service trebuie trecute cu vederea.Nu au inteles s-au nu vor sa inteleaga ca acel casco este platit de noi si la un moment dat il folosim mai mult s-au mai putin.Acum 2 saptamani in Craiova a fost o vijelie insotita de grindina si din pacate am vaut ceva daune la caroserie-pavilion,ambele usi dreapta ,capota motor si porbagaj,aripi fata \spate dreapta.Au fost foarte multe lovituri mici dar si cateva mai adinci care necesitau reparatie,asa ca am facut actele pentru daune si am dus masina la service.Ca un bun cetatean ce sunt "pe persoana fizica"am dus masina la acest service cu toate ca acum trei ani am mai avut cateva probleme cu ei ,tot cu neseriozitatea. Bile negre: -nu tin cont de cum duci masina in service:curata ,spalata si toate la locul lor. -la dezechipare nu se prea obosesc sa scota clipsurile si majoritatea sunt rupte. -in timpul lucrarilor nu acopera interiorul si parca a nins in masina,dupa ce le-am atras atentia au mai sters din praf. -cand incep sa demonteze masina incep sa deterioreze unele accesori si piese: -au rupt capitonaj portbagaj, e mai usor sa tragi de el decat sa scoti clipsurile si nici nu le-au mai pus la loc. -au rupt bandoul de pe usa dreapta fata,dar au facut comanda sa aduca altul. -au polizat tripla stanga spate,dar au schimbat-o ca este problema lor,problema mea este ca nu mai vine ca cea original de acum 5 ani nu pot sa o pun la linie parca este mai mica. -au lovit pragul stang,lovitura este adanca si este vizibila. -au rupt clipsul ce tine furtunul de sub capota-instalatie spalare parbriz-si atarna. -cand duci masina reparatia dureaza cam 4 zile dar se fac 10. -dupa ce incepi sa le spui despre pagube si le arati nu mai sunt "prieteni"cu tine. - dupa 3 zile bateria este dusa. -lampa semnalizare aripa dreapta nu mai este cea originala. Bile albe: -aceste bile sunt pentru baietii care au pregatit masina si cel care a vopsit-o: - vopseaua nu este scursa si este data fara nici-un defect,este exact ca cea din fabrica si culoarea este la fel. -au izolat restul componentelor care au ramas pe masina si nu sunt urme de vopsea pe ele. Cu capota motor schimbata(a fost cea mai afectata) devizul a ajuns la suma de 6976 ron.Concluziile le trage fiecare din ce am relatat. Nu aveam de gand sa scriu modul cum se comporta cei de la Service Rucom dar ieri ma fost sunat si intrebat de o doamna daca sunt multumit de calitatea lucrari facute la ei,dar doamna nu m-a intrebat de lucrarea de 6976 ron, a vrut sa vada cat de multumit sunt de schimbul de lichid frana pa care l-am facut in ziua cand am scos masina din service in valoare de 80 ron si executat in 30 de minute.
  10. Salut Viktor..lucrez in domeniu,saptama aceasta am sa ma interesez despre care ar putea fii cauza problemelor tale(modelul tau este unul din cele fabricate de noi,mai putin caroseria)si o parere,jantele se centreaza perfect pe tambur cand le strangi.
  11. Salut..numai un roman poate face orice,oricand si oricum...odata ce apar probleme la sistemul de franare s-au directie nu exista decat o solutie nu tot felul de improvizatii de cartier--SCHIMBAREA PIESELOR -chiar asa de mult costa siguranta.Am citit mai sus ca operatia de strunjire si altele te costa 200 ron(dar nu stiu ce garantie mai are la franare)si daca mai pui 100 ron cumperi discurile noi,nu cred ca este o investitie mare pentru siguranta ta si a familiei...
  12. Salut..nu trebuie sa fii specialist sa stii ca nu se pun decat anvelope pereche...vei avea probleme ca nu se vor uza la fel datorita compozitiei si benzii de rulare diferita..
  13. Salut..dupa ce speli masina nu mai trage frana de mana o zi ,sa se usuce apa care intra in tambur(apa plus praful rezultat de la saboti ajuta la lipirea acestora).
  14. Acela este vasul de expansiune pentru completare,pentru eliminarea aerului din circuit s-au pentru siguranta daca apa creste peste temperatura admisa si incepe sa fiarba ,antigelul nu circula prin vas ca prin motor ...cum adica debitul care ajunge in vas este normal...ceace vezi in vas este de la temperatura apei care creste si formeaza presiune in motor si este evacuata in vas si nu este normal.Mai bine mergi la un service si rezolva problema.
  15. salut..poate pompa de apa este uzata si nu mai recircula antigelul normal...
 

×
×
  • Create New...