Jump to content
Sign in to follow this  
LAwR

My Chevrolet Aveo LT Platinum 1.4 16v 94CP Tuning

Recommended Posts

Da rafi, dar eu imi doresc mai mult sa nu atinga toate craterele patriei si de asemenea rinichii mei sa nu sufere leziuni prea mari :) ) Oricum de fund e lasata cu mult fata de un Aveo stock din cauza instalatiei GPL si sonorizarii.

 

 

 

 

Trei poze de la evenimentul "Sigla Chevrolet"

img0009jr.th.jpg

img0010mi.th.jpg

img0011ay.th.jpg

 

O mica filmare a testarii traseului pentru proba de indemanare:

http://www.youtube.com/watch?v=x9CC2T37EW0&feature=related

 

Stire despre eveniment:

http://www.promotor...a-sigla-7743677

  • Like 1

Share this post


Link to post

Vineri m-am trezit cu o surpriza: Radiatorul racire motor = fisurat, curgea lichid la greu. Pana astazi am mers adaugand circa 5l lichid/zi.

Degeaba am pus distantiere, degeaba am mai taiat din carcasa elicei . . . tot mi l-a rezolvat! Era atins si de dinainte sa cumpar masina, dar lipit. Iar acum mi l-a spart sub locul unde il sparsese initial.

Azi am primit radiatorul nou, pret 350 lei. Am avut grija sa nu se mai atinga carcasa ventilatorului de radiator nici in cele mai umede vise ale lor!

Ca tot am ajuns cam la 16.000km de la ultima revizie, am mai schimbat si:

Ulei: Mobil 1 ESP Formula 5W30 : 150 lei/4l

Filtru ulei Mahle: 11 lei

Filtru polen Mahle: 60 lei

Bujii NGK - 45 lei

Fise bujii - 80 lei

Antigel GM -  80 lei/5l, in motor am bagat aproximativ 3l + 3l apa demineralizata.

Garnitura capac culbutori - 30 lei

 

301120103224.th.jpg

301120103225.th.jpg

301120103226.th.jpg

301120103227.th.jpg

301120103228.th.jpg

301120103229.th.jpg

301120103230.th.jpg

301120103231.th.jpg

301120103232.th.jpg

301120103233.th.jpg

Share this post


Link to post

Google + okazii :-? ? Am cautat cele mai mici preturi.

 

 

 

 

Cumparat lanturi timp romb: 80 lei

2x raclete, undeva la 10 lei/bucata, una dintre raclete are inclusa o perie pt zapada.

Stergatoare, cam 12 lei/bucata, le-am luat cele mai lungi care intra pe parbriz la Aveo, adica 24" cel mare si 18" cel mic. La pretul lor, sterg mai bine decat Bosh la 100 lei, pe care le-am avut inainte!

 

101220103236.th.jpg

101220103237.th.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post

Pregatit de iarna pana-n dinti,zapada mai lipseste.

Share this post


Link to post

Mai am nevoie de un spray pt dezghetatul rapid al geamurilor! A venit si zapada intre timp :) ) Am noroc cu faptul ca masina sta intr-o parcare acoperita, deci nu o ninge, nu se aseaza zapada pe ea, e in siguranta cat stationeaza in parcare :)

 

 

 

 

Primit urmatoarele:

-Banda 60 led-uri albe, 1m lungime. Banda poate fi taiata in bucatele si folosite atatea led-uri cat este nevoie, ceea ce voi si face. Cu ajutorul ei voi realiza iluminarea picioarelor la sofer si pasageri + iluminarea sub usi, pentru a avea lumina pe timp de noapte, cand se coboara din masina. Luminile vor fi actionate la deschiderea uneia dintre usi.

-Banda 60 led-uri albastre, 1,15 m lungime. Aceasta se vinde, pret 40 lei. Vroiam una de culoare verde, dar expeditorul le-a incurcat. Poate fi folosita atat la interiorul masinii, cat si la exterior.

-Modul 18 led-uri albe pt plafoniera din spate, slot central. Trebuie sa imi soseasca inca un modul cu 28 led-uri, pentru plafoniera fata si niste beculete cu led pentru plafoniera spate, sloturile din laterale.

-O pereche becuri cu 13 LED SMD, lumina alba, care pot fi folosite in stopuri la frana, marcharier, ceata. Si acestea se vand, pret 40 lei.

 

111220103238.th.jpg

111220103240.th.jpg

111220103241.th.jpg

 

Aici se pot vedea bec-urile cu led (dreapta) VS becul cu filament (stanga), pe marcharier. In realitate diferenta alb VS galben, este mult mai mare!

111220103243.th.jpg

 

Am scapat si de niste greierasi generati de plasticul din jurul volanului. Solutia: banda dublu-adeziva, taiata in fasii subtiri:

111220103247.th.jpg

111220103249.th.jpg

Share this post


Link to post

Am avut astazi norocul sa iau un crater . . . rezultatul, 1 cauciuc praf! Bine ca a scapat janta intacta, desi la pret tot pe acolo sunt,poate as fi preferat sa fie invers, sa scape cauciucul :D Nu am avut unde sa trag pe dreapta si sa schimb cu rezerva, actiunea avand loc pe o rampa si nici vremea & carosabilul nu mi-au permis, ningand abundent si drumul fiind foarte alunecos, asa ca am decis ca usor usor sa ajung pana la prima vulcanizare, aproximativ 1-2km, oricum cauciucul era distrus din cauza craterului. Acum incepe nebunia, am sunat pe la vreo 20 depozite de anvelope, niciunde nu am mai gasit UG7+ 185/60/15. Momentan am pus o anvelopa de vara, sper sa gasesc UG7+ pana la urma  :bash:

 

141220103256.th.jpg

 

Chevy si-a tras singura o modificare la spoilerul fata + praguri, dupa 250km facuti azi :) ) :

141220103257.th.jpg

 

Rotita de rezerva: Am facut cu ea aproximativ 40 km fara nicio problema, doar ABS-ul aprins in bord de vreo 2 ori.

141220103258.th.jpg

141220103259.th.jpg

Share this post


Link to post

A venit Mos Craciun mai repede pt Chevy, cu niste ecrane LCD 7" care vor fi montate in tetierele originale :) Sper sa incapa bine, nu am avut timp sa masor/probez. Doua sunt ale mele si doua pentru coleg, a carui masinuta a fost la randul ei cuminte anul acesta! :) )

 

141220103260.th.jpg

141220103261.th.jpg

141220103262.th.jpg

141220103263.th.jpg

 

 

 

 

 

Dar eu ii fac cadouri, iar ea imi face probleme:

 

Ieri: Rupt oglinda dreapta . . . ea defapt era rupa de dinainte sa cumpar masina, dar metalul de dedesupt a fost sudat, doar ca sudura a cedat probabil de la ger, el fiind un aliaj cam prost. Asa ca am dus-o la un meserias sa prinda partile rupte cu o tabla pe dedesupt . . . Ce va iesi o sa vad maine.

Momentan am acoperit gaura cu cartoane + scoci :D Astfel am parcurs aseara/azinoapte aproximativ 700km, un drum Petrosani-Bucuresti si retur.

161220103264.th.jpg

 

 

Tot ieri: Motorul nu ma sta la relanti, nu se mai tureaza singur la pornirea masinii, trebuie sa calc eu pedala de acceleratie, iar in mers, daca o scot pe liber sau daca tin ambreiajul calcat, motorul nu se mai opreste la relanti, ci pica de tot, moare. In rest nu are nici cea mai mica problema, merge perfect. Nu este de la benzina, nici de la GPL pentru ca la fel face indiferent de combustibilul folosit.

Totusi problema nu e in permanenta, cate o data este totul ok, apoi iar il apuca. Sau se mai intampla ca atunci cand motorul ar trebui sa stea la relanti 800 turatii, el pica pana pe la 200 turatii, aproape sa moara, iar incet incet se ridica singur pana la nivelul corect.

Am banuit IAC-ul, asa ca astazi l-am scos si l-am curatat, odata cu el am curatant toata clapeta de acceleratie cu un spray pt curatatul carburatoarelor, toate fiind destul de murdare. Dupa ce am montat totul la loc, a pornit perfect si i-am facut un IDE Learn ca la carte. Dupa ce am oprit motorul, l-am lasat aproximativ 30 minute, iar cand sa il pornesc din nou, a inceput sa faca aceleasi probleme.

Pacat ca nu am facut poze si inainte sa curat totul, sa fi vazut cata mizerie era inauntru!

161220103265.th.jpg

161220103267.th.jpg

161220103268.th.jpg

161220103269.th.jpg

161220103270.th.jpg

161220103271.th.jpg

161220103272.th.jpg

 

PS: Cea mai mare problema: S-au rupt ambele suruburi care prind IAC-ul si jumate de filet a ramas blocat in interior :) Asa ca a trebuit rupt totul cu masina de gaurit, si o treaba de 15 minute s-a lungit timp de 2-3 ore!

Share this post


Link to post

Se aprinde si check-ul?

Share this post


Link to post

Nu se aprinde nimic in bord. Doar cand moare motorul se aprind toate, ceea ce este normal.

Edited by LAwR
  • Like 1

Share this post


Link to post

Astazi problema cu turatia s-a rezolvat, deci de acolo era, si-a dat drumul IAC-ul! Cand am pornit masina dimineata s-a mai jucat putin turometrul, intre 200 si 1500 ture, apoi nu a mai dat niciun semn de defectiune! I-am facut si plinul cu benzina de la OMV 100, au intrat 35l peste cei 10l de 99+ pe care ii mai aveam in rezervor, ca sa aiba pornirea cat mai buna.

In seara aceasta am pornit din nou masina, a luat-o din prima, IAC-ul si-a facut corect treaba, iar afara sunt -8 grade, la fel ca si dimineata.

 

M-am interesat si de pretul unuia nou, cel mai ieftin pe care l-am gasit costa 230 lei, si este "pentru Cielo", acelasi cod al produsului, dar daca ceri pentru "Aveo" ajunge pe la +400 lei acelasi produs, ca de altfel multe alte piese! :)

  • Like 1

Share this post


Link to post

Fa-ma sa inteleg... dai banii pe lcd-uri si alte gadget-uri dar nu cumperi o oglina noua?

  • Like 2

Share this post


Link to post

Pentru ce sa cumpar oglinda noua daca asta e in stare perfecta, doar bratul metalic in forma de L, care este mascat dupa plasticuri s-a rupt, iar acesta se repara foarte usor?

Share this post


Link to post

Probabil o sa vibreze improvizatia.

Share this post


Link to post

Nu va vibra deloc. Este folosita tabla groasa + intarituri.

 

********************

 

Am terminat cu tetierele, am reusit sa introduc ecranele in interiorul lor. Foarte mult de munca, in special pt faptul ca nu am avut cine stie ce scule, m-am ajutat doar de:

-lama de bisturiu chirurgical

-bisturiu chirurgical

-cutit

-statie de lipit

In total am acumulat undeva la 20 ore de munca. Mult mai putin ar fi durat daca as fi avut la dispozitie un flex, un pendular . . . dar a mers si asa!

Cred ca ar fi aratat mai bine doar cu ecranul, fara acel suport, dar prinderea ar fi fost foarte dificila, spre imposibila.

Inca nu e fixat definitiv, asta o voi face dupa ce trag cablul prin scaun.

Per total zic ca e o lucrare de nota 10 pt "home made", iar totul am facut singurel :D

 

171220103273.th.jpg

171220103274.th.jpg

181220103275.th.jpg

191220103282.th.jpg

191220103283.th.jpg

191220103284.th.jpg

191220103285.th.jpg

191220103286.th.jpg

191220103287.th.jpg

191220103288.th.jpg

191220103289.th.jpg

191220103290.th.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post

Am montat tetierele in masina, am tras cablul pe sub tapiteria scaunelor mult mai usor decat m-as fi asteptat. Inca nu am facut legaturile la fire pt ca nu am avut cabluri video, sa trag de la DVD. Asta va urma maine! Cred ca tot maine voi face prinderea definitiva a ramei + a ecranelor.

 

191220103291.th.jpg

191220103292.th.jpg

191220103294.th.jpg

191220103295.th.jpg

191220103296.th.jpg

191220103297.th.jpg

191220103298.th.jpg

191220103300.th.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Totusi care-i scopul cu aceste lcd-uri in tetiere,sa vizioneze pasagerii nus'ce film?

As fi folosit altfel banii,traseu evacuare inox,o suspensie sport,jante,sau altceva.Insa na,fiecare cu piticii lui.Spor la treaba,ca vad ca nu stai deloc. :thumbl:

  • Like 6

Share this post


Link to post

Da, scopul este acela pe care l-ai spus. De asemenea pasagerii se pot juca pe PlayStation 2. Mai este si vorba despre "efect", cand ruleaza videoclipuri, etc.

 

Asa pot sa te intreb si eu, care e scopul unei evacuari inox? Sa huruie mai tare masina? De asemenea suspensie "sport"? Sa imi sparg dintii si sa frec masina prin toate gropile patriei? Jante am 2 perechi din aliaj, una pt vara si astea pt iarna, ajung.

 

Multumesc! :D

  • Like 4

Share this post


Link to post

am citit tot jurnalul de bord, misto adica dintr-o masina normala ai scos o masina a ta felicitari, nu mai conteaza cat te-a costat, cati km ai cu ea acum pe bord?

  • Like 1

Share this post


Link to post

@Velican - e mai simplu sa bagi bani in lecedeuri si difuzoare decat la motor/supensie. Plus e mai cul, suspensia nu o remarca nimeni, evacuarea nici atat, insa videoclipu' pe tetiera cu subu' bubuind in portbagaj, sunt de mare efect. La fel si abtzibildu negru de pe capote.

Edited by madkat
  • Like 4

Share this post


Link to post

Madkat, care e problema ta, nu prea iti inteleg interventia si tastezi doar sa te afli in treaba. Cu ce sa fie mai simplu sa bagi bani in ce am bagat eu, decat intr-o evacuare de 300 lei, suspensie de 500 lei si la amaratul asta de 1.4 94CP, de ce i-as face ceva din momentul in care urmaresc sa ma deplasez cu masina cat mai comod, mai rapid, la costuri cat mai mici? Este problema mea daca nu vreau sa tarai masina pe drumurile patriei, sa imi sparg pietrele de la rinichi si de asemenea sa nu trezesc vecinii cu evacuarea mea. Si abtibildu asta negru e mult mai practic decat vopseaua, iar la pret chiar o depaseste. In fine, nu vad de ce mi-as pierde timpul dand explicatii unuia ca tine. Spoi la suspensii si la evacuari + du motorul ala de cielo la 500CP din partea mea, daca aici te duce capul!

 

 

 

 

Revin dupa 2 saptamani de pauza in care am fost plecat in zona Vaslui, cea mai mare parte a timpului.

 

Noutati intre timp:

-Suportul de la oglinda a fost reparat (dar in schimb am spart geamul oglinzii cand am incercat sa il pun inapoi, din cauza sistemului de rahat prin care se prinde geamul oglinzii in interiorul corpului oglinzii, clemele sunt mult prea tari si rigide, dar asta e alta poveste, acum astept sa primesc alt geam-oglinda)

231220103301.th.jpg

231220103302.th.jpg

231220103303.th.jpg

030120113304.th.jpg

 

-Am dat peste un iepure pe la 120-130km/h, l-am prins cu coltul spoilerului, sub proiector, apoi l-am calcat cu ambele roti de pe partea stanga, spoilerul s-a ales cu o spartura in partea de jos si cel mai grav, s-a rupt in partea de sus, deasupra rotii, toata partea aceea . . . adica ce era prins cu suruburi a ramas lipit de aripa si s-a rupt pe langa, se vede in poze mai bine. S-au rupt si clemele care tin proiectorul, o sa vad mai multe cand imi fac timp sa dau spoilerul jos.

Am ramas si fara plasa de am pus-o in gaura din partea de jos a spoilerului, probabil s-a umplut cu zapada-gheata si s-a rupt, mai sigur s-au rupt sarmulitele cu care era prinsa.

030120113305.th.jpg

030120113306.th.jpg

030120113307.th.jpg

 

 

Aaaa, si am facut ITP-ul intr-o statie din Vaslui, pret 77 lei, am lasat 100 lei avand in vedere "neregulile" :D Nu cunosteam pe nimeni, dar nu a fost nici cea mai mica problema cu nimic, am trecut cu oglinda sparta, cu spoilerul asa cum e, cu cauciucuri pe langa cele notate in carte, fara sa am trecut in talon culoare si GPL-ul (doar in carte le am) . . . :-? si ce altele or mai fi. Pana in Dec. 2012 am pace si cu asta, pot sa imi fac de cap! :">

Edited by Mircea
Vezi ca pe forumul asta atacurile la persoana se sanctioneaza cu warn - asta in caz ca ai uitat! Ai grija cu exprimarea!
  • Like 3

Share this post


Link to post

Bun ! Iete ca gasi un moderator si "discutiile" de pe topicul asta.

 

Sa recapitulam:

1. Sintem pe sectiunea "Masina mea"

2. Aici se prezinta masina personala, modificari, imbunatatiri, eventual proiecte de viitor

3. Ultimele doua pagini au fost exclusiv offtopic.

4. Pentru discutii de genul celor sterse aveti la dispozitie un topic dedicat unde va puteti certa si contra dupa bunul plac.

 

Concluzie: primul post offtopic sau care va contine atacuri la persoana va fi sanctionat

  • Like 6

Share this post


Link to post

In sfarsit am reusit sa termin cu LCD-urile, am tras toate cablurile/firele si am facut legaturile. De asemenea si prinderea ecranului de tetiera am definitivat-o cu suruburi si pe margine cu "Picatura", pentru un contact cat mai perfect intre plastic si material.

LCD-urile au doua intrari video, pentru doua canale si o intrare audio care poate fi redata prin casti.

Pe intrarea 1 este DVD-ul, adica tot ce ruleaza pe DVD se vede si pe LCD-uri, iar pe intrarea nr 2 + audio este PlayStation 2. Ambele LCD-uri au fir pentru "remote", pe care le-am legat la un buton, pentru a le porni direct de la acel buton.

 

Am rezolvat si cu iluminarea podelei. Am taiat banda cu led-uri albe in bucatele si am pus una la pedale, una in partea dreapta sub torpedo si cate una sub fiecare scaun, pentru iluminarea locurilor din spate. Am mai pus si sub suportul de pahare, la consola centrala si de asemenea deasupra torpedo-ului. Vor mai urma si sub fiecare usa, dar acolo e mai complicat de tras firele si o las pentru mai tarziu.

Am primit un modul cu led-uri si pt plafoniera din fata. Acum mai astept doua becuri cu led pentru extremitatile plafonierei din spate, sa scap de lumina galbena. Slotul este putin mai dificil de gasit, dar pana la urma am rezolvat, in cateva zile o sa imi ajunga.

 

Banda taiate in bucatele:

111220103250.th.jpg

 

Modulul pentru plafoniera fata (l-am pus stramb cand am facut poza, stiu, dar acum sta drept)

080120113315.th.jpg

080120113316.th.jpg

 

Prinderea suportului pentru LCD:

040120113314.th.jpg

 

Legaturile firelor:

080120113317.th.jpg

 

Amplasarea butonului "Remote" pentru LCD-uri:

090120113328.th.jpg

 

Lumina din torpedo este activata doar in momentul in care se deschide torpedo-ul:

090120113324.th.jpg

 

090120113322.th.jpg

090120113323.th.jpg

090120113325.th.jpg

090120113326.th.jpg

090120113327.th.jpg

 

Cred ca maine voi realiza si o mica filmare.

Edited by LAwR

Share this post


Link to post

Iluminarea podelei - una din primele chestii faine pe care o vad la masina ta. Le-ai pus sa se aprinda doar cand deschizi o usa, nu?

Share this post


Link to post

Le-am legat la plafoniera din fata, adica da, se aprind cand se deschide o usa dar le pot aprinde si manual de la butonul plafonierei. Cel de la torpedo se aprinde numai cand e deschis torpedo-ul.

 

Poate zilele urmatoare o sa am timp si motivatie sa trag fire in toate usile, sa pun lumina si sub usi pt ca e foarte util sa vezi unde calci cand te dai jos din masina. Este foarte dificil sa trag aceste fire, vreau sa le bag prin tuburile originale iar accesul este "criminal". Am incercat putin, cand am bagat led-uri in butoanele de la geamuri si m-am lasat pagubas repede, dar acum trebuie sa o duc pana la capat.

 

Si in portbagaj mai trebuie sa pun doua benzi cu led-uri, le am pregatite. Asta maine, cred.

 

Ma mai bate gandul sa pun si sub capota, nu o data s-a intamplat sa trebuiasca sa umblu pe acolo noaptea, in special pt lichidul de parbriz.

 

 

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...