Jump to content

aba81

Membru
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About aba81

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/22/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Botosani
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    BT 99 COX
  1. la mine si-a mai revenit...am mai lasat si cu rezervorul plin mult timp. S-ar putea sa fie totusi si din cauza temperaturilor si a depunerilor. Iarna trecuta am patit la fel numai ca diferentele erau mici. ANul asta faceam plinul si imi arata un pic mai mult de jumatate de rezervor
  2. variatiile mici in functie de panta/rampa sunt normale insa dupa ce alimentez plin indicatorul este la jumatatea cadranului...lucru care nu il pateam inainte?? nu exista nici o explicatie? mentionez ca nu a fost de la inceput asa.
  3. la mine a aparut aceiasi problema. fac plinul si indicatorul se opreste la a 3-a linie. Anul trecut am mai patit asa...tot cand era mai frig afara si si-a revenit insa nu era atat de mare decalajul ca acum. Nu avem nici o solutie??
  4. pai daca si romanasii nostri dau manualele neactualizate,
  5. nici mie nu mi-au schimbat uleiul din fabrica la 10k...am intrebat d c si la service mi-au spus ca nu se schimba decat la 80k ca manualele sunt vechi. Am sunat la Craiova si au spus ca acesta se schimba la 50k. pe cine sa mai crezi...
  6. am sa incerc la un drum lung dupa metoda de aici de pe forum, poate schimb si bujiile cu toate ca am abia 22k km. mersi de sfaturi
  7. pai de ex la matiz e3 nu am scos niciodata in afara sub 5% in conditii normale, deci nu bate intotdeauna cu producatorul chiar
  8. am sa caut pe la mag auto. pun o singura data sau repet procedura de mai multe ori?
  9. ce denumire comerciala are lichidul asta? ce produs sa caut? P0405 nu a mai aparut acum la tester. Era doar P0133 si P0300 cea cu missfire.
  10. la oras si consumul meu este de 7 perioada asta rece si vara cam 6,5 cu AC pornit. asta in Botosani nu Bucuresti
  11. ieri s-a schimbat sonda de oxigen...cea care vine pe galerie. S-a zis ca de la aceasta sonda (senzor) dadea eroarea P0133. Mi s-a mai adus in vedere calitatea benzinei. E posibil asta sa fie cauza? Ce face acea sonda(senzor)...logic ar avea legatura cu gazele de pe galerie nu?
  12. de vreo cateva saptamani am si eu aprins check engine. am fost prima data la service si au pus scanner-ul au aparut 3 erori: multifire nu stiu ce P0300, oxygene ...cu eroare P0133 parca si inca una pe care nu am retint bine ..ceva parca P0405. Mi-au sters erorile si au zis sa merg asa si cand apare iar sa vin sa imi spuna care eroare apare prima pentru ca celelalte ar fi strans legate intre ele. A trecut cam o saptamana si a aparut iar. Am fost si acum era numai o eroare cea cu oxygen. Mi-au spus ca trebuie schimbata nu stiu ce sonda cu 2 fire...si acuma astept. Dauneaza cumva ca circul asa?
  13. le schimb oricum si sper ca asta sa fie cauza erorii respective...la consum nu s-a modificat mai deloc...un pic mai mult ca asta vara, deci in cazul in care amestecul nu s-ar mai realiza dupa parametri ar influenta consumul cred.
  14. gradul de autocuratare creste cumva la turatii mari? am avut obiceiul ...pana acum 1000km sa merg subturat
  15. m-am gandit sa schimb si eu bujiile cu NGK - masina produsa in ian 2007 si am cu ea 21000 km. Ce ma determina sa fac asta este trepidatia mare la relanti si faptul ca am avut aprins martorul check engine iar cei de la service mi-au spus ca a fost o eroare la aprindere. Dupa ce s-a sters eroare dupa 2 sapt a inceput sa imi apara din nou dar se stingea, in special in timpul zilei...dimineata pornea la perfectie. Sper ca odata cu schimbarea bujiilor sa rezolv si cu problema aceasta. In rest motorul trage cum trebuie, am alimentat numai de la lukoil
 

×
×
  • Create New...