Jump to content

piratu

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About piratu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/02/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.chiptuning.ro
  • Yahoo
    piratu2003

Profile Information

  • Location
    Brasov
  • Interests
    BRASOV
  • Din
    Brasov
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  1. da... da... da... mai da ba o bere! ... ("ca se face fara dinti...")
  2. Jentile de pe matiz merg sigur pe tico !!! www.1010tires.com
  3. Eu zic ca se pot pune de pe matiz jentile de 5.5jx13". Imi si argumentez opinia. diferenta e mica de 1.5%... parca... www.1010tires.com
  4. Salutare! In primul rand vreau sa va spun ca va cam inselati! Sunt sigur ca stiti ca din motive de securitate kilometrajul indica cu 10-12% mai mult decat viteza reala... deci pana unde ati masurat?? Mai apoi pentru realizarea unei masuratori concludente motorul trebuie turat pana la turatia unde se obtine puterea maxima... adica 5500rpm unde se obtin cei 41cp ai masinii (teoretic); dupa care se schiba trepta de viteze (de preferat instantaneu... adica imposibil dar realizabil...). Din cate m-au scolita astia la facultate... orice test dinamic se realizeaza atat dus cat si intors pentru a elimina eventualele forte de rezistenta produse de vant, denivelari etc... si mai apoi se va face o medie a rezultatelor obtinute. Deasemenea calculul de putere, moment, acceleratie etc teoretic de face cu 5 persoane inauntru adica 5x75 kg + bagaje pt ele 5x25kg (imposibil pt ca in tico nu incape atat!!!) decat daca bagajele celor 5 ar consta in lingouri de plumb sau ar face trafic cu uraniu imbogatit... ) In alta ordine de idei: Eu am un ACCELEROMETRU care in functie de anumiti parametri (greutate, suprafata frontala a veh. , coeficient de rulare etc...) masoara acceleratia veh. si produce date de genul acc 0-100 acc 60-100 sau cum vrea "clientul" si deasemenea diagrame cu puterea la roata, momentul , acc negativa la franare (deceleratia) , traseul parcurs de veh. . Din testele facute de mine : un VW Bora 19tdi 165cp (chipuit) a scos un demaraj masurat de aparatelul asta undeva la 12,26s o decelerare max de 0.82g fata de 0.63g la tico... Am sa fac si test de demaraj cu TICO si rezultate le daca sunteti interesati le voi transmite mai departe. PS: Accelerometrul il gasiti pe www.chiptuning.ro
  5. CONCLUZIE FINALA: La timonerie erau 3 suruburi (bolturi) care erau gripate in bucsile timoneriei (una exact sub schimbator si una - articulatie cardanica la cutie). Solutie: - se scot suruburile de la timonerie. - se curata bine suprafata lor cu o perie de sarma (eu am avut perie pe polizor) - se incarca abundent cu vaselina - se monteaza la loc strangandu-se cu grija, nu prea tare. Ma-am inselat cad am crezut ca numai la cald intra greu... era si la rece. Acum intra in viteze cu un bobarnac ... Si cand te gandesti ca am schimbat uleiul pentru asta... si un mester zicea ceva de placa de presiune decalita... era mai simplu decat am crezut... See you!!!
  6. M-am dat cu un mester de la ASV dealer Dacia, care a mai lucrat la Ticozaur si zice ca am suruburile de la timonerie stranse tare sau gripate articulatiile... Le desfac , pun suruburi noi si le umplu cu spray de vaselina! Un eleron ieftin de unde gasesc, eventual second...
  7. Am ridicat-o pe elevator, am verificat jocul la ambreiaj si era ok ca la carte, timoneria nu are joc deloc, totul e ok. Am dat intensiv si cu spray de vaselina, etc etc . Deocamdata e mai bine , parca si-a mai dat drumu desi nu are logica deloc (n-ar trebui sa existe diferente intre rece si cald). sa vad cand vine o zi cu caldura mare peste 28-30 grd, sa vad atunci ca atunci facea mai tare... la BV inca e racoare si e super asa!! PS mi-am luat 2 ATVuri si lucrez la ele acum... Ma lupt cu aia la asigurari pentru recuperarea unei pagube minore (5mil), am terminat facultatea... Lucrez la Mercedes... etc... of...of.. !!!
  8. Nu cred ca un surub aflat in afara cutiei de viteze poate sa sufere o dilatatie termica. Si daca ar fi de la un asemenea surub, de ce la rece e ok? Eu ma gandeam mai degraba la un reglaj de ambreiaj necorespunzator. Adica prea lung si ramane cuplata transmisia in timpul schimbarii treptelor. Sau la o placa de presiune obosita care nu-si mai face treaba... Azi sau maine o sui pe rampa! O hâţân de o zăpăcesc! Mai astept sfaturi, ca asa imi vin ideile... Nici nu ma gandeam ca raspunsurile vin asa prompt. Fiind schibmul 2 mereu citeam pe aici si imi mai veneau idei. In BV e club sau sunt intalniri?
  9. Salutare!!! E prima data cand apelez la forum, deci astept ajutorul vostru! La rece se schimba ok vitetezele dar la cald devine greoi. Am schimbat uleiul un cutie desi celalalt era superok. Am bagat Castrol EPX 80w90 For Manual Transmision. Masina e ok nu aud barait sau croncanit e chiar faina (45000km, prima inmatriculare 2002) Intrebarea: ce are , ce sa-i fac??
 

×
×
  • Create New...