Jump to content

didus

Membru
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About didus

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/23/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Timisoara
  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Spark 800cmc, Aveo 1.4 Sedan 16V
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    provizorii
  1. Revin tot eu cu informatii noi: 1. Le-am mai inlocuit inca o data bucsele bascula, am pus originale GM Korea, am dat o gramada de bani si pe manopera, si iarasi, dupa fix 3 zile, s-au dus dracului, in sensul ca masina a mers foarte precis/bine 3 zile, iar dupa aceea iar imi ofera o nesiguranta la orice denivelare sau frana pe denivelare. 2. Am tot cautat pe net si gasesc in multe locuri si pe altii cu probleme asemanatoare, legate de bucsa bascula. Toti spun ca modul in care le monteaza mecanicii nostri in service-uri este gresit, si anume ca bascula (bratul bascula), dupa ce introduce cu presa bucsa noua in el, ar trebui sa nu il stranga complet pe masina, ci sa puna rotile inapoi la masina si sa o coboare pe pamant (de pe elevator) si apoi sa se bage sub ea, cand e suspensia comprimata si sa stranga surubul care trece prin aceasta nenorocita de bucsa bascula. Se pare ca daca e stransa cand masina e cracantata pe elevator, cica ar fi fortata bucsa inca de la inceput, si de aceea cedeaza atat de repede. Mie numai pe elevator, stand cracanata masina au strans de fiecare data. Va rog frumos, poate de data asta ma baga si pe mine cineva in seama, si isi spune macar o parere, din auzite, sau cine a mai patit asa ceva, sa imi spuna cum sa procedez. Astept cu interes parerile voastre, Adrian
  2. Salut, 1. Da, becul acela de la portbagaj este pe siguranta separata, daca te uiti acolo la panoul din stanga bordului o gasesti cu siguranta. Si eu am patit la fel cand am scos lampa sa inlocuiesc becul, face scurt de caroseria masinii, deoarece atunci cand culiseaza sa o scoti din caroserie, atinge piciorul de + de caroserie. Trebuie scos foarte gentil lampa pentru a nu atinge. La acea lampa,ai un plus permanent si masa isi formeaza prin carligul acela mic care realizeaza efectiv inchiderea de fierul acela de la portbagaj de jos. Minusul il formeaza in incuietoarea de la portbagaj. Sunt 100% sigur ca nu va trebui decat sa inlocuiesc incuietoarea, deoarece nu ai/s-a rupt nimic, e greu sa se intample asa. 2. Se gaseste maneta, suna si comanda la orice firma de piese online mai serioasa si iti aduc ei, doar ca trebuie sa le dai toate datele masinii, ca sa ti-o aduca pe cea corecta. 3. Pai daca ti l-a anulat, sigur a avut el un scop pentru care l-a anulat. Din ce stiu eu, cel mai des alea le anuleaza mecanicii pentru ca alea intra in contact cu apa/ploaia si se corodeaza si dupa un timp nu mai fac contact corect si suna masina de nebuna. Si eu am cautat dupa manuale de service pentru Aveo si nu am gasit. Decat pe bani, evident. Numai bine, Adrian C.
  3. Salut, Am un Chevrolet Aveo din 2007, 1.4 16valve, 62.000 km. Nu am gasit niciun fel de rezolvare/sfaturi/indrumari din partea mecanicilor din Timisoara, legate la problema pe care doresc sa v-o expun mai jos. Acum un an, la o constatare de directie mi s-a spus ca bucsele bascula sunt putin crapate si ar trebui inlocuite. De atunci a inceput nebunia. Evident, m-am dus, mi le-au schimbat, mi-au pus pe origine (GM), am facut directia, tot (ca doar se scoate bratul cu totul, pivot, una alta...) Dupa 3 zile de la inlocuire, observ ca la cea mai mica denivelare sau groapa, cu roata cu care trec peste aceasta, simt in volan un feedback urat, adica daca iau denivelare cu roata din dreapta, volanul se muta la 90 de grade in partea dreapta, la fel si daca iau cu roata stanga, volanul isi da jumate de tura in stanga. Pana atunci masina era extrem de precisa, nu necesita ca acuma, sa ma opun sa corectez din volan incontinuu, ca sa mearga inapoi drept. Am lasat asa timp de doua saptamani situatia, dupa care m-am dus la service inapoi, poate e ceva in neregula. Si imi zic cei de acolo: "mai face asa si la alte masini", "asa sunt ele moi, evident ca nu ti le schimbam pe garantie, ca toate sunt asa". Buuun. M-am mai dus la 3 statii ITP la verificare de directie, si inca la 2 mecanici si toti mi-au spus ca ceea ce simt in volan este de la faptul ca bucsele sunt asa de moi. M-am dus dupa o luna sa le inlocuiesc. Alte bucse, dar de data asta aftermarket (am zis sa incerc) (90 RON bucsele + 120 RON manopera + 70 RON directia), deci nebunie. Fix 3 zile au fost si astea ok, dupa 3 zile, iar raspuns in volan in ultimul hal, daca franam putin pe drum denivelat (de la TIRuri), sarea volanul isi dadea tura intreaga, de nebun. Dupa doua luni, iar m-am dus, la alt service, iar le-au inlocuit, iar aceeasi poveste. Eu personal, sunt sigur ca este ceva factor extern (telescoape, caseta de directie, etc.) care le strica asa de repede, adica in 3-4 zile de la montarea lor. Vreau sa va rog sa-mi spuneti si parerea voastra, ca poate ati schimbat si voi asa ceva la Aveo, si stiti mai multe decat mine. Ce poate sa le solicite asa de repede si asa de tare. La testul de telescoape mi-a iesit ceva gen 54% (cele pe fata, ca alea conteaza aici in discutie). Multumesc si orice opinie e binevenita, Adrian
  4. Si eu cred ca stilul de condus e problema. Pe liber numai asa, in coloana dinaintea semaforului, se sta. Inainte de curbe se schimba inferior, se da drumul la ambreiaj, si pe la jumatatea curbei se accelereaza. Nu se merge pe liber, ca sa nu ai nici control daca apare ceva neprevazut, si nici nu se tine ambreiajul calcat. Eu le schimb numai la 3700-4000 ture si merge perfect. Imi da mai mare siguranta si stabilitate. Ceva aditiv bun/injector cleaner, benzina buna, si o tura cu 130 intr-a 4-a si cu 150 intr-a cincea ar fi remediul zic eu.
  5. Salut, Am condus un spark nou nout (ca asa l-am luat ) vreo 4 luni, 10k km am facut cu el. Pot sa-ti spun ca asa este, cum spui si tu. Agata a 2-a. Si cand dai din viteza 1 in 2 agata si cand revii din 3 in 2. Am tot incercat sa gasesc o modalitate sa nu mai se simta aceasta chestie. Ca parca trebuia sa ma concentrez cand dadeam din 1 in 2. Si cam asta e mersul incontinuu, mai ales in oras. Ma uitam pe la ambreiaj cand schimbam, am crezut ca presurile nu ma lasa sa-l imping pana jos, apoi incercam in timp ce mergeam sa bag usor (cu ambreiaj normal), poate gasesc cursa ideala, dar nimic. Mie personal mi se pare ca dupa ce faci multi km consecutivi, atunci agata mai putin, parca nu se mai simte asa tare. fftopic: Sa te bucuri daca nu te deranjeaza si cand bagi marchearrierul, ca la mine intra greu din prima zi.
  6. salut, pot spune ca stilul meu de condus este semi-sportiv (nici chiar riscant), adica depasesc prin oras orice are sub 75-80 km/h, franez cam intotdeauna numai dintr-a 5-a, de la peste 80km/h, schimb benzile incontinuu, dar sincer in oras, dupa un calcul din curiozitate, cred ca imi mananca 6 - 6.2 %. Am spark-ul de 800 cmc (direct base-ul), fara abs si fara clima. In afara am ramas surprins weekend-ul trecut cand am mers TM - Szeget, dus-intors cu benzina de 98 (39.500 Rol/L) de vreo 400.000. Nu cred ca e mult. In afara merg continuu cu 120 km/h, depasesc cu 125-130 pe cine are mai putin si cred ca are vreo 4200 de ture la viteza asta. Eu, fost posesor de Dacia 1310, sunt super multumit de consum.
  7. ca sa ramana sa citeasca si altii Eu posesor de Spark 0.8, un pic mai evoluat (sparkul, nu eu) decat al forumistului nemultumit si anume are geamuri electrice si servodirectie. Pot sa-ti spun ca dupa 1500 km, mers destul de tare si pe toate tipurile de drumuri, si de vreme, mie mi se pare o masinuta foarte buna. Am condus si Matiz si sincer e mult mai placut Sparkul. Sunetele si croncanelile in spate am inceput si eu sa le aud cam dupa 800km, dar numai si numai cand drumurile erau "neplate". In rest, la drum intins, absolut nici un sunet nu aud. Si te mai anunt ca am reusit sa elimin 95% din aceste troncaneli scotand "tavita" aia din spate din portbagaj. Aia se misca, ca doar e prinsa exclusiv in cele doua sireturi si piciorusele alea doua.
 

×
×
  • Create New...