Jump to content

tomorrow

Membru
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

About tomorrow

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 09/28/1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    good2tallk4u

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Cielo GLE A/C alb 1997
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Cielo 1997
  1. Am avut neplacuta surpriza sa nu mi se mai deschida capacul portbagajului la Cielo de la butonul interior. Am inccercat cu cheia si nimic ... nou sub soare. Am ridicat de cheie cu tot cu capac si am reusit sa vad ca "o bara de torsiune" s-a rupt. Cum stiti ca se poate rezolva problema. Capacul nu e tocmai usor si nu vreau sa ma ma trezesc cu ea rupta in incuietoare si cu masina descuiata. Ati avut vreunul vreo experienta asemanatoare? Nu vreau sa ma duc in service si sa ma trezesc ca ma pun sa cumpar cine stie ce minune de "piesa". Multumesc.
  2. Nu sunt un impatimit al parametrilor pe care un ulei "ar trebui" sa-l indeplineasca la lubrefierea unui motor, dar va intreb o singura chestie: Ce fabricant al uleiurilor pe care le recomandati sau v-au fost recomandate, stie cum se circula prin Romania? ( sau alt stat din zona) Va dau exemplul doar al motoarelor care in service-urile mioritice sunt desfacute pentru varii motive, un ulei, care in pliante ar trebui sa faca fata unui numar mai mare de kilometri, se prezinta in "baie" intr-o stare jalnica, ma refer aici la "mazga" ce se depune pe fundul baii de ulei. Praful din Romania e principalul inamic al motoarelor, indiferent de cine le produce. In functie de service, ei va recomanda un ulei sau altul, pentru a nu munci in plus la reparatii. ( spalat piese, degresat). Pe langa factorul de lubrefiere al uleiului, importanti sunt si aditivii ce ii sunt adaugati, unii dintre acestia fiind de natura detergenta. Un ulei Texaco este "peste" un ulei Aral din punct de vedere al lubrefierii dar poate fi "sub" din punct de vedere al "spalarii pieselor in miscare". La fel cum un Agip te poate ajuta sa pornesti motorul in gerul din Harghita, dar la +40 grade in Mamaia se evapora. Uzura se produce in principal la pornire, atunci cand piesele in miscare raman fara ulei, ca de aia Du Pont-ul a inventat Teflonul, dar si la regimuri de turatii mari cand uleiul se "subtiaza". Un ulei bun fara un filtru bun de ulei si un filtru de aer competent, inseamna bani aruncati pe fereastra. Asa ca nu va luati dupa specificatii, ca un ulei Texaco din Turcia nu face cat unul din State. Nu sunt inginer de meserie, asa ca scuzati limbajul colorat, dar m-am lovit de desfacut motoare prin service-uri si de acolo provin aceste iinformatii. Sper sa va fie de folos.
 

×
×
  • Create New...