Jump to content

gabriel79

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About gabriel79

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/27/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    turnu magurele
  • Auto
    daewoo
  • Model
    cielo
  • An
    1995
  1. Multumesc pt.sfat. Am uitat sa specific...cand am luat delcoul de pe alta masina am inlocuit si modulul si este bun al meu. A mai ramas axul si piesa polara(magnetul e crapat rau)....nu stiu daca si garniturile alea influenteaza in vreun fel...eventual o sa le cumpar si pe alea .Multumesc inca o data.Sper sa nu mai am nici o problema daca inlocuiesc piesele astea.
  2. Am gasit "buba" tremuratului masinii mele---DELCOUL. Am luat un delcou de la un prieten si l-am inlocuit...masina merge snur. Acum am o rugaminte la voi: ce ma invatati sa fac -sa cumpar un delcou complet second hand-140 ron, sau sa cumpar axul,si magnetul acela din delcou(cred ca se numeste piesa polara), Am cumparat deja bobina,rotor si capac. In afara de astea mai influenteaza ceva (din delcou) mersul masinii???
  3. Si ce as putea sa fac in situatia asta ca masina sa nu mai tremure si sa se comporte ca prima data dupa ce am dat cu spray???
  4. Am mai descoperit ceva la masina mea,referitor la tremuratul de la relanti.Azi am cumparat un spray pt. contacte.Am scos mufa de la iac,mufa de la tps si amandoua mufele de sub delcou. Dupa ce am bagat spray in toate,mergea masina de ziceam ca nu e adevarat.Daca am vazut asa,am zis ca nu strica sa mai bag niste spray--rezultatul:tremura la fel ca inainte. Acum ma gandesc ca de la astea 4 mufe pleaca (cel putin la mine)relanti-ul variabil.Intrebarea e E LA CARE??? Multumesc pt un eventual raspuns.
  5. In rosiori exista vreun service care sa aibe scaner pt daewoo si care sa stie sa-l citeasca??? ca de alexandria si turnu m-am saturat pana in gat.
  6. Surubul acela cu arc e la fel ca cel de la carburatorul daciei. L-am strans, l-am slabit...degeaba. Tampoanele de la motor sunt bune(verificate). La service au crezut ca am arborele cazut de pe furca ,au verificat si era bine. Avansul e bun---l-au verificat cand au montat instalatia gpl, iar masina porneste usor. Distributia au dat-o jos 3 insi crezand ca nu a pus-o cel dinaintea lui bine, dar masina tremura la fel ca inainte.
  7. Parametrii pe scanner atunci cand face acele ruperi si turari la 1600 cu reveniri nu ii stiu(asta mi se intampla de vreo 3 zile).Am miscat de firele de la mufa senzorului TPS si daca masina este turata ,revine la 850-900 pt putin timp apoi iar se tureaza.E posibil sa fie vreu fir care are un contact imperfect. Dar pe mine deocamdata ma omoara tremuratul de la relanti,mai ales ca am bagat o gramada de bani fara sa rezolv nimic. Cati pasi am la IAC -nu stiu. Am fost la Alexandria in amandoua service-urile daewoo de 5-6 ori (si inainte de a face motorul si dupa)si nimeni nu a stiut ce sa-mi spuna. Sunt buni decat sa ia banii pe constatare. Pe scaner nu da nici o eroare.Corpul clapetei l-am curatat,dar sa reglez clapeta la 0,6 nu stiu .Presupun ca tot in service,dar nu mai stiu la care sa merg. Cand am montat instalatia gpl , mi-au spus ca am amestec bogat pe benzina...la alexandria mi-au spus ca este sarac...nici nu mai stiu ce sa cred .
  8. Pierderi de vacuum nu am. Am crezut initial ca toate astea se intampla de la injectoare.Le-am schimbat si bineinteles -nici o diferenta.Am zis ca o sa scap de problema asta si mi-am pus instalatie gpl.La fel-nici o schimbare. Deci am eliminat si injectoare si vacuum ( am inteles ca o data ce masina functioneaza pe gpl nu mai are nici o treaba cu vacuum-ul,sau cel putin asa mi-au spus cand am montat gpl-ul). Am schimbat si potentiometrul CO.
  9. Senzorul TPS mi l-a schimbat in service daewoo -Alexandria--nu a fost nici o diferenta. IAC si fise am imprumutat de la un prieten ,le-am schimbat si nici o diferenta. Pe scaner ,valoarea TPS era 0,82 si cu senzorul vechi si cu cel nou.
  10. Salut! Am si eu o mare problema cu relanti-ul.Tremura de am impresia ca se rupe in doua.In mers se comporta normal...dar la relanti ... Am schimbat fise,bujii(champion),capac delco,bobina din capac delco,filtru benzina,filtru aer. Am mers in service si nu au stiut ce sa-mi spuna. Au verificat compresia:8-6-8-8. Am segmentat motorul ,dar problema nu a disparut. Mai rau...de cateva zile se tureaza la 1600-1700 la relanti,apoi scade la 850,apoi la 1600 ...si tot asa. Cateodata chiar se oprea la relanti,dar de cand am facut motorul nu s-a mai oprit. Poate cineva sa ma ajute cu vreun sfat? Multumesc!
 

×
×
  • Create New...