Jump to content

poe

Membru
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

About poe

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/28/1976

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz SE
  • An
    2005
  1. Am citit vreo cateva pagini din forum, dar totusi as dori sa va intreb daca uleiul Mol 10W40 este potrivit la matiz. Am avut o problema majora la motor si l-am schimbat cu totul, adica bloc, chiuloasa etc. Masina este de munca asa ca nu prea stiu ce i-au facut exact decat ca dupa reparatie au bagat ulei Elf 5W40 Excellium in ea si in 10000 km a consumat cam 1.5 litri de ulei e normal? Acum nu mai vreau sa ma duc la acel service, insa la serice-ul la care vreau sa ma duc acum mi-au zis ca recomanda 10W40 si ca ei lucreaza cu uleiuri MOL. Merita sa bag Mol sau sa cumpar altceva si ce vascozitate?
  2. Am gasit si eu furtunasul asta rupt si de-abia pe la un al 3-lea magazin de piese Daewoo l-am gasit, problema e ca cica se gaseste greu ca e foarte solicitat si nu poti adapta al furtun deoarece acesta e mai subtire la un capat si mai gros la altul. Acum intrebarea mea este la ce naiba foloseste acest furtunas, e vorba de purjarea vaporilor de benzina, afecteaza in vreun fel mersul motorului? Mie cand era rupt imi mirosea a benzina din cand in cand.
  3. Tachetii daca ar fi batut bateau tot timpul nu numai in sarcina zic eu. Aceasta electrovalva actioneaza doar cand accelerez in sarcina? Poate sa faca valva PCV acest zgomot sau si ea actioneaza tot timpul? Masina porneste si merge perfect, numai acest zgomot suspect ma pune pe ganduri sa nu se strice iar ceva la ea.
  4. A vorbit de 2 lucruri diferite cred, de-aia nu ai inteles, a zis ca ventilatorul porneste pentru ca motorul se incalzeste dar, tot nu revine la relanti se referea la roata dintata de la soc, daca aia nu revine, de vina este elementul de ceara, e un dispozitiv care se dilata contracta in functie de cat de cald e motorul si actioneaza asupra soc-ului. In speranta ca nu e de vina acel element pentru ca e scump, poti verifica intai circuitul de antigel care trece pe sub carburator, poate fi obturat si de-aia soc-ul nu simte cald motorul.
  5. Multumesc pentru pont, sincer chiar nu ma intereseaza asta, ca e masina de servici si e treaba firmei cu asta, eu totusi astept un raspuns la intrebarea mea.
  6. Dupa ce m-am "laudat" ca a fost stricat motorul, reamintesc a lovit pistonul in supapa nu se stie de ce, masina a fost in final reparata, alt bloc motor (nu stiu daca nou), chiuloasa noua si ce mai era pe acolo, acum cica am motor nou, masina merge perfect, singura problema este faptul ca numai in momentul cand este in sarcina, adica cand sunt in viteza si accelerez se aude un tacanit ca de tacheti, dar numai in sarcina, daca accelerez in gol nu se aude, oare ce poate fi? Inca un fenomen este faptul ca atunci cand stau pe loc si am ventilatorul de la clima pornit baga si ceva gaze arse inauntru. De la ce poate fi acel tacanit si doar cand accelerez, seamana un pic ca si cand ar fi galeria de evacuare ciupita, dar s-ar auzi acele detonatii doar cand sunt in sarcina, in gol nu se aude? Cum pot verifica?
  7. S-a rupt scaunul a cazut in cilindru apoi a lovit in bujie si tot asa. Se putea intampla asta din cauza ruperii curelei doar la un cilindru?
  8. Am primit si eu un Matiz de la munca cu 64000 km in bord, eram cu indicator benzina pe rosu, becul neaprins, am alimentat 31 litri ca sa fac full deci mai aveam 4 litri in rezervor, sa-nteleg ca sansa cea mai mare este sa fie sonda stricata, becul probabil se arde mai greu? Mi se parea ok ca la orice masina becul se aprinde cand ai intre 7-9 litri ramasi in rezervor, sub limita de rosu pe ac inseamna ca mai am un litru atunci se aprinde??
  9. Salutare tuturor, Va rog sa ma ajutati urgent, am o problema si vreau a stiu care a fot cauza. La un matiz am schimbat distributia la 64000 km, iar dupa 700 km (2 saptamani) s-a rupt supapa de admisie de la cilindrul 1 care a distrus cilindrul si pistonul. La schimbarea distributiei au schimbat in service si semeringul de la axa cu came ca scapa ulei. La schimbarea acestui semering trebuie data jos axa cu came de pe motor sau nu? Dupa ce mi-au dat masina inpaoi motorul era mai zgomotos facea ca masina de cusut (tacanea mai tare ca inainte), pe semne ca au umblat la reglajul culbutorilor, e corect? Poate acest reglaj prost facut sa duca la ruperea supapei de admisie? Ei ma acuza pe mine de suprasolicitarea motorului, mie mi s-a oprit motorul in mers la 60 km/h in demaraj mers normal.
  10. Becul este P21/5W adica bec cu dublu filament de 21 watt pe frana respectiv 5 watt pe pozitie.
  11. Salutare, La matizul din semnatura nu functioneaza stopul de ceata, el ar trebui sa se aprinda impreuna numai cu faza scurta sau si cu proiectoarele? De unde sa incep verificarile? Ar trebui sa aud un tacanit de releu sau vreun martor pe bord cand il aprind?
  12. Salutare tuturor, Imi permit sa reinvii acest topic, am intrat in posesia unui matiz de la munca, si una dintre dileme este faptul ca nu stropeste in spate la luneta, se aude motorasul dar nu stropeste. Intrebari: vasul este comun cu cel de la parbriz? motorasul e acelasi sau sunt 2? Ce ar trebui sa verific?
  13. Am un coleg care azi dimineata m-a pus sa-l iau la munca deoarece la matiz-ul lui a apasat prima oara dimneata la -7 grade pe ambreiaj sa porneasca motorul si pedala jos a ramas, deci e moarta se poate ridica cu mana si cade la loc, mentionez ca tot kit-ul de ambreiaj si ulterior cablul de ambreiaj au fost schimbate acum 3 luni. Care este cauza, a inghetat ceva pe acolo sau s-a rupt cablul ?
  14. Salutare, Imi cer scuze dar nu am citit tot topicul probabil scrie mai sus, intrebarea mea este, se schimba uleiul de la cutie la matiz la un anumit interval ca si la tico, si daca da, ce ulei recomandati? Intreb asta deoarece un prieten de-al meu a avut probleme in sensul ca nu-i mai intra in viteza a-2-a usor, iar la service i-au matisat (asa au zis) un cablu de la timonerie si acum e ok, dar daca trece din viteza a-3-a in a-2-a la 60 km/h in caraie un pic.
  15. Pentru autoturismele Opel aducem piese de origine GM sau de producator la comanda, unele le avem si pe stoc. Pentru relatii suna te rog la 0722.377.227 - George. Cu stima.
 

×
×
  • Create New...