Jump to content

Dang

Membru
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

About Dang

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/20/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Pitesti
  • Din
    Pitesti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    NubiraII SX/GPL
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    AG-82-RDG
  1. @andreib - o sa incerc sa obtin timpii de care vorbesti (Timing Advance nu?). Pentru Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Low eu nu imi dau seama despre care senzor este vorba? cel din blocul motor de sub filtrul de ulei sau cel din fata de la distributie? Mai devreme putin l-am scos pe cel din blocul motor si l-am curatat, avea putina pilitura pe el si surpriza acum am reusit sa sterg erorile, s-a stins si check-ul (probabil a intrat mufa bine acum). A mai ramas doar una - Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Low, celelalte nu au mai aparut (pana azi nu reusisem sa sterg erorile). Pornirea este la fel de proasta in schimb.
  2. Multumesc pentru raspunsuri. Am cumparat o interfata din aia 60 de lei si am scanat-o: P0172 System too rich (Bank1) P0132 O2 sensor Circuit Hight voltag (Bank 1 Sensor1) P0337 Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Low P0351 Ignition Coil "A" Primary/Secondary Circuit P0352 Ignition Coil "B" Primary/Secondary Circuit. Erorile nu merg sterse. @andreib - crezi ca aceste erori pot fi de la ceea ce ai descris tu sau chiar poate exista o problema? Multumesc mult!
  3. Salutare, Inca o problema ma omoara incet. De ceva timp imi pornea greu Nubira mea si uneori la relanti se oprea. Am fost la mecanic sa rezolv si am schimbat fise, bobina, bujii (2 dintre ele erau rupte daca va vine sa credeti) si filtre, si am curatat si clapeta de acceleratie (nu are IAC cred ca se numeste cum am vazut in unele poze din acela cu arc in el). Acum merge rotund motorul dar pornirea este tot greoaie iar relantiul mi se pare tot foarte mic, este sub linia de 500rot. Azi dimineata dupa pornire parca mergea in 3 pistoane, am lasat-o sa se incalzeasca dar s-a oprit. Dupa repornire mergea OK. Ce poate sa mai fie? Pomba de benzina merge bine. Stiti pe cineva in Pitesti care sa aiba un tester si sa fie dibaci? Am si becul de check aprins dar de foarte mult timp, mi-a sters cineva eroarea care era "amestec sarac" dar nu a rezolvat si problema si s-a reaprins. Nu mai suport!!! Va multumesc si orice sfat este binevenit,
  4. Multumesc! am fost la Radu si....merge acum. Problema: s-a spart cotul ala in care este termostatul si a curs antigelul ==> plamanul nu se incalzea. Rezolvare: am completat cu antigel iar cotul ala o sa il schimb eu diseara. Pret: aproape degeaba. P.S. in viata mea nu ma gandeam ca este de la antigel.
  5. Mi-a ajuns mult asteptatul senzor. L-am montat dar acum nu mai trece deloc pe gaz. Cu cel vechi mai s-a intamplat de vreo doua ori sa treaca mai greu, dar dat fiind ca era SH ma gandesc ca oricum nu era foarte OK. Pb la el era ca nu trecea inapoi pe benzina cand ramanea fara gaz si de cateva zile pe GPL incepuse sa mearga foarte prost, ca si cum nu s-ar mai alimenta bine. Va rog sa ma ajutati daca aveti idee ce poate fi? Ce mi se pare dubios este ca el nu are nici o garnitura acolo, a venit doar cu o saiba, am incercat si cu ea si fara (cum era montat cel dinainte). Nici nu stiu unde sa merg in Pitesti sa remediez problema, eu mergeam in spate la Brancoveanu, dar parca as incerca si in alta parte. Vreo idee de baieti seriosi? Multumesc!
  6. Multumesc, am comandat acum la ei, maine imi ajunge.
  7. Poti te rog sa imi spui si mie te rog de la ce magazin l-ai luat? Am sunat la radacini si mi-au zis ca poate e diferit de la Nubira 1 la Nubira 2, ca poate nu este bun...exista diferenta intre ele? Multumesc,
  8. Pai ca sa dai jos torpedoul trebuie sa desfaci partea de plastic de sub el prinsa in 3 "bolturi de plastic" (am rupt unul pana m-am prins cum se desfac) si mai trebuie sa desfaci capacul lateral dreapta al bordului. Torpedoul est prins si in lateral, iar capacul acela are 4 cleme metalice puse pe plastic, nu stiu exact cum sa explic dar nu ies usor si am rupt un plastic deja. Am vazut ca firul ala are plus permanent a facut o scanteie cand l-am atins de suportul metalic al plansei de bord si cred ca am si ars o siguranta atunci ca nu imi mai merg luminile de ceata spate. @ is83 gyc - ca sa inlocuiesti becurile de la clima trebuie sa desfaci tot cadrul acela de plastic din jurul climei, player-ului (e prins in niste cleme care mie imi sareau in bord cand trageam de el, le recuperezi si le pui la loc) si apoi desfaci cele doua suruburi de la modulul de clima. Apoi schimbi becurile. Rog pe cei experimentati sa ma corecteze daca gresesc.
  9. Multumesc mult dar o sa o las asa, eram doar intrigat cu cablurile acelea. Daca desfac iar cred ca o sa rup toate clemele acelea de fixare.
  10. La aia ma refer. Ideea este ca nu imi aduc aminte sa fi avut lumina in torpedou. Maine desfac iar sa vad. Multumesc!
  11. Am rezolvat problema cu aeroterma. Se rupsese carligul acela de plastic (incercuit cu rosu) care deschidea clapeta de la recirculare si cazuse intre palete. L-am lipit cu picatura si acum e perfect. Treaba e ca am gasit si doi conectori in aer. Unul chiar a facut o scanteie. Are cineva idee de la ce sunt? I-am izolat momentan si i-am lasat acolo.
  12. Multumesc de informatii. Acea supapa de care vorbesti unde este localizata? As putea sa o schimb singur? Multumesc dar nu cred ca este de la injectoare, porneste prost si cand e motorul cald si acum si mai rau, dau mai mult la automat chiar si la a doua sau a treia cheie. Dupa pornire motorul merge rotund si fara intreruperi. Pompa se aude frumos ca si inainte de aici tind sa cred ca pompa este OK dar supapa de care zicea DJ_Dark poate fi problema. Ma gandesc sa schimb si filtrul de benzina, poate sa aiba legatura? nu cred ca a fost schimbat vreodata si are ceva Km.
  13. Salutare, Dupa ce in jurul Pitestiului au inceput mai multe lucrari de reabilitare a drumurilor Nubira mea incepuse sa troncane din ce in ce mai rau, are si vreo 220.000km. Ma hotarasem sa imi iau alta masina dar dupa mai multa vizionari am spus ca mai bine repar "cazatura" mea decat sa cumpar "cazaturile" altora, macar stiu ca eu am avut grija de ea. Ieri am schimbat consumabilele + diverse bucsi, capete de bara...acum merge deosebit. Totusi mai am 3 probleme pe care trebuie sa le rezolv: 1. Am un joc la volan la viraje de cateva grade (mecanicul a spus ca ar fi din coloana volanului). Chiar trebuie schimbat toata coloana? 2. Pompa de benzina nu mai face presiune, porneste numai la a doua cheie dimineata. Oricat de mult i-as da prima cheie nu o ia. In schimb la a doua o ia la sfert. Daca aveti alte idei va rog sa imi spuneti. 3. Cand eram odata in treapta a 4-a de la aeroterma s-a auzit un pocnit si a inceput sa vibreze tot bordul. Acum nu pot sa o folosesc decat in treapta 1 si 2, daca ii dau 3 sau 4 vibreaza rau tot bordul. Aveti idee ce s-a intamplat? Vreo paleta rupta? A mai avut cineva problema asta? Multumesc! O zi placuta.
  14. Se pare ca ai dreptate Andrei, nu s-a rezolvat, deci este clar de la instalatia GPL. Multumesc,
 

×
×
  • Create New...