Jump to content

fane_popa

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About fane_popa

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/24/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    fane_popa2000@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    timisoara
  • Auto
    daewoo
  • Model
    matiz SE
  • An
    2006
  1. Ma inscriu si eu in randul celor cu probleme cu check aprins. De vreo 2 ani tot persista treaba, am fost cu ea la service, au cuplat aparatul si mi-au zis ca e de la benzina,cod ceva p300, reviziile sunt facute la timp iar problemele au inceput parca dupa 50000 km, in prezent am 74000 km. Check-ul se aprinde in mers si ramane aprins cateva zeci / sute de km si multe porniri/opriri motor dupa care ramane stins cand pornesc motorul indiferent daca acesta e rece sau cald, (adica aseara daca aveam check-ul aprins si dimineata cand am pornit masina ...s-a stins sau, daca de dimineata cand am pornit motorul, check-ul a ramas aprins, am facut ceva drumuri prin oras cu diverse opriri de motor iar la al 3-lea contact check-ul a ramas ...stins... si tot asa am tinut-o de 2 ani. Ziceam ca se aprnde in mers... ce am observat e ca se aprinde cel mai des cand retrogradez din treapta 4 in 3 ( ~ 30-35 km/h). Sincer m-am obisnuit ce chestia asta chit ca imi sta in gat aceasta problema, insa de vreo 250 km imi consuma exagerat de mult, daca pana acum in oras am avut cam 7.5 % acum am 10%, mi-e frica sa mai ies din oras la consumul asta. ce naiba sa-i mai fac ca astia la service nu au facut decat sa-mi stinga check-ul cu aparatul ala a lor pentru cateva sute de km.
  2. Salut. Aseara nu am putut sa dorm pana nu m-am dus de am mai umflat putin rotile , dar putin ca era tarziu si compresorul era prea zgomotos si dimineata nu am timp ca tre sa fug la gradi cu copilul si... parca-parca am sesizat ceva schimbare. Nu invart niciodata volanul stanga/dreapta fara sa misc masina fie si 5-10 cm si sa mai am pretentie sa invart volanul cu o mana, ca doar n-am servo, insa mergea foarte greu si cu putina miscare, am vecini care le trebuie spatiu sa parcheze si lasa loc atat in fata cat si in spatele lor de aproape o masina, si cum nu's locuri si eu is mic, ma inghesui si eu cum pot...asta asa ca o mica paranteza... unde fac mai multe manevre... dar era o constatare, dupa 6 ani merg 5-6 luni cu alte anvelope si cand revin la cele vechi am impresia ca s-a defectat ceva la directie... asa instant. Mi-a fost teama sa nu tie ceva mai complicat.
  3. sunt cele cu care am luat masina, asta iarna le-am inlocuit cu cel de iarna ( d...a), acum le-am pus pe cele de vara, au fost echilibrate, umflate..., insa inportant e sa nu fie ceva grav. mai verific sile mai umflu. M-ati linistit putin, multumesc.
  4. au fost echilibrate toate 4 si umflate corespunzator. alte idei? cauze?
  5. Salut. Mi-am schimbat de 2 zile gumele de iarna cu cele de vara, insa acum constat ca merge foarte foarte greu directia, mai ales cand iau stanga/dreapta de pe loc, trag foarte greu de volan, parca-i vad pe soferii aia de pe camioanele alea vechi cum se chinuie sa traga de volan; tin sa mentionez ca pana sa ajung la atelier sa le schimb invarteam volanul cu o mana, chiar si cand plecam de pe loc, cu putina miscare, mergea usor, acum in aceleasi conditii trag parca de fiare. Am observat asta iarna cand am trecut pe gumele de iarna ca directia mergea parca mai bine, si... m-am bucurat... acum nu inteleg care-i faza... aveti idee? Multumesc.
  6. Am facut traseul TM-BV-B-BV-TM in 25-26 noiembrie, si am mers numai noapte. Noaptea traseul este mai lejer dar am intalnit si situatia in care am stat in spatele unui tir fiindca din fata venea fara exagerare o coloana de masini+ tiruri(la greu) de aproximativ 2 km , si am facut traseul BV-TM in 6 ore si se putea si mai bine,poti recupera pe portiunea Lugoj-TM care este super cu doar 3 semafoare (dar fiind noapte, liber, sector vizat de semafor de 50 -60 m am trecut repede). Sectorul de la Ilia-TM( "Sacamas e localitatea de pe E68 intre Deva si Arad unde faci la stinga spre Lugoj", dar eu asa ii zic de cand mergeam cu trenul, paraseam magistrala electrificata si intram pe cea neelectrificata catre TM ) l-am facut exact in 2 ore. Faget - Margina proaspat asfaltat( 5 minute). Prin Lipova am renuntat sa mai merg datorita starii foarte proate a drumului aproape de Lipova, cu 15-20 km inainte de Lipova , in rest, pana acolo e perfect. Precizez inca o data ca traseul l-am facut doar noaptea, avand si bebei m-am ars o data cand am fost pe ziua de am facut BV-TM cel mai mult in aprox. 10 ore dar erau si alte conditii, gen pod in lucru in apropiere de Deva, lucrari in Sebes , intersectia -nesemaforizata- cu proritate spre/dinspre Alba Iulia cand stai si astepti de-ti vine acru si nu mai vorbesc de celebrul drum SB-BV. Cineva venise da la B pe Valea Oltului si a mers destul de bine acum 3-4 zile.
  7. Salut. Mi-am lovit masina (matiz) la prag intr-un bolovan si s-a indoit pe o portiune de 30 cm, as vrea sa stiu daca se mai poate intrepta intr-un fel (exclus sudura , schimbare), vopseaua s-a exfoliat , nu pot sa cred ca tabla e asa de ... , prea repede s-a indoit . Cineva ma speriat ca din cauza asta s-a modificat unghiul de fuga si o sa se roada cauciucurile pe interior, plus ca mai vreau sa ies din tara cu masina.
  8. De fiecare data cand merg cu familia (sotia si fetita )si fac un drum mai lung, ele fiind in spate, se tot plang ca le este rau si ca le vine sa verse, mai ales in curbe. Cineva mi-a spus sa pun un cauciuc in spate, ca o ''coada se soricel'' ca sa elimin acea '' energie statica''. Nu stiu daca asta-i rolul acelei bucati de cauciuc, am vazut la mai toate daciile, din ce am citi pe forumuri se referea la faptul ca oamenii se curenteaza cand inchd portiera. Pe mine ma intereseaza cum sa fac sau ce sa fac sa le fie bine si sa nu mai opresc la fiecare km sa i-a aer si sa treaca starea si daca trebe sa pun o codita pun. multumesc.
  9. Cam atata costa, 430 lei cu tva mi-a cerut pentru ele sa se potriveasca la matiz, plus ~700 cutia
  10. fane_popa

    Daewoo Matiz E

    Deflectoarele de unde le-ai luat si cu cat,de care sunt, se lipesc , toate 4 au fost in set?
  11. Salut. As vrea sa calatoresc cu familia in strainatate, vrem sa mergem cu masina, dar masina e pe numele socrului. Am inteles ca trebuie o procura, legalizata, dar e deajuns in rom sau mai trebe si in alta limba, care? si cam ce trebe sa cuprinda acea procura sau marg la notar si spunc a vrem sa facem o procura ca eu sa pot circula cu masina prin europa. Trebuia sa am obligatoriu asigurare CASCO? Daca acum se poate trece granita doar cu buletinul, de ce se mai vorbeste de pasaport?, doar daca plec cu fata care este mica ,doar ei trebuie sai fac pasaport,nu? sau mie si pe pasaportul meu sa fie trecuta si fata? In concluzie trebe sa am la mine: talon,buletin, carte verde +asigurare,procura,CASCO?,pasaport ptr fata. mai e nevoie de ceva?
  12. Am mai facut cati km cu masina si cu fetita in spate , in scaunul ei scoica. Nu pot sa fac un drum complect , dupa cca 1,5 km plange cu lacrimi si se incalzeste si e toata transpirata, cu parul ud, ca ea nu mai sta acolo.Bebele meu nu are stare,nu sta o secunda intr-un loc, nu o pot tine in scaun, tre sa merg pe jos Am zis ca mai incerc sa merg si so las la planga, dar pe vremea asta na=s risca.
  13. Sal . Cum pot sami conving bebelu sa stea in scaunul de masina, vreau sa plec din localitate. Cat a fost sugar adormea in el si ma bucuram ca uite ce-i place si ca no sa am pb cu ea , acum facem 8 luni si urla ca din gura de sarpe cad o pun in scaun, sa merg undeva prin oras si o tine sotia in brate. Mai intampin dificultate cand prind scaunul in centura masinii; dupa cum arata producatorul ca ar trebui legat scaunul , numi ajunge centura, e mai scurta cu ~ 8 cm sa intre bine in clema ; apoi centura centrala sau lombara parca sta aiurea de tot .
  14. Sal. As vrea sa plec intr-o calatorie in strainatate cu masina, am inteles cam ce tre sa am pentru masina dar vrea sa plec cu familia , adica si cu printesa mea de 8 luni. Pentru ea ce acte tre sa fac, pasaport ,ca banuiesc , ca pe certificat nu se poate, tre sai apara poza si numele .
  15. am avut un jaf de radiocasetofon pe dacie la care mai functionau doar aux si un post de radio pe o anumita raza a orasului. Am apelat la mp3 meu stick de 512 M am facut un mini montaj care sami alimenteze stickul de la masina, i-am gasit un loc in casetofon si merge struna; si se aude bine; acum am matiz, merg mai mult in oras, ascult radio dar pentru un drum mai lung am cumparat un car kit - modulator, transmite pe radio la o frecventa aleasa, la care cuplez un stick de 1G si ascult 6/7 ore de un drum lung, si am dat doar 120 lei.
 

×
×
  • Create New...