Jump to content

slim_daddy40

Membru
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

About slim_daddy40

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz
  • An
    2005
  1. a trebuit schimbat...cost total 200 lei ( racord flexibil + manopera , suport toba confectionat pe loc de mester + manopera) totul 200 lei!! durata de lucru 15 minute ...
  2. Am o problema cu racordul flexibil scapa gaze pe la imbinarea dinspre catalizator...il pot suda pe asta vechi sau este necesar unul nou?
  3. am specificat ca e vb de rulmentul INTERIOR (de care nu m-am atins ala intra la presa) cel la care am lucrat eu a scapat intreg , explicatia logica pt mine este ca dupa blocarea de prima data a sabotilor toata vaselia a curs in urma cresterii temperaturii , cand am montat tot ansamblul am uitat sa dau cu vaselina si pe rulmentul cu pricina am dat doar pe cel conic(cel exterior) si uite asta a dus la blocarea rulmentului si la o paguba de cca 1000 lei cu tot cu platforma si piese si cauciuc deteriorat. (jumatate din valoarea masinii)
  4. Sa va zic ce am patit..dupa ce am schimbat sabotii si am montat rulmentul exterior ,am plecat din pitesti catre bucuresti, dupa 20 km sa blocat roata la 80 la ora, problema era rulmentul interior care s.a spart cost pana acum 520 ron platforma de pe autostrada pana in bucuresti si urmeaza reparatia...cauciuc inutilizabil dupa blocarea rotii
  5. Ms de ajutor colegu...revin cu o noua intrebare cat de tare trebuie sa strang piulita care vine peste rulment ? am inteles ca nu trebuie stransa prea tare pt ca risc sa blochez rulmentul. sai ai dau cateva spire s-au sa-l strang cu mana?
  6. unde gasesc si eu un tutorial cum se schimba sabotii la matiz pas cu pas...am ramas cu roata blocata si a rupt tot prin interior..a scapat doar pistonasul intreg, vreau sa le montez eu personal ca am masina imobilizata si nu stiu cum sa aranjez arculetele alea din interior... undeva un tutorial sau niste poze??
  7. am fost nevoit sa sparg gemuletul mic din dreapta de la matiz....stie careva cum se monteaza...am dat 40 lei pe el..si vreau sa-l montez singur sa evit manopera!! aveti idee este usor de montat sau macar cativa pasi ce trebuiesc urmati pt montaj! Stiu ca imi trebuie un snur mai subtire doar atat
  8. am cumparat astazi ulei gm 2.7 litri 5w30 pt matiz....pret 90 lei...scump rau de la magazinul de pe crizantemelor sector 5....s.a scumpit si prin alte parti?? anul trecut era 75 lei
  9. ms...am gasit ca idee pretul este de 7 lei pt cine o mai pierde pe viitor!!
  10. Da am pierdut plasticul de la geamul din spate si nu stiu ce sa cer la magazin Poza
  11. )) eheee timpul nu mai pot sal dau inapoi ca nu am cronovizor ...dar de cand am matizul aproximativ 1 luna si cateva zile zi de zi regret tico ....dar sincer mi se pare ca daewoo a pierdut in acele vremuri un mare plus de imagine nu este posibil ca in secolul 21 sa nu poti sa pui un indicator de benzina precis sau chiar foarte precis..acum este tardiv ei s-au dus oricum pe copca. craciun fericit!!
  12. Nu se poate face CV cu indicatorul de benzina.? .. La Tico nu am avut probleme de genul asta... ... În schimb la matiz... Indica prost... Scade destul de repede după ce trece de jumătatea rezervorului... Și nu este deloc precis.. Cum se poate ca Tico din 99 sa aibă un indicator de benzina mai precis decât matiz din 2005?am involuat.? E de ras...
  13. am observat si un alt comportament al motorului dupa schimbul de bujii motorul nu mai este asa de zgomotos in turatii ridicate...exista o explicatie logica?
  14. Am cumpărat bujii champion de tipul recomandate pt matiz .. Sunt bune de ceva... 10 lei bucata.. Ieftin și bun, diferența sesizata o pornire ceva mai rapida
 

×
×
  • Create New...