Jump to content

lucian3010

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About lucian3010

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/30/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    nobellucian

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    ph-10-unv
  1. Am fost la un service care avea tester daewoo scan 100 si aceeasi problema... ma gandesc sa nu fie ceva in neregula cu calculatorul masinii.. se poate sa fie de la calculator? sau e altceva...
  2. m-am uitat si eu de curiozitate ce face acolo si a selectat modelul de masina si de motor care stiu ca le am... softul nu am retinut cum se cheama...dar e un service care se ocupa numai de masini daewoo... era un tester wireless care se conecta la masina si programul rula pe un calculator...
  3. salut, tocmai ce am fost in service si am schimbat supapa egr cu una noua. Cu ocazia asta am schimbat si capacul de la delco...rotorul arata in regula... Nu s-a schimbat nimic in mersul motorului...tot intrerupt si in mers accelereaza in smucituri repetate, in frana de motor la fel are hopuri... Am rugat sa imi puna masina pe tester sa vad daca se vede si altceva acolo - rezultatul a fost si mai ciudat - aproape nici un parametru nu arata cum trebuie: preiunea atmosferica, temperatura aerului, a motorului, raportul de admisie benzina/aer si mai erau cativa ...nu aratau valori care sa corespunda cu valori standard sau apropiate...de exemplu temperatura aerului arata la peste 200 grace celsius...turatia motorului arata 0 rpm...(mentionez ca bobina de la delco am schimbat-o eu acum vreo 3 luni) S-a resetat calculatorul, s-au scos bornele de la baterie si s-a tinut + cu - vreo 20 secunde in contact...rezultatul: nici o diferenta... Am intrebat daca nu cumva trebuie schimbat tot calculatorul...ma gandesc ca nu are cum sa fie toti senzorii defecti.. Aveti idee ce pot face..ce pot schimba? Multumesc.
  4. din pacate nu am avut timp nici pana acum sa rezolv problema cu supapa egr. Am o intrebare pt Ovi_jer sau cine se pricepe - pentru a demonta supapa egr la un motor de espero 1.8 e nevoie sa se demonteze rampa de la injectoare sau se poate si fara? Si daca mai e ceva in afara de cele 2 suruburi de desfacut... Ma bate gandul sa o demontez si sa o curat eu..dar daca e vorba de demontat rampade la injectoare...mai bine nu... Eventual daca mai e vreun detaliu care trebuie stiut despre aceasta operatiune. Multumesc
  5. Multumesc ovi_jer ! o sa inlocuiesc supapa egr si eventual si iac-ul si o sa revin pe forum
  6. salut! am un espero 1.8 din '96 cu 180.000 km . Destul...e a mea de la 140.000 si de ceva vreme am probleme cu mersul motorului- neregulat. La relanti nu merge rotund - mai exact are fluctuatii . nu foarte mari dar are si ce e suparator e ca are momente cand parca ramane in urma, parca pentru o jumatate de secunda da sa se opreasca si apoi creste un pic in turatie. Problema nu e numai la relanti ci si in mers. Cel mai mult se simte in viteza 1 cand accelereaza in reprize parca cu toate ca tin pedala in acelasi punct. In vitezele superioare problema se manifesta prin imposibilitatea de a merge cu o viteza constanta - cand incerc asta puseurile se transmit mai departe in cutie si toata masina vine in nas pana cand ori accelerez ori iau piciorul de pe acceleratie. In frana de motor la fel are puseuri - motorul nu se lasa invartit de roti normal ci tot cu puseuri.. Masina are si instalatie GPL si toate aceste simptome sunt amplificate pe gaz fata de benzina. Sunt puse fise noi, bobina de la delco schimbata, capac delco schimbat. Astazi am desfacut IAC si l-am sters cu o carpa si am urmat procedura de pe forum cu scos bateria vreo 20 minute, si apoi pornit motor lasata pana se incalzeste si apoi mers in oras vreo 20 km. Ma gandes sa nu fie ceva in neregula cu IAC-ul pentru ca dupa ce bateria a fost scoasa si IAC-ul sters, la pornire motorul mergea cu relanti la 1000-1200 rot/min fara sa fluctueze (asa am inteles ca ar trebui sa se intample- sa invete pozitiile) Am observat si un mic joc al varfului la IAC de vreo 2-3 mm... Martorul check engine se aprinde dupa ceva timp la bord si la tester a iesit supapa EGR cu probleme Ma gandeam sa schimb piesele cu pricina (EGR & IAC) de la un second hand - noi costa destul de mult Daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi sau daca ati avut aceleasi probleme cum le-ati rezolvat Multumesc
  7. salut! am un espero 1.8 din '96 cu 180.000 km . Destul...e a mea de la 140.000 si de ceva vreme am probleme cu mersul motorului- neregulat. La relanti nu merge rotund - mai exact are fluctuatii . nu foarte mari dar are si ce e suparator e ca are momente cand parca ramane in urma, parca pentru o jumatate de secunda da sa se opreasca si apoi creste un pic in turatie. Problema nu e numai la relanti ci si in mers. Cel mai mult se simte in viteza 1 cand accelereaza in reprize parca cu toate ca tin pedala in acelasi punct. In vitezele superioare problema se manifesta prin imposibilitatea de a merge cu o viteza constanta - cand incerc asta puseurile se transmit mai departe in cutie si toata masina vine in nas pana cand ori accelerez ori iau piciorul de pe acceleratie. In frana de motor la fel are puseuri - motorul nu se lasa invartit de roti normal ci tot cu puseuri.. Masina are si instalatie GPL si toate aceste simptome sunt amplificate pe gaz fata de benzina. Sunt puse fise noi, bobina de la delco schimbata, capac delco schimbat. Astazi am desfacut IAC si l-am sters cu o carpa si am urmat procedura de pe forum cu scos bateria vreo 20 minute, si apoi pornit motor lasata pana se incalzeste si apoi mers in oras vreo 20 km. Ma gandes sa nu fie ceva in neregula cu IAC-ul pentru ca dupa ce bateria a fost scoasa si IAC-ul sters, la pornire motorul mergea cu relanti la 1000-1200 rot/min fara sa fluctueze (asa am inteles ca ar trebui sa se intample- sa invete pozitiile) Am observat si un mic joc al varfului la IAC de vreo 2-3 mm... Martorul check engine se aprinde dupa ceva timp la bord si la tester a iesit supapa EGR cu probleme Ma gandeam sa schimb piesele cu pricina (EGR & IAC) de la un second hand - noi costa destul de mult Daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi sau daca ati avut aceleasi probleme cum le-ati rezolvat Multumesc
  8. bujii NGK - 7.5 ron/buc BPR6ES stergatoare valeo pt espero marime 48 -- 35 ron - superbe...de mult cautam niste stergatoare care chiar sa stearga fara urma caut fise tesla pt espero 1.8 - daca stie cineva unde si cat... multumesc
  9. Salut, Astazi am luat bujii NGK cu 7.5 ron/buc si se cunoaste diferenta. Merge mult mai bine, urca mai usor in turatii si are alta viata masina. Totusi mai are un tremurat motorul si ma gandesc sa schimb si fisele cu unele tesla siliconice...din cate am mai citit pe forum sunt cele mai bune. Stie cineva de un de pot lua fise tesla ...si daca se poate si pretul. Din cate am aflat de la mai multi mecanici motorul de 1.8 l de pe espero nu merge tocmai rotund de la mama lui. Sincer nu imi dau seama daca acum ar trebui sa mai schimb ceva la el sau asa merge el ca asa e din fabrica... Poate stie cineva mai multe despre motorul asta...
  10. salut sincer nu am schimbat nimik de cand a umblat la motor...nu stiu exact daca a schimbat pozitia la rotor dupa montare...dar o sa incerc sa il modific eu sa vad daca ii gasesc o pozitie unde sa se simta mai bine. Fisele le-am schimbat de 3 luni si nu am facut mai mult de 3000km de atunci Bujiile nu stiu exact cum se numesc dar au fost schimbate putin mai devreme decat fisele... Bujiile si fisele le-am schimbat din acelasi motiv - relanti variabil. ce bujii imi recomandati in conditiile in care merg destul de mult pe gaz, de unde as putea lua si la ce bani ? Multumesc! si inca ceva... relantiul devine suparator de variabil mai ales cand se incalzeste motorul. Cand pornesc la rece...motorul merge destul de rotund ...pentru primele 10-15 minute...peurma incepe sa tremure si sa aiba variatii
  11. Salut din nou... Acum cateva zile am scos masina din service - schimbat cam tot pe la motor - segmenti, puse camasi (rebucsat), rectificat vibrochen, schimbat cuzineti, supapele ...cam tot ce se putea, mai putin pistoanele. Mesterii au gasit uzura destul de mare - masina are 170.000km Din pacate am acelasi tremur al motorului ca si inainte de a umbla la motor doar ca e mai putin suparator...nu mai vibreaza ca inainte. Pe benzina se simte mai putin dar in gaz am si variatii de turatie de 100-200 turatii/min si mai rar parca se opreste si apoi urca in turatii brusc vreo 400 rotatii/min apoi isi revine (vorba vine isi revine...ca inainte). Se simte ca si cum nu ar avea scanteie suficienta, sau nu ar avea suficient aer sau combustibil...nu stiu cum sa explic...nu merge rotund. Nu se mai aud rateuri la toba. Nu mai am puseuri de putere la schimarile de viteze cum aveam inainte, daca iau piciorul de pe acceleratie nu mai simt ca pun frana ca inainte...dar cand masina sta pe loc si la relanti, nu merge rotund. Ce e ciudat...am observat ca atunci cand masina e in miscare mai mult de 20 km/h relantiul este un pic peste 1000rot/min si parca nu fluctueaza (nu am putut sa stau cu ochii pe el prea mult...dar asa pare). Are cineva idee care ar putea fi cauza.. Ma pregatresc de un drum mai lung cu masina...si nu vreau sa am emotii. Multumesc
  12. Va salut din nou!!! Tocmai ce am fost la un mecanic cu masina tot cu problema cu relanti variabil... Dupa ce a sters si el IAC-ul...a observat ca se aud rateuri la toba de esapament si mi-a zis ca e de la o supapa care nu inchide bine si ca asta e cauza si pentru relantiul variabil.. Aveti idee daca intr-adevar asta poate fi cauza si ce ar trebui sa schimb (eventual si cat costa) ? Multumesc...
  13. Salut! Am bujii Champion cu care merg de vreo 10k km.Am cumparat acum vreo luna alte bujii care nu stiu cum se numesc ..dar nu am vazut nici o diferenta cu ele. Masina nu merge rotund la relanti are smucituri cand incerc sa merg la viteza constanta sau accelerez, oricat de usor as face asta.. La tester a iesit initial eroare la supapa egr si dupa ce a sters eroarea, pentru ca nu aveam bani sa o schimb atunci, am revenit in cateva zile la service.. De data asta nu mai era nici o eroare le supapa egr..ci la sonda lambda. Imi pare ciudat ca sonda sa fie de vina atata timp cat in gaz nici macar nu e conectata sonda la calculator...si am facut pana acum peste 40k de cand am cumparat masina (mare parte din ei pe gaz) fara sa am problemele astea. Puteti sa imi dati un sfat unde sa merg la un mecanic care stie sau ce piese sa schimb (as putea incerca sa schimb si eu -nu e prima data )... Am fost la service sebastian in berceni brancoveanu (un service bun din cate am auzit) si am fost dezamagit - ultima data am stat 3 ore din care 20 min a stat cineva langa masina mea si 10 min mi-a explicat unde da eroare si ca am de bagat destul de multi bani in masina... Andrei...masina mea nu cred ca e euro 2. Cel putin platesc taxe pentru noneuro.
  14. Salut am un Espero 1.8 si de ceva timp am inceput sa am ceva probleme. Turatia la relanti nu este constanta...fluctueaza mai ales in gaz...si parca nici nu mai e asa de fasnetz ca inainte...Am schimbat bujii, fise, capac delco si rotor, am curatat IAC si initializat...nici o schimbare.. Sincer nu stiu cum functioneaza supapa EGR dar am impresia ca nu functioneaza la masina mea. Am incercat sa scot furtunul ce iese din ea sa vad daca e vreo schimbare ...nimic. Am incercat sa suflu sau sa trag aer pe furtunul acela...nimic. Imi puteti spune ce ar trebui sa faca supapa aceea si ce ar trebui sa simt pe furtun? Am fost cu ea la service si acolo mi-au facut o lista cu ce ar trebui sa schimb "ca sa le luam prin eliminare". Adica asta inseamna multi bani de care nu dispun.. Multumesc..
 

×
×
  • Create New...