Jump to content

Doc

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About Doc

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/19/1978

Contact Methods

  • Yahoo
    peugeotclubromania

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Peugeot
  • Model
    307
  • An
    2005
  1. Poze cu noul Peugeot 207, la intalnirea cu membrii Peugeot Club Romania : http://www.peugeotclubromania.ro/forum/sho...36225#post36225
  2. Legat de discutia pretului, trebuie sa tinem cont ca noul 207 se apropie ca dimensiuni de 307 si ca dotarile standard sunt apropiate de o compacta. Acum sincer nici mie nu imi place ca pretul este destul de mare, dar ca orice masina noua lansata preturile au fost intotdeauna mari. In timp sunt sigur ca va dispune de discount-uri substantiale. Sambata 20 Mai va avea lansarea oficiala pentru forumul Peugeot Club Romania la invitatia importatorului Trust Motors si cine este dispus sa il vada ni se poate alatura la showroom-ul Eurial Militari, ora 11. Pentru prezentare vor fi disponibile 2 motorizari diesel 1.6HDi 92CP respectiv 110CP cu dotariile de top, una din ele incluzand si pavilionul vitrat. Mai multe detalii legate de acesta invitatie la lansarea noului Peugeot 207 puteti gasi pe adresa: http://www.peugeotclubromania.ro/forum/showthread.php?t=1946 Eu zic ca orice alte comentarii legate de forma si design se pot face fata in fata cu aceasta masina, care nu este nici urata, dar nici nu are sarmul vechiului 206.
  3. Incepand cu 01 Iunie 2006, o felina vine sa innobileze familia leilor – este bineinteles vorba despre 207, nu inlocuitorul, ci continuatorul legendei numite 206. Evoluand pentru cel putin inca doi ani alaturi de faimosul sau frate mai mic, 207 etaleaza doua parti frontale diferite, una clasica, cealalta sportiva, ambele dominate de liniile specifice marcii. Doua personalitati distincte, electrizante, imposibil de ignorat. Comportamentul rutier si placerea la volan au fost elementele principale asupra carora si-au indreptat atentia creatorii lui 207. Gratie solutiilor tehnice de ultima ora utilizate la acest nou membru al gamei Peugeot, 207 este o referinta in segmentul sau, atat din punctul de vedere al dinamicii cat mai ales al sigurantei (5 stele obtinute cu un punctaj record la testele EuroNCAP). Momentan, Peugeot 207 este disponibil in Romania in varianta de caroserie hatchback in 3 si 5 usi; noi versiuni de caroserie (SW si CC) vor deveni disponibile pana la finele anului in curs. In ceea ce priveste motorizarile - 4 propulsoare pe benzina (1.4 75 CP, 1.4 90 CP, 1.6 110 CP, 1.6 143 CP (dezvoltat in colaborare cu BMW)) si 3 diesel (1.4 70CP, 1.6 90CP, 1.6 110CP FAP) va stau la dispozitie inca de la lansare. In cateva luni, gama de motorizari va fi extinsa cu noi rezultate ale colaborarii dintre PSA si BMW. Pentru a confirma o data in plus excelenta Peugeot in materie de tehnologie, confort si siguranta, design-ul de exceptie al noului 207 este completat si de o echipare de serie pe masura: servodirectie electrica variabila, ABS, EBD, airbag sofer si pasager, inchidere centralizata cu blocarea automata a usilor la peste 10 km/h, oglinzi retrovizoare exterioare reglabile electric si incalzite, geamuri actionate electric fata, proiectoare ceata in bara fata, volan reglabil pe inaltime si adancime, calculator de bord, aer conditionat manual, radio CD cu 6 boxe. Peugeot 207 are pret de pornire de 10.452 euro DDU ( varianta 1.4 E 75CP , 3 usi), respectiv 12.562 euro DDP. Lista de preturi completa pentru gama 207 berlina va fi disponibila in intreaga retea Peugeot din Romania incepand cu data de 01 Iunie 2006, data incepand cu care va invitam sa testati noua felina de la Peugeot. Acesta este un comunicat oficial de presa ce prezinta un prim profil al lui 207 (inclusiv pret de plecare si echipare de baza). Tariful gamei 207 va fi lansat pe data de 01 Iunie. Cadou de ziua copilului. Doc,
  4. Doc

    Peugeot 307 1.6 E

    @lordcalibras: Omule tu ai ceva cu marca Peugeot nu cu 307. Pur si simplu sunt mult mai in masura sa ii dau sfaturi omului daca si-a ales Peugeot decat tine. Trebuie sa intelegi ca nu te-ai nascut intelept si le stii pe toate. In principiu mi se rupe de parerea pe care o ai despre Peugeot, eu am 2 si sunt super multumit. Decat cutie de conserve mai bine masina frantuzeasca. No offence, dar te-ai luat de masina mea si iti raspund pe masura. Imi cer scuze fata de ceilalti membrii, daca i-am jignit in vreun fel.
  5. Doc

    Peugeot 307 1.6 E

    Vad ca v-ati infierbantat rau, dar ma repet SI EU multi de aici vorbesc doar ca sa se afle in treaba. Omul incearca sa ia o masina de cati bani are, nu pe cea din top cum bine spunea cineva aici. Eu am preferat sa cumpar o masina frantuzeasca cu ceva dotari si motorizare diesel 110CP, decat una nemteasca, submotorizata si fara dotari. Si sa fim seriosi, toate forumurile sunt pline de probleme la masinii, inclusiv cele din grupul VAG. De ce nu stie nimeni de problemele la toyota? Pentru ca nu exista un forum unde sa citesti de ele si pentru ca nr acesta este mult mai mic in comparatie cu masinile frantuzesti si nemtesti.
  6. Doc

    Peugeot 307 1.6 E

    Pai de ce nu incerci un Subaru Impreza sa vezi cu scartaie plasticele pe piatra cubica. Asta mi-a venit mie acum imi minte, dar mai sunt si alte exemple pe care pot sa le dau. Du-te si testeaza un 307 cu rotile umflate la presiune de 2.0 si sa vezi ca nu mai scartaie nimic. Aceste probleme o sa le gasesti la toate masinile cu suspensie sport. Nu zic ca 307 are suspensia de pe subaru, dar oricum este mai dura decat multe alte masinii din aceeasi gama. Constructorul francez recomanda o presiune in roti de 2.4 pana la 2.6, dar probabil pentru drumurile lor fara gropi. Din aceasta cauza stabilitatea in viraje este de invidiat.
  7. Doc

    Peugeot 307 1.6 E

    Si cel mai bine fa un test drive. Vino Sambata la ora 11 in fata Casei Poporului si vei vedea live masinile. Te fac si un test drive ca sa iti faci o perere despre o masina umblata.
  8. Doc

    Peugeot 307 1.6 E

    Pentru ca e destepte de aia nu se deschide. Daca s-ar deschide la orice impact, ai avea dauna totala pe asigurare. Sunt facute sa se deschide numai la anumite zone de impact si deceleratii. Au fost cazuri, la alte marci cand s-au deschis la trecerea peste o groapa. Nu cred ca vrei asa ceva: trebuie sa inlocuiesti tot bordul si deranjul + costurile sunt foarte mari.
  9. Doc

    Peugeot 307 1.6 E

    Cam asta este parerea majoritati de pe forumul Pejo.ro. O masina accesibila, cu un design reusit, dar service de tot rasul cum se se poarta de alfel in RO. Si eu am patit la fel, sa ma duc la service la revizie si sa ma trezesc ca dupa ce plec de acolo zdrangane, bate, scartaie etc. Sper ca odata cu intrarea RO in UE legile sa se schimbe si tratamentul din service-uri. O veste buna pot sa iti dau: apare si al 3 lea service in Bucuresti - in Pantelimon (cel mai mare). Daca ai orice intrebare legata de Peugeot 307 poti sa ma intrebi si voi incerca sa iti raspund la fiecare in limita cunostiintelor mele.
  10. Doc

    Peugeot 307 1.6 E

    Scuza-ma ca iti spun dar 305 este de pe vremea bunicii, iar la 140KM/h poti sa ai AUDI/MERCEDES/BMW orice vrei tu, ca tot te faci praf. Cred ca tu nu ai idee nici macar la ce viteza sa fac testele NCAP. Intr-un impact la 80KM/h ai mari sanse sa nu mai scapi cu nici un fel de airbag. Ca sa nu se supere Satori pe mine inchei aceasta discutie care deja genereaza in copilarisme si reportaje "PROTV" si lasati omul sa isi aleaga ce ii place. E pacat sa ii stricam topicul cu accidente vazute la Protv si la barfe aduse de la cotul strazi. Sper ca ai observat ca eu nu am facut referire la nici o masina din concernul Daewoo (GM).
  11. Doc

    Peugeot 307 1.6 E

    Ti se pare ca am afirmat asta " sunt zmeu" ? Avand in vedere ca stiu tot ce misca pe forumul Peugeot, pot sa afirm ca ce spui tu acolo este total neadevarat. Cel putin nu am gasit nici un incident cu airbag-urile...aaaa daca vei sa vezi ce zice lumea de accidente cu Peugeot intra pe forum si citeste. Din fericire sunt toti vii si nevatamati, unii chiar si in ziua de astazi multumesc marci, masinii si lui D-zeu pentru ca au scapat cu viata. Sunt 2 cazuri majore pe forumul PEUGEOT in care proprietarii au scapat fara nici o zgarietura si dauna totala a masinii. Unul dintre ele a fost un Peugeot 307 facut praf pana in zona bordului de un Tir, dar fara ca celula de siguranta sa fi avut de suferit. Ca o parenteza tirul acela a ras 2 masinii: un Opel Astra cu 4 victime (morti) si Peuget 307 fara victime. In alt caz, cel al lui Morogan de pe forumul Softpedia - accident cu pieton, aripile acelea mult blamate de plastic au salvat viata unei fetite. O alta chestie majora in caz de accident nu blocheaza usile. Inainte de a te bate cu pumnii in piept eu zi sa te mai documentezi. Mie imi place sa discutam de masinii, dar atunci cand scoti o perla ... demonstreaza ca este ca tine. Aaa era sa uit, aribag-uri nu sar la orice impact.
  12. Doc

    Peugeot 307 1.6 E

    Putin offtopic: daca spunea omul ca vrea sa isi ia cielo sau kalos tot asa ii "urati" de bine?? Pai daca este sa nu luam dupa ce a auzit fiecare pe la cotul strazi nimeni nu isi mai ia masina. Eu zic ca multe afirmatii din acest topic sunt total pe dinafara..doar de umplutura. Cand o sa fiti posesori de Peugeot atunci sa faceti afirmatiile de mai sus, pana una alta vedeti-va lungul nasului. Eu sunt posesor de Peugeot 307, chiar 2 bucati si sunt multumit MAI ALES DIN PERSPECTIVA banilor. La vremea cand le-am cumparat nu era nimic pe piata care sa contrabalanseze oferta. Legat de link-ul pe care l-ati dat de pe softpedia va anunt de pe acum ca omul si-a luat tot Peugeot, dar 407. Daca avea ceva cu marca nu cred ca isi lua 3 masinii Peugeot. Singura problema in Romania este service-ul de kakat, si nu numai la Peugeot, ci peste tot.
 

×
×
  • Create New...