Jump to content

Cip_Cyp

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About Cip_Cyp

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/30/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  1. Asta este! Deci: 1. Schimbat inel etansare delcou. 2. Schimbat ulei - pus OMV syncom 5W40 (recomazi spalarea cu ceva anume a motorului?) Daca tot asa face urmeaza: 3. Schimat tachetii (luat cei vechi acasa...adica poate mai crapa intre timp unu nou.. ) daca si dupa asta tot asa face...o pun la bataie...experimente fac cu ea ...sau o vand. Merci maestre!
  2. Bun. Pe rand: - Ungere insuficienta - remediu? ce trebuie sa fac/schimb? - Tachet blocat - ii schimb pe toti ...macar stiu o treaba - Tija supapei blocat pe ghid - pe langa faptul ca "dictionarul" asta l-am ratat. :- ..deci habar n-am ce inseamna asta ... la fel...ce remediu are? Scuze daca insist dar nici nu ma bate gandul sau ma dau banii afara din casa sa ma duc la mecanic sa-l pun sa schimbe totul...nu mai zic de service... Merci
  3. Am inteles. Dar atunci de ce a doua oara cand am schimbat doar culbutorii unul era un pic lovit si axa (aia noua!) avea un colt un pic tocit? Intreb si eu ca nu stiu. Daca tachetii se mai blocheaza sau au joc pot infulenta culbutorii respectiv axa? Mersi inca o data!
  4. ok! Am sa pun OMV 5W40 dar dupa ce schimb inelul de etansare delcou. Tachetii cum se verifica? Merci!
  5. Cand s-a schimbat axa si apoi a doua oara culbutorii...de fiecare data tachetii s-au desfacut. Cred ca daca aveau probleme ma punea omu' sa-i schimb. Tu zici sa-i schimb?
  6. Mersi pt raspuns Ovi! Uleiul arata bine...inca. Intr-adevar ...asta m-am gandit si eu ...sa ma duc sa-l schimb. Crezi ca asta este cauza? Pana la urma ...sa merg pe OMV 10W40?....sau ce recomanzi la 111000km? A mea mai scapa un pic pe sub delcou pe acolo... deci m-am gandit sa nu pun unul f subtire. Si daca-l schimb?.....sa mai schimb inca o data culbutorii? Mersi mult!
  7. Salut, Revin cu aceeasi problema pe care am mai avut-o. Bate ceva si nu mai inteleg de ce. Am schimbat axa acum 2000-3000 km + 2-3 culbutori. Dupa ~ 1000 km iar a inceput sa se auda ceva (nu la fel de tare cum era prima oara). Am fost la un baiat care a lucrat "n" ani la Daewoo (tot el a schimbat prima data axa) si mi-a zis ca probabil culbutorii pe care i-am luat au fost facuti din material mai slab. Bun. Am schimbat din nou 2 culbutori + "pilit" un pic un coltisor de la axa pe care a lovit culbutorul. Acum dupa alti ~1000 km...iar se aude o bataie. Bataia se aude si la cald si la rece (mai pronuntata in primele 2-3 sec dupa pronire). Uleiul folosit este Valvoline 10W40 parca...si am cu el ~6000Km. Mecanicul a mai dat jos si baia si a spalat tot pe acolo...plus verificat nu mai stiu ce piesa care arunca uleiul parca...si a zis ca totul e ok. Care este cauza? Axa oare a fost din material de calitate slaba? Multumesc si astept un sfat!
  8. Pot sa va zic cateva lucruri despre Lanos, Tatal meu are una care a cumparat-o cred ca prin Mai-Iunie 1998 cu ~8000 km pe bord. Este fabricatie 1998 made in Korea (KLA...) si nu Polonia. Se fac (sau s-au facut si in Polonia) Motor 1,5 cmc...nu mai stiu cati cai are. Masina are in acest moment ~100 000 km reali!!!....el merge destul de rar cu ea. Din pacate (pt mine...ca am Cielo 1995) este mult mai bine decat al meu "taur". Muuuult mai stabila, economica, sprintena, inchegata...etc. In afara de ulei, filtre, placutze frana, bujii, au fost shimbate: - toba mare (urmeaza cea mica chiar sapt asta cred) - un capat de bara - discurile de frana - capac delcou Pe langa asta ...motorul (in afara de praf) este CURAT!!! nu a scapat/mancat in viata lui un gram de ulei... Este modelul cu stopurile pe orizontala si nu cel cu stopurile pe verticala (gen Logan) Diferenta este f mare si chiar regret ca nu s-au comercializat si la noi!!! MARE PACAT!!! Nu stiu cum sunt cele facute in Polonia...dar daca nu reusesc intr-un final sa-l conving sa mi-o lase mie ...cred ca o sa incep sa caut una tot made in K ...desi cred ca o sa am de cautat. p.s - sper sa nu se supere proprietari de Cielo...am si eu eu Cielo si pot sa vad care e diferenta...asta-i tot.
  9. Cielo '95, Asta iarna facut plin mers 100 km in Buc bagat din nou plin...12,7 l..benzina Premium Petrom. Mentionez ca de cam 5-6 luni n-am mai iesit cu ea din Buc...cand plec in afara plec cu alta. Cred totusi ca e putin cam mult ...intr-adevar merg zilnic cam 40 km de pe la Mall Vitan- Domenii (pe Magheru )- Foisor - inapoi Domenii - Mall Vitan...astia sunt cam 40 km pe zi...traseu de cam 2 ore cu totul... E normal iarna ~13% pe traseul asta? o sa vad acum cat merg cu un plin... Oricum urasc circulatia din Bucuresti!!!
  10. gabidana, Nu stiu daca este suficient. Eu am facut asa de doua ori si totul a fost ok. Compresorul trebuie sa porneasca...cand apesi butonul AC si la ventilatie, compresorul in mod normal pleaca. Asta daca nu e rece motorul si frig afara. Deci trebuie sa ai un pic motorul cald ca sa plece AC-ul...desi cred ca la cum e acum afara pleca si la rece. Oricum cand pleaca o sa vezi ca se simte. Scade un pic parca dupa care revine turometrul la normal. Bafta!
  11. Hi! Important este sa plece AC-ul. In mod normal nu are importanta treapta ventilatiei. Prima este ok. Ca sa recapitulez ce am inteles si eu de pe acest site de la maestrii in materie: Dupa ce faci resetare ECM, pentru a face initializare IAC pasii sunt: 1.Pui contact 5 sec 2.Iei contactul tot pt 5 sec. 3. Pornesti motorul si lasi sa se incalzeasca un pic ca sa poate pleca AC-ul. (Ideal este sa faci initializare cu motorul deja cald ca sa nu astepti mult pana se incalzeste) 4. Pornesti AC-ul (treapta 1 la ventilare si buton AC) timp de 10 secunde. 5. Opresti AC-ul timp de 10 secunde 6. Pornesti AC-ul (treapta 1 la ventilare si buton AC) timp de 10 secunde. 7. Opresti AC-ul timp de 10 secunde dupa care opresti si motorul. Acum daca depasesti cu o secunde timpii de mai sus ...nu cred ca e o problema. Eu asta am facut si a fost totul ok. Bafta! P.S- ma intreb daca nu ai AC? cum se mai face? oare pornesti alti consumatori?
  12. Gata! Am gasit fise Tesla...sau cel putin asta scrie pe cutie...am obs ca se incalzesc destul de mult...e normal? Le-am inlocuit si a disparut 85% din tremuratul ala si nici nu mai oscileaza acul turometrului, nu ma mai zdruncina cand bag a II-a pe la 2000rot/min si pleaca mult mai bine de pe loc. ...mersi Ovi Totusi inca se simte in special in volan si pedale un foarte usor tremurat...in weekend am sa schimb si bujiile...astea pe care le am sunt Bosch si au cam 12 000 km. Am sa pun NGK BPR6ES...parca? Daca tot asa face cred ca ma bag la tampon motor ca nu stiu daca au fost schimbate. Din pacate bataia aia de la motor nu a disparut...pot sa mai adaug ca se aude ceva mai bine cam intre 1200 - 2000 turatii...ca dupa aia se cam acopera de zgomotul motorului... In motor am de ~6000 km ulei Valvoline 10W40. Axa cu came a fost schimbata de aprox ~2000 km si nu 1000...m-am inselat. Bataia a aparut undeva acum o saptamana ...sa zic ca am facut cam 500 km de atunci si repet...nu este foarte puternica...cum era cand aveam axa busita de zici ca era tractor. Poate sa fie din noua axa? Multumesc mult pt ajutor!
  13. Da...pai asta fac in prima faza ...schimb fisele am sa dau chiar acum ( fug de la birou) o fuga pana la magazinul ala de pe Calarasi...aproape de Unirii...si daca nu gasesc acolo ma duc pana la ala de la Dimitrov...spre Pantelimon...poate am noroc sa gasesc Tesla. Pot sa le schimb si singur...doar sa tin cont sa nu inversez ceva...right? Thanks a lot!
  14. Aha...bobina...great! Cum se face asta? :- Trebuie sa ma duc in service sau pot s-o rezolv eu? cum stiu daca este prajita? Merci
 

×
×
  • Create New...