-
Content Count
10 -
Joined
-
Last visited
About alc2
-
Rank
Forumist
- Birthday 08/27/1967
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Gender
Male
-
Yahoo
alc6708
Profile Information
-
Location
Bucuresti
-
Interests
Un Matiz sau un Cielo GPL .
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Reno
-
Model
Clio
-
An
2007
-
Nr. Inmatr.
B XX ARL
-
@rosmoke , in afara de noxe , se mai verifica ceva ? Se uita la caucicuri de ex ( la tip ma refer , nu uzura ) , jocuri , frana , etc ? Daca nu te duci si la Politie pt talon , nu cred ca e asa grav...
-
Cartea verde + RCA nu le am in original , numai o copie , in rest sunt toate. Credeti ca o sa fie probleme la bulgari ? Trec pe la Ruse ...
-
Lacetti HB - Serie Limitata WTCC
alc2 replied to perfidus's topic in Modificări și îmbunătățiri Aveo, Kalos, Lacetti
Parca totusi scaunele au un suport lateral mai bun . sursa_informatiei Sunt diferente intre variantele comercializate ? -
@iustinian19 ( & fratele ), sa le stapaniti sanatosi , si multi km . Spune-mi please , cate rpm ai intr-a 5- a la 120/140 ? Cand spui de zgomot un pic ridicat , te referi la zgomotul motorului , zgomote de rulare ( suspensie , anvelope@stuff ) sau zgomot aerodinamic ?
-
Chevrolet Lacetti - Impresii
alc2 replied to andreicri's topic in Probleme tehnice Aveo, Kalos, Lacetti
Spec ca nu sunt off topic daca vorbesc un pic de variantele Lacetti gasite overseas . In India Lacetti = Magnum Optra si acelasi motor are 122 CP la 3000 rpm ( de ce 3000 in loc de 3800 ? ) si cuplu 314 Nm /2125 rpm ( fata de 280 / 2000 rpm ) Se pare ca e o versiune resoftata a celui din Ro , estimez un total de 140-145 CP la 4000 RPM . Atunci inseamna ca singurul Lacetti diesel de 150 CP a aparut din greseala ,De ( nu e acelasi motor ca cel din linkul indian ) , si deci ( din pacate ) nu este disponibil nici un motor peste 121 CP in Europa , cu atat mai putin la noi ... -
Sper sa nu fiu off topic pe thread-ul lui @Bittick : Am sapat , din pacate dupa termenul " incalzire " nu am gasit nici un topic sau discutie din care sa rezulte incalzirea electica a habitaclului . Daca-l ai la indemana , raman dator de cinste
-
E bine ca lucrurile care te deranjeaza sunt maruntisuri totusi . Sunt foarte putini posesori de Lacetti diesel , asa ca info primita de la tine este binevenita , multumesc .Iar pe site-ul oficial in Ro nici nu apare varianta Diesel Te-am intrebat de timp incalzire pt ca banuiam ca au pus ceva bujii suplimentare de incalzire ( toate marcile VAG au ) sau o rezistenta suplimentara de incalzire accelerata a habitaclului ( asa e la Astra sau Fiat GP de ex . ) Am facut un test drive cu un Lacetti diesel la Gold&Platin si fata de alte CR parca era mai zgomotos la ralanti dar mai silentios in ture . Sigur ca este mai linistit un pic fata de PD sau non PD de la VAG , dar ma asteptam la mai mult . Legat de viteza max si consum esti in parametrii oferiti de producator , nu poti sa-i ceri mai mult . Off Topic : Nu mi-am actualizat semnatura , am acum un Golf cu acelasi rulaj ca Passat-ul tau , singura problema e zgomotul de tractor , in rest nu am ce-i reprosa . Cel mai ieftin Diesel de peste 100 CP este Lacetti , mai tatonez sa vad ce si cum. Bafta .
-
@Bittick , sa o stapanesti sanatos .Ce mai face masinuta ? Si eu cochetez cu ideea unui Lacetti diesel , dar cred ca va fi hatchback ( am inteles ca HB se face in Rusia , numai variantele in 4 usi si SW sunt coreene ) asa ca o sa te stresez cu cateva intrebari . Spune-mi te rog cum gasesti zgomotul motorului fata de vechiul Passat ? Dar consumul , se respecta mentiunile producatorului , mai ales in oras ma intereseaza ? Am mers cu un lacetti ( 11 k km ) si avea niste zgomote si vobratii suspecte la servodirectie . Inca ceva , din momentul pornirii in cat timp incepe sa dea caldura ? Intr-un material de prezentare am gasit indicat pt Lacetti diesel ambreiaj cu " discuri multiple ". Deci nu are ambreiajul clasic , de la toate cutiile manuale ? Din cate stiu discurile multiple "sunt numai la automate
-
Credeti-ma ca nu am reusit sa depasesc un dci pe traseul Buzau-Ploiesti , eu fiind intr-o Solenza ( 2 persoane la bord ) .Am mers in spatele lui cam tot drumul , nu am avut "loc" sa depasec 140 "din pacate" . La demaraj de la viteza mica pana pe la 100-110 parca aveam un mic avantaj asupra lui , dupa asta se cam marea distanta intre noi. Daca nivelul de zgomot este accepatbil la turatii mari ( chiar asa , stie cineva ? ), eu zic ca merita dci-ul .Eu cred ca depinde mai mult de sofer cat de bine se misca dci-ul.
-
Gonty ,sa le stapanesti un milion de km fara probleme . Si eu am aparatorile de noroi ( cele poloneze ) sunt f.bune , nu te lua dupa ce vorbeste lumea Please , poti sa mi dai detalii cu insonorizarea la pedalier ? "Blana" la capota ai ? Si eu intentionez sa iau un Matiz pt drumurile din oras ale consoartei , acum ca le-ai condus pe amandoua mai mult poate faci o comparatie ( suspensie , zgomot motor , confort , ... )
-
Am cumparat HS805 ( detalii aici : http://www.phoenix-gsm.ro/magazin/docs/pi-363709231.htm ) de aici :http://www.mirceagsm.com/ Am dat 130 RON . Merge bine , se aude clar , bateria tine cam o saptamana . Dupa ce l-am luat am vazut la Germanos acelasi model cu 100 RON ...
-
Se cauta pentru angajare (contract de munca program full time) persoana specializata in instalare/service sisteme de securitate ( efractie , control acces , CCTV ) . Depalsari in tara frecvente . Posibil program prelungit luni - vineri ( dar nu mai mult de 10 ore / zi ) , sambata + duminica liber. Preferabil posesor permis ( si sofer deci , nu doar proprietar de "hartie " ) . Preferabil absolvent facultate profil electric , dar nu obligatoriu . Conteaza experienta anterioara , absolut obligatorie. Detaliii pe PM sau Yahoo id : alc6708 .