Jump to content

stfingt

Membru
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About stfingt

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/15/1984

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Epica
  • An
    2008
  • Nr. Inmatr.
    B 154 FIO
  1. Cumpar jante otel 4 buc 6J 4x114.3 R15 ET 49 diametru gaura interioara 56.5 sau 6J 4x114.3 R16 ET 49 diametru gaura interioara 56.5 Multumesc anticipat.
  2. Atentie, are CVA in 4 trepte daca nu ma insel. Greu cu piesele!
  3. Probabil sunt putini cei cu CVA pe Epica, mai ales pe motorizarea 2.0 benzina. Dar, totusi vin cu o intrebare poate imi da cineva o ideea si reusesc sa ma luminez. Masina este echipata cu CVA Aisin iar producatorul recomanda uleiul (in carte service) ESSO JWS 3309 US ATF. Din ce am gasit pe net problema se pune cam asa: esso - ar fi mobil (mobil i-a cumparat pe esso care la un moment a fost exxon mobil) chiar daca pe site-ul oficial, in subsolul paginii web apar toti 3, nu fac reclama http://www.mobil.com/glp/Default.aspx?country=RO&language= JWS - ar fi ceva norme impuse de constructorul CVA japonez 3309 - ceva clasa a uleiului respectiv ATF - Automatic Transmission Fluid US - Dumnezeu cu mila Am gasit Mobil ATF 3309, care cica ar fi alternativa pentru ESSO JWS 3309 US ATF, chiar ar fi acelasi ulei doar ca este in ambalaj de mobil. Are idee cineva daca mai gasesc si alt ulei, nu doar Mobil 1? Eu nu am gasit asa ceva pana in prezent! Totusi m-as orienta catre un Motul (cred ca este singurul pe piata care nu este contrafacut). Multumesc anticipat, F
  4. Danke Ches, te-am intrebat ca eu am un alt soi de galagie, un fel de zdranganit foarte usor, unul surd, infundat numai la denivelari mici si frecvente cum sunt cele de la semafor vara (valurile de asfalt). Un senzor de parcare are ideea cineva de unde as putea achizitiona? Cred ca-i mort, a mers, nu a mers, iar a mers si acum zace... Era sa uit. A avut cineva probleme cu acel conector de la airbag de sub scaunul pasagerului dreapta? A rezolvat cineva chestia asta? Spor, F
  5. @ AlexandruFilip - in ce an a fost inmatriculata masina prima data? Mai nou RAR-ul trece noxele pe carte (pentru 30 ron) fara sa faca testul de noxe! De unde dracu iau ei aceste valori nu stiu! Noxele nu sunt cele date de producator nici daca le imparti la o.9... fftopic: Inspector RAR intreaba de ce scrie pe capacul de plastic al motorului 24V! Am ramas surprins de intrebarea lui. Pentru ca 6 cilindrii!!! Acum revin la o problema de-a mea! CHES am vazut ca ai schimbat ceva bucsa/bucsi. Poti sa-mi spui te rog se simptome aveai inainte de schimbare?
  6. Cred ca alimenteaza actuatoarele cu aer trecut prin filtrul de polen. Ar trebui sa intre undeva in "peretele de foc" al masinii. Exista o mica teava metalica in care trebuie sa intre acel furtun, este singura de acolo.
  7. Lada... prima mea masina. Cu termostatul ala am dus-o la remat pe bon, dupa 3 ani
  8. @Valkriesfly: Pentru punctul 1 citeste postul #3911 (si cele adicente), ala este vechiul meu calorifer schimbat anul trecut intr-o toamna friguroasa, pozele fac cat 1000 de cuvinte, daca ai intrebari ne auzim pe forum. Sfat: sa nu te puna sfantu' sa bagi in motor detartrant, mr. muscolo sau alte substante de genul asta vorbeste lumea pe forum ca nu fac bine deloc, cica ar distruge cam tot ce inseamna calorifer, radiator, furtune etc si eu ii cred pe cuvant nu cred ca este nevoie de inca o confirmare. Punctul 2, ofera mai multe informatii. @alx: La leganza circuitul de racire se aeriseste singurel. Sunt sanse destul de mari sa nu fie nevioie de termostat. Mi-e dor de Florinelll! Unde esti? Vreau sa-ti spun ca am caldura in masina fara "pompa" de caldura si este a doua iarna de cand noul meu calorifer face caldura!
  9. Salut, Eu am CDX, am cumparat aceeasi grila si din pacate nu se potriveste (este mai lata catre centrul bordului si mai lunga cu 2 cm). Suze de off topic dar profit de ocazie, sa nu se pacaleasca si alti colegi de pe forum, atentie ca sunt piese care difera fata de cele originale (ma refer la reperele de pe masina), de exemplu macara de geam originala GM, prezinta diferente in zona in care se imbina cu motorasul (roatita de angrenare). Daca motorasul are o chestie care seamana cu un Y, macaraua are o chestie rotunda cu multe caneluri, si nu poate fi adaptat sistemul la motorasul masinii.
  10. In general compresorul nu functioneaza cand nu are suficienta presiune in instalatie sau cand e stricat. Compresoarele noastre sunt foarte bune si in general nu cad asa de usor. Daca tu auzi pe caldurile astea acel "clanc" cand apesi butonul de AC e clar ca nu este stricat. Daca el face acel "clanc" cand il pornesti si nu face frig nu ai suficient freon. ATENTIE: multi te fura la freon, baga mai mult ulei... De exemplu eu l-am incarcat anul trecut pe veme astea, si aveam la grila temp de 17 grade pe treapta 4 (maxim) la ventilator, acum nu cred sa am sub 23 grade. Cum ti-am spus daca el porneste si nu baga frig 90% nu ai freon. ATENTIE si la regulatorul ce-ti amesteca aerul cald cu cel rece!
  11. De acum doi ani pana in prezent...se pot intampla multe. Fugi la un service sa-ti faca vacuum in instalatia de racire, au astia niste aparate destepte care iti spun exact ce cantitate de freon, ulei + solutie uv iti scot din instalatie. Ca exemplu acum ceva timp pierdeam freon la un renault scenic, am fost la ei sa-mi faca vacuum de "n" ori si dupa 300 - 400 de km nu mai pornea compresorul. Concluzia, am schimbat service-ul si mi-au descoprit buba, o conducta in dreptul unui colier de prindere era fisurata si cand facea vacuum garnitura de cauciuc acoperea porul respectiv. Ideea e ca ei verifica instalatia in regim de vacuum nu in regim de presiune (cum functioneaza instalatia in mod normal), solutia UV da de gol instalatia pe unde pierde. Succes!
  12. Salutari, In martie am rezolvat niste probleme mai vechi la masina, sunt descrise in postul #4127 si toate au fost bune si frumoase pana acum o saptamana. Acum apelez la cunostintele voastre, deoarece masina iar nu sta pe turatia de relanti. Observatii: 1-dimineata totul este ok, turometrul sta undeva sub 1000 RPM, dupa ce se incalzeste motorul, la semafor coboara destul de greu de la 1200 - 1400 RPM, dar coboara. 2-seara, cand ma duc spre casa la prima cheie sta in turatia normala de relanti, dar dupa ce parcurg cateva sute de metrii turatia la semafor este de 1200 - 1400 RPM, ca sa ii stabilizez turatia pornesc AC-ul pentru doua secunde si il opresc, in momentul in care AC-ul se cupleaza coboara treptat turatia (cam doua secunde) sub 1000 RPM. Are momente din ce in ce mai rare cand coboara turatia sub 1000 RPM singura fara interventia AC-ului. 3-cand merg cu ea mai sportiv, indiferent ca este dimineata sau seara ori ploua afara, sta turata non-stop intre 1200 - 1400 RPM cand stau la semafor. 4-daca sta turata mult timp, mai mute semafoare prinse in intervale scurte de timp, frane repetate, turatia oscileaza intre 1200 - 1400 rpm (urca si coboara in intervalul asta) se aprinde check in bord. Trag pe dreapta opresc motorul cateva secunde, pornesc motorul turatia sta sub 1000 RPM, cum plec de pe loc si se repeta ce am spus mai inainte iar se aprinde check in bord. Acum 4 luni am schimbat si reglat conform manual senzorul TPS, corp clapeta acceleratie si IAC (origial GM 200 ron) si imi este destul de greu sa cred ca acel IAC iar face probleme, ma gandesc sa caut problema pana in IAC, undeva pe la calculator, un senzor orice imi da impuls in IAC. Ma poate ajuta cineva cu o idee? Un punct de unde sa incep cautarile? Multumesc anticipat, Numai bine!
  13. Legat de motorasul vietii (pas cu pas) sau IAC, l-am schimbat in martie, nou original GM am dat 200 ron pe el si de cateva zile a inceput sa faca misto de mine, ramane durata in 60% din cazuri cam pe la 1200 - 1400 RPM si nu coboara neam sub 1000 RPM. Am observat ca doar atunci cand merg mai sportiv cu ea face asa. Cand ramane la 1200 - 1400 RPM dau drumu la AC coboara unde trebuie sub 1000 RPM si dupa ce opresc AC-ul ramane unde trebuie turatia. Probabil daca-l curat se rezolva problema pentru o perioada, sper sa nu dau iar 200 ron pe unul nou. Spor si pace!
  14. Multam, la sarsitul asta de luna o sa-i bag un 10W40, m-am gandit la asta. Mi-a spus lumea ca au avut surprize cu un 10W40.
 

×
×
  • Create New...