Jump to content

virus100b

Membru
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

About virus100b

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/31/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    bogdanverezberger@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    PLOIESTI
  • Auto
    OPEL
  • Model
    ASTRA CARAVAN 1.8i
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    PH-72-BOG
  1. pai ce sa fie? habar-n-am... -Sonda care e sub carburator mai exact sunt doua una linga alta identice dintre care e folosita numai una cel putin la SL. -firele (cablajul) dar slabe sanse sa fie -ceasul de bord altceva nu stiu ce ar mai putea fii aaaa stai asa se poate sa nu fie nimic defect ci doar sa fie circuitul secndar infundat si sa nu mai circule apa prin "socul automa-sonda temperatura" dar asta se observa imediat ca nu mai scade turatia dupa ce se incalzeste motorul. (am patit-o de doua ori) in rest bafta si java script:emoticon(' ', 'smid_21')
  2. Dimensiunea standard a stergatoarelor de TICO este de 45cm -sofer, 40cm pasager. Merge si cu doua de 45cm dar sunt cazuri in care se agata unul de celalalt. Depinde de pozitia bratelor.
  3. nu stiu ce ar putea sa produca zgomot iar cand franezi sa taca. Pivotii daca bat bat si cu frana si fara frana. I-ai verificat?
  4. tablitele cred ca le gasesti la www.autodaewoo.ro dar trebuie sa stii cum se numesc sau ce cod au Nu pot sa cred ca inca se aude zgomotul. eu am facut 5000 de km cu teflon pe axe si inca nu se aude nimic. Ai pus teflon pe axe astfel incat sa intre mai greu in gauri?
  5. nu toate servomotoarele au buton de reglaj. Iar din buton am impresia ca se limiteaza cursa sus-jos. Iar daca el trebuie sa regleze stanga dreapta ce face? Dar nu pot sa cred ca are faruri fara reglaj. SAu o fi vre-un model home-made.
  6. Daca e mai mult ulei decat normai creste presiunea si forteaza simeringurile iar dupa o vreme se uzeaza si incep sa piarda. In rest nimic grav.
  7. mai strange un sfert de tura surubul indicat cu sageata neagra si vezi cum porneste. Daca tot asa face mai strange inca un sfert de tura.
  8. Am avut un prieten care a avut doua cauciucuri uniroyal de doi ani si erau SITA nu a avut ce face le umla si in doua zile erau gata. Nu a avut ce sa le faca le-a aruncat
  9. Placute ne ecologice am gasit la Fermit in RM SARAT fabrica se ocupa cu materiale de frictiune. FAc si placute de tico. Costa cam 300k si super bune am de anl trecut ca 50k si frane beton. Am schimbat placutele daewoo dupa 2000km cu cele de Fermit ca aveam frane elastice cu pedaua tare si sus ca si cum ar fi avut ulei pe discuri.
  10. La franare se simte o trepidatie destul de mare in volan dar si in cutia de viteze. Nu stiu ce ar putea avea. E mult prea puternica. Apare si la viteze de peste 40km/h dar si la viteze mai mari. Ma poate ajuta cineva? Sunt 60% sanse sa fie de la mult discutatele axe (glisier)etrier. Verifica cu mana etrierii si vezi daca au joc stanga dreapta. Am avut si eu aceasi problema. Se rezolva matisand axele (glisierele) cu banda de teflon.
  11. Am dat cu teflon pe glisiere si putina vaselina si le-am introdus la loc. Se matiseaza cam 2/3 din glisiera dar mai la interior. Am facut cam 1000km si nu se aude nimic inca. DAti cu teflon subtire cu toata increderea. Pt Pepinno e cumva impicat si un OR-ing in inventia ta? Daca da cred ca stiu despre ce vorbesti.
  12. pt dionescux poate sa intre pe la trecerea de cauciuc pt cablul de deschidere a capotei. Este undeva sub bord pe stapul din standa. Sau pe la chederul de la parbriz. Cel mai bine verifici cu furtunul cu apa. Pui pe cineva sa ude masina cu furtunul si ti stai inauntru si verifici. Metoda testata de multi. Daca intra pe jos in timpul mersului e mai dificil cu furtunul dar cred ca merge.
  13. 1) Cu plouatu in masina. Te bagi in masina intr-o sambata si pui pe cineva sa puna furtunu cu apa pe partea supaerioara a chederului de la parbriz s-ar putea sa se fi dezlipit am patit si eu. Sau sa re uiti in partea stanga la trecerile de cauciuc pt cablul de la capota(in principal) e sub aropa stanga sa nu lipseasca sau sa fie iesit. 2) Cu uleiul poate sa fie de la garnitura dintr-e ghidajul jojei de ulei si baie, simeringurile de la distributie sau garnitura de la baia de ulei. 3) Cu directia ti s-a raspuns iar cu carburatorul "Cu motorul oprit, actionezi parghia de acelerare in pozitia maxima (tragi de parghie unde se termina cablul de acceleratie si va deveni vizibil un capul cruce al unui surub care se roteste odata cu axul clapetei, care este solidara cu parghia de acelerare."
  14. Glisierele sun cele doua axe pe care culiseaza etrierul. Glisierele sunt dintr-un otel foarte dur si nu prea se uzeaza. Le puteti schimba dar nu o sa se rezolve. Asta e una din problemele generale le tico dupa 100k se uzeaza si gata. Eu am bucsat suportii de etrier si m-au tinut vreo 30k. Gaurile de la suport se ovalizeaza din cauza uzurii neregulate a discului de frana. In consecinta daca schimbati etrierul schimbati si discul(pret 10 mil). Se merita ? cu 10 mil iei o statie si doua dif-uri si nu mai auzi pic de zgomot.
 

×
×
  • Create New...