Jump to content

paulcannibal

Membru
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About paulcannibal

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/25/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.pherra.com
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    paulcannibal

Profile Information

  • Location
    Iasi - Romania
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Lacetti 1.6 16v
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    B 132133

Recent Profile Visitors

1572 profile views
  1. Salut! As vrea sa-mi pun niste arcuri mai tari pe Lacetti, am citit pe undeva ca Eibach ar fi bune, poate cineva sa-mi confirme? Am vazut ca un kit de 4 arcuri e in jur de 800 de lei, cum sunt astea? Nu am pretentii de tinuta sport vreau doar ca masina sa nu mai fie barca in curbe, sa se tina un pic mai bine pe drum si la schimbarea de directie. Am inteles ca reduce garda la sol cu 30mm, stie cineva care e garda la sol la Lacetti? E mare reducerea de 30mm? Apreciez orice sfaturi si recomandari de produse. Multumesc!
  2. Pana la urma am rezolvat la reprezentanta, se pare ca primul agent de vanzari m-a informat prost. Un prezon + piulita costa 16 ron nu 40. Merci tuturor de raspunsuri!
  3. Da, nu am vorbit de rolul lor, evident ca e important . Dar tot niste suruburi mai groase sunt.
  4. Multumesc pentru sfat insa nu au acolo. Am vorbit cu ei, au doar piulite pentru jantele de aliaj ori mie imi trebuie si prezoanele originale. Nu prea reusesc sa gasesc pe nicaieri, nici la marile firme de piese auto. Nu inteleg de ce, is niste cacaturi de suruburi.
  5. Salut baieti, am o problema in a gasi prezoane pentru masina mea, un Lacetti 1.6 hatch. La reprezentanta mi-au cerut un pret de peste 40 Ron pentru un singur prezon + piulita, inmultit cu 16 ...ma doare capul, cum sa dau atatia bani pe niste suruburi? Va rog sa ma ajutati sa gasesc ceva aftermarket mai acceptabil ca pret. Multumesc anticipat!
  6. poate alea chinezesti is niste rip-offuri infecte. eu nu am avut nici un fel de problema cu gumele Hankook pe ud. Si chiar la temperaturi de 1-2 grade si franari brutale.
  7. absolut. e mai agresiva. asa cum e acum, are o fata de masina asiatica fara nimic special, plictisitoare.
  8. Salut baieti! As vrea sa imi pun si eu un filtru sport (K&N) pe Lacetti meu, imi place mult cum suna in ture, si sunt convins ca va suna si mai bine. In general merg destul de turat (3500-5000) imi place sa aud motorul. Mai mult, as vrea sa schimb si evacuarea finala insa nu am nici cea mai vaga idee de marci, poate imi puteti recomanda ceva cu un raport bun pret/calitate? Cam ce plus de putere ar determina modificarile astea? CIP tuning a facut careva pe Lacetti, merita? Ce alte modificari se mai pot face? La schimbarea filtrului si a evacuarii, se deregleaza cumva injectia? LE: Am vb cu cei de la http://www.obdtuning.ro/ si mi-au zis ca cresterea de putere e de 9cp iar de cuplu de 20Nm. Mi se pare cam putin. Si-a mai facut cineva chip tuning pe motorul de 1.6?
  9. Stie cineva daca se gasesc pleoape in genul simularii din foto atasata?
  10. Mi-am comandat anvelope de iarna, Bridgestone Blizzak LM25, maine cred ca ar trebui sa vina. Abia astept sa vad daca se rezolva problema va tin la curent.
  11. Iti dai seama ca e primul lucru care se face. Am echilibrat si ras echilibrat jantele. Si Dan55 la fel. Tind sa-l cred. Oricum imi schimb gumele saptamana asta si o sa va comunic si voua concluziile.
  12. In Iasi e si mai rau. La a doua revizie am dat 900 si ceva Ron. M-a spart. Am sa revin cu o scanare dupa devizu lor magic. Nu mai fac neam revizia la teparii de la Gold Platin.
  13. Da stiu, dar omul parea foarte convins, in plus el vorbea franceza iar eu engleza, nu prea ne intelegeam. Oricum ii schimb anvelopele cu un set nou de iarna, o sa vad atunci. Nu mi-a luat 60 de euro, mi-a luat "doar" 25
  14. Pai uite asa am avut si eu impresii dar m-am tot amagit si na ca s-au facut 35.000 de km. Am fost azi la service Chevrolet aici in Luxembourg, niste oameni foarte draguti, si am facut un scurt test drive cu un meserias de-al lor. Tipu din start mi-a zis...ca e de la anvelope. Cand am coborat le-a pipait el...si a zis ca alea din spate s-au deformat neuniform si ca genereaza vibratiile. Eu le-am pipait imediat dupa insa nu am simtit nimic stramb. Gumele is Hankook si sunt cele originale cu care a fost livrata masina. Acum, trebuie sa le schimb si sa vad daca dispare problema insa sunt sceptic pentru ca mi-aduc aminte ca masina se comporta la fel inca de cand am luat-o de noua din showroom. O sa revin cu un update imediat ce-mi schimb gumele. Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Am verificat, nu am blocatorii aia. Acum , ideal ar fi sa schimb si jantele, sa pun din astea turnate, ca sa scot de tot din ecuatie ca si cauza, rotile. Ma sperie tarifele lor din service, intre 55-65 euro pe ora.
 

×
×
  • Create New...