Jump to content

CT11NBA

Membru
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

About CT11NBA

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/02/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    neptun_broker@yahoo.com

Profile Information

  • Auto
    MATIZ SE POWER
  1. Nu acuma pe bune. > mi s-a pus pata. Are ceva daca o scot pentru scurt timp? (cateva zile)
  2. Concluzia mea pana acum este ca cer prea mult de la o masina atat de mica si ca ar fi bine sa folosesc a/c cat de des pot, de preferat numai in coborari de pante... Mister: de ce se simte diferenta asa mare fata de matizul colegului meu de munca (luat in aceeasi zi cu al meu din acelasi loc, cu o diferenta de 1500 km in plus). Al lui trage mult mai frumos si iti ingheata instantaneu si ochii in orbite.
  3. > ) Cat e amenda pentru solutia aia ieftina cu scosul tobei? Ce se poate strica daca o scot?
  4. O intrebare stupida si de prost gust am si eu. Cum fac sa scoata zgomotul ala de motor fioros din toba unui matiz? Am vreo sansa cu tobele originale? Trebuie sa-i mai fac vreun rand de gauri pe undeva? Am vazut o groaza de masini cu 2,3,4 sau mai multe mujtiuce de toba montate. Au vreun efect alea? Sau mai bine leg cu sarma si dau cu ciocanu? )
  5. E posibil ca un matiz produs in Romania in 2005 sa aiba limitator de viteza? Un coleg de-al meu are varianta E cu A/C si nu vrea mai mult de 130 Kmh nici cand ii dai drumu` la vale, pe cand eu la a mea, Power SE i-am dat si 150 kmh (accelerat, am poza )
  6. Ideea e in halul urmator: eu vara folosesc aerul zilnic, dar pe intervale scurte (sub 30 min odata). Aeratorul este dat pe ventilatie din habitaclu, ca altfel ar fi tot una ventilatia normala cu aerul conditionat. Problema mea cea mai mare este ca in mers, de exemplu, pe perioade scurte (2-300 m) masina merge normal si apoi alt interval la fel de scurt se infraneaza extraordinar la aceeasi turatie a motorului. Adica mai concret merg linistit cu 50 kmh cu a 4-a 200 metri dupa care cand intra compresorul de la aer in functiune trebuie sa schimb a 3-a pentru 50 kmh. Problema devine foarte deranjanta la drum lung, cand nu pot miza pe masina cand ma arunc in depasiri (un lucru care din punctul meu de vedere e destul de grav). Cineva mi-a spus ca exista service-uri unde se face inlocuire lichid racire+curatare circuit. Oare facand asta se va intampla vreo minune?
  7. Am nevoie de o solutie pentru ca e exagerat de cald, iar carutza asta d-abia trage cu aer conditionat (stiu ca trage mai greu, dar nu cred ca e normal ca pentru 50 Kmh sa tii acceleratia la fund in a 3-a). Si dupa ce ca trage de zici ca plimb mortu` prin oras nici frig ca lumea nu face. Ajutati-ma ca altfel ma zapacesc la cap. Am uitat sa zic ca maty al meu are 23000 km, revizii la zi etc...
  8. Dragi tovarasi si pretini, Trece timpu`, vine vara si eu tot nu pot sa clantzonez fomeile si in acelasi timp sa le luminez calea catre monstrul meu 4x1.5 (ce bine era daca era 4x8?! ). Chiar nu se gaseste nimeni sa ma ajute si pe mine cu o solutie oarecare. Nu de alta, dar daca bag eu nasul sub bord e posibil sa ma apuce dracii cand o sa vad cata matzaraie e pe acolo si doamne-fereste cine stie ce chip-tuning ii trag la biata masina daca mai pun si mana printre ele! Toata lumea sa traiasca in liniste si pace!!!
  9. Problema s-a rezolvat. Am fost pana la urma unde mi-e mie cel mai scarba sa ma duc (la uratii de la autoklass), mi-au spus ca telescopul spate stanga nu mai are cauciuc deloc in nici una din bucsile de prindere, am facut oleaca de scandal si m-am ales cu 4 amortizoare Monroe noi noutze schimbate moca moca. Asa ca, feriti-va ca de dracu` de gropi si de persoane corpolente pe bancheta din spate. >-
  10. Problema se pune in felul urmator: Nu se aude ca si cum ar fi un zgomot de ansamblu suspensie (nu bag mana in foc ca nu ar fi de acolo), genul ala de troncanit infundat, ci mai degraba un zgomot ascutit, ca si cum ai poliza ceva. Zgomotul e scurt ca durata (<1 sec), dar infricosator, pentru ca NU STIU UNDE BATE!!! HELP!!!
  11. De la o vreme, knd iau cate un crater cu spate stanga se aude ca si cum roata ar bate in aripa. Insa nu prea e asa. Am cascat okii nik...am skos roata surpriza: totul arata ca in carte Repet experimentul altfel: sui la volan, mama in dreapta, tata (128 kg net fara ambalaj) pe stanga in spate si inca un tov sji plek. Incredibil: zgomotul se auzea la fel (in aceleasi cratere). M-am dat jos sa bel3sk okii iar, tot nimik. incape 4 dejte intre roata si mukia aripii. De la ce e? Nu suna a zgomot d telescop ca le-am skimbat si stiu cum se auzea inainte. Arcul e intreg. Tre sa ma duc iar la uratzii aia cu halate albastre sji scoica pe spate care stau tot timpul cu ciocanu in mana sau pot sa o rezolv in bucatarie acasa?
  12. Am uitat sa zic ca matizu meu e din 2004 si in afara de alarma nu are nici o modificare pe circuitu electric. Si asta nu vad cum ar fi posibil sa afecteze. Partea mai proasta e ca facand c am zis mai devreme m-am scos de o bakterie noua la al meu tel (`eftin ca braga: 650k). cre ca imi trag 2 fire de la baterie, scot briketa d p dacie sji merje asa!!!
  13. Mey eu zic ca nu are rost sa ne certam daca e util sau nu sau daca e tiganie sau nu.Sunt pareri personale. Mie unul mi se pare mai mult dekt util, nu ca ar fi greu sa fac mai multe lucruri odat, dar la repezeala ai de ales: flash sau claxon. Imi plac variantele oferite de abramburel (interesant ar fi sa fie un singur click si 3 flashuri). Ideea e in felul urmator: suntem sau nu in stare sa facem asa ceva?
  14. Isi ia bajatu un amarat de incarcator auto pt telefon (zau daca mai am timp in casa sa il incarc). Il infig in gaura mult laudata ramasa in urma scoaterii brichetei, pornesc motorul, dau drumul la muzichie si plec. Partea cea mai teribila vine cand ma opresc. Casetofonul meu original daewoo fara modificari in circuit a continuat sa cante si dupa ce am scos cheia din contact, pana am scos si telefonul de pe incarcator. In mod normal nu mai bazaia nici musca cand scoteam cheia. Repet experimentul cu un cd-player pe care l-am alimentat la aceeasi gaura laudata. Acelasi rezultat, cu diferenta ca daca il alimentam fara acumulatori in el nu se mai intampla la fel (se oprea tot cand scoteam cheia). What the f*** is happening? Mi se alimenteaza casetofonul la bateria telefonului?
  15. Faza e vazuta intr-un matiz...Ideea e ca ziua nu stiu cam cat de utila e, dar noaptea in mod cert e super utila, dupa parerea mea. Cred ca ar veni ca o completare la claxon, pentru ca nu intotdeauna ce se aude se si vede (pe mine m-a botzit unu care iesea cu spatele de pe trotuar dintre masini in strada si mi-a explicat ca nu si-a dat seama de unde se aude). Ideal ar fi sa se aprinda faza lunga ca lumina de flash (cam cum e in mod normal flashul pe care il obtii dak tragi putzin de maneta de la faruri) pentru ca noaptea cel mai des o folosesti pe cea scurta. Ideea e ca atunci cand totusi folosesti faza lunga, ar fi beton sa mearga sa se comute intre faza lunga si faza scurta cand claxonezi... Voi ce ziceti? Complicat rau, nu?
 

×
×
  • Create New...