Jump to content

pojandragos

Membru
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About pojandragos

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/28/1977

Contact Methods

  • MSN
    pojandragos
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    pojandragos@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Constanta
  • Din
    Constanta
  • Auto
    Matiz SE AC, Ford Mondeo TDCI
  1. Stie cineva raspunsul la problema mea? Sau sunt singurul care a patit asta?
  2. Si eu am acum probleme la aerul conditionat la Matizache. Baga rece doar dimineata, sau cand masina era rece. Am crezut ca nu mai are freon (ma rog agent de racire) am mers cu ea la un service la Constanta, au incarcat baietii cu freon instalatia, am dat drumul la aer conditionat dar nu s-a intamplat nimic. Aerul bagat era cald in continuare. Dupa cautari indelungate, baietii au ajuns la concluzia ca valva de expansiune este bulita. Ea se afla in interiorul masinii, pe evaporatorul care se gaseste undeva sub bord. Evident ca nu aveau aceasta valva de expansiune. Am cautat-o la un magazin de piese Daewoo - nici nu stiau de ea, dar am identificat-o intr-un catalog, au sunat la Craiova la distribuitorul de piese de schimb si am aflat ca este in jur de 300 RON. Am zis sa mai caut. Pe net, pe eBay nu am gasit de Matiz. Intrebarea mea este nu cumva se poate demonta aceasta valva (expansion valve) si remedia, curata, ca ma indoiesc ca se pot produce defectiuni la aceasta valva, mai degraba depuneri care pot fi inlaturate/curatate. A mai avut cineva problema asta, a desfacut-o cineva? Pana la urma scot si aia 300 RON dar ma gandesc sa nu ii dau degeaba, si sa se poata repara valva.
  3. Da. Cel mai probabil s-a rupt unul din cablurile care duc de la schimbatorul de viteze catre cutie. Vezi ca poti sa desfaci canalul centrala de plastic care vine de la frana de mana si pana sub bord. Am patit si eu asa ceva si asta se intamplase. Se schimba cablul (sau cablurile ca sunt 2) si se rezolva.
  4. Eu am acum alta problema... cred ca este mult mai nasoala. Dar sa va povestesc. Mai intai a inceput sa intre mai greu in viteza a II-a, mai ales dintr-a III-a in a II-a. Am fost la service, mi-au zis ca ar putea fi sincroanele... au mai strans putin cablul de ambreiaj (vreo 2 filete). In zilele urmatoare a disparut problema, adica intra in viteza a II-a fara probleme. Am facut un drum de la Targoviste laConstanta si retur, problema a reaparut si de data asta nu mai intra deloc intr-a II-a, a IV-a si marsarriere. Nu mai intra nici cu motorul oprit. Pentru R am incercat de vreo 30 de ori pana sa reusesc sa o fac sa intre odata. Uleiul a fost schimbat la 50 mii, acum are 62 mii si aproape 4 ani. Ce sa fie oare? Cred ca ma va costa o gramada...
  5. Fii cuminte. Este mult prea inalta pentru cat de lata este. Ma intreb ce rezultat o fi scos la "testul elanului". Poti sa iti dau si singur seama cat este de periculoasa numai cand te uiti la ea. Pe de alta parte, cred ca la banii aia poti sa gasesti un papuc bunicel la sh.
  6. Am si eu o mare nelamurire. De vreo cateva zile nu se mai aprind proiectoarele. Dupa ce actionez maneta se aprinde ledul acela verde pe bord dar proiectoarele nu se aprind. Stie careva pe ce siguranta sunt ele ca in carte nu le gasesc? Trebuie sa fie ceva de la siguranta, ca ma indoiesc ca s-au ars amandoua odata.
  7. Gata, problema este rezolvata, era doar o amarata de siguranta, doar ca in loc de siguranta de 30 A era una de doar 15 A (pe care am gasit-o arsa bineinteles). Am schimbat-o si e OK acum. Si cand ma gandesc ca aveam de gand sa desfac totul pe acolo... Acum alta problema este ca trebuie sa mai completez cu antigel lichidul de racire, pentru ca atunci cand s-a incalzit a curs din vasul de expansiune cam multicel si am completat doar cu apa distilata. Dar asta mai incolo putin.
  8. Ok. Voi merge jos la masina si voi incerca pe direct. Mai verific si siguranta Va tin la curent. Merci de sfaturi.
  9. Nu, ventilatorul nu merge in nici o situatie. Ma voi uita la relee, sa vad care este problema. Voi incerca si sa alimentez motorasul ventilatorului direct de la baterie sa il verific astfel si pe el.
  10. Am tot cautat pe forum dar nu am gasit raspunsul la problema mea. Mergand cu AC pornit prin oras, m-am trezit cu motorul incins aproape de maxim. Problema: ventilatorul din spatele radiatorului nu porneste. Am citit intr-un manual de Cielo ca acest ventilator ar trebui sa porneasca imediat ce ai dat drumul la AC. La mine nici vorba. Am verificat vizual firele, par sa fie in regula, dar ce e drept nu m-am apucat sa desfac inca nimic. A mai patit cineva asa ceva? Daca aveti ceva sfaturi sa imi dati, ce sa caut mai intai, acestea ar fi bine venite. Merci mult.
  11. http://www.orthoclase.freeserve.co.uk/imag...anielpirrie.JPG Uite incearca sa vezi poza asta, e matizul unui francez si are jentile pe 15". Dar nu cred ca sunt prea indicate pentru drumurile tarisoarei noastre.
  12. Mai baieti, anul trecut cand, am mers in Franta, nu m-a intrebat nimeni nici de invitatie nici macar de bani. M-a intrebat vamesul roman unde ma duc, si ala austriac (ca intre Ungaria si Austria mai exista inca contol - nu stiu cum mai este acum) daca am ceva de declarat (alcool, tigari etc). Eu oricum aveam si invitatie si bani. In 20 iulie plec in Belgia si apoi in Olanda, am si acum invitatie - sa vedem ce o fi acum. Dar atunci (07.08.2004) nu m-au intrebat prea multe. Si vreau sa ma intelegeti foarte bine, dupa intrarea in Austria, mergand spre vest granitele sunt pur formale, mai exista acele ghiseuri ale vamesilor dar nu prea mai este nimeni pe acolo.
  13. mataluta nu ai facut niciodata semn cu farurile si sa-l si claxonexi pe ala care nu mai vrea sa plece odata de la stop din fata ta? Urata treaba doooomnu' abram burel!!! In tarile civilizate pe unde am umblat nu prea se face asa ceva. O singura data am patit asa ceva in Franta cand am stat mai mult la un semafor si surpriza... era un roman. Sa fie un obicei in Uniunea Europeana sau sa fie de la civilizatie...
  14. Vad ca nu va plac Bosch. Eu am gasit o persoana cu care sa ma asociez si am cumparat 2 seturi de stergatoare Bosch (50 si 40 cm) le-am montat de vreo 3 saptamani cred si deocamdata sunt foarte multumit de ele. Cele originale nu au fost prea bune, in sensul ca cel mare de la sofer lasa vreo 3 urme, iar celalalt (pasager) stergea doar pe 2/3 din lungimea lui. Acum daca iau teapa si peste 6 luni se stica ... va mai povestesc eu atunci. Deocamdata sunt foarte multumit.
  15. In special pentru Florinbad care de mult m-a rugat sa povestesc excursia in Franta, dar si pentru ceilalti care vor sa citeasca. scriu acum pentru ca pana acum am fost prins cu tot felul de alte treburi si... ce sa faci asta este. mai bine mai tarziu decat niciodata. Daca ati vazut albumul meu de poze cu calatoria de anul trecut (2004) atunci imi va fi mai usor sa va povestesc. Bun... Deci am plecat de la Constanta in data de 05.08.2004 in concediu. Am mers in prima faza pana la Aiud la parintii mei unde am stat pana duminica 07.aug. La aceasta data, dimineata la ora 04.00 am plecat catre Franta. Am luat-o pe la Oradea, am trecut granita super misto in 5 minute (nu exagerez), dupa care am luat-o catre Budapesta. Nu am intrat in Budapesta pentru ca vroiamsa ajung la Regensburg in aceasta zi. Am mers pe centura Budapestei si am tinut-o intins catre Viena. Poate va intereseaza, taxa de autostrada in Ungaria este de 7 Eu pentru 4 zile. Am ajuns la granita cu Austria am trecut-o la fel de repede ca si pe cea cu Ungaria. Taxa de autostrada in Austria - 7,85 Eu (cred ca imi aduc bine aminte) dar de data asta pe 10 zile. Am trecut pe langa Viena, Linz si am ajuns in Germania. In apropiere de Regensburg (la Walhalla) am tras intr-un ausfahrt la o pensiune super misto (58 Eu/noapte). Am ajuns aici pe la ora 17.30 dupa vreo 950 km. Trebuie sa va spun ca nu mai mersesem niciodata atat de mult mai ales cu matizu. a doua zi ...Germania -nebunie- masini care treceau cu 200 si ceva pe langa tine, eu credeam ca stau pe loc, dar destul de plictisitoare autostrada asta in Germania. Aici Matizu a mers cu ...150!!!! Nu prea imi vennea sa cred dar asta era. Alta sosea, alta benzina... aceeasi masina. Am mers pana la Mardie, o localitate mica langa Orleans, unde aveam ceva cunostinte - cred ca peste 1000 km in aceasta zi. Acum sa va povestesc ce am facut in Franta. O zi la Versailles, 5 zile la Paris (aici am gasit un hotel bun si mai ieftin - 50 Eu/noapte camera de 2 persoane) si am vizitat Louvre-ul, Catedrala Notre Damme, turnul Eiffel, catedrala Sacre Coeur, cartierul latin, Moulin Rouge, cartierul La Defense, turnul din Montparnasse etc. Am facut si plimbari cu vaporasul pe Senna. Apoi 2 zile pe valea Loirei, pe la castele. Am vizitat Villandry, Chenocheaux si Chambord. Super castelele, merita vazute. O zi am mers intr-o zona din centrul Frantei, efectiv nu imi mai amintesc numele localitatii, unde am intalnit alti prieteni pe care ii aveam in Franta. Oricum era o localiatet foarte mica, fara importanta. O zi am vizitat Orleans, un oras care parca este construit in jurul imaginii ioanei D'Arc. Asta a fost cel putin parerea mea - oricum un oras foarte frumos. Aici in Franta se plateste fiecare autostrada pe baza de tichet - il iei cand intri pe autostrada si platesti la iesire. Ca o medie - 5 Eu/100 km!! La intoarcere am plecat catre Viena, nu eram sigur ca voi ajunge, dar am reusit si pe la ora 19.30 eram la Alland, la 15-20 km de Viena. Pensiune very nice - 42 Eu/noapte. Am ramas 4 nopti, facand zilnic "naveta" pana la Viena. Am vazut Opera, Catedrala, Hofburg-ul, Schonnbrun si regret ca nu am fost in Prater. Viena noaptea este intradevar mirifica. Si Parisul de altfel avea o alta nota noaptea, strazile erau pline, cafenelele asemenea. Dupa 4 zile in Viena am plecat catre casa, mergand pe acelasi traseu ca si la venire, si m-am oprit tot la Aiud. A fost ceva super. La intrebarea - cum s-a comportat Matizul - ce sa va spun - Fiind 2 persoane am putut sa incarcam in portbagaj 2 baxuri de apa minerala, 2 baxuri de Coca-Cola (la 0,5 l costa in Franta 2 Eu!!!) si o geanta frigorifica cu mancare. Valiza mare cu haine am pus-o pe bancheta din spate si nu am avut probleme. Cred ca ar fi dificil de facut o astfel de calatorie cu mai mult de 2 persoane in Matiz datorita spatiului existent. Consumul a iesit in jur de 7 litri la drum intins, dar asta inseamna mers cu peste 120 km/ora constant, pe alocuri 140 si chiar 150 dar nu mai mult de 10 km. Calitatea benzinei este net superioara, masina se comporta mult mai bine, dar era si mai scumpa (intre 0.99-1.25 Eu/l). Una peste alta ne-am descurcat binisor. Rezultatul - in acesta vara o sa va povestesc noua "expeditie" - Belgia, Olada, Luxembourg. Sper ca nu v-am plictisit. Si ca o sa va povestesc mai multe.
 

×
×
  • Create New...