Jump to content

Nicu001

Membru
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About Nicu001

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/23/1961

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Solca/Suceava
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz/GPL Tomasetto STAG 4 plus
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    SV 08 EIA
  1. Da, fluctuatiile sunt normale, si la mine apar pe softul de GPL. Senzorul MAP indica bine, trebuie sa fie sub 0,3. Toate asea la ralanti.
  2. Eu am schimbat uleiul cu Castrol 75w90, este suficient 1 litru. Problemele s-au rezolvat in totalitate: caraia la tr. III si intra mai greu tr. II.
  3. Da, e o solutie. eu am jante de aluminiu si cauciucuri 165/65/13. Diferenta fata de GPS este de aproximativ 3km/h. Poti pune pe jantele originale 155/75/13.
  4. Iei am patit-o si eu, dar dupa ce am spalat motorul. Pornea intr-un piston si se oprea. Rezolvat problema dupa ce am uscat fisele de la bujii.
  5. Daca mai ai cheia veche (rupta) scoate senzorul din plasticul cheii (se vede ca un punct rosu) si prinde-l (lipeste-l, agata-l) langa imobilizator. Asa rezolvi cel mai simplu. Sau si mai simplu pune cheia rupta langa imobilizator sub carapacea volanului.
  6. Eu am schimbat asta vara injectorul de la cilindrul 1 cu un injector pentru Euro 2 si merge brici. Nici macar nu am dat reset la ECM.
  7. De regula scartaitul apare la capatul din exterior unde este supus serios intemperiilor si se transmite peste tot, de ai impresia ca scartaie in interior. Folositi vaselina la capatul din exterior si sigur dispar problemele.
  8. AC-ul pe timpul verii omoara motorul mai ales in rampe.
  9. Cred ca e EGR, functioneaza vacuumatic.
  10. Etrierii pot fi "stapaniti" si nu mai trancane daca se fixeaza cu arcuri (de la acceleratie Dacia), se prinde un capat de suportul aerisitorului de la etrier, se trece arcul dupa telescop si apoi celalalt capat se prinde tot de aerisitor. Nu mai trancane nimic, sistemul de fanare nu este afectat absolut deloc.
  11. Al meu e din 2007 cu euro 4 si check-ul se stnge la 1-2 sec. dupa pornirea motorului. Asa a fost de nou.
  12. Apropo cat de fiabil este un motor cu GPL. http://www.4tuning.ro/reportaj/reteta-fiabilitatii-cum-a-reusit-un-logan-din-slobozia-sa-depaseasca-1-milion-de-kilometri-fara-interventii-majore-30051.html
  13. Am calculat consumul pe timp de iarna, 26.11.2015 - 06.03.2016: - total km. parcursi = 5626 - total km. parcursi cu benzina = 67 (monitorizati drastic) - total km.parcursi cu GPL = 5559 - total litri GPL = 358,7 Rezulta un consum mediu de 6,45 litri la suta de km. pe timp de iarna cu anvelope de iarna (si la noi iarna e iarna).
  14. Zilele trecute am facut un drum pana in Bucuresti, mai exact: Solca-Suceava, sos.Fundeni, sos.Pantelimon, com. Pantelimon si retur - in total exact 1033 km, doua persoane si bagaje cam inca pentru o persoana, intre localitati am tinut-o cu 100 km/h. Am alimentat pe traseu, prin metoda plin-plin, ultima alimentare fiind cand am ajuns acasa. In total am pus 64,7 litri GPL cu care am parcurs 1033 km - deci o medie de 6,37 litri%. In conditiile actuale ale preturilor costul pe 100 km. este undeva la 14 lei. Supermultumit!!!
 

×
×
  • Create New...