Nicu001
Membru-
Content Count
70 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
4
About Nicu001
-
Rank
Forumist
- Birthday 06/23/1961
Contact Methods
-
Gender
Male
Profile Information
-
Din
Solca/Suceava
-
Auto
Daewoo
-
Model
Matiz/GPL Tomasetto STAG 4 plus
-
An
2007
-
Nr. Inmatr.
SV 08 EIA
-
Da, fluctuatiile sunt normale, si la mine apar pe softul de GPL. Senzorul MAP indica bine, trebuie sa fie sub 0,3. Toate asea la ralanti.
-
Probleme La Cutia De Viteze Si Ambreiaj Matiz
Nicu001 replied to Mircea's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
Eu am schimbat uleiul cu Castrol 75w90, este suficient 1 litru. Problemele s-au rezolvat in totalitate: caraia la tr. III si intra mai greu tr. II. -
Diferenta Indicator Vitezometru - Gps Matiz
Nicu001 replied to d_shiznyt's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
Da, e o solutie. eu am jante de aluminiu si cauciucuri 165/65/13. Diferenta fata de GPS este de aproximativ 3km/h. Poti pune pe jantele originale 155/75/13. -
mers in suturi ca si cum lipsa benzina = FISE BUJII
Nicu001 replied to csergogaby's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
Iei am patit-o si eu, dar dupa ce am spalat motorul. Pornea intr-un piston si se oprea. Rezolvat problema dupa ce am uscat fisele de la bujii. -
Daca mai ai cheia veche (rupta) scoate senzorul din plasticul cheii (se vede ca un punct rosu) si prinde-l (lipeste-l, agata-l) langa imobilizator. Asa rezolvi cel mai simplu. Sau si mai simplu pune cheia rupta langa imobilizator sub carapacea volanului.
-
Eu am schimbat asta vara injectorul de la cilindrul 1 cu un injector pentru Euro 2 si merge brici. Nici macar nu am dat reset la ECM.
-
Posibil sa-l fi strans prea tare.
-
Pedala ambreiaj Matiz - scirtiie din nou
Nicu001 replied to FLEX's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
De regula scartaitul apare la capatul din exterior unde este supus serios intemperiilor si se transmite peste tot, de ai impresia ca scartaie in interior. Folositi vaselina la capatul din exterior si sigur dispar problemele. -
AC-ul pe timpul verii omoara motorul mai ales in rampe.
-
Cred ca e EGR, functioneaza vacuumatic.
-
Etrierii pot fi "stapaniti" si nu mai trancane daca se fixeaza cu arcuri (de la acceleratie Dacia), se prinde un capat de suportul aerisitorului de la etrier, se trece arcul dupa telescop si apoi celalalt capat se prinde tot de aerisitor. Nu mai trancane nimic, sistemul de fanare nu este afectat absolut deloc.
-
Nu Mai Porneste Dupa Ce Se Inchinge
Nicu001 replied to miborion's topic in Probleme tehnice Tico și Matiz
Al meu e din 2007 cu euro 4 si check-ul se stnge la 1-2 sec. dupa pornirea motorului. Asa a fost de nou. -
Apropo cat de fiabil este un motor cu GPL. http://www.4tuning.ro/reportaj/reteta-fiabilitatii-cum-a-reusit-un-logan-din-slobozia-sa-depaseasca-1-milion-de-kilometri-fara-interventii-majore-30051.html
-
Am calculat consumul pe timp de iarna, 26.11.2015 - 06.03.2016: - total km. parcursi = 5626 - total km. parcursi cu benzina = 67 (monitorizati drastic) - total km.parcursi cu GPL = 5559 - total litri GPL = 358,7 Rezulta un consum mediu de 6,45 litri la suta de km. pe timp de iarna cu anvelope de iarna (si la noi iarna e iarna).
-
Zilele trecute am facut un drum pana in Bucuresti, mai exact: Solca-Suceava, sos.Fundeni, sos.Pantelimon, com. Pantelimon si retur - in total exact 1033 km, doua persoane si bagaje cam inca pentru o persoana, intre localitati am tinut-o cu 100 km/h. Am alimentat pe traseu, prin metoda plin-plin, ultima alimentare fiind cand am ajuns acasa. In total am pus 64,7 litri GPL cu care am parcurs 1033 km - deci o medie de 6,37 litri%. In conditiile actuale ale preturilor costul pe 100 km. este undeva la 14 lei. Supermultumit!!!