Jump to content

klm

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About klm

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/02/1968

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    edmondmindru@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Galati
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza CDX
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    GL 89 AEM
  1. Gata am rezolvat problema senzorului de viteza. Nu mai facea contact mufa cu senzorul , era numai praf si si cele trei picioruse ale senzorului erau verzui de acum . L-am demontat ,l-am curatat iar acum merge perfect. Acum mi-am dat seama de ce s-a ajuns aici ,cand am schimbat chitul de ambreiaj am gasit pe jos la sfarsitul lucrarii garnitura aceea de etansare de la senzor,atunci nebagand de seama de unde ar putea fi,asa ca in timp a intrat apa si mizerie pe langa mufa.
  2. Salut. Pretul de 125 RON este doar pentru pompa nu pentru tot ansamblul. Oricum la magazinul de piese auto la care am fost puteau aduce aceeasi pompa la pretul de 113 RON dar trebuia sa mai astept cam vreo 3 zile .
  3. Multumesc pentru indicatie. Senzorul de viteza este acela din fata de pe cutie cum stai cu fata spre masina sau este pe undeva pe langa timonerie ? Astazi este cam tarziu sa mai umblu pe acolo caci se intuneca asa ca o las pe maine dimineata .Pompa de benzina este noua ,m-am bucurat cand am auzit cat costa caci ma pregatisem pentru o suma mai maricica , acum sa vedem cat o sa tina si sa nu reflecte pretul in calitate atat de mult.
  4. Buna ziua . De ceva timp masina ma cam chinuie cu mai multe probleme pe care o parte le-am depistat si rezolvat .Cel mai mult m-a chinuit pompa de benzina care functiona normal nedand niciun semn ca ar ceda , pana intr-o zi cand nu a mai vrut sa porneasca , afara fiind -4 grade , apoi cum se incalzea un pic afara , peste 5 grade pornea si mergea normal si tot asa ramanand de cateva ori prin oras fiind nevoit sa o aduc la sufa acasa (mai mare rasul).Am fost la service unde mi-au zis ca e un contact imperfect pe undeva si cam atat ,apoi m-am pus pe treaba in parcare , am demontat pompa ,puneam fire de la baterie direct pe ea si mergea , o montam la loc in rezervor nu mergea iar o demontam si tot asa vreo doua saptamani de ma inebunise . La ultima demontare constat cu stupoare ca nu mai mergea nici cu fire de la baterie si de nervi am lovit -o cu coada ciocanului si bineinteles ca a inceput sa mearga , deci ea era problema , asa ca atunci cand trebuia sa plec undeva scoteam pompa un pic si o loveam. Pompa de benzina am gasit cu 125 RON de la Bardi auto,sper sa tina ceva timp. Acum a aparut alt necaz , acul la kilometraj merge doar cand vrea si nu pentru mult timp si atunci mai mereu oscileaza .Cand nu indica viteza nici nu mai inregistreaza km si se aprinde martorul check engine iar motorul merge destul de rau in relanti dar tot in timpul mersului se stinge . Ce ar putea fi defect ? Nu stiu de unde vine semnalul in bord la kilometraj ,are pe cutia de viteze ceva ? Daca cineva a patit sau stie despre ce este vorba il rog sa ma ajute cu un sfat . Multumesc mult.
  5. Salutare. Cred ca am facut o boacana dar nu stiu cat de mare.Tot timpul i-mi trancanea bordul pe la gropi sau mers pa macadam de zici ca eram cu Raba, asa ca m-am apucat de demontat bordul am depistat si rezolvat problema trancanelilor, dar la montajul grilei cu aeratoare am pus din greseala timp de cateva secunde mufa de la butonul fals de langa cel de avarie chiar pe el . Pana m-am dumirit ca nu am pus cum trebuie am simtit un miros de cablu incins si am scos repede mufa. Dupa ce am montat totul asa cum trebuia am constatat ca nu mai functioneaza motorasul de la farul din stanga si nici intensitatea luminii din bord nu se mai regleaza din buton. Am verificat sigurantele dar erau bune asa ca am scos borna de la baterie sa nu se mai intample si altceva. In intervalul de timp , demontat bord - scris pe forum, am folosit masina fara sa intampin vreo problema , totul functionand normal cu exceptia celor de mai sus. Rog pe cei care au mai intampinat astfel de neplaceri sau stiu despre ce este vorba sa ma ajute cu un sfat. Multumesc.
  6. Salutare. Cred ca am facut o boacana dar nu stiu cat de mare.Tot timpul i-mi trancanea bordul pe la gropi sau mers pa macadam de zici ca eram cu Raba, asa ca m-am apucat de demontat bordul am depistat si rezolvat problema trancanelilor, dar la montajul grilei cu aeratoare am pus din greseala timp de cateva secunde mufa de la butonul fals de langa cel de avarie chiar pe el . Pana m-am dumirit ca nu am pus cum trebuie am simtit un miros de cablu incins si am scos repede mufa. Dupa ce am montat totul asa cum trebuia am constatat ca nu mai functioneaza motorasul de la farul din stanga si nici intensitatea luminii din bord nu se mai regleaza din buton. Am verificat sigurantele dar erau bune asa ca am scos borna de la baterie sa nu se mai intample si altceva. In intervalul de timp , demontat bord - scris pe forum, am folosit masina fara sa intampin vreo problema , totul functionand normal cu exceptia celor de mai sus. Rog pe cei care au mai intampinat astfel de neplaceri sau stiu despre ce este vorba sa ma ajute cu un sfat. Multumesc.
  7. Multumesc pentru sfat.In legatura cu paravanturile chiar mi-as dori sa achizitionez un set.Sunt curios daca mai sunt si ce pret au.Multumesc inca odata.
  8. Salutare tuturor . Mi s-a intamplat sa nu-mi porneasca motorul de cateva ori la intervale de o saptamana cam asa .Dadeam sa pornesc si nu misca nimic ca si cum nu as fi avut baterie pe masina cand dadeam la automat ,in rest bateria alimenta perfect toti consumatorii.In prima faza am luat curent de la alta baterie dar la fel . Pana la urma am impins-o si a pornit imediat. Apoi am fost sa verific bateria si era buna.Si asa am mai patit de cateva ori drept pt care a trebuit sa o imping.De vreo luna de zile nu a mai facut scene de astea.Daca a mai intampinat cineva asemenea neplaceri sau stie despre ce ar putea fi vorba il rog sa ma ajute cu un sfat. Mai am inca o intrebare extra topic ,are cineva montate pe masina paravanturi sau stie unde se gasesc de cumparat? Multumesc.
  9. Salutare tuturor . De cateva luni mi-a aparut o bataie la roata stanga fata atunci cand trec peste denivelari sau gropi mai mari mai mici indiferent de care , o bataie infundata foarte sacaitoare pe care nu o depistez de unde ar putea fi.Am inceput prin a verifica bieleta antiruliu,capatul de bara,pivotul,de fapt am demontat toata partea stanga bucata cu bucata,bucsele la brat si ele tot bune,am desfacut putin aparatoarea la rulmentul din capul amortizorului si am bagat vaselina cat a intrat ,nu vireaza cu scaturi deci este bun apoi am intepenit mai bine amortizorul de la capota caci juca in bolturi si m-am gandit ca ar fi de acolo dar nu.Bieleta de directie nu are joc ce ar mai putea fi,are vreo bucsa caseta in stanga sau ceva la amortizor .Rog pe cei care sau confruntat cu astfel de neplaceri sau cei care stiu ce ar putea fi sa-mi dea si mie un sfat.Multumesc.
  10. Salutare din nou.Azi dimineata am dat cutia de viteze jos si avea kit -ul de ambreiaj de la Valeo , dar ma asteptam sa gasesc discul praf sau placa sa aiba soarele crapat si cand colo nimic.Daca ar fi placa de presiune nu trebuia sa aiba soarele in valuri ?Asa ca simptome ce m-au determinat sa dau cutia jos era nu mai intra in nicio viteza cu ambreiajul calcat, doar cu motorul oprit bagam viteza intai tineam pedala la fund si cand dadeam la automat pleca de pe loc.Toata treaba asta s-a intamplat in cateva sute de metri , a iceput sa intre f. greu in viteza apoi din ce in ce mai greu pana nu a mai vrut de loc, pedala s-a intarit, am oprit m-am uitat la cilindru si pistonasul era la capat si tot mai era joc cand miscam parghia pana sa se auda ca loveste rulmentul placa si drept urmare am zis ca placa este gata.Apoi dupa ce am dat cutia jos m-am uitat la parghie am zis ca poate s-a rupt din sudura si nu mai debraia dar si acolo era OK.Pompa are presiune ,cilindrul nu curge.Cine a schimbat ce simptome a avut sau cum era placa de presiune?Multumesc.
  11. Salutare.Cred ca m-a lasat placa de presiune . Kit-ul de ambreiaj Valeo este bun ? Cine a mai schimbat de curand sau stie il rog sa-mi spuna si mie de la ce firma a folosit.Kit-ul pe autodaewoo costa 235 RON. Multumesc.
  12. Fisele Packard pe care le-am avut pe masina nu mi-au facut probleme , masina mergea foarte bine dupa parerea mea , dar in schimb dupa cum am mai spus de cate ori curatam bujiile erau afumate si niciodata caramizii asa ca am luat bujii Bosh cu patru ,,capete,, si la fel erau de afumate , semn ca nu prea functionau cum trebuie din cauza fiselor.Acum cu fisele noi se simte o mare diferenta la mers .Ca pret intradevar am dat cam mult dar cum am nevoie de masina zilnic nu mai puteam merge cu ea asa pana veneau fisele comandate.
  13. Fisele vechi erau Packard , iar cei de la Daewoo - Service au spus ca nu sunt originale , asa ca am luat de la ei coreene GM .Pretul este cu tot cu manopera .In prima faza am comandat fise la un magazin de piese la 85 RON dar erau tot Packard.
  14. Gata am descoperit sursa rateurilor. Am inlocuit fisele vechi cu un set de fise originale Daewoo , am dat pe ele 200 RON.Acum functioneaza impecabil.Oricum mutumesc tuturor celor care au postat pe topic despre aceste probleme , caci asa am stiut exact la ce anume sa verific.
  15. Salutare.De cateva zile ma confrunt si eu cu aceste rateuri , mai ales pe GPL, abia pleaca de pe loc , cu rateuri puternice , de fapt nici nu pot merge pe gaz iar pe benzina la plecare de pe loc parca ar merge in 2 - 3 pistoane ,nu se tureaza in mers de parca nu s-ar alimenta , se simte motorul trepidand.Instalatia GPL este noua are 10000 km ,am schimbat bujiile - pus Bosch , am curatat IAC-ul , am resetat ECM si simptomele sunt aceleasi.Din cate am citit s-ar putea ca fisele sa ma chinuie . Cand am schimbat bujiile sau de cate ori le curatam, niciodata nu erau caramizii cum ar trebui.Nici bujiile noi nu erau caramizii, aveam cam 1000 km cu ele,drept urmare le-am pus la loc pe cele vechi si la fel merge motorul,tremura in relanti.Oricum am sa merg la cei cu GPL pentru revizia de 10000 km apoi daca nu se descopera nimic am sa o duc la tester si mai mult ca sigur o sa-i cumpar un set de fise.
 

×
×
  • Create New...