Jump to content
Sign in to follow this  
undoz

Pornire motor

Recommended Posts

1.IAC-ul nu are codul de cielo.

2.Mergi si pune testerul pe ea pentru orice eventualitate si noteaza toate valorile citite.Sa-ti regleze si potentiometrul CO la 620mV.

Share this post


Link to post

1.Verific inca o data codul de pe IAC!

2.Nu am potentiometru de CO,ci sonda Lambda!

Share this post


Link to post

Intradevar =D> ,masina a fost din seria acelora cu cutie automata,insa fostul proprietar i-a pus manuala!

Share this post


Link to post

S-a schimbat si ecm-ul motorului odata cu cutia?

Share this post


Link to post

ECM-ul de cutie automata are pe el literele EL , iar cel de cutie mecanica ES .

Tu pe care il ai montat pe masina ?

Share this post


Link to post

Am o problema cu pornirea motorului si nu prea stiu care este cauza, de aceea cer pareri si sfaturi

 

Pornesc pe benzina, o las sa mearga ceva timp , apoi o trec pe gaz, dupa ce opresc motorul cand vreau sa il pornesc din nou dupa ceva timp...chiar si dupa 10 min, da sa porneasca dar se opreste imediat(nici macar nu uraca la 600rpm), apoi cand incerc sa o pornesc din nou trebuie sa dau serios la automat sa o ia din loc.

 

Ce poate fi? :(

Share this post


Link to post

La cat timp opresti motorul dupa ce ai pornit motorul dimineata?

Share this post


Link to post

Si daca merg 5km si daca merg 20 tot asa face

Share this post


Link to post

Suta la suta nu pot sa stiu daca a schimbat si ECM-ul fostul proprietar ,dar 99% sigur NU!

Cu ce poate influenta acest lucru bunul mers al lucrurilor?In general,nu neaparat in ceea ce priveste pornitul?

Apropos,codul de pe IAC este 59602,fara 170 in fata!

Edited by alimos

Share this post


Link to post

Se initilializeaza altfel pentru pornirile la rece cu sarcina mai mare din cauza cutiei automate.

 

uskt2005 @La tine e diferenta mare de amestec intre benzina si gaz.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Asa este.Am pus testerul pe ea si e impecabila.Cand ai pus problema ECM-ului diferit de la un model la altul,functie de cutie mi-a picat fisa unde bati si l-am intrebat si eu pe un mecanic, care la fel mi-a zis.Inseamna ca de acum inainte voi porni si eu masina fara sa apas pe ambreiaj,scoasa din viteza bineinteles,ca sa-i mai ia uleiul de cutie din avant motorului,nu?

Share this post


Link to post

Ovi,am gasit la cineva un Cielo,1.5 sohc pe care vrea sa il vanda si este dispus sa-mi dea ECM-ul lui.De ce trebuie sa tin cont ca sa nu fac o prostie mai mare?

Ce elemente trebuie verificate pentru a fi in regula schimbul?

Share this post


Link to post

Se pare ca Ovi nu e pe aici!

Stie cineva sa ma sfatuiasaca si pe mine?

Heeeeeep!

Azi tb sa dau un raspuns celui care mi-ar da ECM-ul!!!!!

Merci!

Share this post


Link to post

Am si eu o problema(daca poate fi numita asa). Dimineata la pornire(din garaj) totul e ok. Din obisnuinta mai apas pedala la ambreiaj si o eliberez la o sec dupa ce porneste motorul. Poate nu este bine pt. ambreiaj. Oricum, cand pornesc motorul la cald cateodata(cam des in ultimul timp) porneste din prima dar turatia motorului pare ca oscileaza un pic( nu e hotarat daca sa porneasca sau nu). Stiti cumva de unde sa fie? O pornesc numai pe benzina. Rog ajutor.

Share this post


Link to post

Incearca o curatare de IAC si reinitializare. Daca nu, probabil ca problema se datoreaza injectoarelor, dat fiind mersul pe gaz. Consulta topicul dedicat.

Share this post


Link to post

Motoarele acestea trebuie pornite cu sarcina adica fara sa ti piciorul pe ambreiaj.

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspunsuri. Voi verifica pornirea la cald fara sa calc ambreiajul. Sa vedem cum merge.

Share this post


Link to post
Ovi,am gasit la cineva un Cielo,1.5 sohc pe care vrea sa il vanda si este dispus sa-mi dea ECM-ul lui.De ce trebuie sa tin cont ca sa nu fac o prostie mai mare?

Ce elemente trebuie verificate pentru a fi in regula schimbul?

 

Sa verifici codul dat de userul scorpion cu cateva posturi in urma si functionarea pe masina ta fara probleme.

Share this post


Link to post

Am verificat de mai multe ori azi pornirea la cald fara ambreiaj. A fost ok. Maine am o deplasare mai lunga. Abia astept sa vad cum se comporta.

Share this post


Link to post

Revin cu completari. Se comporta la fel ca si pana acum. Probabil ca este infundat IAC-ul pentru ca se intampla uneori (rar) fiind pe benzina sa se opreasca la relanti.Pe gpl nu sunt probleme cu oprirea. Sau, asa cum zicea Mircea, sa fie din cauza injectoarelor. Nu le-am verificat si nu stiu cum se face. Si o intrebare : Daca pui motorul pe tester iti spune care este problema?

Multumesc!

Edited by thunder

Share this post


Link to post

Pe tester ai sanse mari sa gasesti problema ,mai ales daca e vorba de injectoare infundate.

Share this post


Link to post

Daca ar fi injectoarele nu ar fi asa mare tragedie...Se curata cu ultrasunete si la revedere ;)

Share this post


Link to post

Pe tester se vad toti parametrii cititi de senzori si cei comandati de ECM.

Eu am avut de curand injectoarele infundate de la mersul pe gaz. Am rugat mecanicul sa puna un tester la ECM. Timpul de injectie era de 5.5 ms si motorul mergea ca naiba pe benzina, nu mai zic de consum benzina si noxe.

Am curatat injectoarele la ultrasunete si noul timp de injectie a devenit 3.5 ms. Motorul porneste si merge rotund pe benzina acum.

Share this post


Link to post

Am pe masina EL si cand am incercat sa pun ES am constatat ca nu se potrivesc mufele! :wallbanger:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...