Jump to content
Sign in to follow this  
undoz

Pornire motor

Recommended Posts

Confundati :) . Turometrul nu are legatura cu acel senzor de pe cutie. Turatiile se fac in functie de aprindere, de aici si legatura.

Share this post


Link to post

motorul merge rotund la relanti...cand este in sarcina merge in suturi...parca se infunda, aceleasi simptome le are si pe benzina(dar nu asa accentuat) si pe gaz (mai accentuat)....pulverizatorul are aprox 2 luni de cand a fost schimbat, bujii schimbate recent (avea bujii champion asa ca am pus tot champion pt ca nu am avut probleme), bobina inductie schimbata f recent, capac delco si bobina delco schimbate si ele f recent, filtru de aer schimbat recent, fisa principala schimbata f recent (restul de fise nu au fost schimbate pt nu cred ca sunt ele de vina situatia neschimdu-se dupa schimbarea centralei), fisele ramase sunt Pakard... mentionez ca motorul merge ok fara intreruperi pana se incalzeste dupa care incepe sa se infunde si turometrul merge sacadat plus ca indica turatiile cam aiurea.

Edited by slasher

Share this post


Link to post

Daca merge in suturi la cald nu e posibil sa fie si de la injectoare?

Share this post


Link to post
Daca merge in suturi la cald nu e posibil sa fie si de la injectoare?

 

si pe gaz de la ce sa fie?

 

multumesc la toti pt sfaturi ...in cele din urma am rezolvat problema erau FISILE...am desfacut capacul de la bujii de 1 mil de ori dar NICIODATA nu mi-a trecut prin cap sa trag direct de fir, asa am descoperit ca era moarta o fisa...acu turometrul functioneaza normal iar motorul nu mai dai rateuri si nici nu se mai infunda...daca vrea cineva o bobina de inductie noua sa ma contacteze :D .

Share this post


Link to post

Salut!

 

Am un Espero 1.5 16v si are probleme cu pornirea.Nu porneste decat daca ii dai cu spray.L-am lasat asa de vreo 2-3 luni de zile ca mi-a mancat zilele dar mai ales banii si tot nu am reusit sa-l fac sa mearga la parametrii optimi.Acum,am nevoie de sfatul vostru cum as putea sa o fac sa mearga traznet,ce trebuie schimbat ca sa porneasca si la -15 grade si sa manance pamantul in mers?

Eu as vrea sa ii schimb totul ce tine de aprindere,si am nevoie de sfaturile voastre sa vad ce fel de bujii,fise,piese imi trebuiesc,indiferent de pret sa le schimb odata pentru totdeauna sa ma pot baza pe masina pentru ca ultima data am facut un drum de vreo 200km si im sarcina cateodata imi dadea rateuri mari(pe GPL ca am folosit mai des).

De asemenea daca stie cineva un EXPERT in Espero care locuieste in Craiova sa-mi faca si mie treaba?Nici piese nu stiu de unde sa iau,caut o antena si scaunul soferului pentru ea de cand am luat-o,adica de un an jumate si tot nu am gasit...

Va rog sa ma ajutati si multumesc anticipat! :caaalm:

Share this post


Link to post

Stai in Craiova si nu ai gasit scaun si antena? Imi vine greu sa cred.

Iti fac un rezumat sa nu mai pierzi timpul sa cauti:

Bujii ngk bkr6e

Fise tesla, beru, eyiquem...etc, cam oirce peste 100 Ron, mai ieftine iei degeaba

Capac delcou (ce gasesti in magazin)

Bobina interioara delco (tot ce gasesti in magazin)

De verificat (curatat) si eventual schimbat injectoarele (de la dezmambrari, daca e cazul)

De verificat debit pompa benzina (si schimbat cu NOUA daca e cazul)

Renunta la gaz :) .

De verificat/schimbat baterie.

 

Dupa asta mai vedem ce nu mai merge. Berile le vreau la sfarsit :D

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

am si eu o problema cu contactul,dintrodata cand i-am dat cheie a pornit dar mi-a ramas cheia pana in capat nu amai revenit la pozitia 3,a trebuit sa o readuc eu si tot asa imi face,de pornit porneste,si culmea ca nici casul nu mi se mai aprinde cand ii dau cheie,ii mort,mie mi se aprindea cand ii puneam contactul,ceparere aveti trebuie schimbat numai contacul sau si altceva?

Share this post


Link to post

Nu mai posta aiurea, este a 3-a oara cand iti sterg mesajul incadrat intr-o discutie aiurea.

 

Ce cauti tu se gaseste aici: Contact defect.

Share this post


Link to post

Salut !

*Neata la toata lumea.

Va rog frumos,ma poate ajuta,cineva?

Am un Cielo 1997,nu de multa vreme si nu ma pricep la el.

Are GPL ,eu merg pe GPL,zilele trecute am ramas fara gaz.Ei,nici o problema,zic eu,dau pe benzina si problema rezolvata,ajung la

statia GPL.Numai ca asta zic eu,masinuta nefiind de aceias parere.Dau o cheie,dau doua,dau 29 de chei,nimic,tacere crunta din partea lui,a motorului,.In rezervor am 10 litri de benzina bagati cu 2 zile inainte,acumulatorul e pe ultima suta,gafaie rau,Eu la fel.

Ma pun pe sunat,cunoscuti,rude,mecanici,NIMIC!

Intrun final cineva spune ceva despre un fir rosu scurt pe undeva pe langa bobina, care trebuie pus la + baterie.Of ce bine,in sfarsit

pot pleca.

N-ai sa vezi ,dupa inca vreo doua ore de cautat firul rosu,prin tot compartimentul motor,el firul,faimosul fir rosu,se ascundea cu o abilitate demna de alte cauze.,am renuntat sa il mai caut si m-am culcat, ca se facuse trei dimineata si eram praf de oboseala,bineinteles ca in masina,Intre timp am reusit sa epuizez bateriile de la o lanterna,trei brichete cu led,si ce era mai important

acumulatorul telefonului.

Am stat relaxat si foarte linistit (fara nici un strop de apa si de hrana) pana pe la ora 16,00 cand in sfarsit a trecut un cetatean foarte

binevoitor cu un CX 60 si sa oferit voluntar sa ma tracteze pana la cea mai apropiata statie GPL unde dupa ce am alimentat,cu putina baterie pe care o mai aveam ,a pornit in momentul in care i-am aratat cheia.I-mi venea sa chiui sa urlu si sa ma dau cu capul de masina in acelas timp.

Dupa ce ne-am strans mainile si un schimb de numere de telefon ne-am despartit prieteni pe viata,cel putin din partea mea.

In final revin,

1-unde se afla pozitionat faimosul fir rsu ,ca eu vad rosu numai cand ma gandesc la el

2-cum se poate amorsa pompa de benzina la un Cielo 1997

3-daca scot pompa de benzina,nu-mi curge benzina din rezervor?

AA,uitasem sa va spun ca am ramas fara gaz pe data de 22 mai 2014,intro zona montana cu cea mai apropiata localitate la43 km. si aseara am ajuns acasa

 

va multumesc anticipat pentru raspunsuri

astazi duminica 25 mai 2014

Share this post


Link to post

1 si 2 "Cauta in compartimentul motor sub delco un fir rosu lasat liber care iese din manunchiu de cabluri de merg la delco.
Pe acela aplici + 12v de la borna de baterie.Daca nu se amorseaza asa rabateaza bancheta spate,scoate capacul de plastic ca sa ajungi la flansa pompei pe rezervor si scoate turul de intra in pompa si pune un furtun de 1-2(merge de dacie de alimentare carburator) care sa iasa in afara masini intr-un lighean sau galeata.In timp ce cineva aplica tensiune pe fir tu trebuie sa tragi cu gura pe furtun pina vine benzina.Daca nici cand tragi nu vine benzina bate si cu un miner de surubelnita in flansa pompei in timp ce faci operatiunea.In momentul cand a venit benzina lasi sa curga 1-2l in lighean pina nu mai vine cu aer apoi opresti tensiunea si pui totul la loc cum a fost." (ovi_jer)

3. daca rezervorul este sub 3 sferturi plin nu are ce sa curga, pompa este plasata in partea de sus a rezervorului sub bancheta din spate.

Si o intrebare: esti sigur ca pompa functioneaza, se aude bazaitul specific cand pui contactul?

Share this post


Link to post

Dragi prieteni ,nu mai am nervi...dupa o luna prin service-uri vineri a pornit dupa ce i-am schimbat calculatorul,ECM,si azi a revenit la aceeasi problema,nu mai porneste,invarte electromotor dar atat,ce sa mai fac?aseara mi-a aparut semnul engine si azi am pornit la drum,m-am oprit la Auchan,am pornit am mers 10m si apoi a murit motorul.de atunci nu mai porneste!!!

 

Share this post


Link to post

Salut tuturor sunt nou pe acest forum si posesor recent de un daewoo cielo din 1996 cu GPL montat in 2008 un sistem marini, am tot cautat pe forum (cat am putut) si nu am gasit exact raspuns la problema mea am incercat cam aproximativ tot ce se putea dar nu am reusit. Problema mea este in felu urmator imi 'merge in 3' am schimbat buji,'motorasu pas cu pas' IAC_ul bobina de inductie, am curatat clapeta furtununele de la aer si verificate sa nu traga aer fals recent am pus injectoare de pe un opel tigra de 2.0 am facut procedurile de self learning si tot merge aiurea, bujile mi le afuma merge in 3 la rece pana se incalzeste dupa isi mai revine. injectoru nr2 si la cele vechi si la cele noi pana nu se incalzeste nu fuctioneaza nus ce are, a si porneste greu uneori se tureaza aiurea si imi apare checku in bord si pana nu o opresc nu isi revine, in plus cineva (un nenea mecanic) mi-a spus ca ar fi din cauza supapelor mai exact supapele de la injectorul numarul2 :scarpin: va rog din suflet nu stiu ce sa ii mai fac ajutatima Multumesc :wallbanger: :wallbanger:

Edited by fezzyn

Share this post


Link to post

Fa-i un test de compresie (in doua etape: fara si cu ulei in capul pistoanelor). Este f. util si costa putin.

Share this post


Link to post

salut baieti am un cielo din 96 si imi porneste pe benzina si cand o trec pe gaz misengatuie si se opreste imeghiat ce ziceti

 

Share this post


Link to post

Vezi topicul de instalatii GPL.

  • Like 1

Share this post


Link to post

pai ce-i ala topic, spune-mi mai exact.

 

Edit moderator: topicul ca topic, dar te rog sa butonezi cu mai multa grija !

 

 

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Buna seara,

Am de curind un Cielo care la mine nu a mers decit pe GPL( asa l-am luat). Acum, incerc sa-l fac sa porneasca si sa functioneze pe benzina dar masina nu vrea.

Am schimbat rampa de injectoare, am anulat imobilizerul, am anulat emulatorul de la GPL,, pompa are presiune, rampa de injectoare schimbata bineinteles cu injectoare cu tot ( nu sunt noi), si tot nu porneste. Benzina nu am la retur si am inteles ca este acolo un regulator supapa de presiune pe care vreau sa o schimb si despre asta vreau sa va intreb:

-Cum se monteaza?

-Am incercat cu surubelnita 2 aripioare ( orificiile acelea 3) si merg frumos iae una nu si a cam trosnit cind am incercat sa fortez putin.

-Poate sa fie asta cauza oentru care nu poirneste?

Cu stima,

 


Adaug ca este un cielo 1.5 16v adus de pe afara din spusele unora

Share this post


Link to post

Cred ca ar fi o idee buna sa pui o poza cu regulatorul. Am eu o banuiala :)

Share this post


Link to post

Am sa pun si o poza.

Am cumparat alta rampa de injectoare cu tot cu regulator dar problema este ca nu imi deschid injectoarele.

Sa fie oare din ECM?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...