Jump to content
Sign in to follow this  
maru1002003

Cum Amorsez Pompa De Benzina La Cielo?

Recommended Posts

Am desfacut filtrul de benzina si era curat. Nici urma de mizerie. Se dezamorsase pompa.

Am golit rezervorul cu mompa de benzina, folosind terminalul rosu de sub delco.

E normal ca pompa sa scoata multe bule de aer pe furtunul pe care am scos benzina, desi in rezervor erau vre-o 10 L benzina?

Debitul mi s-a parut cam mic, aproape 200 ml in 15 secunde..

Share this post


Link to post

:osanale: sper sa mearga ca am mare nevoie de masina azi.vorbim dupa 4 daca am facut-o

Share this post


Link to post
Debitul mi s-a parut cam mic, aproape 200 ml in 15 secunde..

 

Debitul este normal insa prezenta aerului indica faptul ca nivelul de benzina pe care il mentii in rezervor este prea mic.

Recomandarile constructorului sunt clare la modelele cu gpl : mai mult de 1/4 benzina in rezervor.

Share this post


Link to post

fratilor a mers faza cu firul rosu.Initial nu a pornit dar am curatat bujiile si a luat-o la prima cheie.dupa ce amorsati pompa vedeti sa nu aveti bujiile negre.la mine asa a fost

Share this post


Link to post

Omule multumesc din suflet pt faptul ca ai postat procedeul de amorsare a pompei de benzina .Eu am ramas ca un bou fara benzina cu toate ca acul indicator functioneaza bine.Am consumat de trei ori bateria si spre norocul meu nu am ars pompa de benzina.Am cautat cu disperare o solutie pt ca eu locuiesc in Belgia si sa vina cineva sa ridice masina costa cel putin 150 euro.Apoi reparatia care sigur consta in schimbarea directa a pomepei plus pretul pomepei si amenda pe care o luam pt faptul ca masina era in parcare cu plata si nu aveam voie sa stau cu ea mai mult de doua ore mai faceau cel putin 500.Am reusit sa o rezolv in 10 minute si sunt foarte fericit ca am cu ce sa ma misc.TOT RESPECTUL

post-12085-1199477675_thumb.jpg

Share this post


Link to post

va salut domnilor, am ramas si eu ca tot omu' in pana prostului, la un Espero 1,5, am amorsat, a luat-o, problema e alta, furtunul care intra in pompa s-a cam flendurit la capat, din cauza ca m-am chinuit sa-l scot, daca tai partea nasoala, nu cred ca mai ajunge, el e scurt, 6-10 cm, si intra in teava metalica care duce pe sub masina la filtru, problema e ca partea asta cu al doilea colier este sub tabla, si chiar nu vreau sa decupez, cum sa fac? ideea mea era sa trag alt furtun de benzina pe langa ala metalic, asta din urma il tai inainte de filtru, si prind cu colier...dar nu stiu daca este loc sa-l trec...poate imi dati o idee sa schimb doar bucata aia, ca sa nu fie nevoie sa improvizez.

Edited by Argon

Share this post


Link to post

Desfaci prinderile rezervorului si il lasi in jos, astfel ai un oarecare loc de miscare. Ai grija ce furtun pui, sa fie la fel.

Share this post


Link to post

ok, s-anteles, alta intrbare as avea... dupa amorsarea pompei, nu am lasat pompa de cateva ori sa scoata aerul pe retur, ci am pornit direct, dar motorul tacanea ca de la tacheti, vreo 1-2 km, se auzea destul de tare, dupa a incetat, si merge normal, de atunci, e posibil ca de la aerul ajuns in rampa sa fi fost problema?

Share this post


Link to post

Nu are legatura cu benzina. Exista alt topic pentru tacheti zgomotosi.

Share this post


Link to post

daca erau tachetii trebuia sa faca tot timpul, si nu doar 2 minute dupa prima pornire de la amorsatul pompei. Am zis ca tacanitul era ca de tacheti..

 

odata cu amorsatul pompei a fost decuplata si bateria pentru un minut, deci la acea pornire ECM-ul a fusese resetat inainte, si asta poate fi cauza tacanelii?

Edited by Argon

Share this post


Link to post

Citeste topicul dedicat si o sa te lamuresti. Nu are legatura cu pompa de benzina si nici cu resetatul.

 

Uite aici:

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...amp;#entry13787

 

Daca nu te lamuresti citind macar posteaza acolo problema.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

multumesc!

 

nu stiu ce sa zic, prea mare coincidenta..cred ca ai dreptate, explicatia care-mi vine in minte ca e ca am dat mult la automat inainte de asta(nu am stiu de le inceput faza cu amorsatul), si posibil a ramas un tachet fara ulei, oricum azi am pus ulei nou, Aral 5w40, parca e si mai silentios motorul, are 70.000 km reali 100%, deci o fi OK 5w40.

 

Mersi inca odata de sfaturi.

Share this post


Link to post

Uita-te si pe topicul de uleiuri sa vezi ce parere au altii despre aral.

Share this post


Link to post

eu am ramas fara benzina si pe gaz nu mai voia sa porneasca, i-am pus benzina dar degeaba

am lasat masina la servici, si a doua zi cand i-am dat cheie a luat-o pe gaz...am lasat-o sa se incalzeasca putin apoi am turat un picut, am trecut de p[e gpl pe benzina si a fost OK, acu nu stiu daca era pompa dezamorsata sau a avut ea o hachita...

Edited by prozatos

Share this post


Link to post

(re)amorsare???? POVESTI nene...

Uite ce am patit eu.

Raman fara gaz...raman si fara benzina ( cu toate ca nu s-a aprins becul ).

Bag 5 litri...nu porneste...mai bag 10, deci se face un total de 15l.

Pun contactul, il iau ( fac manevra asta de 3 ori ) si a 4`a oara a pornit "la sfert"

 

EXPLICATI asta!!!

Share this post


Link to post

(re)amorsare???? POVESTI nene...

Uite ce am patit eu.

Raman fara gaz...raman si fara benzina ( cu toate ca nu s-a aprins becul )

EXPLICATI asta!!!

 

Mi s-a intamplat si mie azi sa raman si fara gpl si fara benzina. Eram pe camp...la mama ...cului. Culmea.. ca sa tractez pe cineva ramas fara pornire. O porneam, mergea tremurat, daca o acceleram dadea rateuri si murea motorul. Nu stiam ce are. Un mecanic(de dacii) mi-a zis ca poate fura curent o fisa. Asa ca am schimbat o fisa la intamplare apoi am scos mufa de alimentare si pe cea de retur. Nu venea deloc benzina cand puneai contactul. Concluzie, lipsa fuel. Am sunat un prieten care mi-a adus 10l de benzina. Am alimentat si a pornit fara probleme. Bucuria vine la final: masina merge acum muuult mai bine si pe benzina si pe gpl. Nu mai smuceste, merge lin, se accelereaza uniform, asa cum ar trebui. Explicatia?

Poate ma ajutati voi.

Share this post


Link to post

Raman fara gaz...raman si fara benzina ( cu toate ca nu s-a aprins becul ).

Bag 5 litri...nu porneste...mai bag 10, deci se face un total de 15l.

Pun contactul, il iau ( fac manevra asta de 3 ori ) si a 4`a oara a pornit "la sfert"

EXPLICATI asta!!!

Tu vrei sa iti explice cineva functionarea corecta a pompei tale de benzina :scarpin: ??? Daca pompa este in stare buna si ai benzina suficienta in rezervor, ceea ce ai descris mai sus este un comportament normal pentru o pompa imersata. Daca pompa era obosita, puteai sa ai si 40 litri de benzina si tot nu-ti mai pornea daca nu o amorsai :)

Share this post


Link to post

Eu nu am cerut sa-mi explici cum merge pompa mea. Am zis "cum de eu nu a trebuit sa fac acele multe manevre pentru amorsarea pompei de benzina". De unde sa stie omu`soferu`de`daewoo ca trebuie sa amorseze pompa sau trebuie sa faca ca mine.

 

si inca ceva!!! ce e pompa imersata ? si de unde stiu ca e sau nu :)

Edited by Salex
N-are rost sa citezi mesajul anterior

Share this post


Link to post

Sincer sa fiu, suspectez ultima replica drept misto ieftin. Ii vine greu sa cred ca in epoca Internetului nu ai fi putut sa afli si singur ce inseamna imersat. Intrucit, de obicei, aplic principiul nevinovatiei, o sa imi imaginez ca nu ai gasit explicatia si iti recomand sa te uiti aici.

 

Pe scurt, vestea buna e ca pompa ta e in stare foarte buna de functionare, de aceea nu a trebuit sa faci acele multe manevre de amorsare.

 

In alta ordine de idei, soferul (cazul cel mai general) nu trebuie sa stie multa mecanica. Trebuie doar sa faca reviziile masinii la termenele stabilite de producator (sau chiar putin mai devreme, in unele cazuri). Daca la service se respecta metodologia, printre altele se depisteaza presiunea scazuta generata de pompa si se inlocuieste inainte ca aceasta sa isi dea duhul prin mai stiu eu ce pustietati ;)

Share this post


Link to post

Sincer sa fiu, suspectez ultima replica drept misto ieftin. Ii vine greu sa cred ca in epoca Internetului nu ai fi putut sa afli si singur ce inseamna imersat. Intrucit, de obicei, aplic principiul nevinovatiei, o sa imi imaginez ca nu ai gasit explicatia si iti recomand sa te uiti aici.

 

Pe scurt, vestea buna e ca pompa ta e in stare foarte buna de functionare, de aceea nu a trebuit sa faci acele multe manevre de amorsare.

 

In alta ordine de idei, soferul (cazul cel mai general) nu trebuie sa stie multa mecanica. Trebuie doar sa faca reviziile masinii la termenele stabilite de producator (sau chiar putin mai devreme, in unele cazuri). Daca la service se respecta metodologia, printre altele se depisteaza presiunea scazuta generata de pompa si se inlocuieste inainte ca aceasta sa isi dea duhul prin mai stiu eu ce pustietati ;)

 

O sa iau ultimul post drept un "umflat in pene" si un misto la adresa mea...asa ca am sa trimit un mesaj privat ca sa nu ne batem joc de forumul asta...Tu in calitate de "moderator" si eu de "simplu mistocar" ( si ieftin pe deasupra )

Cu stima pentru cei care vor sa invete, si ...atat

Share this post


Link to post

Am patit`o si eu... Am ramas fara benzina, am bagat 10 litrii, si i`am dat cheie. Nu a pornit la prima cheie dar a pornit. Treaba e ca nu prea vrea turatie si tremura la relanti cand se incalzeste motorul. Mentionez ca am facut dupa ce am pornit`o in jur de 15km la relanti in treapta 2`a si a 3`a ca sa o aduc acasa. Si nu si`a dat drumul. Presupun ca daca porneste si da benzina e amorsata. Sau nu? Am observat ascultand pompa la relanti ca are mici intreruperi. Cand gatuie pompa incepe si tremura motorul. Am de gand sa schimb pompa cu una noua, dar ea sa fie de vina?

Edited by casp3r75

Share this post


Link to post

De obicei cand se ramane fara benzina, pompa trage gunoaiele de pe fundul rezervorului. Combinat cu faptul ca este si obosita, rezulta in unele cazuri defectarea ei concomitent cu "pana prostului".

Share this post


Link to post

Pompa are un filtru mecanic in capul la sorb. In astfel de situatii, acesta de infunda. Solutia: se scoate pompa, se spala filtrul mecanic, se monteaza la loc, se face un efort supra-omenesc si se pune mai multa benzina.

  • Like 1

Share this post


Link to post

salut. am si eu o problema asemanatoare cu ceilalti baieti.

numai ca: am un cielo 16 v executive din 2004 gpl din fabrica

ieri, am pornit am plcat am mers vreo 20 de km si mi s`a oprit in mers. nu aveam benizina dar aveam gaz.. mergeam numai pe gaz.

Deodata mi s`a oprit. comutatorul este intre scaune. nu se mai aprinde nimic. la bord toate imi functioneaza, dar cand pun contatctul nu se mai aude pompa tragand

si nu`mi mai apare nimic la comutator (beculetele galbene) nici pe gaz nici pe benzina nu mai poreste. un sfat?

Share this post


Link to post

Poate are siguranta de protectie.Vezi sa nu fie arsa.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...