Jump to content

 

Photo
- - - - -

Curge Antigel


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1 adostar

adostar

    Forumist

  • Membru
  • 1,730 posts
  • Din:Galati
  • Auto:---
  • Model:---
  • An:---

Posted 06 December 2005 - 16:15

Azi dimineatza am observat sub masina o balta de apa...ridica capota la masina ma it la borcan...era gol..ma uit pe la furtune nimic..observ in partea cu distributia apa. ma duc la mecani se uita si el..si imi spine ca nu are de unde sa curga decat de la pompa de apa..asa o fi ?

#2 remix

remix

    Contra, Cosmin Contra!

  • Membru
  • 885 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:KIA/Daewoo
  • Model:Cee'd/Tico
  • An:2007/1999
  • Nr. Inmatr.:RMX/LJZ

Posted 06 December 2005 - 16:22

Daca e undeva in partea stanga cum te uiti la motor, undeva inspre alternator atunci e foarte probabil sa fie de la pompa de apa. Eu acolo am avut scurgerea si Pepinno a identificat-o instant. Pompa de apa este undeva intre 600 si 700 de mii. Vezi sa ai in pachet si garnitura ei.
Eu am luat-o de la dl Nicu Barbu si inca sunt multumit de ea.

#3 ticodriver

ticodriver

    Diesel Corsa Fuhrer

  • Membru
  • 590 posts
  • Din:Bucuresti, Salajan
  • Auto:Opel
  • Model:Corsa 1.7DTI
  • An:2003
  • Nr. Inmatr.:B-89-TNY

Posted 06 December 2005 - 16:27

Problema la inlocuitul pompei de apa e ca trebuie desfacut si pe la distributie totul, deci manopera va fi pe masura. Daca tot se umbla pe acolo, ar fi bine sa schimbi si cureaua de distributie si rola intinzatoare.
Si la mine curgea, iar avand in vedere ca schimbasem distributia recent, m-am riscat si am pus zama d-aia de astupat porii din instalatia de apa in lichidul de racire si am rezolvat-o - am mers de atunci vreo luna jumate si aproape 1000 de km si e totul OK :banana:

#4 remix

remix

    Contra, Cosmin Contra!

  • Membru
  • 885 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:KIA/Daewoo
  • Model:Cee'd/Tico
  • An:2007/1999
  • Nr. Inmatr.:RMX/LJZ

Posted 06 December 2005 - 16:32

Din ce mi-a explicat pepinno cel mai adesea la pompa de apa se duce garnitura dintre axul central si carapace. Axul acela antrenat de curea intra in pompa printr-o gaura care este evident etanseizata cu o garnitura. In timp acea garnitura se macina si pe acolo curge. Cel putin asta a fost cazul meu. Avand in vedere venirea iernii si eventualitatea inghetului eu ti-as recomanda rezolvarea problemei de antigel cat mai urgent... cu pasta minune sau cu o vizita la service.

#5 adostar

adostar

    Forumist

  • Membru
  • 1,730 posts
  • Din:Galati
  • Auto:---
  • Model:---
  • An:---

Posted 06 December 2005 - 16:34

multumesc pt. sfaturi am sa cumpar pompa de apa :osanale:

#6 adostar

adostar

    Forumist

  • Membru
  • 1,730 posts
  • Din:Galati
  • Auto:---
  • Model:---
  • An:---

Posted 07 December 2005 - 17:39

Am cumparat pompa de apa si garnitura..mecanicul mi-a zis sa cumpar si cureaua de distributie cu toate ca am schimbat-o acum 17 mii km. aveti idee cat face manopera ?

#7 Pepinno

Pepinno

    Doctor de fiare

  • Membru
  • 342 posts
  • Din:berceni city
  • Auto:Ford Kymco
  • Model:Focus Xciting 500
  • An:2004 & 2007
  • Nr. Inmatr.:P E P

Posted 07 December 2005 - 18:43

Daca o faci intr-un service AUTORIZAT ( asta pt garanție) , nu ar trebuii sa sara de 150 ron

#8 adostar

adostar

    Forumist

  • Membru
  • 1,730 posts
  • Din:Galati
  • Auto:---
  • Model:---
  • An:---

Posted 07 December 2005 - 21:34

Daca o faci intr-un service AUTORIZAT ( asta pt garanție) , nu ar trebuii sa sara de 150 ron



asa mult !? 150roni ?

#9 adostar

adostar

    Forumist

  • Membru
  • 1,730 posts
  • Din:Galati
  • Auto:---
  • Model:---
  • An:---

Posted 08 December 2005 - 14:08

Gata. am schimbat pompa de apa intr-un service autorizat.. a durat cam 2 ore... manopera: 65 roni

#10 vonLeeb

vonLeeb

    Forumist

  • Membru
  • 140 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz SE A/C R/SP + GPL
  • An:dec. 1999

Posted 17 November 2010 - 23:22

Apropo de subiect. La mine sunt exact simptomele lui adostar. Doar ca are toane. A curs ca la balamuc vreo 2 zile, acum s-a oprit, am castigat lupta, ca am completat cate 300 ml apa distilata la fiecare drum. Parca ar fi cineva ascuns la motor si-mi joaca feste, da drumul la furtune cand are chef. Cert e ca trebuie sa vad exact de unde curge, nu ma pot baza pe faptul ca s-a oprit scurgerea.

#11 adostar

adostar

    Forumist

  • Membru
  • 1,730 posts
  • Din:Galati
  • Auto:---
  • Model:---
  • An:---

Posted 18 November 2010 - 09:59

Schimba pompa de apa, aceasta se poate bloca si iti faci varza distributia.

#12 vonLeeb

vonLeeb

    Forumist

  • Membru
  • 140 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz SE A/C R/SP + GPL
  • An:dec. 1999

Posted 18 November 2010 - 19:32

Dar n-a mai patit nimeni asa? Sa curga ca la balamuc o perioada si apoi sa nu mai curga deloc? Si ieri seara si azi, m-am uitat constant pe sub masina, si nu mai curge nimic. Parca ar fi fost totul un vis, din care m-am trezit. Daca era pompa de apa ar fi trebuit sa curga si acum. Ma gandesc, poate garnitura pompei si-a schimbat proprietatile si etanseaza iar bine.

#13 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,494 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 18 November 2010 - 19:45

...poate garnitura pompei si-a schimbat proprietatile si etanseaza iar bine.


Ba eu cred ca cel ascuns iti joaca feste, ti-a astupat gaura, pe moment.

#14 vonLeeb

vonLeeb

    Forumist

  • Membru
  • 140 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz SE A/C R/SP + GPL
  • An:dec. 1999

Posted 27 November 2010 - 10:07

Am desfacut distributia sa ajung la pompa de apa, si am vazut care e problema - garnitura pompei de apa. O chestie care costa 1 leu. Am observat ca in service se schimba intotdeauna pompa de apa, probabil pentru a justifica manopera foarte costisitoare(e aiurea sa dai 220 lei ca sa schimbi o piesa de 1 leu). Mai mult decat atat mi s-a zis ca rareori se strica garnitura, si mereu e de vina pompa de apa. Garniturile existente pe piata sunt foarte proaste. Initial am pus garnitura noua, dar la pornirea motorului tot curgea antigel. S-a rezolvat punand si silicon termorezistent.

#15 freemind

freemind

    Forumist

  • Membru
  • 176 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Hatchback, Corea
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:B 44 AGB

Posted 04 December 2010 - 14:09

Am ramas si eu fara apa in instalatie. Am completat in vasul de expansiune, am pornit la drum, indicatorul de temperatura a urcat la verticala, mai mult decat eram obisnuit. Am constatat ca nici in radiator nu mai era lichid, am completat si pe sub masina a inceput sa curga... bine de tot. Am o gaura in zona galeriei de admisie, unde, cred eu era prevazuta o pastila. N-o mai am. Se gaseste de cumparat? Se poate pune la loc fara sa demontez galeria?

#16 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13,294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 04 December 2010 - 14:17

Eu zic ca e un noroc sa cedeze dopul, imi imaginez ca are loc o dilatare mare in volum a lichidului daca sar dopurile intr-o veselie. Asta spune ce lichid a fost folosit.
  • freemind likes this

#17 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,494 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 04 December 2010 - 15:03

Probabil si celelalte sint deplasate, umflate.

#18 freemind

freemind

    Forumist

  • Membru
  • 176 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Hatchback, Corea
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:B 44 AGB

Posted 05 December 2010 - 00:09

Eu zic ca e un noroc sa cedeze dopul, imi imaginez ca are loc o dilatare mare in volum a lichidului daca sar dopurile intr-o veselie. Asta spune ce lichid a fost folosit.

Apa distilata. Simpla.
Am considerat ca a venit momentul sa bag antigel...si s-a scurs tot.

Stiti cate dopuri sunt si unde sunt pozitionate in motor?
Exista vre-un cod de piesa pentru acestea?
Se gasesc de cumparat sau se pot face undeva?

Edited by freemind, 05 December 2010 - 00:12.


#19 szujo

szujo

    Forumist

  • Membru
  • 20 posts
  • Din:Tasnad
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2003
  • Nr. Inmatr.:145286332141

Posted 25 June 2011 - 09:37

Am o mare probleme!!!Cum a sosit zilele mai calde dupa 2-3 zi lipseste cam o jumate de litri antigel din vasul de expansiune.Este normal ca sa iese apa la capacul al vasului de expansiune?pentru ca recent am schimbat toate sistemul de racire si nu picura la nicaieri dar dupa 2 zi trebuie complectat cu un jumat de lirtu apa de racire si am observat cand apa are temperatura de regim de functionare iese langa capacul de rezervor care am schimbat recent?

#20 alex_dj

alex_dj

    Forumist

  • Membru
  • 39 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:B-24-ZSA

Posted 25 June 2011 - 09:44

Daca ai inlocuit inclusiv radiator nu cred ca ar trebui sa pierzi. Eu spre exemplu aveam un radiator care curgea doar cand inchidea caldura(de fapt se umezea radiatorul). Verifica si antigelul sa nu cumva sa ai ulei in borcan si atunci problema ar fi garnitura de chiuloasa.
Sunt doar pareri de amator, asteapta si sfaturi de experimentati de pe forum!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users