vrazvanc Posted January 11, 2016 Da, asa e si la mine, chiar si cu doua degete misc foarte usor motorul. M-am uitat la acei suporti (nu am vazut decat doi) si par buni. Daca nu erau asa de scumpi, ii schimbam oricum. Partea mai nasoala e ca daca vibreaza foarte rau, chinuie traseul de evacuare/racordul flexibil, care la mine e cam pe duca, mai precis imbinarea saxofon (sau cum s-o numi) cu toba mijloc. Share this post Link to post
Tonyus Posted January 14, 2016 Al 3-lea suport e sub cutie, langa roata stanga (daca virezi maxim stanga cred ca se vede). Si la mine e pe duca acel racord flexibil de la evacuare(asa se numeste). Cel putin acea sarma impletita e cam distrusa la capete, cum voi vedea urme de negreala pe langa racord (semne de perforatie) il voi schimba. Share this post Link to post
vrazvanc Posted January 15, 2016 O sa ma uit mai cu atentie la toate. Racordul e OK la mine, dar imbinarea prinsa cu doua suruburi, dintre toba mijloc si teava cu catalizator, nu stiu cum mai stau acolo, sunt coapte. Share this post Link to post
calinjack Posted June 22, 2016 Am niste pocnituri la accelerare si la franare.am crezut ca am ceva in portbagaj care se da de pereti.am scos tot si am dat o tura.zgomotul persista Share this post Link to post
vrazvanc Posted June 22, 2016 (edited) La mine s-a "rezolvat", 100% e de la etrierii care zbarnaie. Daca apas putin frana, zgomotul dispare.@calin: La Matizul meu vechi, la fel pateam si am gasit surubul din poza slabit. Nu stiu daca aia e rezolvarea ca l-am vandut cu el asa. Dar poti verifica daca sunt suruburile stranse in ambele parti. Alta poza mai buna nu am gasit. Edited June 22, 2016 by vrazvanc Share this post Link to post
calinjack Posted June 23, 2016 S-ar putea sa sune de acolo ca asa se aude cam in zona aia Poza ta e in fata langa scut,nu? Share this post Link to post
vrazvanc Posted June 23, 2016 Cum te uiti la poza, fata masinii este in dreapta. Suruburile alea sunt pe "lonjeroane", in ambele parti. Share this post Link to post
Nicu001 Posted July 15, 2016 (edited) Etrierii pot fi "stapaniti" si nu mai trancane daca se fixeaza cu arcuri (de la acceleratie Dacia), se prinde un capat de suportul aerisitorului de la etrier, se trece arcul dupa telescop si apoi celalalt capat se prinde tot de aerisitor. Nu mai trancane nimic, sistemul de fanare nu este afectat absolut deloc. Edited July 15, 2016 by Nicu001 Share this post Link to post
calinjack Posted July 15, 2016 Pocniturile nu sunt din fata ci din spate.de 2 zile umblu cu portbagajul gol golut sa nu se balangane ceva.interesant e ca pocniturile se aud doar dupa ce merg cativa km.am dus masina la service dar nu au gasit nimic pentru ca nu au auzit nimic.asta pentru ca au mers foarte putin cu ea. Share this post Link to post