Jump to content
Sign in to follow this  
CT_ZDB

Martor Indicator Presiune Ulei

Recommended Posts

Dacă are numai 166 de mi de km şi bate axa cu came e clar că presiune de ulei nu a avut niciodată prea strălucită. Sfatul meu este să schimbi pompa de ulei indiferent de ceea ce-ţi spune mecanicul despre ea.

Share this post


Link to post

Salut iar!

Va mai intreb ceva: pot sa mai circul cu ea inca 130km ??(Bt->Is) pentru ca aici nu am incredere prea multa in service-uri despre care mi-am facut o impresie foarte rea.

 

Merci mult!

Share this post


Link to post

Orice kilometru parcurs cu masina asa nu face altceva decit sa agraveze starea motorului.

Share this post


Link to post

4.Problema lipsei presiunii de ulei poate fi din urmatoarele cauze : senzor presiune defect,sorb pompa ulei infundat,pompa de ulei defecta,uzura mare a cuzinetilor palier sau biela sau/si a arborelui cotit.

 

 

Scuze, sunt nou pe forum ( de fapt pe orice fel de forum), dar pare incomplet.

 

De regula daca a "murit" cuzinetul de palier a murit si cota la arbore, iar daca a murit ceva la biela , bate de rupe. Trebuiesc luate in calcul si cotele de la axa cu came, presiunea de ulei fiind mentinuta de jocuri normale in tot sistemul de ungere.

 

 

Parerea mea... Hac. :thumbl:

Share this post


Link to post

salut iti dau un sfat...

la AutoCenter langa spitalul de copii Grigore Al.e un service agreeat Daewoo din 95

persoanele angajate acolo sunt super mesteri in afara de 1sau 2 ideea e ca au niste solutii de curatat motorul si intretinut super tari la tine parerea mea e ca poate fi de la pompa de ulei dar asta numai din cauza uleiului care sincer sa fiu nu am auzit prea multe despre el au ulei de origine 5w30 care este licenta total ulei f.ok

dar inainte de asta poate poti remedia prbl. pompei e o solutie se num. Quick Clean se pune in motor si se lasa motorul sa mearga 20 de min la relanti. apoi se schimba uleiul cu ori din acesta ori un castrol 5W-40 (parerea mea) [nu au cei de la service uleiuul acesta] si pt motoare uzate se pune un mehlem care se num RF7 care iti mareste compresia (un fel de dura lube dar nu varianta turceasca) ...bafta...

 

mai multe despre ce produse ai cei de la BG

 

http://sikand-standley.com/html/map.html

 

pt detinatorii de matiz care au prbl. cu cutia de viteze si anume schimbul uleiului regulat exista o "pasta" care tot la acelasi service se gaseste si rezolva prbl. schimbari vitezelor

Share this post


Link to post

Craciun Fericit la toata lumea.

 

Am si eu o problema cu un espero 1.5 16v. Aseara in timp ce mergeam cu masina mi s-a aprins martorul de ulei. Am tras pe dreapta, am deschis capota si m-am uitat sa vad daca mai am ulei. Pe joja nivelul era ok, nu am vazut pe nicaieri urme ca ar curge, deci de pierdut nu se pune problema. Motorul mananca ceva ulei (deh, masina de firma) dar nu exagerat, cam un litru la 9000-10000 km. Dupa ce am verificat nivelul uleiului am pornit din nou masina sa plec mai departe. Surpriza: martorul s-a stins si de atunci nu s-a mai aprins. Martorul se aprinde cand pun contactul (asta e normal) dar cand porneste motorul ar trebui sa se stinga imediat. Ei, din cand in cand se stinge abia dupa 2-3 secunde. Dar asta o face absolut aleator, nu se fiecare data si nu este influentat de temperatura de afara sau de cat de mult s-a mers cu masina. pur si simplu face treaba asta cand are el chef.

 

Puteti sa ma ajutati sa-mi spuneti ce o avea? Sa fi pompa de ulei dusa? Dar atunci ar fi trebuit sa ramana aprins martorul ala nu? Mi-a cam frica sa merg acum cu masina sa nu ma lase in mijlocul drumului, ca daca se gripeaza pistoanele am rupt-o in fericire. Sa fi fost vre-un defect de natura electrica si sa se fi aprins de nebun beculetul ala? Sa fie manometrul presiunii de ulei?

 

Cateva mentiuni. Uleiul a fost schimbat din 10 in 10 mii de km si este mobil 10w-40 (deci semisintetic). In rest motorul merge absolut impecabil.

Share this post


Link to post

Gata, am rezolvat problema. :banana: Am schimbat uleiul cu Mobil 5w-40 si acum nu mai face. Se pare ca din cauze inca greu de elucidat uleiul (10w-40) se ingrosa prea mult din cauza frigului si pana se incalzea putin nu putea fi circulat cum trebuia de pompa si de-aia mi se apridea mie beculetul. Cu toate astea tot e un pic ciudat, ca beculetul ala mi s-a mai aprins si in mers (deci uleiul nu era tocmai rece). dar dupa schimbul de ulei nu s-a mai aprins deloc si se stinge si becul de ulei imediat dupa pornire.

 

Later: sa vad acum cat ulei papa, ca fiind mai subtire ar trebui sa consume mai mult.

Edited by bogdan_o

Share this post


Link to post

Teoretic n-ar trebui sa pape deloc/f putin (1l la 10kkm) daca nu ai probleme :) .

Share this post


Link to post

nu-i cam mult 1 litru la 10 mii andrei?

Share this post


Link to post

Pai asa cum am spus si in primul mesaj, mie imi papa cam 1 litru intre schimburi (9-10.000 km). Nu e normal, dar e de inteles fiind masina de firma si tragand toti de ea in fel si chip. Acum s-a rezolvat problema cu presiunea uleiului dar sunt curios sa vad cat consuma acum dupa ce i-am pus un ulei mai subtire.

 

PS Masina e din 96 si are 160.000 km. Nu s-a umblat niciodata la motor (in afara de consumabile), nici macar nu sunt sigur ca i s-a schimbat distributia.

Edited by bogdan_o

Share this post


Link to post

valeu.. niciodata?

pai trebuia de 3 ori schimbata

Share this post


Link to post
Cu toate astea tot e un pic ciudat, ca beculetul ala mi s-a mai aprins si in mers (deci uleiul nu era tocmai rece).

Later: sa vad acum cat ulei papa, ca fiind mai subtire ar trebui sa consume mai mult.

Probabil ca becul de semnalizare se aprindea datorita filtrului de ulei, ca l-ai schimbat si pe ala. Apoi, ce te face sa crezi ca ai pus ulei mai subtire, ca ambele au aceeasi vascozitate SAE40 ?

Share this post


Link to post
valeu.. niciodata?

pai trebuia de 3 ori schimbata

 

Stai calm, a fost schimbata. Altfel acum nu mai pierdea ulei deloc.

Share this post


Link to post

Stiu cielo la care ultima curea a fost schimbata la 200k km si acum are peste 400k km.Mai bine nu ai spuneam ca nu i se intampla nimic la motor decit ramane in drum pentru ca atunci a luat decizia ca nu o schimba pina nu se rupe.

Share this post


Link to post

Da, dar fiind pe firma (si uitandu-ma cum se face la noi), masina e dusa la revizii la fiecare 10 mii de km si aia in mod normal (mai ales daca e in garantie) nu te intreaba pe tine (ca firma) ce vrei, decat daca vrei ceva in plus.

 

Si chiar el a zis ca s-au schimbat consumabilele.

Share this post


Link to post
[...] cele BOSCH (P2056) sau MANN (W811/81) mi s-au parut mai bune, dar nu prea se gasesc.

 

In afara de faptul ca nu se prea gasesc, nici macar ca referinte pe undeva pe internet nu sunt. :)

Am cautat pe google (in .RO) si nu este nici unul (decat un singur rezultat catre pagina asta).

 

Tu unde le-ai gasit de cumparat?

Share this post


Link to post

In magazinele de profil auto.

Share this post


Link to post

Serios? Nu cumva la ziare? Ca poate s-au extins.

 

Ai vreun raspuns clar? sau... "sa ne aflam in treaba" (am citat)

Share this post


Link to post

Tu in loc sa cauti in magazine, te-ai apucat sa faci ordine pe forum ? Vrei o adresa a unui magazin din Bv ? Pe net sau pe google n-o sa gasesti niciodata, nici un vanzator nu publica pagini indexabile cu codul acestor produse, ele se gasesc in cataloage ascunse criteriilor de . Cauti distribuitori de filtre Bosch si MANN si le dai telefon. Asta o aflai si de pe google acela in loc sa te oparesti.

 

PS la astia ai intrebat: http://www.comenzi-auto.ro/piese_auto.php ?

 

Dar la astia: http://www.augsburg.ro/Produse/filtre.php ?

 

Invata sa cauti si nu te mai preocupa de altii !

Share this post


Link to post

Azi, cand am plecat de la serviciu, dupa ce am pus contactul (eu pun contactul si o las pana termina de bipait), nu mi s-a mai aprins martorul de ulei. Am taiat contactul, am repetat operatiunea, aceeasi chestie. La a treia incercare s-a aprins si apoi s-a stins la 1-2 secunde dupa ce am pornit motorul. E cazul sa ma ingrijorez? (scuze daca am postat in topicul gresit)

Edited by airwave88

Share this post


Link to post

Verifica papucul cablului electrica de la sonda de presiune sau eventual schimba si sonda de presiune.

Share this post


Link to post

Revin cu problema pe care o am dupa revizia la 8000 km (schimbarea

filtrului de ulei+ulei si suflarea filtrului de aer).

Acum motorul vibreaza la relanti ca unul pe motorina. Am crezut initial ca este

de la injectoare care s-au infundat probabil, dar am constata ca si pe gaz

motorul se comporta la fel.

Ascultand motorul mai atent am constatat ca se aude un scrtait in partea

stanga a motorului (probabil cureaua) dar si un tacanit de undeva din

motor (asta cand motorul era pe gaz).

Maine ma duc la service (daca nu e prea tarziu).

Share this post


Link to post

Primul ulei a fost GM5W30 -la 3000km

Acesta a fost GM10W40 -la 8000km

Share this post


Link to post

1.Problema motorului s-a rezolvat - IAC-ul era murdar.

2.In privinta martorului indicator presiune ulei a spus ca

nu are ce sa-i faca decat sa-mi schimbe uleiul.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...