Jump to content
Sign in to follow this  
VAXXi

Daewoo Espero 1.8 CD - 1995

Recommended Posts

Am luat-o in 2002 cu 4000 USD, si am inmatriculat-o in 2003, pe 29 iulie.

 

Datele din cartea de identitate:

 

Autoturism, 3 volume, berlina, 4 usi.

Masa proprie: 1160 kg, maxima autorizata 1630, sarcina utila maxima autorizata 470.

Masa autorizata pe axe: 860 fata, 890 spate.

Remorcabila cu dispozitiv de franare: 1100, fara dispozitiv de franare: 500.

Numar de locuri: total 5, in fata 2, in spate 3.

Dimensiunile de gabarit: L 4615, l 1718, h 1393.

Motor: Daewoo C18LE, cilindree 1796, putere maxima 70 kw/5400 rpm, sursa de energie: benzina.

Numar axe: 2, tractiune fata.

Anvelope: 185/65R14 fata si spate.

Zgomot: 75 dB mers, 78 dB stationare.

Viteza maxima constructiva: 180 km/h.

Capacitatea rezervorului: 50 litri.

 

http://www.daewooclub.ro/forum/foto/displa...ge.php?pos=-261

 

Jurnalul facturilor (da, le pastrez :mrgreen: ):

 

23.09.2002 - 742016 + TVA = 883000

 

Bec H3 (de proiector) - 117647 lei.

Actuator - 195798 lei.

Superglue - 46218 lei.

Manopera - 382353 lei.

 

 

25.09.02 - 1533110 + TVA = 1824400 lei

 

Cap bara (2 bucati) - 714286 lei

Burduf planetara - 151216 lei

Bec pozitie (2 bucati) - 25210 lei

Manopera - 642353 lei

 

07.10.02 - 760504 + TVA = 905000 lei

 

Filtru ulei - 83193 lei

Ulei motor - 677310 lei

 

Anul 2003:

 

06.01.03 - 939800 lei

 

Comutator semnalizare + manopera.

 

27.01.03 - 2859533 lei

 

Curea distributie - 735123 lei

Garnitura chiulasa - 480999 lei

Simering supapa (8 bucati) - 173390 lei

Set furtune motor - 270963 lei

Ulei sintetic - 1199058 lei

 

31.01.03 - 1330000 lei

 

Anvelopa Barum Briliantis 185/65R14 (multumesc liniei de tramvai lasate capcana ...)

 

20.03.03 - 1609827 lei

 

Ulei sintetic - 1513615 lei

Filtru ulei - 96212 lei

 

23.04.03 - 1420998 lei

 

Anvelopa Barum ... 'r-ar primaria cu gropile lor de ras.

 

03.06.03 - 483500 lei

 

Claxon - 357200 lei

Bujii (4 bucati) - 126300 lei

 

2004

 

28.01.04 - 5750000 lei

 

Far stanga cu reglare electrica - 3400000 lei

Panou masca radiator - 2350000 lei

 

22.03.04 - 3377464 lei

 

Pompa apa - 1523261 lei

Intinzator curea distributie - 962398 lei

Lichid frana - 251805 lei

 

29.03.04 - 1360327 lei

 

Filtru ulei - 96640 lei

Filtru aer - 94370 lei

Filtru benzina - 168084 lei

Catarama centura siguranta - 420757 lei

 

30.07.04 - 7809896 lei

 

Condensor - 5435632 lei

Conducta freon - 1535335 lei

 

22.11.04 - 1264958 lei

 

Curea A/C - 137800 lei

Curea alternator - 495300 lei

Furtun ventilatie carter - 205790 lei

 

07.12.04 - 1505350 lei

 

Acumulator Zap Vecter 62Ah.

 

09.12.04 - 2545434 lei

 

Punte diode - 1062880 lei

Releu alternator - 725140 lei

 

27.12.04 - 1604905 lei

 

Termostat - 812500 lei

Antigel - 109560 lei

 

2005:

 

22.08.05 - 457.96 lei noi

 

Curea distributie 1.8 - 79.83 RON

Senzor temperatura - 8 RON

Actuator inchidere usa - 49.8 RON

Sonda litrometrica - 43.76 RON

Garnitura sonda litrometrica - 2.38 RON

Saiba pompa benzina - 0.33 RON

Rola intinzator - 96.24 RON

 

29.10.05 - 90 lei noi

 

Fise bujii Packard - 81 RON

Bujii NGK BR6ES - 9 RON

 

07.11.05 - 277.7 lei noi

 

Antigel - 25.22 RON

Apa distilata - 2.18 RON

Filtru aer - 29.6 RON

Filtru benzina - 16.21 RON

Ulei Castrol EPX 80W90 (completare ulei CV) - 19.75 RON

Ulei Castrol TOIIIDEXT - 26.38 RON

Spray curatare frana WURTH - 17.77 RON

 

 

A, detalii despre kilometraj: am luat-o la 92686 kilometri, acum am 122556 kilometri :)

Share this post


Link to post

Ceva date despre consum: cel dat de fabrica si cel scos de tine?!?!?! se poate ?!?!?!?!

Share this post


Link to post

Ala e mesaj din 2004 / :) ce sa citesc acolo ? Am schimbat antigelul (de 2 ori), termostatul si am spalat radiatorul.

Share this post


Link to post

Merci.

Mesajul ala era in legatura cu intrebarea pusa de userul dinainte(@nexxus). referitoare la consum.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Scuze, nu vazusem mesajul.

 

Consumul a mai scazut nitel dupa schimbarea termostatului; curatarea injectoarelor cu ultrasunete n-a avut efect la consum, dar mi s-a parut c-avut efect la "vivacitate" (bineinteles, se poate la fel de bine sa fie si efect placebo).

Share this post


Link to post

~46 mil in 2.5 ani si ~30k km. avand in vedere pretul de achizitie e binisor. poti sa zici ca e in stare perfecta? cu cat ai vinde-o in ziua de azi, ca idee?

Share this post


Link to post
~46 mil in 2.5 ani si ~30k km. avand in vedere pretul de achizitie e binisor.

Totusi gandeste-te ca in aia 46 mil sunt incluse si reparatii de tinichigerie, alea nu tin de masina ci de sofer si norocul aacestuia. Eu zic ca e bine.

 

PS: M-am abtinut at am putut dar nu ami pot > :) . Mai suiera corpul clapetei de acceleratie? :mrgreen:

Share this post


Link to post

Deocamdata nu ma bate nici un gand s-o vand, tocmai pentru ca stiu ce e in ea.

 

Mai vreau sa schimb sonda lambda in viitorul apropiat (o perioada a dat valori eronate, acum si-a revenit, dar nu vreau s-o las asa), si in rest... nici un alt bug cunoscut.

 

Nu, nu mai suiera, l-am curatat :mrgreen:

Share this post


Link to post
Zgomot: 75 dB mers, 78 dB stationare.

Cred ca ai gresit putin aici, n-are cum sa fie atat de zgomotoasa, si mai ales sa fie mai zgomotoasa in stationare decat in mers.

78 db e enorm de mult, 80 db stiu ca are o motocicleta.

Share this post


Link to post

Asta scrie in cartea de identitate. Cine stie cum e masurat zgomotul asta / :) o motocicleta in mers sare lejer de 90 dB.

 

ooook... ninge / :)

Library___2629.jpg

Share this post


Link to post

Well, sa actualizam :)

 

Pe partea audio, am pus pachetul promo din Carrefour, care pentru pretul de 550 RON contine Alpine CDE-9846R si Alpine SXE-6925S, multumitoare, nu distorsioneaza nici la volum maxim (35, care este).

 

P5290097.JPGP5290098.JPGP5290099.JPGP5290100.JPG

P5290103.JPGP5290104.JPG

 

Montajul a fost 80 RON cu totul (in care a intrat si un adaptor pentru antena de radio, Alpine fiind cu alta mufa decat Sony). Partea buna este ca au intrat fara modificari majore, au ramas si barele alea (care nu stiu ce rol exact au) intregi; partea proasta a fost ca bietul om a taiat 2 ore la tabla si capitonaj, cu 3 lame de pendular cazute la datorie :) Evident, din fata nu se mai aude nimic, asa ca pasul urmator este insonorizare si o pereche de boxe pe fata.

 

In interior, plafoniera a primit un "bec" cu LEDuri si deja celebrul dop, multumita lui Abram Burel :drinkers: precum si butoane noi la geamuri, caci dupa 10 ani le-o fi fost si lor saracele.

Share this post


Link to post

Si nu zangane tabla aia taiata aiurea (arata de parca a desfacut o conserva :mrgreen: ) ? .Eu am muncit cu flex-ul 3 ore la taiat, m-am ars tot dar la volum mare tot mai zangane ceva (cu toate ca boxele sunt siliconate pe tabla... Partea buna este ca la mine NU se cunoaste ca am pus ovale pe spate, au ramas capacele originale (arata cel mai bine) dar pentru asta am muncit de mi-au sarit capacele.

 

PS: Asteptam sa auda si timpanul nostru achizitia, abia atunci poate fi gustata la adevarata valoare :) .

Share this post


Link to post

Nu zdrangane/zbarnaie nimic, din fericire. Boxele aveau niste inele din ceva moale care presupun c-aveau rol de amortizare a vibratiilor, iar tu ai avut ovale din fabrica cu masti pe masura, eu nu :)

Share this post


Link to post

de curiozitate: tu ai dat 9.500.000 ROL pe butoanele de geamuri?

Share this post


Link to post

Nu, scrisesem gresit ... 950'000 ROL = 95 RON :)

Share this post


Link to post

Sunt din aur ? Sau din lemnul crucii de la Ierusalim?

Share this post


Link to post

asa bun..

nu de alta dar ma luase cu palpitatii :D

Share this post


Link to post
Sunt din aur ? Sau din lemnul crucii de la Ierusalim?

 

Nu, din pacate sunt capsulate in rasina si dupa ce am ramas cu geamul deschis, nu imi ardea de experimente privind demontarea lor :)

Share this post


Link to post

Ce rasina? Eu l-am desfacut si l-am curatat. Am scris pe undeva pe forum, prin 2004.

Share this post


Link to post

Poate la masina lui VAXXI erau capsulate dar la fostul meu Espero am schimbat ledurile de la consola ,deci nu era nici o rasina pe acolo :) )

 

PS1> arata beton fata de usa cu izolirul ala alb in loc de butoane =))

PS2> cam multi banuti cheltuiti pe intretinere totusi :scarpin:

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Izolirul il pusesem ca sa nu mai apas eu pe buton din greseala (in sensul de coborare mergea, in sensul de urcare nu mai mergea) :)

 

Or fi multi, dar nu conteaza, ca tin la masina. Saptamana trecuta i-am facut o revizie generala la partea de rulare, soldata cu o factura de 1244.74 RON (preturi piese) si cu o schimbare drastica a comportamentului (adio troncanituri si zgomote suspecte, masina se simte mult mai "inchegata"). A, si bolturi de usa schimbate :) (alta sursa de zgomot).

Share this post


Link to post

Si cum de mult nu aparuse nimic, a fost timpul pentru:

 

- una pereche xenon

- instalatie GPL marca BRC cu electronica STAG 100

 

Poza de noapte cu instalatia noua (pozate direct nu prea ies de fel):

 

 

 

Leganza langa Espero (se observa diferenta intre un far murdar si unul curat):

 

leganza_espero.jpg

 

Din lateral:

 

lateral_1.jpglateral_2.jpg

 

Din fata:

 

fata_1.jpgfata_2.jpg

 

Montajul instalatiei GPL cu multe poze: aici.

Share this post


Link to post

Cum sunt noile lumini comparativ cu cele vechi?

Iti iei ceva flashuri :) ?

 

Super instalatia de GPL.

Share this post


Link to post

Sincer sa fiu, ma asteptam la flashuri la greu. N-am primit insa nici unul, in 180 km de drum cu trafic destul de aglomerat. Nu bat "lung", asa cum bate faza lunga (deci nu pot inlocui faza lunga), dar bat mult mai luminos acolo unde bat. Marcajele rutiere, semnele de circulatie se vad mai de departe si sunt mult mai vizibile (cand trec peste o trecere de pietoni nou vopsita parca se aprinde asfaltul sub mine).

 

Singurul dezavantaj gasit pana acum este ca orice mizerie (urma de deget, jeg) pe parbriz se vede mult mai suparator decat cu lumina dinainte :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...