Jump to content

 

Photo
* * * * * 1 votes

Cielo Standard versus Cielo Executive


  • Please log in to reply
86 replies to this topic

#1 OCEBE

OCEBE

    Forumist

  • Membru
  • 81 posts
  • Din:Galati
  • Auto:am avut Daewoo
  • Model:Cielo EXE
  • An:2003

Posted 25 May 2004 - 13:59

Salut Iso!
Multumesc pt. detalii! :veneratie: 
Per ansamblu eshti multzumit cu Executivul pe LPG?
Eu vreau sa-mi iau un Cielo Stand. AC/LPG pt. nu cred ca merita diferentza de bani pina la Executiv....

Adica ai bani ptr un CStd si nu poti, cu un mic efort, sa completezi pana la Exe? Mai gandeste-te; la urma urmei nu-ti iei masina in fiecare zi si ar fi pacat sa-ti para rau mai tarziu ca daca...
P.S. Foloseste-te de promotia din zilele astea sa economisesti cateva sute de euro!

#2 hitman

hitman

    Mic Burghez

  • Membru
  • 1,447 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ex-Daewoo owner
  • Model:Ex-Cielo & Matiz
  • An:2004

Posted 25 May 2004 - 16:42

Moncher OCEBE,
Lucruriile stau cam asha:
1. Pretz: STD/AC/LPG=8290 EUROI ; Pretz: EXE/LPG=9190 EUROI
2. Ce nu are STD in comparatzie cu EXE:
-CEAS DIGITAL, JENTZI DE OTZEL NEGRE, CAPACE PT. ROTZI: VRAJEALA, FARURI DE CEATZA FATZA, OGLINZI RABATABILE, TEMPORIZARE LA STERG. REGLABILA, ANTENA AUTOMATA, TUROMETRU CASETOFON, SI INCA CATEVA CHESTII MICI = VRAJEALA
3. Casetofonul oricum e de kko shi il schimb, chiar daca i-au exe.
4. Deci: raman in mina cu 900 euroi.
5. Din ashtia se poate cumpara una bucata music system (300 EURO), 2 inchideri centralizate (30 EURO) (numai fatza, ca pe spate nu are rost sa pui. De cate ori va urcatzi 4 in mashina?). Alarma nu se pune la socoteala, ca se pune si pe EXE.
6. Mai ramai in labutza cu 570 euroi.
Pai nu e bine? :headbanger:

#3 strumfuadi

strumfuadi

    former Matiz owner

  • Gold Member
  • 1,161 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda
  • Model:CTR FN2, CBR954RR
  • An:2010, 2002

Posted 25 May 2004 - 23:01

:shock: STD nu are turometru??? :shock:

giiii-zassss.. cine mai cumpara in 2004 o mashina fara turometru??
(sa nu zici ca matizul nu are, ca nu are in nici o versiune, nici in cea de top.)
bai, la ce gasesc romanii sa renunte ptr a mai salva juma de leu... :?

#4 VIPER

VIPER

    1Q

  • Gold Member
  • 3,299 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ford
  • Model:Mondeo Mk3
  • An:2002

Posted 26 May 2004 - 07:31

Eu sunt multumit de batranul casetofon Tank (si are 6 ani!!!), suna OK, si - cel mai important - nu mai e tentant pentru hoti... Mai mult de 50-100k lei nu iei pe el in targ, asa ca nu se obosesc sa-l fure...

Ar mai fi diferenta de motoare...

#5 hitman

hitman

    Mic Burghez

  • Membru
  • 1,447 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ex-Daewoo owner
  • Model:Ex-Cielo & Matiz
  • An:2004

Posted 26 May 2004 - 07:32

Pt. Iso: da ai dreptate. In fond e o chestiune de bani.
Pt. strumfuadi: te rog ilumineazama putzin shi argumenteazate.
Eu am la dacie turometru si ma uit la el numai cind reglez relantiul. La Cielo numai e cazul ca doar no sa-l reglezi cu shurubelnitza daca are ECU.

#6 ovidiuc

ovidiuc

    Membru Fondator

  • Gold Member
  • 1,976 posts
  • Din:Targoviste
  • Auto:Skoda
  • Model:Octavia Tour
  • An:2011
  • Nr. Inmatr.:Rlk

Posted 26 May 2004 - 07:46

Si eu sunt de parere ca din toate aceste nimicuri numai o parte sunt utile si ti le poti pune tu cu bani mai putini.Ramane turometrul care e optiune proprie daca e util sau nu(aici nu ii inteleg pe cei de la Daewoo,la Matiz ca la Matiz dar si la Cileo?).

#7 hitman

hitman

    Mic Burghez

  • Membru
  • 1,447 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ex-Daewoo owner
  • Model:Ex-Cielo & Matiz
  • An:2004

Posted 26 May 2004 - 07:52

Viper a spus: Ar mai fi diferenta de motoare...


Amindoua au 1,5 sohc mpi (vezi daewoo. ro)

#8 OCEBE

OCEBE

    Forumist

  • Membru
  • 81 posts
  • Din:Galati
  • Auto:am avut Daewoo
  • Model:Cielo EXE
  • An:2003

Posted 26 May 2004 - 08:18

ar mai fi rotile de 14" pe Exe fata de 13" pe Std; ...si satisfactia ca cel putin detii un varf de gama; la urma urmei insa, e o chestie de gust si de marime a pungii; pentru mine a meritat diferenta.
nota : motorul este DOHC. (nu sohc)

#9 strumfuadi

strumfuadi

    former Matiz owner

  • Gold Member
  • 1,161 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda
  • Model:CTR FN2, CBR954RR
  • An:2010, 2002

Posted 26 May 2004 - 08:20

well..
eu intotdeauna m'am ghidat dupa turometru.. cand a picat vitezometrul acum un an la reno, nu am simtzit mare pierdere.. deja shtiam la ce viteza sunt in ce treapta in fctzie de turatzie.. Probabil ca asta e shi motivul pentru care de un an merg fara vitezometru pe reno.
cat despre motoare, nu prea shtiu cum pot fi sohc (Single Over Head Camshaft) atata timp cat are 16V.. dar poate ma luminezi tu pe mine.. ;)

#10 alx

alx

    Modus Man

  • Super Moderatori
  • 4,661 posts
  • Din:Bucuresti / Berceni
  • Auto:Mitsubishi / Daewoo
  • Model:Outlander 2.0 / Tico 0.8
  • An:2007 / 1998

Posted 26 May 2004 - 08:30

Eu sunt foarte dezamagit de executive.

Cieloul std vechi, din coreea era muuuuuuult mai bun, rezistent, mai antifonat...
Anul trecut am mers cu un exe de la firma vreo 20000 km. L-am primit la 103 km si l-am predat pe la vreo 21000. Mi se pare o porcarie pt pretul care-l dai pe el.

Sa argumentez:
1. Motorul consuma enorm in Buc in conditiile unui mers de batranei. 9-10% la mers frumos mi se pare enooorm. Daca te dai la ea sare de 15!!!
Pt. un rht de motor de 1.5 e enorm - Puteti compara cu motorul de srn/slz care mie nu mi-a consumat niciodata mai mult de 10 oricat de tare m-am dat la ea.
2. Foarte zgomotos... Nici nu se compara cu mtz/tico si nu e de la evacuare cum spunea cineva mai sus ci de la izolare fonica si motorul mai zgomotos. La ralanti cu casetofonul mergand auzi motorul si simti clar vibratiile.
3. Fiabilitatea este clar redusa in comparatie cu vechile std coreene... Am avut batai la bucsaraie pe fata de pe la 10000, amortizoarele erau uzate 50% la 20k, tot felul de pb mici si iritante de genul: becuri care se ard des si repede, actuatoare care nu mai vor sa mearga, gemuri care nu mai vor sa se deschida/inchida.
4. Butoanele de comanda geamuri electrice le-au montat intre scaune undeva inspre spate, nu mai sunt pe usa, care a fost o decisie cel putin imbecila/tipic romaneasca.
5. Am avut si altele dar nu vreau sa fac un post cat o zi de post (de la asta vine :?: :lol: ) In concluzie nu a fost zi/saptamana in care sa nu am cel putin un defect sau doua in paralel.


6. Mai nou il putem compara cu Dacia. De ce pentru acelasi confort (cielo e mai lunga dar spatiul interoir e acelasi), consum mmuuult mai mare, aceeasi fiabilitate, si un motorul mult inferior din absolut toate punctele de vedere (fiabilitate, putere, consum, zgomot, generatie, etc), sa dau peste 2000 de euroi in plus??? Da-ti-mi si mie un raspuns, pls.


PS: Si eu vreau sa-mi cumpar un cielo dar nu arunc banii (desi ii am) pe unu nou pt ca nu merita. Initial credeam ca e doar vrajeala ce spunea toata lumea ca astea facute in ro sunt mai proaste dar m-am convins personal de asta.

#11 hitman

hitman

    Mic Burghez

  • Membru
  • 1,447 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ex-Daewoo owner
  • Model:Ex-Cielo & Matiz
  • An:2004

Posted 26 May 2004 - 11:03

strumfuadi a scris:
cat despre motoare, nu prea shtiu cum pot fi sohc (Single Over Head Camshaft) atata timp cat are 16V.. dar poate ma luminezi tu pe mine..


1.Asha scrie la daewoo.ro, caracteristici tehnice.
2. Poa' sa fie motor SOHC cu 16 valve. Vezi 'motoare SOHC vs. DOHC' pe acest forum.

:idea: Asha e bine? :wink:

#12 VIPER

VIPER

    1Q

  • Gold Member
  • 3,299 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ford
  • Model:Mondeo Mk3
  • An:2002

Posted 26 May 2004 - 11:15

Cand aparuse Executive-ul stiam ca a mostenit motorul de la Espero, poate gresesc?

#13 OCEBE

OCEBE

    Forumist

  • Membru
  • 81 posts
  • Din:Galati
  • Auto:am avut Daewoo
  • Model:Cielo EXE
  • An:2003

Posted 26 May 2004 - 11:53

Pai sa le luam pe rand:
1.este foarte adevarat ca Cielo de azi nu se compara calitativ cu cel de la inceput dar tot atat de adevarat (sau poate din cauza asta) este ca pretul de azi e altul;
2.este adevarat (sau poate e impresia mea) ca Cielo de azi e ceva mai zgomotos decat cel de la inceput; in mers eu unul aud zgomotul venind clar de la esapament; la ralanti zgomotul motorului acopera zgomotul esapamentului; cum, de regula, motorul DOHC este mai silentios decat SOHC rezulta ca antifonarea este mai slaba ceea ce ne intoarce la pct.1.
3.cu toate acestea, motorul Dohc este net superior ca performante motorului initial (cca 90 Cp fata de 75CP si cuplul corespunzator); acest motor (adica DOHC de 1,5l ) se pare ca a echipat si unele modele Espero asa ca daca era cat de cat bun pentru Espero, este cu atat mai bun pentru Cielo;
4. Al meu Exe a consumat asta iarna 10,5 in oras (e drept, Galati nu Bucuresti) si 6,5 afara fara un stil de condus economic ba din contra; il consider rezonabil.
Ca o concluzie, cea mai buna varianta ar fi fost vechiul GL-AC cu motorul DOHC si cu pretul de azi (dar suntem nevoiti sa ne multumim cu 2 din 3)

#14 hitman

hitman

    Mic Burghez

  • Membru
  • 1,447 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ex-Daewoo owner
  • Model:Ex-Cielo & Matiz
  • An:2004

Posted 26 May 2004 - 12:13

E jale fratiilor! Mie toata treaba asta suna a 'Cielo rominizat, cu parfum de Corea', un fel de 'nasolnitza' coreeana. :?

#15 OCEBE

OCEBE

    Forumist

  • Membru
  • 81 posts
  • Din:Galati
  • Auto:am avut Daewoo
  • Model:Cielo EXE
  • An:2003

Posted 26 May 2004 - 13:31

e clar, cu cat trece timpul, buleala e mai mare; pentru cei ce (mai) vor sa-si ia vreun WOO made in Ro, sa se grabeasca; maine va fi mai rau; apropo de asta, o gluma:
Un tip in varsta vrea sa emigreze din Ro. Functionarul il intreaba:
-Motivul?
-Homosexualitatea.
-!?
-Pai pe vremea legionarilor homosexualii erau pedepsiti cu moartea; apoi, cand au venit comunistii, se pedepsea cu inchisoarea; acum, dupa Revolutie este "la liber"; vreau sa plec pana nu devine obligatoriu!

#16 moto+

moto+

    Forumist

  • Membru
  • 8 posts

Posted 04 June 2004 - 17:18

Cielo Executive are avantaje:
- putere mai mare
- sistemul de franare fata este mai fiabil, pentru ca nu se mai blocheaza etrierul din cauza culiselor si nu se mai uzeaza discul de frana neuniform
- nu se mai uzeaza axa cu came. Celalalt motor are un defect de fabricatie: la uleiuri proaste sau (atentie) daca se pun aditivi in motor sau daca se schimba uleiul prea rar sau daca rulajul este spre 100000km, atunci se uzeaza enorm camele cilindrului 4, din lipsa de ungere (axa cu came se infunda in canalul prin care trece uleiul)


si dezavantaje:
- calitatea scade pe masura ce se asimileaza tot mai multe piese in productia interna.
- daca se rupe cureaua de distributie, pistonul atinge supapele si indoaie cateva din ele. La celalalt nu era nici o problema (important aspect, nu?)
- consum ridicat de benzina, in special in oras. Pe scara crescatoare a consumului, avem: Cielo SOHC, Cielo DOHC, Nubira1 (toate 3 masinile au acelasi arbore cotit!!!). Se pare ca, daca maresti diametrul pistonului (cum s-a facut la trecerea de la Cielo la Nubira), creste consumul si de benzina si de ulei (la fel s-a intamplat si cu Dacia cand s-a trecut de la 1400 la 1600cmc). Ce ma intriga si nu stiu sa explic, se pare ca Nubira II nu consuma ulei ca Nubira 1, desi are acelasi motor si, se pare ca Espero GLX care avea motor identic cu cel de Cielo Executive, nu consuma benzina la fel de mult. Ce pot sa zic e ca delcoul de la Espero GLX era poate mai bun decat aprinderea electronica de la Cielo Executive.
- placutele de frana, cureaua de distributie, rolele intinzatoare (sunt doua, nu 1 ca la Cielo obisnuit) costa mai mult cu cca 50 - 100%. Deci intretinerea e mai costisitoare.

Concluzie: e bine ca Cielo Euro3 are motorul SOHC.

#17 Lucian M

Lucian M

    Omu' cu frâna de mânã

  • Membru
  • 2,801 posts
  • Din:Neamt
  • Auto:Skoda
  • Model:Octavia 2 combi 1,9 tdi
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:preferential

Posted 09 June 2004 - 21:54

-este fabricat dupa vechea norma de sunet HI-FI DIN65500 care permite un THD(distorsiuni armonice) de 0,2% si dupa urechea mea suna mai bine(mai cald) decit multe din chestiile astea noi care zic eu suna cam metalic .


in leg cu cass-ul, stii cumva, are mufe cd-in? ma intereseaza f mult. stiu ca se aude ok, butoane simple etc. cd-in ma macina tare... vreu sa pun un mp3-player portabil pe el, fara a mai folosi adaptorul ala de caseta. ms mult! m
ma gandeam ca scap de dat cateva sute de mii pe acel adptor (playerul e OK, mp3 - ca mp3 si mai bune si mai naspa trase, deh, asa le luam si noi 8) )
si ar mai fi ceva (modific msj original pt a nu posta de mai multe ori-deranjant si against the RULE): ce putere au TANK-urile (atat cele de pe Matiz, cat si cele de pe Cielo)? au cumva 4x15W at least? cele de pe Cielo mai vechi (~95) tin minte ca se auzeau belea de tot!!!

#18 VIPER

VIPER

    1Q

  • Gold Member
  • 3,299 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ford
  • Model:Mondeo Mk3
  • An:2002

Posted 09 June 2004 - 22:27

Eu folosesc chiar acel adaptor si rezultatul este foarte OK, crede-ma! Depinde mult ce adaptor ai, ce MP3 player ai, dar si cum e trasa muzica! O sa le fac un demo la intalnire si o sa-ti zica si ceilalti daca mint sau nu...

#19 moto+

moto+

    Forumist

  • Membru
  • 8 posts

Posted 10 June 2004 - 19:17

Deoarece cei care au postat dupa mine au fost off-topic, revin cu precizarea ca cel mai bengos Cielo este cel normal, SOHC, la care montam anvelope + jante de 14" si etriere + discuri fata de Cielo Executive.

#20 panzer

panzer

    ANTI-LOGAN

  • Membru
  • 476 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Renault
  • Model:Megane 1.9dci
  • An:2002

Posted 23 June 2004 - 18:13

pe rand:

Korea vs RSR diferente mari intr-adevar de finisare nu si de fiabilitate insa. (parerea mea)

DOHC vs SOHC (euro 2 vs euro 3): consumul SOHC-ului in oras e mult mai acceptabil decat cel al DOHCului. Puterea aprox aceeasi. Totusi 16v e mai nou decat 8v, nu?

Revenind ON-TOPIC:

Atat ST AC LPG cat si executive au "gume" 185/60 R 14T Debica (182 latime). Nici o diferenta aici.
Ar mai fi geamurile electrice, antena electrica, scaunul reglabil pe inaltime. Geamurile electrice costa 100euro/geam. Daca incerci sa adugi dupa optionalele treci zdravan de 900euro.
Eu am ST AC euro 2. N-am simtit nevoia de turometru intrucat se aude motorul. :roll:
Oricat ati spune sistemul audio e invechit si slab ca performante. Schimbati cu un Mp3 player VDO si boxe asisderea si veti simti diferenta...basca pe VDO Dayton ai si ceas ... 8) 8 milioane cu totul dar n-are nimic in comun cu cel original.

Dupa ce am luat standard-ul i-am pus sistem audio si centralizata. Acum doar de scaunul reglabil pe inaltime ce imi mai pare rau.

Daca este ceata in loc de proietcoare cobor farurile la maximum sa bata in asfalt si nu in ceata.

De LPG imi pare rau ca nu il am din fabrica. Asta mai mult psihologic pt ca nu alerg atat de mult cu masina cat sa imi amortizez repede investitia.

happy debatin'




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users