Jump to content

 


Photo
* * * * * 7 votes

Nubira II


  • Please log in to reply
3325 replies to this topic

#3101 Dem1985

Dem1985

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 5 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 2
  • An:2004

Posted 14 February 2013 - 16:21

Eu am o Nubira 2 SX di 2004.

Am observat urmatoarea chestie (tot mergand pe autostrada - A1) : daca merg constant cu 120-130 km/h consumul este cel pe care il stiu de cand am luat masina (eu am cumparat-o in 2008); Daca sar de 130 km/h - peste 4000 rot/min suge de zici ca e sugativa.

Nu stiu care este explicatia dar asa mi se intampla de fiecare data. De aceea prefer sa "merg la consum", decat sa ajung la destinatie cu 10-20 de minute mai devreme si cu rezervorul mai gol :D

 

Eu cu un plin de benzina am efectuat in jur de 600 de km, din care vreo 360-370 regim de autostrada (Drum Bucuresti -  Slatina dus-intors), iar restul in Bucuresti


 


Edited by Dem1985, 14 February 2013 - 16:24.


#3102 Rafi

Rafi

    Forumist

  • Membru
  • 558 posts
  • Din:Bucharest™
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II CDX
  • An:2006

Posted 14 February 2013 - 17:55

nu ti-se pare cam normal ca pentru un motor de 1.6L la o viteza de peste 130km sa cam consume destul de mult avand in vedere ca vantul devine un fel de "gelatina" iar greutatea masini nu este una tocmai mica ?


  • VAXXi likes this

#3103 Dem1985

Dem1985

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 5 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 2
  • An:2004

Posted 14 February 2013 - 18:08

Ba da, mi se pare normal. Eu doar incercam sa ii explic colegului nostru ca atunci cand turatia este peste 4000 rot/min creste si consumul. Nu stiu daca are vreo problema tehnica la motor, dar asa "papa" si a mea la viteze de peste 130 km/h si ca defapt asta ar putea fi motivul pentru care a mai ramas doar cu 1/4 di rezervor :)



#3104 Rafi

Rafi

    Forumist

  • Membru
  • 558 posts
  • Din:Bucharest™
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II CDX
  • An:2006

Posted 14 February 2013 - 18:31

in princiupiu cam asa consuma toate motoarele de generatie veche si de capacitate mica, Nubira defapt in general Daewoo  nu au fost optimizate sa zic asa sa consume ceva mai normal dar sunt sigur ca mare diferenta nu era, in fine daca ai grija de motor daca ai filtre bune ulei schimbat la timp, senzori care functioneaza bine nu cred va  tinde sa consume ca o vaca, spre exemplu mie in 811 km  facuti pe autostrada + regim de retadare totala pe munte schimbat numai in 6000+ mi-a consumat ~70L benzina, in schimb asta vara de la buc pana la mare si inapoi plus ceva plimbat pe acolo adica max ~530 km mi-a luat 55L  depinde foarte mult de greutate depinde de viteza constant depinde de vant etc.


Edited by Rafi, 14 February 2013 - 18:31.


#3105 mirceabalan

mirceabalan

    Forumist

  • Membru
  • 10 posts
  • Din:Braila
  • Auto:daewoo
  • Model:nubira 2
  • An:2003

Posted 16 February 2013 - 20:13

Buna seara,

Vreau sa curat supapa EGR la nubira 2 (2003). Cateva sfaturi cu privire la demontare si curatare sunt binevenite. Multumesc anticipat.

 

 


Edited by mirceabalan, 16 February 2013 - 20:15.


#3106 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4,704 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 16 February 2013 - 21:49

Cumpara o garnitura noua, cea veche nu o vei mai putea folosi. In rest operatiunea este banala si dureaza 10 min, iti trebuie doar o tubulara de 13 parca si un spray gum cuter (curatat admisie/carburator).



#3107 aspe

aspe

    Forumist

  • Membru
  • 25 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II
  • An:2007

Posted 16 February 2013 - 21:57

Salutare tuturor.

 

Am si eu o problema cu nubira mea din  2006 CDX, caci a inceput sa aiba un zgomot (o troncanitura) inclusiv la denivelari ale asfaltului. Un zgomot de metal/metal.

 

Am schimbat basculele fata, si o bieleta antiruliu (deoare am gasit doar una in magazin) dar troncanitul persista.

 

Am mers la o constatare la un service, si concluzia lor a fost :

  Pe fata caseta de directie

  Pe spate bara de conexiunespate, dar trebuie schimbata in pereche si cea din fata. pretul pentru cele 4 buc + montarul era de 800 ron.

 

Intrebarea mea este daca aceste bare trebuiesc chimbate sau pot sa inlocuiesc doar bucsele lor, si daca tot merg la un service cu ea, ce bucse imi mai recomandati sa schimb in spate.

Caseta de directie pica usor? Masina are 130.000Km, eu o am de 2 ani, am cumparat-o cand avea 113.000km si pot spune ca am intretinut-o corespunzator. De la service am primit un pret pentru caseta de directie, cat jumatate din masin :(

 

P.S. De aproximativ o luna am si o eroare la sonda lambda. (masina are gpl din fabrica). Am cumparat bujii si sper sa se rezolve problema.


Rezolvat!

 

Am schimbat:

bieleta fata dreapta (Moog germania 55 lei)

toate bucsele spate- dreapta  (4 bucati) schimbat foarte usor cu o presa speciala.

2 bucse bara stabilizatoare.

filtre GPL (ambele)

Bujii

Ulei + filtru

filtru aer

duze spalator parbriz.

 

Toata manopera a fost 100 lei la un service din provincie.

 

Am scapat de toate zgomotele, dar am ramas martorul motor aprins. astept sa vad daca isi revine dupa mai multe porniri/opriri.

si tot nu am scapat de " tinut mult la automat daca motorul este cald" Dimineata masina porneste bine, dar daca o opresc trebuie sa tin foarte mult la automat ca sa porneasca.

Aveti ceva idee ce ar putea sa fie? Sa fie pompa de benzina? Cum as putea sa o testez?



#3108 mirceabalan

mirceabalan

    Forumist

  • Membru
  • 10 posts
  • Din:Braila
  • Auto:daewoo
  • Model:nubira 2
  • An:2003

Posted 16 February 2013 - 22:15

Cumpara o garnitura noua, cea veche nu o vei mai putea folosi. In rest operatiunea este banala si dureaza 10 min, iti trebuie doar o tubulara de 13 parca si un spray gum cuter (curatat admisie/carburator).

 

Multumesc pentru sfat.



#3109 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,534 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 18 February 2013 - 09:56

Check-ul motor la nubira se stinge la disparitia problemei, nu exista "dispare dupa mai multe porniri" ca la masinile mai noi.

 

Vezi se s-a uitat desfacut/neconectat sau du-te la un tester.



#3110 TibyBraila

TibyBraila

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 2 posts
  • Din:Braila
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II SX
  • An:2003
  • Nr. Inmatr.:BR-09-JAR

Posted 20 February 2013 - 15:25

Salut , fiind nou printre voi ma incumet si eu sa postez aici :

-Am o Nubira II SX din 2003 si va rog daca are cineva o imagine cu panoul de sigurante de sub volan si daca imi poate explica cineva pentru ce sunt fiecare , pe mine ma intereseaza in special siguranta de la alarma deoarece cand pun bateria imi raman avariile aprinse si nu le mai pot inchide [tin sa precizez ca alarma nu este originala ci a fost schimbata]. 

Va multumesc frumos .



#3111 VAXXi

VAXXi

    Ghiocel sălbatic cu tractor

  • Admini
  • 8,458 posts
  • Din:București / Ploiești
  • Auto:Suzuki / Daewoo
  • Model:JB43 / C18LE / C15LE
  • An:2007 / 1995 / 1997

Posted 20 February 2013 - 15:36

Descarca manualul tehnic pe care-l gasesti tot pe forum, la sectiunea de Tutoriale.



#3112 TibyBraila

TibyBraila

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 2 posts
  • Din:Braila
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II SX
  • An:2003
  • Nr. Inmatr.:BR-09-JAR

Posted 20 February 2013 - 15:46

Imi cer scuze poate nu ma pricep eu , in manual m-am uitat si eu dar nu stiu exact care este . Daca imi poate spune cineva din urmatoarea poza : 

27347339.jpg
 



#3113 VAXXi

VAXXi

    Ghiocel sălbatic cu tractor

  • Admini
  • 8,458 posts
  • Din:București / Ploiești
  • Auto:Suzuki / Daewoo
  • Model:JB43 / C18LE / C15LE
  • An:2007 / 1995 / 1997

Posted 20 February 2013 - 16:06

Pai daca e alarma aftermarket, e putin probabil sa-i gasesti siguranta in tabloul masinii :) cauta firul de alimentare al alarmei si mergi pe el ca sa-i gasesti siguranta, in mod normal ar trebui sa fie cat mai aproape de borna bateriei.



#3114 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,534 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 20 February 2013 - 17:05

Nu neaparat. Trebuie localizata alarma (in habitaclu probabil pe sub bord la picioarele soferului) si urmarit firul de alimentare (de obicei rosu) care cel mai probabil duce la panoul de sigurante sau la contact si care are o siguranta pe el.  Aia e.



#3115 Marian_MYT

Marian_MYT

    Forumist

  • Membru
  • 18 posts
  • Din:Pitesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II SX/GPL
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:Vezi Poza

Posted 21 February 2013 - 00:19

 

si tot nu am scapat de " tinut mult la automat daca motorul este cald" Dimineata masina porneste bine, dar daca o opresc trebuie sa tin foarte mult la automat ca sa porneasca.

Aveti ceva idee ce ar putea sa fie? Sa fie pompa de benzina? Cum as putea sa o testez?

 

E posibil sa ai un injector care ramane blocat pe deschis in momentul in care ai oprit motorul si se strange benzina in camera de ardere (sau cum i-o fi zicand) se formeaza vapori, se ineaca motorul si de aici toata pornirea grea cu motorul cald. Stiu ca a patit cineva chestia asta, imi povestea un mecanic, cu motorul rece pornea impecabil, dar cu el cald pornirile erau un cosmar; i-a curatat si injectoarele cu o solutie speciala si degeaba, pana nu i-a schimbat injectorul care ramanea blocat pe deschis nu a rezolvat-o.  Acum vezi ce zice si un mecanic, dar cred ca asta ar fi problema, in niciun caz pomba de benzina (oricum un injector e mult mai ieftin decat pompa de benzina).

 



#3116 aspe

aspe

    Forumist

  • Membru
  • 25 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II
  • An:2007

Posted 07 March 2013 - 23:25

Multumesc pentru sugestie Marian!

 

M-am tot ganditi la variantele cu sonda lambda, si tinand cont ca merg tot timpul cu gpl (cu exceptia pornirilor care se fac automat pe benzina, si timpul pana cand se incalzeste motorul) consider ca nu ar trebui sa am probleme cu sonda lambda.

Instalatia de gaz are un modul ce are rolul de a "pacali" aceasta sonda, si sa-i ofere informatiile pt a fi in parametri, ori eu am aceasta eroare inclusiv cand merg pe gpl.

Asa ca am ajuns la concluzia ca este necesar sa schimb fisele, si as avea nevoie de o recomandare in privinta producatorului.

 

Dupa ce am studiat putin problema, am ramas cu doi producatori si nu stiu pe care sa-l aleg.

 

Finalistii mei sunt:

 

Producator: NGK Cod producator: 8276.

Producator: BERU Cod producator: 0300891129.

 

Voi ce imi recomandati? Ati utilizat fise de la acesti producatori? Ati fost/sunteti multumiti?

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si orice alt sfat.

 

 

 

 

 

 


Edited by aspe, 07 March 2013 - 23:25.


#3117 aspe

aspe

    Forumist

  • Membru
  • 25 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II
  • An:2007

Posted 11 March 2013 - 05:32

Intr-un final am comandat BERU. Sper totusi sa nu fie fabricate in turcia...

 



#3118 Marian_MYT

Marian_MYT

    Forumist

  • Membru
  • 18 posts
  • Din:Pitesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II SX/GPL
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:Vezi Poza

Posted 11 March 2013 - 11:39

Cu placere, Aspe !

 

Dar nu ai pus si testerul pe ea sa vezi ce eroare iti da ? Asa ar fi fost indicat pentru ca check-engine-ul se poate aprinde si din alte motive, nu doar din cauza fiselor. Si eu le-am schimbat la 51.000 km, dar nu pentru ca nu mai erau bune, ci pentru ca am rupt fisa nr. 2 cand am schimbat bujiile (eu am pus fise originale GM si sunt multumit de ele, au fost 134 de lei). Sonda lambda nu prea face probleme,  la a mea a intrat si apa cand am dus-o la spalatorie, s-a aprins check-ul ce-i drept, dar apoi s-a stins dupa ce s-a incalzit esapamentul si s-a uscat sonda. Plus ca eu am avut si catalizatorul varza (dupa cum poti observa in poze) si tot nu a stat check-engine-ul aprins. Poti sa mai incerci o chestie pt a stinge check-ul si anume pui contactul pentru 30-40 de secunde, il iei si apoi o pornesti (asa am facut eu cand am scos releul de la pompa de benzina si mi-a ramas check-engine-ul aprins dupa ce am pus releul la loc). 

Attached Files



#3119 aspe

aspe

    Forumist

  • Membru
  • 25 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II
  • An:2007

Posted 11 March 2013 - 22:46

Am pus testerul si eroarea era de la sonda (asa mi-a spus cel dl service dar nu mi-a spus codul de eroare). Cel de la servis nu parea foarte sigur pe el, dar cei drept mi-a sters eroarea, eroare ce a reaparut dupa aproximativ 2-3 saptamani.

 

Am sa schimb fisele si apoi sper sa dispara eroarea. Oricum am si niste fluctuatii la relanti si am banuit ca este de la fise.

Va tin la curent oricum.


Edited by Salex, 11 March 2013 - 22:52.


#3120 FeryGL86

FeryGL86

    Forumist

  • Membru
  • 83 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira2
  • An:2003

Posted 13 March 2013 - 20:24

Salutare tuturor! Dimineata cand plec cu masina la servici am observat ca atunci cand virez se simt niste "praguri" si volanul nu merge lin. Sunt momente cand opune rezistenta,dar foarte putin dupa care isi revine. Are cineva idee cam ce se intampla si la ce ar trebui sa ma uit? Multumesc anticipat






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users