Jump to content

 

Photo
* * * * * 7 votes

Nubira II


  • Please log in to reply
3314 replies to this topic

#3021 DGT

DGT

    Ex: tiboasca

  • Membru
  • 965 posts
  • Din:Londra
  • Auto:Ford
  • Model:Mondeo Zetec
  • An:2009
  • Nr. Inmatr.:KM 09 YDB

Posted 22 August 2012 - 13:30

Ia un electrician care se pricepe la Daewoo. Ai multe probleme cu multe raspusuri ce nu pot fi rezolvate pe "neve" pe forum.
Trebuie un om calificat cu lampa de control in mana. Pot fi butoane,fire intrerupte la usi si in usi,etc. Pe bajbaite pierzi prea mult timp si bani!

#3022 soricaadrian

soricaadrian

    Forumist

  • Membru
  • 70 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:B 333 ADI

Posted 22 August 2012 - 13:31

@Viceroy

1. Nu functioneaza oglinzile electrice de loc. Am verificat siguranta fuzibila si e in regula.
Pai in primul rand verifica daca blocul de comenzi geamuri de pe usa soferului primeste curent. Fa rost de un multimetru. Becurile se aprind?
Sau demonteaza o oglinda si vezi dca pe cablu ii vine tensiune cand incerci sa o actionezi. Poate e motorasul intepenit sau ars.
Eu de exemplu aveam probleme cu un contact imperfect in blocul de comanda la comutatorul de selectie oglinda stanga/dreapta. Din cauza lui nu se misca oglinda.

2. Nu functioneaza geamurile electrice spate indiferent daca sunt actionate de la comutatorul soferului sau al pasagerului. De altfel comutatorul geamurilor din stanga lipseste.
Iti lipseste comutatorul de pe usa stanga spate? sau cel central de pe usa soferului?

3. Nu se deschid intodeauna toate usile odata cu deschiderea usii soferului (in ultimul timp nu se mai deschid de loc). In schimb odata cu inchiderea usii soferului se inchid toate fara probleme.
Actuatoarele sunt uzate sau au praf/mizerie in ele. Trebuie desfacute toate fetele de usa si curatate eventual cu spray WD-40. Daca nu isi revin, le schimbi, cele universale sunt ieftine.

4. Indicatorul de benzina creste si scade in timpul mersului.
Dupa cum zice romanul "asa face toate". Mai poti verifica contactele de la sonda litrometrica sa nu fie oxidate (sub bancheta spate) sau contactele de la ceasurile de bord (indicator combustibil). Poate sa fie si sonda litrometrica imbatranita. Era un topic legat de verificare functionalitate sonda litrometrica, da si tu un search

5. Lampa din portbagaj ramane uneori deschisa chiar daca usa este inchisa perfectla
Lampa din portbagaj este pornita de un intrerupator montat pe broasca portbagajului. Desfa si tu frumusel protectia de interior de pe hayon si vezi ce se intampla cu intrerupatorul/contactele.

6. Masina are instalat un radio CD+mp3 SONY care se aude foarte prost in difuzoarele lui originale. Sunetul nu are de loc bas iar difuzorul dreapta sofer cam gajaie la volum inalt. Sunt chiar atat de slabe difuzoarele originale sau e o problema de conexiune ?
Eu as spune ca difuzoarele originale fata de pe Nubira sunt chiar decente, acum depinde de uzura. Iti dai seama ca la volum maxim ar trebui sa gajaie, nu? Mai ales daca sunt montate pe un Sony.. Cele spate la wagon sunt de toata jena.
Bineinteles ca le poti schimba, acum depinde de bugetul tau.

Spor la treaba!

#3023 maidanezul

maidanezul

    Forumist

  • Membru
  • 18 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira2 CDX
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:B-87-ADH

Posted 25 August 2012 - 21:04

Salut!

Am o Nubira 2 din 2008 care mi-a "facut-o" bine de tot zilele trecute, cand am venit de la mare: pentru ca a stat in soare, am pornit-o si am vrut sa dau drumul la AC.
Ventilatorul (si implicit AC) nu a reactionat deloc, comutatorul era mort. L-am mai manevrat un pic si a pornit pe viteza a 4-a. Dupa 10 minute am vrut sa plec de pe loc si am comutat pe viteza 2. A mai mers cateva secunde si a murit definitiv. Pe cod portocaliu si cu un copil de 1 an in masina, drumul pana la Buc a fost un cosmar.

Exista un istoric: s-a mai intamplat chestia asta de 2 ori: acum 1 an jumatate si acum cateva luni, cand nu a pornit ventilatorul de loc, dar si-a revenit la un moment dat. In rest, merg zilnic cu masina si ventilatorul merge constant.

Prima data cand s-a oprit, am verificat si inlocuit fuzibilul si releul, fara nici un rezultat. Nu cred ca este de la comutator, deoarece stiu ca pe parte electrica, ventilatorul este "impartit" pe doua grupe de viteza 1-2 si 3-4 - deci macar una din grupe ar fi trebuit sa mearga daca era un fuzibil stricat, ori ea nu porneste de loc , la nici o viteza.

A mai avut cineva genul acesta de problema? Poate ma puteti ajuta.

Multumesc anticipat.

#3024 soricaadrian

soricaadrian

    Forumist

  • Membru
  • 70 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:B 333 ADI

Posted 29 August 2012 - 09:43

@ maidanezul
Eu am avut o problema asemanatoare cu aerul conditionat : cand cupla compresorul, cand nu cupla.
A trebuit sa desfac panoul din bord unde sunt comenzile de aer si am gasit un contact imperfect, probabil din cauza socurilor mecanice.

Da mai multe detalii: ce nu porneste ventilatorul aerotermei sau ventilatorul/ventilatoarele de racire de pe radiator? Ledul de la aer conditionat se aprinde cand muti comutatorul de treapta viteza?
Avand in vedere ca este un defect care s-a manifestat intermitent, ai o problema cu un contact imperfect/cablu sectionat.

#3025 maidanezul

maidanezul

    Forumist

  • Membru
  • 18 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira2 CDX
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:B-87-ADH

Posted 29 August 2012 - 17:07

multumesc pentru raspuns.

este vorba de ventilatorul aerotermei. Nu merge la nici o viteza si ca atare , nici AC-ul nu porneste.

#3026 nino

nino

    membru ABSolut

  • Membru
  • 382 posts
  • Din:Otopeni
  • Auto:Chevrolet / Daewoo
  • Model:Lacetti HB 1.6 / Matiz 0.8
  • An:2006 / 2004
  • Nr. Inmatr.:unu / doi

Posted 31 August 2012 - 09:43

Din pacate, la Nubira II este o problema cunoscuta... se intrerupe cablajul... Cablajul original cu tot cu manopera se duca la aproape 1000 RON, dar ai solutia alimentarii aerotermei printr-un cablu separat (daca nu sunt arse sigurantele sau releele corespunzatoare...).

#3027 ni kel

ni kel

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 1 posts
  • Din:hunedoara
  • Auto:Daewoo
  • Model:nubira II
  • An:2005

Posted 06 September 2012 - 11:43

Din pacate, la Nubira II este o problema cunoscuta... se intrerupe cablajul... Cablajul original cu tot cu manopera se duca la aproape 1000 RON, dar ai solutia alimentarii aerotermei printr-un cablu separat (daca nu sunt arse sigurantele sau releele corespunzatoare...).

Am patit la fel .Am fost la service Daewoo si electricianul a tras un alt fir .Totul a durat 20 de minute si 60 lei.

#3028 MIKEs

MIKEs

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 1 posts
  • Din:Giurgiu
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 2
  • An:2001
  • Nr. Inmatr.:03-BRM

Posted 10 September 2012 - 16:55

Salut! Am si eu o problema cu robinetul de comutare rece-cald. Am desfacut panoul cu respectivul robinet de comutare si cablul care actioneaza clapeta era desfacut(iesit) din robinet si parca mai scurt; nu mai ajunge la locul lui. Cablul pare ca este asemanator cu cablul de acceleratie sau cu cel de frana de la o bicicleta :). Imi puteti spune cum se numeste cablul si cat ar costa ? As mai fi interesat si de un manual pentru Nubira II 1.6 16v

#3029 Danutz1987

Danutz1987

    Forumist

  • Membru
  • 151 posts
  • Din:Targu Jiu
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II
  • An:2002
  • Nr. Inmatr.:GJ-87-GOL

Posted 20 September 2012 - 16:20

Numai ce am venit de la service,de f. mult timp se aud ceva pocnituri la roti cand virez putin si e ceva denivelare,sau chiar daca franez usor si e denivelare pocneste ca si cum s-ar auzi capul de planetara,dar doar odata..."poc" si gata.Am schimbat palierii crezand ca de acolo se aude,dar nici o ameliorare,doar ca nu mai scartaie ca inainte.Mecanicul mi-a spus ca e posibil din cauza jocului din tija amortizorului sa pocneasca.Este posibil?Ca mie mi se pare cam ciudat(suspensia in rest este perfecta,nimic daramat)

#3030 mironiada

mironiada

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 3 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 2
  • An:2003
  • Nr. Inmatr.:GL 89 MIR

Posted 23 September 2012 - 18:58

salutare

dupa cum am scris si in topicurile mai sus am probleme cu statul la relantiiiiiiiii, tremura, se accelereaza, se deaccelereaza, merge intrerupt si se mai opreste si in mers. am facut resetul asa cum e scris, dar nici o schimbare. s-a verificat la service autorizat tot. am inteles ca ar fi calculatorul...si trebuie schimbat. stie cineva unde se poate gasii sau daca se poate rescrie calculatorul sau o alta posibilitate de reparare a masinii?

multumesc daca ma poate ajuta cineva !

#3031 FeryGL86

FeryGL86

    Forumist

  • Membru
  • 83 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira2
  • An:2003

Posted 24 September 2012 - 08:40

Salut..Ma gandesc ca ai putea gasi un calculator la cineva care dezmembreaza Nub2. Dar daca ai posibilitatea ai putea lua de la cineva un calculator,il pui, o pornesti si vezi daca mai face la fel. Asta dupa parerea mea ar fi cea mai buna metoda de a te lumina sau a elimina cauza.(sa nu te apuci sa dai banii si sa constati ca face la fel si cu celalalt calculator). Respect!

#3032 is 83 gyk

is 83 gyk

    Forumist

  • Membru
  • 16 posts
  • Din:iasi
  • Auto:daewoo
  • Model:nubira 2
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:is 83 gic

Posted 30 September 2012 - 19:28

Salut,
Am si o problema am o nubira 2 din 2004 cdx si pe timp de noapte cand schimb din faza scurta in lunga imi ramane aprins numai pozitia ?

#3033 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4,704 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 30 September 2012 - 19:50

Becuri arse, siguranta arsa sau bloc lumini defect.

Edited by andreib, 30 September 2012 - 19:50.


#3034 mihai.c

mihai.c

    Forumist

  • Membru
  • 15 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:daewoo
  • Model:nubira II wagon
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:B92MCB

Posted 01 October 2012 - 07:00

Salut. Am mare nevoie de opiniile voastre in legatura cu o problema care pare insolvabila in service: am schimbat ceva bucse si de atunci masina merge unde vrea ea, mai putin unde vreau eu. Prima hiba pe care am observat-o era ca volanul nu mai revenea singur "pe drept" - s-a intervenit iar, dar nici acum nu revine daca ajunge la capatul cursei st/dr. In plus, cand accelerez, "trage" dreapta, iar in frana de motor si cand calc ambreiajul intre tr. 4 si 5 (mai ales), "trage" stanga. I-am facut geometria de 2 ori saptamana trecuta si am testat-o si pe o rampa ITP - directia e perfecta, zic ei. :shock: O fi caseta de directie?
Orice sfat e binevenit.

#3035 is 83 gyk

is 83 gyk

    Forumist

  • Membru
  • 16 posts
  • Din:iasi
  • Auto:daewoo
  • Model:nubira 2
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:is 83 gic

Posted 02 October 2012 - 19:08

Problema e cand merg cu faza scurta si comut pe faza lunga merge o perioada si cand schimb nu se mai aprinde?
andreib

#3036 FeryGL86

FeryGL86

    Forumist

  • Membru
  • 83 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira2
  • An:2003

Posted 03 October 2012 - 12:31

IS 83 GYK...ia un semnalizator de la cineva si inlocuieste-l pe cel care il ai tu...e posibil sa fie din comutatorul semnalizatorului! Daca face tot asa verifica si releul farurilor din blocul sigurantelor de sub capota! Respect!!!

#3037 daewoo

daewoo

    Forumist

  • Membru
  • 64 posts
  • Din:Cluj
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 2 CDX
  • An:2006

Posted 07 October 2012 - 14:25

Am si eu o problema cu Nubira 2.Sunt cu ea chiar acum in Germania si imi fac probleme arcurile sau suspensiile.Nu stiu care sunt.De exemplu cand cobor o bordura sau trec peste o mica denivelare pe carosabil imi scartaie rotile din fata(una sau ambele depinde pe care parte trec cu roata).Ca un arc ruginit.Masina nu este lasata pe o parte si nici nu se vede un arc rupt.Alta problema ar fi cred ca sunt discurile de frana.Le-am schimbat pe cele originale deoarece cred ca erau ovalizate.Trepida volanul la cea mai mica apasare pe frana.In rest nu tremura la drum lung.Au fost schimbate in Romania inainte sa plec spre Germania.Toate bune si frumoase dar acum iarasi a revenit problema.Sunt in Germania si imi este frica ca poate ma frig mecanicii aici la buzunar.Nu ma pricep la mecanica.Sa vin cu masina inapoi in Romania cand voi putea? Sau sa o duc aici la un service.Ce ma sfatuiti? Sunt intr-o mare incurcatura cu masina deoarece nu stiu ce sa fac.

Edited by daewoo, 07 October 2012 - 15:41.


#3038 Tommy

Tommy

    Free Styler

  • Membru
  • 6,805 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:MB
  • Model:W204 FL
  • An:2011
  • Nr. Inmatr.:B-007-GUN

Posted 07 October 2012 - 16:17

Prima data ridica pe cric fiecare roata si verifica daca are jocuri.

#3039 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4,704 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 08 October 2012 - 08:43

Bucsele de la bara stabilizatoare. Nu e nimic grav, asa face toate... Daca le schimbi nu tine mult oricum.

#3040 daewoo

daewoo

    Forumist

  • Membru
  • 64 posts
  • Din:Cluj
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 2 CDX
  • An:2006

Posted 08 October 2012 - 21:23

Asta inseamna ca pot circula fara probleme in Germania urmatoarele 5 luni?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Google (1)