Jump to content

Recommended Posts

Salutare tuturor !

Sper sa va aduca Mosul tot ce va doriti.

 

Si acum sa revin on-topic.

 

Cam odata cu inceperea frigului am o scartaiala la partea de suspensie-articulatie. Ca sunet ar fi

de cauciuc ce freaca metalul. Se aude in special la urcarea unei borduri ( am una de 5 cm cand intru in parcare),

si la balans mare.

Daca apas pe aripa sau trag de ea in sus sa fac balans, oricat de tare am incercat nu se aude nimic.

Mai rar aceleas simptome sunt pe spate. Deci partea stanga fata spate.

 

Aveti vreo idee inainte sa ajung la service ?

 

 

LE: Si la accelerare brusca de la 20-30 km/h se aude numai pe fata : SCRAC . Imi sta pe creer treaba asta.

Edited by varais

Share this post


Link to post

Eu zic sa nu-ti stea prea tare... daca sunetul se aude doar cand masina e rece si dispare cand se incalzeste e cam normal pt nubira. Nu imi explic ce face zgomotul asta pe fata dar masina mea face asa de cand era noua.

Share this post


Link to post

Poate din cauza frigului cauciucul din bucsi sa-si mai piarda din elasticitate.Cred ca sunt bucsile de la bara de stabilitate.

Share this post


Link to post

Si amortizoarele mai produc astfel de zgomote. Eu am scapat de zgomote la inlocuirea amortizoarelor (eveniment datorat altor cauze !)

Share this post


Link to post

Daca folosesc WD40 pe toate bucsile este posibil sa rezolv situtia scartietoare?

Share this post


Link to post

Exista o probabilitate. Si chiar daca rezolvi probabil tine vreo 2 zile...

 

Da, probabil de la amortizoare este dar nu am de gand sa schimb amortizoare cu 80% eficienta pentru cateva zgomote.

Share this post


Link to post

SALUT AM SI eu O PROBLEMA CUM POT SCHIMBA BECURILE DIN BORD MI SA ARS BECUL FAZA SCURTA SI POZITIE LA O NUBIRA 2 ????

Share this post


Link to post

Nubira nu are bec faza scurta/pozitie in bord.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

SALUT AM SI eu O PROBLEMA CUM POT SCHIMBA BECURILE DIN BORD MI SA ARS BECUL FAZA SCURTA SI POZITIE LA O NUBIRA 2 ????

 

Poate sa fie vorba de martorul ptr. proiectoare ceata?

Share this post


Link to post

Salutare! Ma poate lamuri si pe mine cineva (pentru un schimb de parbriz) daca Nubira 2 SE are parbrizul incalzit? Multumiri anticipate!

Share this post


Link to post

Nici o nubira nu are parbrizul incalzit (din pacate).

Share this post


Link to post

salut,

 

Am o nubira 2 din 2004 si din greseala am pus lichid de frana in locul uleiului de servo directie,ideea este ca mi-am dat seama imediat dar apucasem sa torn deja 50-80 de ml...si akm nu stiu ce ar trebui sa fac...m-am gandit sa scot tot uleiul din bidon di sa pun altul

Share this post


Link to post

Salutare tuturor,la multi ani si un an nou cat mai bun cu bucurii si impliniri si fara probleme tehnice la masina!

Am o nubira 2 din 2003 si de ceva vreme am o mare dilema cu geamurile ei electrice! In prima faza nu-mi mai mergeau geamurile din spate(coborau dar nu vroiau sa mai urce) dupa care si geamul din dr fata cobora dar nu vroia sa mai urce! Acum nici unul din cele 3 mai sus mentionate nici nu mai coboara nici nu mai urca(nici daca le comand de la comnada de pe usa respectiva nici daca dau comanda de pe usa soferului). Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat...unde sa ma uit...ce sa verific???? Va multumesc anticipat.

PS: Geamul stg fata urca si coboara fara nici un fel de problema!

Share this post


Link to post

Probabil s-au umplut de mizerie glisierele si motorasul nu mai are putere sa le miste. Becurile de la butoanele de pe usi se aprind (cele ce se aprind cand aprinzi farurile)?

Share this post


Link to post

Dap...sunt aprinse! Cineva mi-a zis ca ar fi din cauza modulului care se afla pe portiera soferului...dar din pacate n-am gasit sa iau altul ca sa vad daca chiar asa este...

Edited by FeryGL86

Share this post


Link to post

Se mai poate sa fie si motorasu de la macara, asa am avut o problema la geamu din fata stanga, dar am patit sa nu mai imi urce si geamul stanga din spate fiindca a crapat o bucata de plastic de la ansamblul macaralei.

Am si eu o intrebare.Pana sa inceapa iarna, a inceput sa se aprinda becul de la ABS si nu se oprea uneori, daca mai dadeai intr-o groapa se mai oprea, masina a fost dusa la service de vreo 2-3 ori pana , au curatat fiecare sector la roata, dar tot se aprindea, au verificat cu acel computer de diagnosticare, tot nu au reusit.Cand am fost in Craiova la un mecanic, a reparat problema in fata blocului unde locuia, a fost de vina la roata dreapta din fata.Acuma se pare ca problema s-a intors, cand tata s-a intors acasa de la serviciu mi-a spus ca iar a aparut problema cu becul de la ABS, a incercat sa opreasca si sa porneasca de cateva ori masina, dar tot a ramas becu arpins.I-am spus poate a ramas ceva la roata si daca trece peste o gropita trece si asa a fost s-a oprit.Totusi ma cam ingrijoreaza problema, ce credeti ca ar trebui facut pentru a preveni acest lucru pe viitor?

Share this post


Link to post

Stiu ca probleme de genul asta apar cand este aer pe instalatia de franare...Nu sunt 100% sigur...sa vedem ce mai zic si alti colegi!

Share this post


Link to post

Ce treaba are abs-ul cu aerul? :)

Share this post


Link to post

Ai probabil o mufa oxidata/contact imprefect. Problema e ca mufele de la senzorii din fata sunt pe sub carenajele de la roti deci ai ceva de desfacut. Spray de contacte pe mufe si pe mufa mare de pe modulul ABS si ar trebui sa dispara problema.

Share this post


Link to post

Stie cineva care este diferenta intre un antigelul HEPU verde si cel albastru???

Share this post


Link to post

Ai descoperit inca un bug :) ) . Eu am schimbat tabloul de bord pt chestia asta: cand e mai rece afara face exact acelasi lucru ca la tine. Rezultatul: si asta nou face exact lafel, a tinut numai vreo luna. Solutia?...Ignora, e un inconvenient minor.

Acelasi lucru se intampla si la mine.

Nu m-ar deranja foarte tare, insa masina nici nu trece pe GPL cat timp indicatorul nu indica corect. La fel se intampla si la tine?

Share this post


Link to post

Nu are nici o legatura trecerea pe gpl cu indicatia din bord. Sunt 2 senzori diferiti, plasati in 2 locuri total diferite.

Share this post


Link to post

Ok.

Astazi, dupa ce am mers cu masina aproximativ 15 minute, desi a ajuns la temperatura normala (acul indicator la jumatatea scalei), nu a trecut pe GPL.

A trecut intr-un final, insa nu stiu in functie de ce criteriu. Posibil sa fie defect senzorul de temperatura?

Instalatie BRC, e pusa de fabrica.

Edited by mr_alexandru

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...