Jump to content
Sign in to follow this  
adig

Reglare Avans Cielo

Recommended Posts

'Icv45' - si eu astept acelasi raspuns ca si tine, daca este cineva binevoitor care a dat peste un service bun, care are la randul lui ''sculele'' necesare pentru a ne repara autoturismele (nu sa faca reglaje dupa ureche) si nu in ultimul rand sunt baieti de treaba , rog frumos , eu si ceilalti cetateni care m-ai citesc aceste randuri sa ne oferiti si noua detalii despre acest servici,nu de alta dar ne-am cam saturat de chestii de genul : mergi sa iti reglezi masina pe tester pentru consum , avans , etc... iti iau banii pierzi 2 ore pentru o treaba care dureaza 20 min (asta in cazul in care face si teste cu autoturismul in mers) , si dupa cateva zile iti dai seama ca masina consuma si mege la fel ca si inainte , te intorci la ei , le spui ''offful'' si...bineinteles iti primesti replica....: aaaahhhhhhh daaaahhhh ... cred ca este un injector ...daaaaaa sigur asa este , va m-ai costa 2 milioane pentru curatare...s.a.m.d. etc...etc...

Fac pariu ca 90% dintre voi patiti exact aceeasi chestie.

Toata stima drunk.gif

Share this post


Link to post

Si in service trebue sa-i spui omului ce te doare, de mergi pentru ati regla avansul normal ca doar aia vor face. Inainte de a merge in service trebue sa-ti cunosti cit de cit utilajul. Desigur, mirlani sint in service, dar nu te lasi la mina lor. Posibil ca masina sa nu aibe nimic iar problema sa fie in alta parte. Unii colegi spun ca, problema des intinlita ar fi intre volan si scaun, dar cine stie. Legat tot de avans, cu o floare nu se face primavara.

Share this post


Link to post

salut!am un cielo 96 nu pot sa reglez deloc avansul!masina este pe gpl!spre exemplu merg cu ea in viteza 1...si daca i-a piciorul de pe acceleratie brusc face o bruscare ca o frana de motor puternica...daca apas pe acceleratie ma zmuceste...linia de pe delcou este intre cifrele 3-4 de pe semichiuloasa...stie cineva unde trebuie sa fie sageata aia de pe delcou original la cielo ? :)

Share this post


Link to post

Reglajul avansului nu se face dupa semnele de pe motor, pentru ca difera de la un tip de delco la altul. Daca luati doua delco-uri noi, neatinse de marci diferite si le puneti dupa aceleasi semne veti vedea ca nu dau aceiasi parametrii. Avansul se regleaza in functie si de combustibil, fapt omis pana acum in discutie. Daca bagi benzina de 95 va fi nevoie de un reglaj, la 98 de altul. Diferenta n-ar fi prea mare aici, dar daca vorbim de gpl cred ca oricine ar trebui sa cunoasca faptul ca gazul are nevoie de un avans mai mic decat benzina (delco rotit in fata adica atiorar). Dar vine intrebarea: Cati dintre cei care-si dau cu parerea (si stiu si multi mecanici in situatia asta) stiu intr-adevar ce inseamna avansul? Ei stiu ca de acolo se regleaza avansul si atat si habar n-au ce efecte produce in functionarea motorului.

 

 

PS: E ca la fotbal. Daca nu este reglat avansul bine e ca si cum ai sari sa dai cu capul la o centrare, dar prea devreme sau prea tarziu, ceea ce este un pic jenant, obositor si enervant :D .

Share this post


Link to post

Buna, mai fratilor am cielo de 2 ani, si am facut reparatii anul trecut la ea destul de valoroase, dar nici o data la motor. Nu ma gandeam ca e asa de "complicat", sa reglezi avansu.nu m-am interesat cei drept. dar treaba care a zis-o Nini, ma speriat, Mod setare, auto control, ai de capu meu.. :shock: . Oricum trebe sa iau aminte ce se vorbeste aici,ca anu asta vreau sa schimb segmenti si ce mai pare uzat in motor.

 

Share this post


Link to post

Buna, mai fratilor am cielo de 2 ani, si am facut reparatii anul trecut la ea destul de valoroase, dar nici o data la motor. Nu ma gandeam ca e asa de "complicat", sa reglezi avansu.nu m-am interesat cei drept. dar treaba care a zis-o Nini, ma speriat, Mod setare, auto control, ai de capu meu.. :shock: . Oricum trebe sa iau aminte ce se vorbeste aici,ca anu asta vreau sa schimb segmenti si ce mai pare uzat in motor.

 

 

Aici se vorbeste despre reglarea avansului ca la carte, ceea ce pare ca se face numai in fabrica. Empiric stie orice nene de la coltu' strazii dupa cum crede el ca ar trebui sa "sune" motorul. Daca-ti cunosti masina poti ajunge si tu la un reglaj apropiat de cel bun, dar asta fiind atent la comportamentul masinii. Reglajul avansului il mai face si calculatorul, dar numai intr-o anumita plaja de eroare. Fa-i un semn inainte sa-l dai jos, daca il pui tot pe ala.

Share this post


Link to post

Aduc si eu topicul asta la viata. Pana la urma, cum se regleaza avansul cu o lampa stroboscopica? Am incercat sa pornesc masina cu strap intre a si b, si nu porneste, invarte degeaba. Daca incerc fara nici un strap nicaieri, va varia dupa bunul plac, fara nici o dorinta de cooperare pentru reglaj. Am vazut pe laptop cum zboara de la 8 la 16 grade fara nici o jena la ralanti. Eu pe carcasa distributiei am gasit ceva care seamana perfect cu o "scara" pentru reglajul avansului. Ma gandeam sa bag ceva surubelnita la clapeta sa o tin fortat turata la 1000-1200, sa vad ce avans da ecm-ul si sa sincronizez cu ce se intampla la fulie. E vreo metoda mai putin "barbara" si mai "omeneasca" (a se citi putin complicata) de a face asta? M-as mira ca producatorul sa nu fi lasat vreo metoda de reglaj ce nu implica tester original, doar ca n-am gasit eu. In manualul de reparatii nu e nimic prea concludent

Share this post


Link to post

Pe cielo nu, tunning, pe nexia ( :mrgreen: ) numa', si asta cu mult timp in urma (chiar nu mai retin cind ...). Altfel, nu scot trankanu' la saptamina sau ori de cite ori ridic capota, o data reglat si la revedere. Nu a suferit (inca) interventii serioase in compartimentul motor incit sa ceara o noua alinare.

 

Imi veni in minte un nene caruia i-am reglat avansul trasurei pe stroboscop, apoi revine dupa un timp cu sa vezi si sa nu crezi ... Mi-am dat seama ca l-o mincat degetatia si urechea lui muzicala si s-o apucat de invirtit delcoul in "glasului de fabrica" (din cite am inteles) da' nu-i bai zic, ce nu stii "tu", e ca dupa reglaj delcoul si-o luat semn ce dezvalue misterul (de-ai umblat ori ba la el). In fine, fu reglat din nou dupa care i-am plombat (cu vopsea minune) surubul de blocare si-am si zis : de da Danut (adica, domnu' dracu') si deterioreaza plomba, sa nu mai dea prin zona !

 

Ce-i drept, eu ma incred si in reglaj "pe ureche", da' nu-i valabil de-s puse in practica de ai cu receptoarele auditive semi-blocate. Cel putin astfel cred.

 

:mrgreen:

  • Like 1

Share this post


Link to post

Merge cu strap intre A si B, modul agrafa adica. Mulțumiri Dj, eu n-as mai fi încercat daca nu ziceai tu :) ). Doar ca porneste greu si merge urat. Cel putin la mine asa a mers. Prima data nu voia s-o ia, dar a dat niste semne de viata. Am insistat putin si a luat-o. Acu, o intrebare cam stupida, da' na, poate primesc raspuns si la asta. Gradatiile alea de pe carcasa distribuției cu care se aliniaza semnul de pe fulie merg pana la 10 sau 20 de grade BTDC? As fi tentat sa spun ca 10, pentru ca avansul meu era pe la 14-15. Daca ar merge pana la 20, masina mea n-ar merge la ralanti cu 30 de grade de avans niciodata. Stie cineva sa confirme sigur?

Edited by tunning4life

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...