Jump to content

 


Photo
* * * * - 4 votes

Spark - Impresii


  • Please log in to reply
346 replies to this topic

#1 nicebubu

nicebubu

    Forumist

  • Membru
  • 55 posts
  • Din:Piatra Neamt
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark
  • An:2005

Posted 16 August 2005 - 08:33

Kalos, Kalos si iar Kalos... Dar Spark nu are nimeni inca? :)
Eu cu cine schimb o parere? :-?

#2 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 16 August 2005 - 08:39

Deocamdata... cu noi :)
Ia povesteste-ne cum e.

#3 ASIMO

ASIMO

    Cavaler Jedi

  • Membru
  • 556 posts
  • Din:Rm. Valcea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 5d SX 1.4 16V
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:B-43190

Posted 16 August 2005 - 08:43

Daaaa... impresii... baga!
Sotiei mele i se pare "prea mare" Kalosul, ea tot Matiz (sau Spark) ar vrea.

Cat despre pareri... n-avea grija, propune tu subiectul, ca se gaseste lume sa-si dea cu parerea! :dizzy:

In primul rand ar fi interesant cat te-a costat, cum l-ai luat, dotari... impresii.

Edited by ASIMO, 16 August 2005 - 08:44.


#4 hepea

hepea

    Forumist

  • Membru
  • 145 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ford
  • Model:Fiesta
  • An:2004

Posted 30 September 2005 - 16:03

Hei! Mai spune-ne ceva despre el... Orice... Cum se misca, cat mananca, ce nazuri face... Sunt unul din aceia care se gandesc serios sa achizitioneze unu (ma gandesc si strang in acelasi timp :P) Unde gasesc niste oferte pt asta mic si pt kalos in 3 usi? (nu am gasit... pe net, I mean)

#5 john

john

    Forumist

  • Membru
  • 1227 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Ford
  • Model:Focus
  • An:2006

Posted 30 September 2005 - 16:07

http://www.chevroletgtt.ro/index1.htm
http://www.opeldibas.ro/
http://www.gold-plat..._chevrolet.html

#6 hepea

hepea

    Forumist

  • Membru
  • 145 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ford
  • Model:Fiesta
  • An:2004

Posted 03 October 2005 - 12:29

@akaionut - din pacate linkurile alea nu duc la vreu Spark sau Kalos in 3 usi... :( Ce-or avea importatorii astia de nu pun preturile si pt. modelele astea? Vreo sansa, cumva, sa fie produse in Romania?

#7 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 28 October 2005 - 15:07

Frate, toba aia de Spark ma lasa... perplex. Ok, inteleg ca este din cauza de spatiu dar.. totusi...

#8 alx

alx

    Modus Man

  • Super Moderatori
  • 4665 posts
  • Din:Bucuresti / Berceni
  • Auto:Mitsubishi / Daewoo
  • Model:Outlander 2.0 / Tico 0.8
  • An:2007 / 1998

Posted 28 October 2005 - 15:13

pai... ce-are?

#9 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 28 October 2005 - 15:19

Iot-o!

Attached Files



#10 saruman

saruman

    Forumist

  • Membru
  • 109 posts
  • Din:Arad
  • Auto:Mercedes
  • Model:C 180 Kompressor Elegance
  • An:2006

Posted 28 October 2005 - 15:53

Fooarte interesant! Or fi fost niste dimensiuni ce trebuiau atinse de incinta (pentru a reduce rezonantele), si a crescut pana cand n-a mai fost loc. Confortul sonor e mai bun la Spark decat la Matiz?

#11 Abram Burel

Abram Burel

    Membru Electronist

  • Membru
  • 3992 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1.4/16v
  • An:2004

Posted 28 October 2005 - 16:31

Da' are si fro tzava care merge in fata?
Revenind, parca mai e o "toba mica" pe teava de iesire?! Sau n-au avut material suficient s-o faca dintr-o bucata?
Pai, daca mai faceau cateva bucle asigurau si... racirea motorului.
Cred ca Spark II va avea esapamentul cam ca la camioanele gigantice adevarate. Adica un soi de periscop in loc de retorovizoarea dreapta.

#12 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 28 October 2005 - 16:36

Hai si cu restul de poze:

Attached Files



#13 VAXXi

VAXXi

    Ghiocel sălbatic cu tractor

  • Admini
  • 8537 posts
  • Din:București / Ploiești
  • Auto:Suzuki / Daewoo
  • Model:JB43 / C18LE / C15LE
  • An:2007 / 1995 / 1997

Posted 28 October 2005 - 19:13

Interesanta toba aia, n-am mai vazut /:) mansonul ala de pe ultimul segment pare a fi izolatie termica, dar nu inteleg ce e cu butoiul ala. O fi catalizator montat in forma de ... S, ca sa zic asa ? ceva de genul pozei:

Attached Files



#14 saruman

saruman

    Forumist

  • Membru
  • 109 posts
  • Din:Arad
  • Auto:Mercedes
  • Model:C 180 Kompressor Elegance
  • An:2006

Posted 05 November 2005 - 15:37

Am vazut un Spark cu barele fata spate nevopsite si arata tare naspa (parerea mea, scuze posesorilor), mi se pare o mare indrazneala sa faci un face-lift la un model desenat de Giugiaro. :-?
Da' fugea baiatu', desi avea numere rosii, cu 130km/h (am stat putin in spatele lui, sa-l observ :-B ...)

Edited by saruman, 05 November 2005 - 15:38.


#15 mad_hindu

mad_hindu

    Forumist

  • Membru
  • 60 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark
  • An:2005

Posted 07 December 2005 - 01:23

Pardon, mie imi plac TOATE masinile cu bumpere negre, nu doar a mea (inclusiv Loganul, pacat ca il fac doar galben, desi parca am vazut si unul rosu). Mi se par mai practice si mai tineresti. Cit despre ce a desenat Giugiaro... S-a plins cineva de cum a fost restilizat Kalos-ul 2005? Cum de si-au permis coreeni sa "strice" designul facut de numitul Giorgetto pentru versiunea Kalos din 2002? Eu zic ca bine au facut si ca le-a iesit. Si cu Kalos-ul si cu Matiz/Spark-ul. Dar astea-s doar pareri personale. Ca si urmatoarele: despre vitezometrul central, de care ma intreba cineva - e parca mai in calea ochiului decit la Matiz. Il prind scurt, cu coada ochiului cind baleiez catre oglinda dreapta. Iar servodirectia e parfum. N-am avut parte de asa ceva pe Matiz si a fost o surpriza placuta. N-o sa mai fac muschi, dar o sa ajung mai relaxat acasa. In rest, apreciez toate maruntisurile: geamuri electrice, suport pentru piciorul sting, felul lin in care se schimba vitezele, linistea (inca n-am iesit cu ea din oras, am citit ca la viteze mari o sa aud vintul). Iar loc e destul, mersi frumos. O sa mai revin in vreo saptamina cu impresii mai concrete, ca asa, dupa doar un drum, e ca si cum v-as spune cum a fost la drive-test. Am plecat... :lavolan:

Apropo, daca va intrebati cum arata (o) masina (ca a) mea, bagati un ochi aici. Pozele sint in partea de jos a paginii...
http://www.auto.cz/?article=1137
B-)

#16 Mishu

Mishu

    Forumist

  • Membru
  • 80 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:ex-Daewoo, Chevrolet
  • Model:ex-Matiz E galben, Aveo 3 usi
  • An:2002, 2006

Posted 18 June 2006 - 23:21

Tatal meu are un Spark si ca fost posesor de Matiz E (actual pieton/biciclist/ car tester ) pot spune ca e super cutia de viteze comparata cu matizul! Mai ales schimbarea 3-2. Ambreiajul usor, servodirectia il fac o jucarie. NU pot sa-mi dau seama in oras de diferenta dintre motoare, are varianta de 1 lintru, dar e infect noul sistem de acceleratie similar cu Kalosul, Yuk! Ma confrunt cu eterna "pedala a incepatorului", parca asa ati numit-o voi, adica motorul se tureaza aiurea la debreiere.
Concluzia mea este ca e o mare nedreptate sa numiti Sparkul un face lift al matizului. Macar pentru cutia aia care nu mai agata!

#17 Pedala

Pedala

    Forumist

  • Membru
  • 1105 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo, Volvo
  • Model:Tico SX, 850 2.5 20V
  • An:1998
  • Nr. Inmatr.:B-55-RRV, B-99-KKD

Posted 18 June 2006 - 23:32

Off-topic...
Timoneria cred ca e problema nu cutia in sine

#18 euggen

euggen

    Forumist

  • Membru
  • 72 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark 1000cc
  • An:2005

Posted 13 July 2006 - 01:00

Am Spark de 1000cc care este cu totul altceva decat Matiz.
De bine: este mai bine finisat pe interior, mult mai silentios, mai puternic, o cutie mai buna, are o suspensie mai buna decat Matizul, si daca ii dai peste 3000 rpm mananca pamantul. Are servodirectie foarte sensibila, servofrana, este excelent pentru oras.
De rau: are un cloncanit pe spate cand trece peste sine de tramvai, rareori pe fata, motorul are un balbait care ar putea fi din supape si ar trebui desfacut, si consuma mult prea mult (10L). Am postat problemele aici:
http://www.daewooclu...s...st&p=190696

Edited by euggen, 13 July 2006 - 01:02.


#19 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 03 October 2006 - 11:18

Impresii despre Sparkul meu am scris aici.

#20 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 29 November 2006 - 09:29

Consum Spark motor 1.0: 5.1 l/100km afara, 8.5 l/100km.
Din pacate, la consumul urban numai cei de la drumuri pot rezolva. Sa faci toata Colentina la ore de maxima audienta e chinuitor.
Eu sunt multumit.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users