Jump to content

 


Photo
* * * * - 4 votes

Probleme Electrice Matiz


  • Please log in to reply
1029 replies to this topic

#1 dAKuL_maniaK

dAKuL_maniaK

    Forumist

  • Membru
  • 35 posts
  • Din:Tulcea (Bucuresti)
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz SE AC R/SP
  • An:1999
  • Nr. Inmatr.:TL 12 DUX

Posted 10 August 2005 - 09:03

Salut.. am o problema la sistemul electric.. Si nu stiu ce poate sa fie... Cand pornesc motorul ramane aprins indicatorul de baterie, la o intensitate mai mica decat normal, dar daca turez motorul mai tare se stinge de tot.. In momentul in care motorul revine la relanti, iar se aprinde... Din cand in cand se stinge de tot, chiar si la relanti, dar dupa putin timp face la fel... Am inceput sa patesc asta de ieri si o sa ma duc la un service, da' ma gandeam poate stiti voi ce are.. si ma scutiti de un drum... :) Mersi..
P.S. : Am un Matiz SE din 1999 :)
  • bogatug and malanca vasile like this

#2 zalmoxis

zalmoxis

    Membru Fondator

  • Gold Member
  • 2400 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz

Posted 10 August 2005 - 09:38

Fugi repede si schimba-i cureaua !!!...Asta in cazul fericit !!Doamne feri sa fie blocul diodelor ca te-ai ars la buzunar !Si inca ceva nu te incumeta s-o skimbi singur ca o sa-ti blestemi zilele!!!

#3 dAKuL_maniaK

dAKuL_maniaK

    Forumist

  • Membru
  • 35 posts
  • Din:Tulcea (Bucuresti)
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz SE AC R/SP
  • An:1999
  • Nr. Inmatr.:TL 12 DUX

Posted 10 August 2005 - 10:43

Am fost cu ea la service si mi-au zis ca-i releul de incarcare al bateriei! O sa ma duc sa-l schimb.. da' nu prea am timp acum.. Credeti ca are ceva daca merg cateva zile cu ea asa? Si nu stiti cam cat costa operatia asta de schimbare a releului? Mersi

#4 VAXXi

VAXXi

    Ghiocel sălbatic cu tractor

  • Admini
  • 8549 posts
  • Din:București / Ploiești
  • Auto:Suzuki / Daewoo
  • Model:JB43 / C18LE / C15LE
  • An:2007 / 1995 / 1997

Posted 10 August 2005 - 13:04

Risti sa descarci bateria. De pret ... intreaba cel mai bine la serviceul unde vrei sa faci lucrarea :)

#5 cristi_vb

cristi_vb

    Forumist

  • Membru
  • 231 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz e a/c, Tico SX
  • An:2004, 1999
  • Nr. Inmatr.:-

Posted 18 April 2008 - 07:11

Am si eu o problema asemanatoare cu cea discutata aici. La mine se intampla destul de rar cand stau la relanti dintr-o data se aprinde becul rosu de la bord creste turatia motorului si scade intensitatea farurilor si in 1-2 secunde isi revine. Cateodata nu isi revine si pisc un pic acceleratia ca sa se stinga becul. Ma gandesc sa fie vreun contact oxidat pentru ca masina a stat foarte mult (1000 km in 4 luni), sau sa fie releul...

#6 lupulnebun

lupulnebun

    Forumist

  • Membru
  • 49 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1.2
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:B-XX-WAX

Posted 18 April 2008 - 08:29

Poate sa fie si de la baterie sau mai poate sa te lase alternatorul. Cel putin asa mi s-a intamplat mie. Cand m-a lasat alternatorul a inceput sa dea semne ca ma lasa tot ce tine de curent pe masina. Cateva zile ba a mers ba a mers mai putin, poate cat a mai tras si din baterie pana cand a murit de tot in mijlocul intersectiei.
Informativ: stiu un service care repara alternatoare relativ ieftin 100-150ron in functie de model

#7 cristi_vb

cristi_vb

    Forumist

  • Membru
  • 231 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz e a/c, Tico SX
  • An:2004, 1999
  • Nr. Inmatr.:-

Posted 18 April 2008 - 15:31

Ajutati-ma si pe mine ca sunt tampit. Unde e amplasat releul de incarcare ca de o jumatate de ora ma uit ca curca in lemne si nu imi dau seama unde e.

#8 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 18 April 2008 - 16:47

Attached File  d102e402.png   8.42KB   787 downloads tip A - MANDO - poz.14

Attached File  d102e403.png   9.24KB   573 downloads tip B - DAC - poz.14

Edited by tolin, 18 April 2008 - 16:52.

  • tobyah likes this

#9 smailmiami

smailmiami

    Forumist

  • Membru
  • 1773 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Daewoo/Audi
  • Model:Leganza/A6 S-Line
  • An:2003/2008
  • Nr. Inmatr.:DJ-10-DKL/DJ-11-DKL

Posted 18 April 2008 - 16:50

Ajutati-ma si pe mine ca sunt tampit. Unde e amplasat releul de incarcare ca de o jumatate de ora ma uit ca curca in lemne si nu imi dau seama unde e.

E corp comun cu alternatorul. E "intins "cam pe o treime din spatele alternatorului. E 16-le in prima poza si 14-le in a doua.

Edited by smailmiami, 18 April 2008 - 16:51.


#10 ToPser

ToPser

    Tico's Master

  • Membru
  • 2596 posts
  • Din:Medgidia
  • Auto:Daewoo
  • Model:Tico
  • An:2000
  • Nr. Inmatr.:CT-40-SSM

Posted 18 April 2008 - 17:35

Ajutati-ma si pe mine ca sunt tampit. Unde e amplasat releul de incarcare ca de o jumatate de ora ma uit ca curca in lemne si nu imi dau seama unde e.


Ce-ai cu el ? :-? Ca sa ajungi la releu trebuie sa demontezi alernatorul !

#11 sergiuhusca

sergiuhusca

    Forumist

  • Membru
  • 1178 posts
  • Din:Focsani
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1,4 i 16V
  • An:10.2005
  • Nr. Inmatr.:VN ... ...

Posted 18 April 2008 - 22:35

Si cum se demonteaza Top ser???

#12 smailmiami

smailmiami

    Forumist

  • Membru
  • 1773 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Daewoo/Audi
  • Model:Leganza/A6 S-Line
  • An:2003/2008
  • Nr. Inmatr.:DJ-10-DKL/DJ-11-DKL

Posted 18 April 2008 - 23:16

E prins in genul celui de Dacie. In partea de sus e prins cu un surub pe o tija intinzatoare, iar in partea de jos e prins in 2 suruburi pe suportul motor. Mai este prins un fir cu o piulita de 6 parca, asta in spatele lui ... Desfaci astea 3 suruburi + 1 piulita, desfaci mufa din spatele lui si cam gata ... Cauta pe forum un manual de reparatii si citeste bine ce scrie acolo ... Ar trebui sa iti fie usor apoi ...
  • malanca vasile likes this

#13 sergiuhusca

sergiuhusca

    Forumist

  • Membru
  • 1178 posts
  • Din:Focsani
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1,4 i 16V
  • An:10.2005
  • Nr. Inmatr.:VN ... ...

Posted 18 April 2008 - 23:19

Mersi smailmaiami!Dar se demonteaza greu?Adica numai pe rampa???

#14 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 19 April 2008 - 00:47

Pe rampa sau pe elevator (reduci din drumuri, misti masina, doar)

Edited by tolin, 19 April 2008 - 00:49.

  • tobyah likes this

#15 sergiuhusca

sergiuhusca

    Forumist

  • Membru
  • 1178 posts
  • Din:Focsani
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1,4 i 16V
  • An:10.2005
  • Nr. Inmatr.:VN ... ...

Posted 19 April 2008 - 01:01

Mersi Tollin!

#16 sergiuhusca

sergiuhusca

    Forumist

  • Membru
  • 1178 posts
  • Din:Focsani
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1,4 i 16V
  • An:10.2005
  • Nr. Inmatr.:VN ... ...

Posted 19 May 2008 - 19:50

Am si eu o problema la Matiz,nu-mi mai merge martorul acela care imi arata ca trebuie sa alimentez!Aveti idee de la ce e?A mai patit cineva?

#17 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 19 May 2008 - 20:25

Desfa capacul de la rezervor, cel de sub bancheta spate. Senzorul (o capsula cilindrica) este plasat pe suportul pompei de benzina. Curata-l si testeaza-l: cufundat in benzina stinge becul, fara lichid in el trebuie sa aprinda becul. Daca nu face asa, cauta altul. Inainte de asta verifica firele si calitatea becului, poate s-a ars.

Edited by tolin, 19 May 2008 - 20:26.

  • tobyah likes this

#18 ldarius

ldarius

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:1999

Posted 20 May 2008 - 08:32

E vorba de senzorul din partea inferioara a pompei, aflat pe capacul in care se scalda filtrul/sorbul pompei? Si care arata ca un condensator? Are un fir lipit in capat si unul pe corp.

Edited by ldarius, 20 May 2008 - 08:33.


#19 ToPser

ToPser

    Tico's Master

  • Membru
  • 2596 posts
  • Din:Medgidia
  • Auto:Daewoo
  • Model:Tico
  • An:2000
  • Nr. Inmatr.:CT-40-SSM

Posted 20 May 2008 - 15:16

Da !

#20 ilenutza

ilenutza

    Forumist

  • Membru
  • 1 posts
  • Din:craiova
  • Auto:daewoo
  • Model:matiz
  • An:1999

Posted 22 May 2008 - 09:58

buna, am si eu un matiz din 1999...am plecat azi dimineata cu el si totul era in regula, insa cand am vrut sa semnalizez am observat ca nu functioneaza semnalizarile( nici stanga nici dreapta) . becurile sunt ok, se aprind cand pornesc alarma...si de ce vreau sa bag avariile nu merge decat de ce tin apasat continuu pe buton...ma gandesc ca s-a ars siguranta la semanlizari si nu prea m -as duce cu ea la service pt atata lucru...imi poate spune cineva de ce am dreptate si care este respectiva siguranta, pt ca le-am verificat pe toate si nu pare arsa nici una. multumesc :P




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users