Jump to content
Sign in to follow this  
LEVEL

vitezometru mort si 'check engine'

Recommended Posts

Pana la urma am lăsat Vss-ul montat și am tras tot afară.  Concluzia a fost ca pinionul era bun. L-am pus totuși pe cel nou și am plecat la drum. Inițial vitezometrul nu a mers, dar apoi la luat-o fără sa îmi dau seama când.  Peste 3 km a murit iar.

Date:

- ceasul merge bine, azi a mers și de asemenea l-am încercat cu bormașina și a mers bine

- cablul nu e rupt, rotesc de un capăt și se rotește tot

-  Vss montat pe cablu, îi rotesc muștiucul din el cu un patent, vitezometrul tresare și pe obd îmi arata 1-2 km la ora pentru o clipa

- pinion nou.

- Nu am nici un zgomot în bord gen caraiala. 

Toate piesele par sa meargă,  dar tot nu indica nimic. 

În mers vitezometrul sta la zero iar ecm înregistrează tot zero km la ora.

Mie îmi da cu virgula 😣.

 

A și cutia pare sa nu aibă probleme cu uleiul. 

 

Mă taie gândul sa o pornesc si sa plec de pe loc fără ceasuri montate ca sa observ cablul. Bulesc ceva?

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

Schimba Vss. Din ce descrii, el pare a fi vinovatul. Vezi codul de pe el.

Share this post


Link to post

Mersi mult de sfaturi Cris. Deja începe sa mă sâcâie.  Am demontat iar ansamblul. Tot montat mai puțin băgat în cutie merge,  am valoare la ecm,  ceasul se mișcă.  Bag în cutie pauza. Este posibil sa fie din cutie oare?  Mă cam îndoiesc totuși.  Din câte îmi dau seama clar Vss nu primește rotatie. Mai investighez

 

2018-10-16 20.28.31.jpg

Share this post


Link to post

Am gasit asta in mesagerie. Cred ca raspunsul este mai jos:

"/ Report reply

Cosdany

Started conversation: August 15

salut. iar au aparut problemele la kilometraj. am schimbat iar senzorul vss,pinionul din cutie...merge un pic si iar se blocheaza. in am observat ceva...este normal?  in cutie se vede un pinion mic metalic care il angreneaza pe cel de plastic din capul vss...acel pinion metalic se misca in fata si in spate( inspreelectromotor) cam un centimetru...este normal? multumesc

 

Quote

Report reply

cris06

Replied: August 16

Nu cred ca e normal! Un cm deplasare ar face sa se piarda contactul intre cele 2 angrenaje. Ai cutia originala pe masina? Nu cumva ai mers cu nivel mic de ulei in ea?

 

Quote

Report reply

Cosdany

Replied: August 16

cutia e originala...de verificat nu am verificat_o niciodata in 3 ani de cand am masina

 

Quote

Report reply

Cosdany

Replied: August 16

cand împing cu o surubelnita acel pinion la locul lui..merge kilometrajul 10-20 km..apoi moare...nu inteleg ce sistem are acolo...cu ce a fost fixat?!

 

Quote

Report reply

cris06

Replied: August 27

I-ai pus surubul, inapoi la pinion, al de 6?

 

Quote

Report reply

Cosdany

Replied: August 27

am rezolvat...am schimbat cutia...era defecta acolo la pinionul kilometraj...multumesc

 

Quote

Report reply

Cosdany

Replied: August 27

pinionul metalic din cutie ,nu cel de plastic / "

Sper sa nu fie cazul de alta cutie. Insist pe faptul de a inlocui atat angrenajul cat si Vss. Oricum, e mai usor decat a inlocui CV. La pret ... probabil e la fel.

 

image.png

image.png

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Mistooo...  Ramane sa verific. Mersi mult

Share this post


Link to post

Vad ca nu ar fi ceva neintalnit la Cielo. Filmuletul e edificator pe la sfarsit

 

Edited by Corneda

Share this post


Link to post

😡

Mi-am confirmat. E din cutie. Învârt pinionul de pe axul cutiei cu joja de ulei,  și da,  se și mișcă un cm stanga dreapta. Am văzut un video cu o cutie din asta dezmembrată.  Și acel pinion din cutie e tot din plastic. Ce soluție de rahat.

Cat despre masina,  din păcate așa va rămâne, a fost luată decizia de a nu se schimba cutia doar din acest motiv.

E pur si muove.

Momentan mă mai lupt cu toba infundata de tot de calti de fibra de sticla.

Share this post


Link to post

Mie mi sa rupt cablul și senzorul nu mai mergea . Le-am înlocuit și tot nu merg . Am demontat tot și am observat  că montura de pe cutie unde vine pus senzorul de viteză nu se mai învârte . Cum se repară ?! Trebuie să dau cutia jos !? 

Share this post


Link to post

Situatie similara ii descrisa cu lux de amanunte in postarile anterioare . Acuma , decizia de a da ori ba cutia jos apartine celui in cauza . Intrebarea mi-o pun in felul urmator : dau cutia jos sa ce ? Sa o desfac ( ceia ce impune o specialitzare aparte fiind o zona sensibila) in ideia de a remedia problema ori sa o schimb . Cert e faptul ca , o interventie asupra unei cutii cu posibile defectiuni in interiorul acesteia , nu poate fi efectuata cu ea (cutia) cuplata la motor .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...