Jump to content

 

Photo
- - - - -

Cateva Probleme La Cielo Gle 96... help


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 MR_A

MR_A

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Romania/bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-14-FRR

Posted 30 July 2005 - 13:15

Salutare.
Am cumparat de fro 4 luni un cielo gle 96 .178.000 km..si are cateva probleme...:( .As dori sa stiu ...(posesorii de cielo) daca ati avut astfel de probleme ..si cum le a ti rezolvat.

Probleme :
1.pierde apa (nustiu pe unde..ca nu face balta.)dar se goleste vasu c am la o saptamana :( Bag in jur de 8-10 litri pe luna.

2.franele nu prea tin...si pedala este foarte moale (se apasa aproape pana jos).

3.Motorul este foarte lenes desi ajunge la viteze mari (am mers cu 170 km/h dar duce si mai mult..)..In schimb ...am incercat sa vad in cat timp ia 100 si m am lasat pagubas :( . Masina nu raspunde..nici daca apas brusc pedala pana jos. (nu este datorita treptelor necorespunzatoare vitezei.deoarece am incercat sa o turez intr o viteza pana la 3500 ture si sa calc pedala brusc..nici o diferenta . (Scoala am facuto pe matiz..si pot spune ca ala se accelereaza de 2 ori mai repede):(( (am mai condus si alte masini din clasa de viteza la cielo...Super nova..etc..si toate...sunt mult mai nervoase decat a mea )

4.Faru drept..se rupsese ciuperca din el. Am prinso inapoi...dar bate spre varful copacilor din dreapta..si miraculos..orbeste si pe toti de pe contrasens (faza scurta) drept urmare..merg noaptea cu pozitia si un proiector ) :lavolan:

Ahh da...uitasem sa mentionez...desi nustiu daca e inportant.. Se creaza presiune in rezervor (cand desurubez busonul ...iese foarte mult aer). Nustiu daca e normal..dar eu la alte masini nu am vazut sa faca asa.

Edited by MR_A, 30 July 2005 - 17:03.


#2 nicolaev

nicolaev

    Forumist

  • Membru
  • 69 posts
  • Din:Bacau
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo GLE
  • An:1996

Posted 30 July 2005 - 14:10

Salut
Si eu am din martie anul asta un Cielo 96. Privitor la frane si ale mele erau slabe dar am schimbat lichidul de frana si le-am aerisit si acum sunt cat de cat bune (nu te astepta la nu stiu ce frana ca nu o sa o ai niciodata pe Cielo din 1996:(( ). Dupa ce am citit pe acest forum am folosit numai benzina OMV 100 si sa stii ca o sa vezi diferenta. Incearca oricum cu o benzina buna daca aceasta ti se pare scumpa. La kilometrii astia sa te pregatesti ca incepe sa-ti ceara una alta. Bafta.

#3 MR_A

MR_A

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Romania/bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-14-FRR

Posted 30 July 2005 - 15:34

Mersi pentru sfat :) .O sa incerc sa schimb lichidu si sa o aerisesc...
Stiu ca are multi km...dar masina nu e forjata..Asa probleme nu am avut cu ea..am facut fro 5 mii de cand am luato...si tot ce a fost nevoie sa i fac...sa i reechilibrez rotile (asta datorita catorva hauri (gropi/santuri) luate noaptea datorita mersului decat cu pozitia :((.
In rest..masina nu ma suparat... (bineinteles cu exceptia problemelor de mai sus care erau acolo de cand am luato)

#4 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10,255 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 2.0 TCDi/Spark 0.8 i
  • An:2007/2007

Posted 30 July 2005 - 15:53

fa-i si tu un reset la ecm, vezi ca e procedura data pas cu pas pe un topic pe aici pe undeva, schimba-i filtrele de aer si de benzina, eventual vezi si bujiile. Cu apa poate fi nasol, vezi sa nu fie cumva garnitura de chiulasa.... observa fumul la esapament cu motorul cald, sa nu fie alb.... si uleiul sa nu aiba spuma. Daca nu ai nici o astfel de problema verifica toate colierele si in special cele de la radiator si calorifer. E posibil sa pierzi doar in mers, atunci cand instalatia de racire este in presiune, pe la o componenta care este normal fierbinte si atunci se evapora si nu vezi balta. Incearca sa te uiti cu motorul mergand dimineata, rece si sa observi eventualele pierderi.
Pierderea de putere si demarajul prost pot fi si din cauza discului de ambreiaj...

Edited by Mircea, 30 July 2005 - 15:54.


#5 MR_A

MR_A

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Romania/bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-14-FRR

Posted 30 July 2005 - 16:39

I ti multumesc si tie pentru reply..am citit cate ceva pe forum..si cred ca o sa incerc sa i dau un reset B-)

#6 joeboy

joeboy

    Forumist

  • Membru
  • 62 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza CDX

Posted 30 July 2005 - 22:38

Pierderea de apa poate sa fie din cauza garniturii de chiulasa , te poate duce mult asa insa sfatul meu este sa te duci cat mai repede la service.Poti verifica si presiunea , injectoarele etc..

#7 cristeck

cristeck

    Forumist

  • Membru
  • 76 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Cielo GLE

Posted 31 July 2005 - 20:45

Pierderea de apa nu inseamna neaparat garnitura de chiuloasa bulita. Iti spun din experienta. LA o garnitura de chiuloasa bulita inseamna un fum albicios la esapament (cu vapori de apa adica) si un mers mai prost al motorului. Eu aveam pierderi de lichid pe la garnitura pompei de apa si nu se vedea sub masina nimic. Curgea numai cu motorul pornit si se evapora. De asemenea, vezi si radiatorul sa nu aiba vreu por.
Cel mai bine te duci la un service daewoo si pui masina pe un tester. Iti zic aia imediat ce are.
Succes. :thumbl:

#8 MR_A

MR_A

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Romania/bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-14-FRR

Posted 31 July 2005 - 20:48

Mersi..o sa verific si pe la pompa de apa cand merge...:) Cu service ul ..va trebui sa o aman putin ( ca stau mai prost cu banii):( Si daca ajung cu ia acolo..trebuiesc cateva milioane bune bagate :((

#9 VAXXi

VAXXi

    Ghiocel sălbatic cu tractor

  • Admini
  • 8,456 posts
  • Din:București / Ploiești
  • Auto:Suzuki / Daewoo
  • Model:JB43 / C18LE / C15LE
  • An:2007 / 1995 / 1997

Posted 31 July 2005 - 22:17

Cu presiunea din rezervor nu-ti face probleme, s-a discutat - e normal fie sa "traga", fie sa "sufle", in functie de mai multi parametri: temperatura exterioara, cantitatea de benzina din rezervor si altele.

#10 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 31 July 2005 - 22:19

1.Verifica seara sau noaptea ca poate ziua nu iti dai seama : da drumul la caldura si sursa de aer pe parbriz si vezi daca se abureste.E posibil sa ai caloriferul de caldura fisurat.
2.Schimba lichidul de frina si verifica sabotii pe spate,placutele pe fata si frina de mana sa tina la 3-4 dinti.
3.Mergi la in service la o scanare pentru o buna diagnosticare a injectoarelor eventual revizie ,schimbarea filtrelor de aer si benzina,bujii,etc.
4.Verifica daca becul in farul respectiv este montat corespunzator sau daca a fost lipit la fel de unde a fost rupt.Inainte batea bine?
E normal sa aiba presiune la desfacerea busonului pentru ca modelul acela de cielo nu dispune de canistra de vapori.

#11 MR_A

MR_A

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Romania/bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-14-FRR

Posted 01 August 2005 - 08:41

Va multumesc mult pentru sfaturi si informatii:drinkers: .
Astazi..cu putin noroc..poate ajung cu ea la service..Sa rezolv problema cu apa si franele (eventual si o diagnosticare..sa vad de ce nu se tureaza cum ar trebui motoru) :)
In rest ..problema cu faru..m am interesat la magazin..Si nu se gaseste decat far cu totu la 1500.000 :(( (va trebui sa cumpar unu...si un proiector la inca fro 500-600) :wallbanger:

#12 presedinte

presedinte

    Forumist

  • Membru
  • 8 posts
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo

Posted 01 August 2005 - 09:17

si eu folosesc un cielo din 98. aceeasi surpriza am avut-o cu presiunea din rezervor cand deschideam capacul. daca l-a inceput m-am speriat, dupa aia am zis ca-i normal... dupa ce m-am obisnuit.
are cineva vreo idee cat costa o revizie la service-urile din bucuresti ? masina merge bine, dar vreau asa, sa vad daca are vre-o buba.

#13 MR_A

MR_A

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Romania/bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-14-FRR

Posted 01 August 2005 - 09:28

Presedinte..daca ajung cu ea in service..o sa ti spun diseara cam cat te costa :)

#14 presedinte

presedinte

    Forumist

  • Membru
  • 8 posts
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo

Posted 01 August 2005 - 10:22

Presedinte..daca ajung cu ea in service..o sa ti spun diseara cam cat te costa :)

<{POST_SNAPBACK}>



10x man.
...abia astept sa-mi amanetez o parte din salariu :uff: . sper sa nu coste prea mult :osanale:

#15 MR_A

MR_A

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Romania/bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-14-FRR

Posted 01 August 2005 - 10:24

Daca nu ai probleme la ea...decat sa ti o testeze..nu cred ca e mai mult de cateva sute de mii :)

#16 MR_A

MR_A

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Romania/bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-14-FRR

Posted 01 August 2005 - 23:26

Sory presedinte..dar nu am ajuns la service.. :( sa ma anunti si pe mine daca te duci..cat e verificarea :)

#17 gingiu2k

gingiu2k

    Forumist

  • Membru
  • 50 posts
  • Din:Pitesti, AG
  • Auto:Cielo EXE 2001

Posted 02 August 2005 - 14:04

Salutare,

Problema ta cu franele cred ca nu este de fapt o problema - pentru ca din cate am vazut eu, cam toate GLEurile au franele destul de slabe. Si eu am avut un GLE pana acum 1 luna si l-am schimbat cu un EXE - vreau sa iti spun ca prima data cand am pus frana am muscat din volan (WOW) - am inteles ca EXE au alte etriere si/sau discuri ventilate (sau ceva de genul).
In rest numai de bine despre GLE - mai ales daca l-ai luat de la cineva care l-a ingrijit inainte, e putin mai economicos decat EXE, ceea ce e OK daca mergi mult prin oras !

#18 MR_A

MR_A

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Romania/bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-14-FRR

Posted 02 August 2005 - 14:11

Nustiu..ieri i am aerisit franele..si nici o diferenta..pedala este tot foarte moale.
Am facut proba la 50...Am calcat pedala brusc..sa dus pana aproape de tabla...si rotile nu s au blocat.
:wallbanger:

#19 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 02 August 2005 - 14:45

Ai aerisit frinele sau ai schimbat lichidul?Sabotii cum sant?

#20 razvani

razvani

    Forumist

  • Membru
  • 126 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996

Posted 02 August 2005 - 15:33

1. ... si eu am avut pierderi de apa si nu vedeam pe unde curge... m-am speriat s anu fie de la garnitura de chiuloasa asa cum zicea lumea pe aici... a fost in final pompa de apa... a cedat nervos dupa 1 luna de zile de cind incepuse sa piarda apa.

2. Eu am schimbat etrierele cu totul si mi-am pus de Lanos. Acum se simte... alta viatza.

Salutare.
Am cumparat de fro 4 luni un cielo gle 96 .178.000 km..si are cateva probleme...:(  .As dori sa stiu ...(posesorii de cielo) daca ati avut astfel de probleme ..si cum le a ti rezolvat.

Probleme :
1.pierde apa (nustiu pe unde..ca nu face balta.)dar se goleste vasu c am la o saptamana :(  Bag in jur de 8-10 litri pe luna.

2.franele nu prea tin...si pedala este foarte moale (se apasa aproape pana jos).






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users