Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Servodirectie Nubira Ii

Recommended Posts

Asta pentru ca lui yannick nu i s-a precizat la care cuplaj cardanic sa dea cu spray.

Este unul in compartimentul motor si unul in interior la terminarea coloanei de directie a volanului.

Share this post


Link to post

Asta stiam si eu. E un post mai in spate cu varatul sub volan. Crucea cardanica de sub volan nu prea cauzeaza probleme ci cea de afara care sta in mizeria de pe drumurile noastre. Ovi, parca tu spuneai ca la Kalos au rezolvat problema cu un burduf de planetara pe el?

Share this post


Link to post

Da merge un burduf de bieleta directie dupa ce in prealabil axul cardanic cu articulatiile a fost pus la fiert in vaselina :)

Share this post


Link to post

Am dat la inceput la cel de la motor dar mi sa parut ca nu prea a avut efect asa ca... mam trantit pe burta :thumbl: si am obtinut si rezultatele propuse . Dar a avut cu adevarat efect ,sau asa mi sa parut mie, dupa ce am dat si sub volan .

Share this post


Link to post

Cel mai tare topic dupa parerea mea avand in vedere simplitatea problemei comparativ cu costurile din service .

Este a doua oara cand patesc si eu aceasta chestie .

Ca o imbunatatire eu am procedat asa : mers la spalatorie , dat cu solutie , spalat locul cu jet de apa si , dupa uscare , lubrifiere .

Am servo ca acum 8 ani cand am cumparat-o .

Share this post


Link to post

Salut,am aceeasi problema cu Lacetti,volanul se misca greoi,mai ales la viraje stanga dreapta,lichidul de servodirectie l-am schimbat.Din cate am inteles,problema ar fi la axul cardanic al coloanei,cel din exterior,dinainte de caseta de directie,care e imbracat intr-un burduf de cauciuc,cel putin asa este la mine.Ar trebui dat burduful la o parte si gresat din nou,poate o fi gripat?Astept pareri,mersi.

Share this post


Link to post

De vreo 2 ani urmand sfaturile de pe topic am tot gresat cardanul cu pricina mai rar la inceput ,din ce in ce mai des in ultimul timp pana ce nu a mai avut nici un efect ,jocul a devenit atat de mare incat bloca axul la actionare si directia mergea foarte greu,asa ca am inceput sa cautat piesa cu pricina si cum noua costa peste 700 m-am orientat catre second hand.

Prima varianta a costat 50 dar nu s-a potrivit ,cred ca era de nubira 1 desi omul se jura ca este luata de pe o nubira 2 adusa din Germania.

A doua varianta gasita , la alt "dezmembretor" a fost 100 luata de pe o Lacetti si era aproape identica cu piesa de pe masina mea difera doar mansonul de cauciuc care o fixeaza pe peretele despartitor si modul cum este prinsa articulatia inferioara fiind corp comun cu axul.

A treia varianta piesa originala dar la pretul de 150.

Pe net am gasit tot piesa originala dar cu 180+ livrare.

In final am luat-o pe cea de Lacetti care parea si calitativ cea mai bine lucrata si am schimbat mansonul de cauciuc cu cel de pe cardanul defect, am riscat putin pentru ca mansonul a trebuit taiat ca sa fie scos si montat si in cazul in care nu se potrivea nu-mi mai primea piesa inapoi dar acum am cardan de Lacetti cu burduf si aceeasi directie fina si precisa pe care o apreciaza toti posesorii de Nubira.

Cost total 200 (100 piesa + 100 manopera) si o zi de munca incluzand aici si alergatura dupa piesa.

Concluzia: gresatul cardanului doar amana operatia, este doar o solutie de moment, cina are de gand sa tina mai multi ani masina tot la schimbarea cardanului ajunge.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...