Jump to content
Sign in to follow this  
Gica

Consum De Nubira I Si II Motorul De 1.6 DOHC si 2.0 DOHC

Recommended Posts

Multumesc!

Sunt la serviciu acum.

Cand ajung acasa dau bateria jos ca sa am spatiu mai mare. Trebuie sa gasesc ceva...

Share this post


Link to post

Nubira 1 nu e non-euro? Daca da, nu cred ca are sonda lambda.

Share this post


Link to post

Daca e non-euro, mai mult ca sigur nu are lambda. Vezi pe sub tubulatura de dupa filtrul de aer, daca ai un potențiometru acolo, o chestie cu dop galben din care pleaca 2-3 fire. Daca exista asta, lambda e absenta din fabrica

Share this post


Link to post

Din punctul meu de vedere, nici unui motor statut cu anii nu i se da cheie din prima fara a fi ajutat, la mina si cu nitel ulei sau un mixt benzina/ulei pe fiecare cilindru, cel putin eu unu astfel as proceda.

 

Carui motiv fu trasa "la gard" masina ? Cineva, din ai de au condus-o pina a fi abandonata, trebue sa-i cunoasca cit de cit istoricul.

Share this post


Link to post

Daca faci drumuri scurte de 1-2 km in oras este aproape normal

Ce inst GPL ai pus?

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Din punctul meu de vedere, nici unui motor statut cu anii nu i se da cheie din prima fara a fi ajutat, la mina si cu nitel ulei sau un mixt benzina/ulei pe fiecare cilindru, cel putin eu unu astfel as proceda.

 

Carui motiv fu trasa "la gard" masina ? Cineva, din ai de au condus-o pina a fi abandonata, trebue sa-i cunoasca cit de cit istoricul.

Motorul a fost pornit in prezenta mea... a pornit la sfert de cheie... :)

Masina a fost trasa "la gard" pentru ca au fost achizitionate altele noi. Nu a avut alt proprietar, am luat de la departamentul auto facturile de service/ revizii din ultimii ani, s-a platit anual care 5-6000 lei pentru revizii si piesele de schimb aferente :)

 

Daca faci drumuri scurte de 1-2 km in oras este aproape normal

Ce inst GPL ai pus?

Fac drumuri de cca 20 km dus, si minim 20 intors. O medie de 50 de km pe zi, in Bucuresti. Prefer sa ocolesc 2-3-5-7 km in 10 minute km decat sa stau 20 de minute ca sa fac 2 Km

Tomasetto cu Stag 200 + rezervor toroidal. Noua. Montata in service autorizat cu garantie 24 de luni si service gratuit in perioada de garantie. Toata afacerea 2300 de lei

Edited by liviu_np

Share this post


Link to post

Mai Liviu, hotaraste-te te rog, o luara la sfert sau la a doua cheie ...Buburuza aia a ta consuma mai mult decit un Volvo 2.5 cutie automata ...

 

Altfel, da-le-n colo de hirtoage si facturi cind e vorba de-o masina de firma, ca in general realitatea-i alta. Pe tine chiar nu te macina intrebarea ce investitii (reale) au fost facute anual in itilajul in cauza cind momentan cere resuscitare ? Nu tine de mine, ca idee doar ...

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Nubira nici pe drumuri scurte nu consuma 19% decat daca mergi cu viteza. Altfel, prin oras cu ~50 kmph si cu motorul rece, consumul este tot de bun simt.

 

In timp am observat ca motorul daca nu-l pornesti cateva zile, porneste la primul sfert, foarte energic sau cum ar spune unii iti fura cheia din mana. Ca a uitat timpii de injectie si ce are de facut si merge balbait 1 minut nu mai conteaza :mrgreen:

 

 

Share this post


Link to post

Azi am facut primul drum in afara Bucurestiului.

Nu am ajuns la tester :(

Consumul la 175 de km din care 145 pe autostrada si 30 in oras a fost de 11.2%.

La dus, pe autostrada am mers cu 120-130 km/h, pe gps 110-120 iar la intros cu 110-120. Nu am mai pus GPS-ul. Am anvelope de 185/70/14, cele date de producator. La viteze de pana in 60-70 km gps-ul imi indica aceeasi viteza pe care o am pe bord. La intors am avut cca 400-450 de kg peste suta de kile ale mele... :)

Share this post


Link to post

19%???? Si fum in spate deloc...nu suntem chiar afoni de mecanica cate unii....o fi cu motor de 3000 si e blocata in viteza 1????? Chiar si dereglata consuma ulei nu benzina iar consumul creste cu maxim 1-2%...........

Iar consumul cel mai simplu se face asa: faci plin pana da pe afara .,mergi 100km cum vrei tu si apoi faci iar plin...voila. nu poate trece de 11-12% pe oras decat daca esti Titi Aur....

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Eu unul nu m-as alarma pana cand constatarea consumului ar fi reala, acum este estimata grosier. In primul rand as remedia problema garniturii pompei de benzina, pana la urma asta poate fi confectionata si artizanal daca nu se gaseste. Abia apoi as calcula consumul real cu metoda plin-plin. Intrucat cunoastem cu totii (im)precizia indicatorului de benzina de la modelele Daewoo, m-as hazarda sa-i prezic un consum urban de maxim 15% si un consum extraurban de maxim 9-9,5%. Ambele mi s-ar parea normale date fiind: trafic de Bucuresti, cutie automata, posibile probleme de gestiune a motorului.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Consumul este facut pe gaz, pe metoda gol-gol, cea indicata de cei care au montat instalatia GPL. Am facut de doua ori consumul pentru traficul din Bucuresti si o data pentru extraurban.

Cu ocazia drumului in afara Bucurestiului am constatat ca nu am sau nu functioneaza termostatul. Acul de la indicatorul de temperatura a stat putin deasupra primei linii.

Fum nu scoate deloc, nici negru, nici alb. ;)

Vineri sunt programat la service sa pun un tester pe masina sa vedem parametrii senzorilor.

 

Share this post


Link to post

Acul de la temperatura trebuie sa stea la 1/2 distantei dintre a 2-a si a 3-a linie. Daca verifici termostatul, verifica si senzorii de temperatura. Sunt pozitionati diametral opus fata de termostat, sub admisie. Imposibil de ajuns daca nu cumva schimbi distributia sau desfaci motorul.

Edited by mike.omega
  • Like 1

Share this post


Link to post

Da, acolo sta de obicei acul cand circul prin oras. La 2-3 mm in stanga fata de verticala. Pe autostrada, la viteza, un pic de ploaie, vreo 10-12 grade temperatura, nu s-a incalzit... statea putin deasupra primei linii. :(

La termostat este usor de umblat ca este in fata. Nu cred ca sunt probleme cu senzorul.

Share this post


Link to post

Pare sa se comporte normal sistemul de racire. Eu am avut ceva probleme si am ajuns sa inlocuiesc furtune, radiator, termostat.

Sa le luam pe rand: radiatorul la mine s-a infundat partial, l-am dat jos, demontat, curatat, lipit la loc, s-a comportat la fel. Asa ca l-am schimbat. Cartotec sau cam asa ceva, de la Radacini, polonez, identic si la fel cu cel de pe masina. Acum se raceste corect. Doar ca trebuie sa schimb si caloriferul care e infundat si el (costa 90 de lei si nici nu am de gand sa incerc sa-l curat)

 

Termostatul el ca piesa sau cu tot cu carcasa. Eu l-am schimbat cu tot cu carcasa si am luat din plastic. Are 2 suruburi unul sus si unul diametral opus jos. La ala de jos a fost de munca sa strecor o tubulara. Motiv ptr care am inlocuit suruburile cu unele cu cap inbus :mrgreen:

 

PS: e cam :o fftopic: postarea :scarpin:

  • Like 1

Share this post


Link to post

:)

Nu e chiar off topic. Temperatura motorului influenteaza consumul. Doar vorbin de consum, nu-i asa?

;)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...