Jump to content

 


Photo
* * * * * 6 votes

Nubira 1


  • Please log in to reply
975 replies to this topic

#961 cris06

cris06

    Forumist

  • Membru
  • 1753 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IS.06.---

Posted 31 December 2015 - 09:46

Daca scrie in carte 1,9l (plin la montaj) la schimb iti intra max. 1,6l. 75W e putin mai fluid la rece, ceea ce faciliteaza schimbarea vit. mai usor. Neaparat sa fie GL4! Nu GL4+ sau GL5!


  • SophieSosse likes this

#962 bobote

bobote

    Forumist

  • Membru
  • 37 posts
  • Din:Braila
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira
  • An:2000
  • Nr. Inmatr.:0000

Posted 31 December 2015 - 12:20

Mersi cris, chiar eram in dilema Gl4 sau Gl5.



#963 gazza07

gazza07

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 1 posts
  • Din:Calarasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 1
  • An:2000

Posted 22 January 2016 - 19:39

 Salut, sunt nou pe aici si vroiam sa va cer ajutorul/parerea legat de problemele intampinate la o nubira 1, an 2000.

mai exact :1 de ceva timp consuma foarte mult(aprox. 15-16 %)

                  2. in mers incepe sa intrerupa foarte mult, da in nas( probabil de aici si consumul mare) 

 Ca remedii am schimbat fise, bujii si sonda lambda( universala ce-i drept). dupa ce am schimbat sonda a avut o perioada de vreo 2 luni in care a mers bine. zilele trecute am scos sonda si era foarte afumata.

 prin urmare astept parerile/sfaturile vostre.

 multumesc



#964 Salex

Salex

    6000+++++plusplus!

  • Moderatori
  • 5079 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:B-76-MOS

Posted 22 January 2016 - 20:43

Eu as incepe cu urmatoarele:

1. verificare furtune crapate pentru a elimina varianta "aerului fals"

2. verificare etansare evacuare, macar pana la sonda.

3. verificare functionare corecta EGR.



#965 Geo_ZGA

Geo_ZGA

    Forumist

  • Membru
  • 965 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:B-81-ZGA

Posted 22 January 2016 - 21:51

Eu as zice sa verifici culoarea bujiilor... daca fisele si bujiile sunt bune (nu doar noi, sa fie si bune), mai ramane bobina.

Sonda e afumata pt ca motorul nu merge "rotund", 1-2 pistoane nu functioneaza corect. De obicei din aprindere. La fel si consumul marit, tot din cauza proastei functionari a motorului. Sonda lambda, si daca e moarta, nu influenteaza atat de mult comportamentul motorului.



#966 Salex

Salex

    6000+++++plusplus!

  • Moderatori
  • 5079 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:B-76-MOS

Posted 23 January 2016 - 07:51

Sonda lambda poate fi direct responsabila pentru toate simptomele colegului si chiar in plus. Nu este exclus sa fie chiar sonda vinovata sau poate are vreo intrerupere electrica insa "afumarea" indicata poate sa fie generata si de probleme mai usor de diagnosticat intr-o prima faza.


Edited by Salex, 23 January 2016 - 07:51.


#967 catapkz

catapkz

    Forumist

  • Membru
  • 115 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:j100
  • An:2000

Posted 23 April 2016 - 18:43

Salutare!

 

Am de ieri o problema: cand vreau sa spal parbrizul pornesc stergatoarele dar nu tasneste solutie. Initial am crezut ca nu mai am lichid si am completat insa nimic. Am pus gura pe unde se umple si am suflat ca sa fac presiune si sa verific daca e infundata instalatia si nu e, iese lichd cand suflu...

Idei?

 

PS, eu am avut problema colegului de mai sus cu consum mare si dat in nas si era de la MAP si de la senzorul de temeratura de pe chiulasa, dupa ce le-am dibuit s-a rezolvat tot. (dupa ce schimbasem degeaba de 2 ori injectoarele, galeria, de 2 ori bujiile si fisele etc)



#968 mike.omega

mike.omega

    Sofer Cu Acte

  • Membru
  • 3003 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Daewoo, VW
  • Model:Nubira II SX GPL, T3
  • An:2004, 1982

Posted 23 April 2016 - 19:36

Se aude pompa ca lucreaza? Verifica sigurantele. 



#969 popika

popika

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 3 posts
  • Din:navodari
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira
  • An:1999

Posted 07 February 2018 - 14:52

Salut.Am si eu o "mica" problema cu nubira mea in sensul ca nu mi se mai stinge faza lunga deloc.

Defapt sa aprins acum 2 zile singura si asa a ramas.Am scos sigurantele dar martorul in bord este aprins mereu.

Pozitia si faza scurta lucreaza normal.Am desfacut tabloul de sigurante din compartimentul motor si nu este nici o problema cel putin vizibila.Am umblat acolo cu gandul ca ar putea fi un scurt ceva dar totul este ok.Cablurile sant izolate si nu sant crapate deloc.Va rog o idee unde sa umblu.(bloc de lumini?).

Multumesc.



#970 cris06

cris06

    Forumist

  • Membru
  • 1753 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IS.06.---

Posted 07 February 2018 - 17:07

Pana la bloc, cauta un releu paralelipipedic cam de 1,5x2,5x2 cm in cutia de la motor. Pe capacul cutiei ar trebui sa scrie "high beam". Pune sig la loc si scoate releul din soclu. Daca se sting farurile, ala e.

#971 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4996 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 07 February 2018 - 17:51

Nu poate fi si blocul in cazul asta cris?



#972 cris06

cris06

    Forumist

  • Membru
  • 1753 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IS.06.---

Posted 07 February 2018 - 18:42

Da, poate si blocul de lumini sa fie cauza.



#973 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4996 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Bmw,Daewoo
  • Model:320d,318i,Espero
  • An:2004,1993,1996

Posted 07 February 2018 - 19:02

Cel mai bine se scoate mufa din blocul de lumini. Daca se sting, releul e bun si e ceva din bloc.



#974 mike.omega

mike.omega

    Sofer Cu Acte

  • Membru
  • 3003 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Daewoo, VW
  • Model:Nubira II SX GPL, T3
  • An:2004, 1982

Posted 07 February 2018 - 21:54

Si daca toate astea nu merg. Verifica legatura la masa caroseriei din spatele farului din stanga, langa gatul de alimentare cu lichid de parbriz. Sunt sanse sa fie oxidata. Pana atunci decupleaza bateria de pe masina.



#975 popika

popika

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 3 posts
  • Din:navodari
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira
  • An:1999

Posted 08 February 2018 - 13:32

Asa am si facut cu bateria.Problema este rezolvata....adica a disparut singura.Am bagad siguranta de la farul dreapta si mi sa aprins fara sa fie comutatorul pe faza lunga si nu mi a placut si am scos siguranta cu gandul sa aprind farul stang ca era mai aproape de mine ....cu gandul sa caut releul farului.Cand am bagat siguranta in soclu posibil sa se fi auzit un plici ceva ca nu sa mai auzit dupa si sa remediat problema. :-/Rezolvarea stiu ca nu i asta dar momentan este urat afara si nu pot sa surubaresc.

Multumesc pentru indrumarile date.



#976 cris06

cris06

    Forumist

  • Membru
  • 1753 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IS.06.---

Posted 08 February 2018 - 17:17

E releul. La urgenta ii tragi (il lovesti scurt cu) un maner de surubelnita in carcasa. Cauta altul de rezerva.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users