Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

  1. Un articol interesant,adevarat sau nu!!!!!

 

Utilizarea GPL in domeniul tractiunii auto este recomandata in primul rind de avantajele pe care le prezinta in utilizare :

-        pret mai mic decit benzina, carburantul obisnuit

-        amestec omogen care conduce la o ardere completa

-        noxe mult diminuate chiar si la motoarele alimentate prin carburator

-        amestecul carburant este uscat si nu spala lubrifiantul prezent pe peretii cilindrilor ceea ce conduce la o durata mai mare de utilizare a uleiului

-        lipsit de apa si de neplacerile cauzate de aceasta

-        lipsit de impuritati esentiale responsabile de mersul neuniform al motoarelor

-        nu cauzeaza depuneri nedorite de material (calamina) pe bujii, pistoane, segmenti, camasi, ceea ce inseamna o durata mai mare de viata a motoarelor.

-        poate alimenta chiar si motoare alimentate prin injectie

-        capacitate antidetonanta superioara benzinei

  • Like 1

Share this post


Link to post

Multe din acestea le-am vazut si eu la Cielo personal. Chiar cu simeringurile de la supape praf, depunerile de calamina nu au fost, in masura, sa le rad cu spaclul. Eu sunt PRO GPL.

Edited by cris06
  • Like 2

Share this post


Link to post

Era un timp cand instalatiile GPL erau rudimentare si cauzau multe probleme motorului, de la arderea supapelor pana la distrugerea segmentilor si a pistoanelor. Acum, cand tehnologia a avansat, se vad intradevar beneficiile si cel mai placut moment este acela in care observi ca nu esti nevoit sa plusezi bani din buzunar pentru carburant, cand noxele emise sunt aproape de zero. Este o fericire cand stai in trafic si nu simti mirosuri ciudate de la masina din fata ta, in special cate un diesel obosit cu nelipsitul slogan fara catalizator si fara DPF.

Share this post


Link to post

Salut. Am un Cielo cu instalație GPL din fabrică. M-i s-a întâmplat de vreo 2 ori ca în momentul în care a trecut pe GPL să se oprească motorul și acele 2 led-uri din spatele schimbătorului de viteze(unde indică și cât GPL mai este în butelie) clipoceau intermitent că și când intrase în eroare. Care ar putea fi cauza? Pe benzină merge foarte bine. La mine trece pe gaz de la 2000 de turații in sus.

Share this post


Link to post

Citeste manualul, poate vezi descris ceva ce aduce cu defectul sesizat.

http://comenzi.radacini.ro/CATALOAGE/Cielo LPG.pdf

Pag. 17 din document - o fi ca aici:

"Comutarea manuala pe gaz. Acest mod de funcționare este obținut atunci când se da la cheie si se tine apăsat butonul. Led-ul de stare se aprinde intermitent schimbându-si succesiv culoarea (verde si rosu). Acest mod de funcționare reprezinta doar o soluție de urgenta atunci când motorul nu pornește sau sistemul de alimentare cu benzina prezintă un defect."

Share this post


Link to post

Nu-mi dau seama foarte bine din acest manual. La mine este asa: acel comutator 223 situat langa schimbator are 2 led-uri in partea de sus, cel din stanga are culoare verde, cel din dreapta este rosu si sta aprins cat merge pe benzina si apoi cand turez la peste 2000 de turatii se stinge si se aprind led-urile din partea de jos care indica cat gaz este in butelie. Cand sunt probleme si se opreste motorul incep sa clipoceasca alternativ led-urile de deasupra , cel verde si cel rosu. Probleme au mai fost in momentul cand trebuia sa faca trecerea de pe benzina pe gaz.

IMG_20200129_075206.jpg

Share this post


Link to post

Am si eu o problema cu GPL BRC, pornesc motorul dupa ce da sa treaca pe gaz moare motorul...care ar fi defectul ?

Share this post


Link to post

Se pare ca numai e activitatea care era odata...nu se mai uita nimeni in ziua de azi...deci nu se poate ajuta cu nimic o postare...pacat, o seara buna.

Share this post


Link to post

Setarea manualã a turaþie-prag pentru comutarea benzinã-gaz
De fiecare datã când este necesarã setarea manualã a turaþiei de comutare se vor respecta urmãtorii paºi:
1. se pune contactul (fãrã a porni însã motorul);
2. se trece contactul pe „OFF”;
3. þinând apãsat butonul comutatorului se porneºte motorul (led-ul de stare pâlpâie ºi are culoarea roºie);
4. þinând apãsat butonul comutatorului se tureazã motorul la turaþia doritã (se recomandã 2.500rpm);
5. cu motorul ajuns la turaþia doritã se elibereazã butonul;
6. pentru a verifica pragul comutãrii, urmãtoarele indicaþii ale led-ului de stare au semnificaþiile date.
portocaliu, fãrã pâlpâire - comutarea nu este permisã
portocaliu, cu pâlpâire - comutarea este permisã

Share this post


Link to post

@rcnmutu: ce instalatie BRC ai? E veche intrebarea dar, mai sunt posesori de masini cu instalatii BRC.

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Va salut. Am un Cielo 2007 cu instalatie GPL din fabrica LOVATO LOVECO PRO la care vreau sa ma conectez cu o interfata Rx Tx universala la care se adauga adaptorul 9. Problema este unde conectez acest adaptor la calculatorul GPL de la masina?  In afara de conectorul masinii ALDL(pt comunicatia cu calculatorul masinii) nu am gasit alt conector.

ADAPTOR-INTERFATA-GPL9_1-800x600.jpg

post-4084-0-46081300-1497896780.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...