Jump to content

 


Photo
* * * * * 3 votes

Bec Rosu Baterie Aprins


  • Please log in to reply
638 replies to this topic

#301 cris06

cris06

    Forumist

  • Membru
  • 1,303 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IS.06.---

Posted 15 September 2008 - 20:02

Cand pornesti motorul cu actualul alternator nu auzi ca un fel de mieunat? Ai masurat (la rece) cu alternatorul demontat rezistentele infasurarilor statorice? Sigur una dintre ele are defect de izolatie si lucreaza in scurt! Parerea mea e sa nu mai investesti in alternatorul asta! Bine ca ai sa montezi unul nou. Monteaza si cabluri cu S>16mmp chiar de 20 cu papuci intre alternator, demaror si acumulator. Sa nu uiti si de cablurile de masa: noi, groase si scurte. Succes!

#302 dorucioby

dorucioby

    Forumist

  • Membru
  • 166 posts
  • Din:C lung Moldovenesc
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:SV 02 HEC

Posted 15 September 2008 - 20:33

Am masurat infasurarile si toate aveau cam aceeasi rezistenta si la masa nu dadeau. Rog o schema cam cum sunt cablurile originale montate si de asemeni cum le scot din acele izolatii care sunt peste ele

#303 cris06

cris06

    Forumist

  • Membru
  • 1,303 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IS.06.---

Posted 15 September 2008 - 20:55

Uite:

Attached Files



#304 dorucioby

dorucioby

    Forumist

  • Membru
  • 166 posts
  • Din:C lung Moldovenesc
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:SV 02 HEC

Posted 16 September 2008 - 08:08

Deci conform schemei firul de + de pe alternator se duca pana pe demaror si de acolo mai departe

#305 dorucioby

dorucioby

    Forumist

  • Membru
  • 166 posts
  • Din:C lung Moldovenesc
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:SV 02 HEC

Posted 17 September 2008 - 07:18

Am rezolvat prim schimbare alternatorului cu unul nou model care are radiator pe releul de incarcare si ventilatorul intern. Incarca super bine in jur de 14 V. Schimbat cablurile de forta si caderile de tensiune sunt ndeva la 0.15 V
O singura intrebare mai am: e normal sa se incalzeasca corpul alternatorului? Frige carcasa nu si radiatorl releului. Borna de bat in schimb este rece

#306 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 17 September 2008 - 09:39

Daca bateria este descarcata dupa evenimentele anterioare este normal.Daca bateria este incarcata atunci problema poate fi de la ea.
La vremea existenta afara alternatorul nu trebuie sa se incalzeasca prea tare si tensiunea ar trebui sa fie de 14,4-14,5v.

#307 ionutz17

ionutz17

    Forumist

  • Membru
  • 59 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:2002
  • Nr. Inmatr.:B34 LTP

Posted 28 November 2008 - 20:01

-in timp ce franez se aprinde pe bord indicatorul de baterie descarcata ,sa fie oare vreun scurt ,mentionez ca inante sa am aceasta anomalie s-a oprit motorul in mers defectiunea o siguranta arsa de 10 A.
-am verificat cureaua de alternator sa nu fie slabita si tensiunea la borne cu motorul pornit fiind de 14,3 V.

#308 Esperatul

Esperatul

    Tractorist Ón devenire

  • Membru
  • 1,700 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ford / Alfa
  • Model:Mondeo / 159
  • An:2004 / 2006

Posted 28 November 2008 - 23:14

Verifica sa nu fie bornele bateriei oxidate sa nu faca bine contact.

#309 ionutz17

ionutz17

    Forumist

  • Membru
  • 59 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:2002
  • Nr. Inmatr.:B34 LTP

Posted 15 December 2008 - 10:35

-m-am dus la electrician pentru problema cu becu aprins ,, indicator baterie '' se aprinde cand pun frana cand dau drumul la ventilator si la semnal stanga ,dreapta,se aprinde dar nu la luminozitate maxima. meseriasul a verificat daca incarca alternatoru daca e scurt pe faruri, spate, frana, semnale s-a bagat sub masina sa uitat la alternator la cablare mufe n-a gasit nimic in neregula pana la urma mi-a spus sa merg asa cu ea ca e din alternator e ars un ,,CIP'',i-am spus ca e depasit de problema si ca eu n-am auzit de CIP in alternator , am schimbat si bateria nu stiu ce sa-i mai fac,cred ca trebuie sa ma duc la un service DAEWOO .

#310 cris06

cris06

    Forumist

  • Membru
  • 1,303 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IS.06.---

Posted 15 December 2008 - 10:48

Cureaua de alternator ai verificat-o? Sa fie stransa.
Alte posibile cauze: releul regulator (din alternator) defect, ceva diode sau chiar puntea de diode din alternator.
Ai masurat cu un voltmetru daca incarca?

#311 ionutz17

ionutz17

    Forumist

  • Membru
  • 59 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:2002
  • Nr. Inmatr.:B34 LTP

Posted 16 December 2008 - 17:58

-am verificat tot ce se poate inclusiv curea alternator ,incarcare alternator, totul e in regula m-am obisnuit cu el aprins ,cel putin stiu ca nu e scurt si ca nu ia foc masina.In primavara o bag in service pentru schimbare distributie si sa vada de ce se aprinde becul ,,indicator baterie''.

#312 danutza

danutza

    Forumist

  • Membru
  • 856 posts
  • Din:cluj-napoca
  • Auto:Daewoo/Peugeot
  • Model:Cielo/307 break
  • An:1999/2003
  • Nr. Inmatr.:CJ 98 CDO/CJ-88 AVB

Posted 16 December 2008 - 18:13

Ai verificat tensiunea de incrcare cu consumatorii porniti?Farurile aprinse si ventilatorul de la incalzire pornit pe treapta 4?

Edited by danutza, 16 December 2008 - 18:15.


#313 Salex

Salex

    6000+++++plusplus!

  • Moderatori
  • 4,712 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:B-76-MOS

Posted 16 December 2008 - 18:19

Nu o lasa asa in prag de iarna. Nu stii ce geruri or veni (sau poate nu :) si te trezesti ca ramii pe undeva in mijlocul cimpului. Ti-o spun din experienta proprie, nu-ti doresti sa te lase in drum, crivat, -15C ...

#314 cris06

cris06

    Forumist

  • Membru
  • 1,303 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:IS.06.---

Posted 16 December 2008 - 19:49

Pe langa indicatorul "baterie" se aprinde si "brake"?

#315 liviusbr

liviusbr

    Forumist

  • Membru
  • 3 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1995

Posted 07 February 2009 - 19:56

Salut!

Sunt posesorul unui Cielo fabricatie 1995, cu 26.000 de km (reali!) -masina a fost tinuta in garaj cativa ani buni de zile. In decembrie anul trecut am sesizat un suierat suspect la motor, si in acelasi timp martorul de bord- brake si bateria, care se aprindeau din cand in cand - destul de rar totusi. Am fost la un service, si electricianul de acolo mi-a spus ca ar fi vorba despre puntea de diode, asadar am luat decizia sa o inlocuiesc. M-a sfatuit sa nu schimb si redresorul, pt ca mergea f bine (din spusele lui). Astazi problema a reaparut- aceiasi martori in bord dar care se mentin aprinsi totusi. Ma gandesc (sper de fapt) ca nu s-a ars redresorul de data asta, pt ca din cate am auzit e recomandat sa se schimbe intregul alternator cand sunt astfel de probleme.
Ma gandesc totusi ca e vorba de altceva : vreun condens, vreun rulment sau chiar intinderea curelei. Problema este ca nu stiu cum pot verifica intinderea si daca pot depista cumva daca e vorba de vreun rulment ? Sa incerc cu un WD40 ? Voi ce parere aveti ?


Multumesc anticipat!

#316 scorpion

scorpion

    Forumist

  • Membru
  • 385 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Opel / Ford
  • Model:Meriva / Fiesta
  • An:2008 /2008

Posted 07 February 2009 - 21:44

[quote name='liviusbr' date='Feb 7 2009, 07:56 PM' post='404948']
In primul rind verifica cit incarca alternatorul cu un multimetru , daca nu incarca intre 13,8 si 14,2 V , ai probleme .

#317 CatalinC

CatalinC

    Forumist

  • Membru
  • 572 posts
  • Din:Br-Buc
  • Auto:Tico
  • Model:SX
  • An:2000
  • Nr. Inmatr.:BR - -

Posted 07 February 2009 - 22:06

Fa rost de un aparat de masura,pune-l pe baterie si vezi cat incarca,porma acelereaza in gol motoru si tine-l pe la 2000 3000 ture,vezi daca scade voltaju pe aparatu de masura,daca scade,inseamna ca iar a plesnit puntea diode .

#318 mosgerila

mosgerila

    Forumist

  • Membru
  • 34 posts
  • Din:Ramnicu Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:de la IJP Valcea

Posted 24 February 2009 - 15:11

Ieri dimineata dupa doar o zi in care nu am pornit masina m-a lasat bateria. Evident am cumparat una bucata baterie ce nu se potriveste pe Nubira 2 pe care a trebuit sa o schimb. :wallbanger: Din 5 magazine numai la unul am gasit bateria potrivita: Varta 65/600 la 280RON :uff:
Bateria veche in afara ca era cam umflata, avea ochiul de control ok si nici pe bec nu arata sfarsitul.
Intrebarea mea este ce mai trebuie facut la schimbarea de baterie? Pus un tester pe ea?

#319 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13,294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 24 February 2009 - 15:36

Verifica incarcarea de pe masina, s-o nu umfli si bateria asta.

#320 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,534 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 27 March 2009 - 12:21

M-a lovit si pe mine beleaua. Nu mai incarca suficient. Fara consumatori am 14V iar cu toti consumatorii scade la 12,5 tensiunea masurata la bormele bateriei. Masa intre motor si sasiu are pierderi putine (maxim 0,3V cu toti consumatorii), la bornele alternatorului nu am masurat inca din lipsa de timp.
As avea nevoie de cateva sfaturi, la obiect.

1) Daca si la bornele alternatorului am aceeasi tensiune (deci se exclud firele) eu banuiesc puntea de diode, corect?
2) Astea am inteles ca sunt de 2 feluri cu 6 sau 8 diode, respectiv 3 sau 4 infasurari la alternator. Tot ce pot sa spun despre alternatorul meu e ca are ventilatorul intern, isi poate da seama cineva doar din aceasta informatie ce punte imi trebuie?

PS. Mi-au spus 2 vecini :D ca ar mai putea fi carbunii (vreunul blocat sau in 13 ani cat are alternatorul ala sa se fi tocit la maxim). Unul dintre "vecini" e un coleg de munca care a inlocuit punte, releu si carbuni la cielo si se vedea clar, dupa ce i-a inlocuit, un carbune avea dimensiune aproape dubla fata de celalalt.
Celalalt "vecin" e taica-miu care a patit aceeasi faza la lada lui, si avea aceleasi simptome.

Oricum maine desfac alternatorul deci pana atunci sunt deschis la alte sugestii.

Edited by Dj_Dark, 27 March 2009 - 12:21.





3 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users


    Bing (1), Google (1)