Jump to content
Sign in to follow this  
paulcannibal

Suspensie Lacetti

Recommended Posts

Salut! As vrea sa-mi pun niste arcuri mai tari pe Lacetti, am citit pe undeva ca Eibach ar fi bune, poate cineva sa-mi confirme? Am vazut ca un kit de 4 arcuri e in jur de 800 de lei, cum sunt astea?

Nu am pretentii de tinuta sport vreau doar ca masina sa nu mai fie barca in curbe, sa se tina un pic mai bine pe drum si la schimbarea de directie. Am inteles ca reduce garda la sol cu 30mm, stie cineva care e garda la sol la Lacetti? E mare reducerea de 30mm? Apreciez orice sfaturi si recomandari de produse. Multumesc!

Share this post


Link to post

Pai daca producatorul zice ca scade cu 3cm, ia ruleta si masoara 3cm de la aripa la roata, de la prag la pamant, de la bara fata la pamant, de la toba la pamant, si o sa vezi cat coboara.

O sa fie mai stabila masina, dar si mai rigida. Intreaba-te daca ti-e comod sa mergi cu ea asa, mai rigida, daca mai poti urca toate bordurile, daca mai poti intra pe drumuri cu sleauri...

p.s: 800 lei e fff mult pt un set de arcuri. Vezi si pe fk-shop.de sau la ta-technix.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Si telescoapele isi au rolul lor, doar arcur schimbate o gasesc a fi insuficienta operatia in ce priveste stabilitatea.

 

Un cineva, gasi de cuviinta ca in loc de un tampon pe fiecare telescop fata , sa puna cite doua. Intr-adevar, se simtea o oarecare stabilitate pe curba, in schimb, pe un drum cu denivelari iti muscai limba nu alta, sa nu mai zic de ce socuri zdravene primea.

 

O alta. un Cielo mai exact, cu arcuri punte spate schimbate nu-s-ce model, arata ca dracu, parca era parcata-n panta asa ridicata de spate era. Banui ca lucra in constructii omu' si o pregatira la carat ciment si boltari , da' ma rog, fiecare cu gustul sau ...

Share this post


Link to post

Eee, nu se compara -3 cu -8, ce-a pus Inger acolo pe vremuri... eu am -4 de cativa ani si e ok, amortizoarele pe fata sunt cele din fabrica (2006), cele pe spate originalele refacute si intarite putin. Din 2006 (si vreo 130.000 km) si pana acum, din pdv al suspensiei si articulatiilor, am schimbat doar pivotii. Si am luat si gropi, si denivelari urate, am strambat si jante, am intrat si pe sleauri la pescuit pe balta... intr-adevar, iti limiteaza viteza pe drumuri proaste, iti mai muta pietrele de la rinichi, nu mai poti urca orice bordura, dar ca plus e stabilitatea pe asfalt, sta cu totul altfel masina pe curbe.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...