Jump to content
Sign in to follow this  
DevBreak

Error: P2263 Cruze 2012 2.0D 163Cp

Recommended Posts

Salut,

 

Nu am mai fost activ pe forum de ceva vreme, postez problema cu care ma confrunt pentru a veni in sprijinul celor care se vor confrunta cu ea.

 

Long Story Short: Masina are 48.000 Km, am luat-o la 20.000 km de la reprezentanta in Decembrie 2014.

 

Preambul: in urma cu trei saptamani a aparut pe bord Code 84 (engine reduced power) impreuna cu alerta Service Soon). Daca opream motorul si-l reporneam codul disparea si totul functiona corespunztor. Am continuat deplasarile pe care le aveam de facut (~1500km) si eroarea aparea din cand in cand (200-400km). Cand am ajuns la service pentru diagnoza, eroarea stocata se referea la electrovalva de control turbo (85183170), electrovalva pe care am schimbat-o.

 

Toate bune si frumoase pentru inca 300km dupa care eroarea 84 a reaparut. De data asta am reusit sa observ un tipar de reproducere dupa cum urmeaza:

1. Frana de motor

2. Turatie 1800-2100

3. Drum usor denivelat (rosturi de imbinare poduri)

 

Am verificat in service traseu de vaccum, functionare electrovalve (desi schimbate anterior) si a fost curatat debitmetru, dar nu a fost identificata nici o problema.

 

De ieri problema a parut aproape la fiecare frana de motor si a culminat cu un Check Engine portacliu si frumos, insotit de eroarea P2263 (Turbo/Supercharger Boost System Performance (UnderBoost)). Partea "frumoasa" este ca in momentul in care apare check engine totul functioneaza perfect.

 

In prezent masina se afla in verificari adanci la service. Revin cu update in saptamanile urmatoare in limita timpului.

 

Nota: Regenerari face normal, nu scoate fum, nu smuceste, nu tremura.

 

 

 

Share this post


Link to post

Problema a fost remediata prin curatarea senzorului MAP. Puteti observa cum arata acel senzor in atasament.

post-9731-0-95633600-1446296292_thumb.jpeg

post-9731-0-41019800-1446296311_thumb.jpeg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Scuze ca intreb, dar, unde anume este situat senzorul MAP pe motor?

 

Am uitat sa zic, am si eu un Cruze 2.0 d si de doua zile mi-a dat si mie aceeasi eroare. Azi ma duc la tester cu ea sa vedem ce zice.

 

Merci anticipat pentru raspuns.

Share this post


Link to post

salut baieti, sun de curand posesorul uni chevrolet cruze 2.0 diesel 163 hp si am mi-a aparut si mie acest error code 84.Am intelese ca motorul intra in protectie deoarce nu mai mergea turat peste 2500 de ture si ca se datoreaza faptului ca dupa schimbul de ulei nu a fost resetat ceva din meniul masinii

dupa resetare nu mi-a mai facut probleme.

Vreau sa curat si eu acest senzor map poate ne spui si noua unde se afla exact

multumesc

Share this post


Link to post

Salut,

 

Senzorul este in capatul din stanga - spate al motorului (cum te uiti la masina din fata ) pe galeria de admisie. Curatarea senzorului a avut efect 2 saptamani. Problema nu este sezorul MAP.

 

Am impresia ca thread-ul asta o sa fie unul foarte lung.

 

Intre timp am mai efectuat pe masina urmatoarele operatiuni / schimburi:

 

- inlocuire senzori MAP/MAF

- inlocuire electrovaleve de control turbo si turbionare - 3 la numar

- curatare turbina cu utrasunete and stuff

- inlocuire cot clapeta de acceleratie

- verificare furtune vacuum

- verificare intercooler furtune suprapresiune

- inlocuire clapeta acceleratie

 

Toate acestea nu au avut nici un efect, codul de eroare este la locul lui. Sper sa gasim o solutie pentru problema, observ ca sunt din ce in ce mai multe masini cu aceeasi problema.

 

Cand am noutati legate de problema revin cu update

 

 

 

Share this post


Link to post

AI incercat si inlocuirea senzorului MAP? Poti sa le se sugerezi asta celor de la service. Daca problema a disparut dupa curatare, posibil ca senzorul sa fie cel cu probleme si curatarea doar a remediat problema pe termen scurt.

Share this post


Link to post

AI incercat si inlocuirea senzorului MAP? Poti sa le se sugerezi asta celor de la service. Daca problema a disparut dupa curatare, posibil ca senzorul sa fie cel cu probleme si curatarea doar a remediat problema pe termen scurt.

Pai mi se pare ca a scris mai sus ca a fost deja schimbat senzor MAP si MAF

Share this post


Link to post

salut baieti, am cautat putin si am descoperit ca sunt foarte multi posesori de chevrolet care au aceasta problema , code 84 inseamna putere redusa a motorului, ce determina chestia asta nu poate spune nimeni exact.

schimbare map/maf nu rezolva problema .Am citit ca singurul lucru care rezolva aceasta problema este resoftarea masinii, remapare ecu cu un soft mai nou...practic nu este nimic defect ECU vede defecte fictive si baga motorul in protectie. Vreau sa resoftez masina zilele astea si o sa revin cu rezultatul. Mie acum cand imi apare eroarea o sterg cu telefonul si totul este ok pana apare iarasi..masina merge perfect.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Problema nu este nici pe departe rezolvata.

 

@Sleepless30 Sunt curios daca la tine s-a rezolvat problema.

 

Eu am verificat varianta cu update-ul de firmware insa, in cazul meu, apare mesajul "No update available"

 

Share this post


Link to post

salut baieti, sun de curand posesorul uni chevrolet cruze 2.0 diesel 163 hp si am mi-a aparut si mie acest error code 84.Am intelese ca motorul intra in protectie deoarce nu mai mergea turat peste 2500 de ture si ca se datoreaza faptului ca dupa schimbul de ulei nu a fost resetat ceva din meniul masinii

dupa resetare nu mi-a mai facut probleme.

Vreau sa curat si eu acest senzor map poate ne spui si noua unde se afla exact

multumesc

La mine intra in protecție motor sau cod 84 cand nu erau terminate regenerarile filtrului de particule. Am avut mari probleme cu aceste regenerari ( si 5 pe zi vara iar iarna nici macar una). Dupa ce a iesit masina din garantie primul lucru a fost sa scot filtrul de particule iar de atunci masina merge excelent

Share this post


Link to post

La mine intra in protecție motor sau cod 84 cand nu erau terminate regenerarile filtrului de particule. Am avut mari probleme cu aceste regenerari ( si 5 pe zi vara iar iarna nici macar una). Dupa ce a iesit masina din garantie primul lucru a fost sa scot filtrul de particule iar de atunci masina merge excelent

 

iarna nu am mai avut nici eu probleme cu code 84, nu am resoftat masina datorita pierderii garantiei....cat a costat anulare dpf din soft si indepartarea lui totala ?

Share this post


Link to post

Salut am și eu o problema cu criza 2010 imi apare cod 94 în bord cine ma poate ajuta 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...