Jump to content
Sign in to follow this  
gabi-gabi

Prelingeri Ulei Pe.la Capacul De La Culbutori.

Recommended Posts

Salut,am o intrebare daca ma puteti ajuta.

Am observat dupa ce am efectuat schimbul de ulei si filtre la masina,ceva picaturi de ulei sub masina.

In prima faza am zis ca probabil din cauza cum am scos filtrul si am dat putin pe motor.

Problema este ca acele picaturi continui sa le vad si dupa1saptamana.ceea ce ma face sa ma gandesc la o pierdere,prelingere.

Am dat capacul de plastic de pe motor,si am dat un ochi in jurul garniturii de la capac.

Si surpriza...nu se vede clar pe unde curge.este putin murdar intradevar...dar in drept cu distributia pe partea stanga observ picaturile.

Intrebarea mea este:ce este de facut?sa schimb garnitura,sau sa o dau jos pe asta si sa pun si ceva silicon?

Multumesc.

Share this post


Link to post

De regula se schimba garnitura si se da si cu silicon, dar nu cu mult, doar cat sa preia denivelarile.

Share this post


Link to post

Am inteles.

Dar e posibil sa piarda asa fara sa fi umblat prin zona respectiva?nu am strans suruburi,nu am destrans.

In schimb am vazut in partea de langa distributie ceva silicon gri.cineva a dat si inainte in acea zona.

Problema a aparut din momentul in care am schimbat uleiu.

Primul schimb cand l-am fc anul trecut,am pus5w30 mobil1,m-am luat dupa ce scria in cartea service,dar am inteles ca nu este bun.

Si l-am inlocuit cu cel recomandat Castrol5w40 dpf,de atunci...si picaturile.clar este mai fluid acest ulei,si probabil si-a facut loc mai usor.

A mai intalnit cineva treaba asta,si cum a remediat-o?

Multumesc

Asi vrea astazi sa merg sa cumpar un silicon.dupa care sa demontez capacul sa curat suprafetele dupa care sa-l pun la loc.

Ce ma sfatuiti?e bine daca procedez asa?

Cum sa aplic mai bine siliconul?cat timp se lasa pana la etansare?

Ms

Share this post


Link to post

Scrie pe recipientul de silicon cat trebuie tinut. Poate ca la schimbul de ulei ti-au pus prea mult ulei, ia verifica pe joja. Asta ar explica si de ce a inceput sa iasa dupa schimbul de ulei. Altfel, eu n-am observat diferente intre 5W30 si 5W40, cel putin nu la mana. Garnitura aia in timp imbatraneste, se intareste si nu mai este suficient de elastica ca sa preia diferentele date de dilatarea/contractarea metalului si capacului. Poti incerca sa refolosesti garnitura, insa daca s-a intarit nu prea mai ai ce face cu ea... Eu am schimbat-o la Matiz acum o saptamana, folosisem un aftermarket chinezesc care a tinut 1 an.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Uleiul l-am schimbat personal

In principiu revizia,o fac singur.

Iar ulei in carte scrie 6,2L,iar eu am bagat 5,7L cu gandul sa mai complectez dupa ce se aseaza.

Dar ce sa mai complectez de ce pierde :)

Am sa incerc sa desfac pe asta,sa vad daca este coapta,o schimb.daca nu o sa pun silicon pentru etansare mai buna.

Ms

Singurul lucru este ca nu am mai facut treaba asta si nu stiu cum se pune silicon.

Mai am o intrebare daca se poate.

Cum verific nivelul uleiului din cutie?

Masina mea este un2.0d

Si la cati km se schimba,daca se schimba.multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Nu cumva i-a tremurat mana cui a turnat uleiul? Sterge bine zona si vezi daca mai apare mai intai.

Share this post


Link to post

Nivelul uleiului din cutie se verifica pe la busonul de umplere, daca cand il dai jos se prelinge f putin ulei, atunci inseamna ca este ok, daca nu, se complenteaza pana se prelinge. Din cate stiu, uleiul din cutie nu se schimba la Epica, dar verific informatia si o confirm/infirm.

Share this post


Link to post

Am cerut o oferta de pret pentru schimbarea garniturii de la curbutori la reprezentanta chevroletet din Arad.

Si cu ocazia asta am zis ca sa schimb si discurile fata si placute fata/spate.

Dar mi-au facut un pret doar pe piese de am inceput sa vb singur.

Discuri fata 989ron

Placute fata500ron

Placute spate300ron.

Plus manopera care inca astept mail-ul cu oferta de pret.

Ideea este ca am gasit pe un site discuri placute la pret mult mai jos,dar intrebarea mea este sunt bune oare?

Ce parere aveti de marca ashika?

Ps:apropo de garnitura de la curbutori mi-au fc doua oferte una de316ron(originala)

Alta de60ron(delphi)

Ce parere aveti,sau daca v-ati intalnit vreodata cu situatia mea,ce ati ales?

Va multumesc

Share this post


Link to post

Eu zic sa fugi de service-ul ala, e scump ca dracul. Exista multe magazine online care trimit in tara prin curier de unde poti sa iei piesele la un pret sub jumatate din ce ai spus tu. De exemplu, m-am uitat in fuga pe un site si am gasit asa:

1. discuri fata - 400 lei TRW si 600 lei ferodo

2. placute spate - eu am dat 50 lei pe ele si sunt f OK, unele de firma gasesti la sub 150 lei setul

3. placule fata - eu am dat to 50 lei pe ele, marca sangsin brake, dar, daca vrei sa fii mai linistit poti alege ceva de firma - ferodo, trw etc la aprox 150 lei setul

4. Preturi de schimbare la discuri/placute (desi e mai bine sa le faci singur ca sa faci o revizie completa - uns glisiere, verificat cum merg pistonasele). EDIT: am uitat sa scriu pretul - prin bucuresti gasesti cu 100 lei de punte schimb discuri+placute.

 

Marca Ashika este de stifturi. Adica din punctul meu de vedere o trec alaturi de marcile chinezesti Blue Print, ABE si toate celelalte asemenea lor. Poate la origine o fi o companie japoneza, dar dat fiind ca sunt cele mai ieftine chestii pe care le gasesti la Chevy, sunt absolut sigur ca ce ajunge la noi este facut pe vapor.

 

Delphi este o companie buna, insa la noi in tara ajung toate stifturile inscriptionate cu nume mari. Eu as merge pe original, cumparata de la un magazin de incredere...

Edited by ches

Share this post


Link to post

Buna.

Am intalnit o problema,dacaa puteti ajuta ,sfatui ce ar trebui sa fac?

Ieri dimineata pornesc masina(o pornire normala chiar daca erau -12grade)vin la servici,parchez masina,totul in regula.

La terminarea programului,merg la masina sa o pornesc ca sa se incalzeasca si constat ca la apasarea din telecomanda pentru deschidere nu se intampla nimic.

Dechid manual din cheie si surpriza.curent0.

Trag o fuga la magazin cumpar cabluri de curent si l-am rugat pe cumnatul meu sa imi dea curent sa vedem daca porneste.

Reusesc sa o pornesc la a doua cheie(curent 0 in bateria mea)am lasat-o pornita vre-o 30de minute,dupa care plec spre casa.in fata casei o opresc si o pornesc de2,3ori,nici o problema.

Astazi de dimineata la5:30cand sa.plec la.servici,aceeasi problema.curent zero.

Mentionez ca pe baterie scrie data fabricatiei 09/2007 iar bateria este una din acelea fara intretinere.

Mentionez ca nu sunt genul acela care uita lumini aprinse,sau sa ascult muzica cu motorul oprit...etc.

Ce imi recomandati?

Sa fie oare bateria atat de descarcata?

Nu inteleg cum.de a pornit cu cabluri si a mentinut curentul in ea si am reusit si sa o opres/pornesc de2,3ori dupa.

Inca o chestie,aseara am fost totusi sa vad de o baterie noua.si alta surpriza.pt Epica bateria este cu bornele.inversate ai nu am gasit la ora aceea in magazin.

A schimbat cineva bateria pana acum?cati amperi trebuie sa aibe si ce curent la pornire?

Multumesc si data puteti sa ma ajutati,astazi vreau sa rezolv problema.

Share this post


Link to post

Ma uit si iti spun sigur, din ce tin mintecea originala Delkor e de 100Ah.

Share this post


Link to post

Bateria e veche, are peste 5 ani ... schimb-o si-a facut treaba.
Eu am avut scurgere masiva de ulei de la motor ... de vina au fost pinioanele de la distributia variabila ... prea uzate ... socau uleiul si il impingeau pe la semeringurile arborilor cu came... poate aceeasi problema ai si tu ... dar ca e la inceput si curge purin ... daca iti curge inspre partea stanga spate uleiul, mai mult ca sigur de acolo e ... pinionul de admisie se duce primul, cam la toate masinile GM...

Share this post


Link to post

Dieselul de fata nu are VVT, deci nu cred ca se aplica. De regula garnitura aia imbatraneste si trebuie schimbata. La a mea o data berbecii de la service au pus cu 0.3l de ulei peste maxim si tot nu a dat afara pe la simeringuri/garnituri. Mi-am dat seama dupa aprox 1000km facuti pt ca motorul suna altfel in sarcina.

 

De Cruze-ul cu VVT s-au plans mai multi de actuatorul care comanda supapele.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...