Jump to content
Sign in to follow this  
Lucman

Cablu Frana De Mana

Recommended Posts

Reglajele sunt dependente unul de altul

Share this post


Link to post

Fratilor, am patit-o cu cablu de frana de mana de la Matiz - s-a rupt de la roata dreapta. Am urmat pasii din manualul de reparatii si nu pot sa scot 2 din clemele acelea de prindere pe caroserie, pur si simplu nu am loc. Citeam mai sus ca cineva sugera ca trebuie dat jos rezervorul. Intrebarea mea ar fi daca pot sa las furtunele conectate sau trebuie sa le scot?

A doua problema este ca am rezervorul 80% plin, deci trebuie ori sa-l golesc ori sa-l manevrez cu multa grija. Apropo, ca sa dau jos rezervorul trebuie sa dau jos si pompa de benzina? Daca da, mai bine fac pe dracu in 4 si imi confectionez o prelungire la cheia de 10 ca sa pot sa ajung la blestematul ala de surub. In momentul de fata nu am loc sa bag mana din cauza suportului filtrului de benzina, care nu se poate da jos, e lipit de rezervor cu adeziv, arza-l-ar cainii.

Share this post


Link to post

Mai bine incearca varianta cu prelungirea la cheie...macar sa stii ca ai incercat...

Share this post


Link to post

 

rezervorul 80% plin, deci trebuie ori sa-l golesc ori sa-l manevrez cu multa grija.

Vezi sa nu depisteze hotii de benzina unde te gasesc. Golesc ei rezervorul imediat.

Pt. a 2-a oara am fost furat. De data asta au taiat furtunul

Share this post


Link to post

M-am jurat ca eu unu' cablu frinei de mina pe matiz nu mai schimb, nici de vine tanti Udrea sa ma roage frumos din cale-afara sa i-o rezolv . Intortochiat ansamblu, nene ... tre sa le fi luat mult cultilor a calcula punctele de sustinere a bridelor, au facut o treaba de nota zece, in special pe partea filtrului de benzina .

Share this post


Link to post

Nu am fost atent la kilometraj, Ionele, astazi ii imping o vizita lu' tanti apoi arunc un ochi la kilometraj de nu uit. Oricum, utilaju' ii din '99 si nu stiu cit de reali or fi kilometrii. Eu nu i-am dat rezervorul jos, am scos filtrul de benzina din suport pentru a-mi crea mai mult spatiu, am cracit brida respectiva (de mjloc, pe dreapta) am forfecat bowden-ul de unde mi-a cazut bine si astfel l-am tras afara. Poate fi indepartat si surubul bridei in cauza cu o inelara cu cot de 10mm, insa slabe sanse de a fi remontat cu rezervorul sus . Asadar, indicat e (cel putin din punctul meu de vedere) a se pastra pe pozitie brida cu pricina iar noul bowden tras sus dupa care strinsa la loc pe pozitie, nu inainte de a se indeparta provizoriu prima brida (dinspre roata) si anularea celei de a doua existenta pe bowden. Vechiul bowden culisa foarte bine , ar fi avut viata lunga de suportii aia doi de pe platou (in care intra capatul/caletele bowden-ului) n-ar fi fost deteriorati, acolo ii fu buba. S-au desprins din platou si cablul incepu sa frece si sa se roada de platou ( avind in vedere ca fu insuficient tensionat pentru a se pastra pe pozitie) .

Share this post


Link to post

Am uitat sa scriu aici, am rezolvat-o cu multe injuraturi si cu o cheie inelara mai lunga. La fel ca Viktor, am jurat sa nu o mai fac niciodata si m-am tinut de cuvant, am vandut Matizul :p

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...